Binnen een uur kunnen ze doodziek zijn en net zo snel weer opknappenquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:03 schreef indaha het volgende:
Gek hoe snel dat op en neer kan gaan, maar ik zou ook geen risico nemen hoor
Ik hoop dat het herstel doorzet
Jepquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:10 schreef mootie het volgende:
Krijg je de doktersbezoekjes vergoed van het asiel?
Hier mogen geen opvangkittens in huis, mijn vriend is een beetje bang dat ik ze niet meer wil afstaanquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:22 schreef Oognip het volgende:
[..]
Jep
Maar ze is niet naar de dokter geweest vandaag hoor.
Het is weer geluktquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:48 schreef Oognip het volgende:
De coordinator denkt dat Socks last heeft van slijm. Hiervoor moeten wij haar 10 dagen lang 3x per dag kinderbisolvon geven. Dat schijnt goed te helpen bij huisdieren (en kinderen hoop ik). Het dametje eet echter niet veel dus dat houden we even in de gaten.
Ik heb Lynn zojuist even op schoot gehad en ze zat voor het eerst redelijk relaxt bij me en ze begon zelfs te spinnen (voor het eerst op schoot!) *trots is*
Het is goednieuwsdag vandaagquote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:54 schreef Oognip het volgende:
Lynn doet sinds drie kwartier haar eerste stapjes buiten de bench. Ze is heerlijk aan het spelen en rennen met Lana
Die brak de tent net af in haar eentjequote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:55 schreef indaha het volgende:
[..]
Het is goednieuwsdag vandaag, hoe gaat het met Socks
Ik hoop het ook, maar ik denk dat die kleine wint met haar hoge schattigheidsfactorquote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:47 schreef indaha het volgende:
O ik duimdat Socks een huisje krijgt, zij wacht al het langste op een baasje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |