Die brak de tent net af in haar eentjequote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:55 schreef indaha het volgende:
[..]
Het is goednieuwsdag vandaag, hoe gaat het met Socks
Ik hoop het ook, maar ik denk dat die kleine wint met haar hoge schattigheidsfactorquote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:47 schreef indaha het volgende:
O ik duimdat Socks een huisje krijgt, zij wacht al het langste op een baasje
Socks wacht op jouquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:26 schreef Mama_Mia het volgende:
Fijn voor Lana
nee ik ben niet jaloersmaar ik vind Lana wel echt een schatje
die mensen krijgen een heerlijk katje
Dat lijkt mij dus ook, maar misschien wacht ze nu wel op het dwangvoer. Ze krijgt namelijk 2x per dag medicijnen (morgen laatste dag) en dat los ik op in dwangvoer. 's Ochtends en 's avonds krijgt ze daar een klein beetje van. Hopelijk gaat ze gauw besluiten om brokjes en vlees te eten.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:27 schreef Hitomi het volgende:
Ik denk dat ik haar dan maar gewoon zou laten.. Als ze echt honger krijgt weet ze het voer vanzelf te vinden, lijkt mij.
Whehehe goed idee! Ik heb daar zelf niet eens aan gedachtquote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:58 schreef Rewimo het volgende:
Kun je niet een beetje dwangvoer door haar gewone voer mengen? Dan krijgt ze de smaak misschien weer te pakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |