abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102645081
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 12:09 schreef indaha het volgende:
Ja dan wordt het idd de dierenarts, maar ze kan wel nog goed eten?
Ze eet op z'n Socks :') Beetje schrokken, paar keer verslikken en als ze klaar is met eten dan kauwt ze niet rustig haar bekkie leeg, maar loopt al kauwend weg met het eten dus nog in haar bekkie.
Ze is iig goed op gewicht.
pi_102646441
Wat een naar virus zeg :{

Kan Lana niet een beetje zijn afgevallen omdat ze veel gepoept heeft? Dat heeft ze eerst een tijdje niet gedaan toch?
Ik heb totaal geen verstand van hoeveelheden eten en poep en gewichten hoor, ik hoop gewoon dat het allemaal meevalt. :)
Spin the wheel of fortune or learn to navigate.
pi_102646824
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 13:05 schreef Mry het volgende:
Wat een naar virus zeg :{

Kan Lana niet een beetje zijn afgevallen omdat ze veel gepoept heeft? Dat heeft ze eerst een tijdje niet gedaan toch?
Ik heb totaal geen verstand van hoeveelheden eten en poep en gewichten hoor, ik hoop gewoon dat het allemaal meevalt. :)
Ze heeft een uur of 16 niet gepoept, in die tijd zou ze normaal minstens 1 keer hebben gepoept. Ik denk niet zozeer dat het door het poepen komt, 30 gram afvallen is wel heel veel. Ik denk dat het door de koorts komt, daardoor verbruikt het lichaam meer energie en blijkbaar heeft zij niet genoeg tot zich genomen. Daarom ga ik haar vandaag gewoon extra dwangvoeren, dan moet ze morgen aangekomen zijn :)
pi_102647366
Ah ik begrijp het. Ik hoop dat het extra voeren helpt!
Spin the wheel of fortune or learn to navigate.
pi_102649044
Ik ga zo om 3 uur naar de dierenarts met Socks.

Nog even wat foto's :)
Lynn heeft vanmorgen een doekje haar bench in gejat :')

Lana slaapt veel en is duidelijk niet lekker, toch heeft ze af en toe een opleving waarbij ze zin heeft om te spelen en klimmen op de kussens...

... en bijvoorbeeld de grote krabpaal
pi_102650431
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 14:32 schreef Oognip het volgende:
Ik ga zo om 3 uur naar de dierenarts met Socks.

Nog even wat foto's :)
Lynn heeft vanmorgen een doekje haar bench in gejat :')
[ afbeelding ]
Lana slaapt veel en is duidelijk niet lekker, toch heeft ze af en toe een opleving waarbij ze zin heeft om te spelen en klimmen op de kussens...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
... en bijvoorbeeld de grote krabpaal
[ afbeelding ]
Ligt het aan mij of is de favoriete plaats van Lynn haar kattenbak? _O-
pi_102650687
Whehe Lynn en dr doekje.
Fleur pikt altijd mijn doekje uit een sopje in de spoelbak, die loopt dus met een zeiknat doekje in dr bakkes met dr voorpoten wijdbeens door het huis te sjouwen. O+
pi_102651623
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 15:17 schreef Hitomi het volgende:

[..]

Ligt het aan mij of is de favoriete plaats van Lynn haar kattenbak? _O-
Daar lijkt het wel op he _O- maar ze ligt er ook wel eens naast zoals op dit moment. Ik zal er zo een foto van maken als bewijs :+

Socks en ik zijn terug van de dierenarts. Ze heeft links een opgezette lymfeklier in haar keeltje. Ze krijgt 5 dagen medicijnen (zelfde als Lana). Als het dan niet beter gaat moet ze onder narcose om beter in haar keeltje te kunnen kijken, ze zou dan gelijk gecastreerd worden.

Ik ga zo een lijstje maken met tijdstippen van toediening medicijnen, lijkt me wel zo handig want ik begin het spoor bijster te raken :') Lynn moet 2x per dag medicijnen, Socks en Lana ook. Lana ook nog gedwangvoerd indien nodig en Pingoo krijgt 4x per dag oogzalf :o
pi_102652352
Moppie houw kat O+ Pingoo en Muis pakken weleens sokken uit de la en dan lopen ze inderdaad met die sokken in hun bek en de poten heel wijd _O-
pi_102653809
Dat wijdbeens lopen is echt te schattig altijd O+

Hopelijk wordt Socks snel beter! Maar als het al een tijd zo is dan zal ze toch niet al die tijd al een opgezette klier hebben lijkt mij :? gelukkig kunnen ze het evt onder narcose nazoeken!
♥ scars make us who we are ♥
pi_102654222
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 16:58 schreef Mama_Mia het volgende:
Dat wijdbeens lopen is echt te schattig altijd O+

Hopelijk wordt Socks snel beter! Maar als het al een tijd zo is dan zal ze toch niet al die tijd al een opgezette klier hebben lijkt mij :? gelukkig kunnen ze het evt onder narcose nazoeken!
Het lijkt mij ook niet, maar het is nu wat erger geworden dus misschien heeft ze nu last van die opgezette klier :? maar dan moet er dus nog wat zitten. We zullen het zien.

Ik heb een schema gemaakt. Een stuk overzichtelijker dan mijn hoofd :+
pi_102654634
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 17:09 schreef Oognip het volgende:

[..]

Het lijkt mij ook niet, maar het is nu wat erger geworden dus misschien heeft ze nu last van die opgezette klier :? maar dan moet er dus nog wat zitten. We zullen het zien.

Ik heb een schema gemaakt. Een stuk overzichtelijker dan mijn hoofd :+
[ afbeelding ]
Je hebt het er maar druk mee :*
pi_102654669
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 17:21 schreef Mama_Mia het volgende:

[..]

Je hebt het er maar druk mee :*
Mijn vriend heeft het er maar druk mee morgen _O- Ik zal de zooi van 8 uur geven, daarna ben ik weg dus mag hij het overnemen :)
pi_102654682
Lana is té schattig!
pi_102654717
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 17:22 schreef Oognip het volgende:

[..]

Mijn vriend heeft het er maar druk mee morgen _O- Ik zal de zooi van 8 uur geven, daarna ben ik weg dus mag hij het overnemen :)
_O- wij zijn morgen druk met Odie vangen :+
pi_102662259
Kattenoppas geregeld dus ^O^ , dan zien we ons morgen bij operatie Odie :*
Ik hoop dat Lana en Socks snel opknappen .
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_102667695
Vanmiddag ging het echt niet goed met Lana, ze was ineens heel suf en ik kon alles met haar doen. Vriend was niet thuis dus ik heb mm even geroepen voor haar deskundig oordeel :+ zij vond ook dat ik naar de dierenarts moest. Coordinator echter niet en nu is de kleine de hele boel alweer aan het afbreken dat ik er gek van word _O- het gaat weer goed dus :P
pi_102668280
Gek hoe snel dat op en neer kan gaan, maar ik zou ook geen risico nemen hoor :*
Ik hoop dat het herstel doorzet ^O^
pi_102669052
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 22:03 schreef indaha het volgende:
Gek hoe snel dat op en neer kan gaan, maar ik zou ook geen risico nemen hoor :*
Ik hoop dat het herstel doorzet ^O^
Binnen een uur kunnen ze doodziek zijn en net zo snel weer opknappen :Y
pi_102670528
M_M haar deskundig oordeel _O-

dat ging ook meer zovan
leeft het nog: ja!
doet het nog wat: Nee :N

dierenarts! *)

Magoed! M_M gaat nu haar nestje in want ik moet morgen rijden :O
pi_102676653
Socks klinkt verkouden/benauwd en lijkt meer last van haar keeltje te hebben. Ik denk dat ze vandaag weer naar de dierenarts mag, dit keer met mijn vriend.

Lana is goed aangekomen en weegt nu ook 1 kilo :)
pi_102676660
Arme Socks, kom op wijffie O+
pi_102706459
De coordinator denkt dat Socks last heeft van slijm. Hiervoor moeten wij haar 10 dagen lang 3x per dag kinderbisolvon geven. Dat schijnt goed te helpen bij huisdieren (en kinderen hoop ik :P). Het dametje eet echter niet veel dus dat houden we even in de gaten.

Ik heb Lynn zojuist even op schoot gehad en ze zat voor het eerst redelijk relaxt bij me en ze begon zelfs te spinnen (voor het eerst op schoot!) *trots is*
pi_102707956
Krijg je de doktersbezoekjes vergoed van het asiel?
pi_102708698
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 21:10 schreef mootie het volgende:
Krijg je de doktersbezoekjes vergoed van het asiel?
Jep :)
Maar ze is niet naar de dokter geweest vandaag hoor.
pi_102710457
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 21:22 schreef Oognip het volgende:

[..]

Jep :)
Maar ze is niet naar de dokter geweest vandaag hoor.
Hier mogen geen opvangkittens in huis, mijn vriend is een beetje bang dat ik ze niet meer wil afstaan :@ En het lijkt me zo leuk en zulk dankbaar werk :(
pi_102712489
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 20:48 schreef Oognip het volgende:
De coordinator denkt dat Socks last heeft van slijm. Hiervoor moeten wij haar 10 dagen lang 3x per dag kinderbisolvon geven. Dat schijnt goed te helpen bij huisdieren (en kinderen hoop ik :P). Het dametje eet echter niet veel dus dat houden we even in de gaten.

Ik heb Lynn zojuist even op schoot gehad en ze zat voor het eerst redelijk relaxt bij me en ze begon zelfs te spinnen (voor het eerst op schoot!) *trots is*
Het is weer gelukt ^O^ , ze vertrouwt je :*
Ik hoop dat de bisolvon gaat helpen voor Socks O+
pi_102726644
Lynn doet sinds drie kwartier haar eerste stapjes buiten de bench. Ze is heerlijk aan het spelen en rennen met Lana O+
pi_102726737
Bisolvon voor katten....Wel een heel handig weetje :Y
En weer kittens om verliefd op te worden....Must resist }:|
pi_102730658
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 10:54 schreef Oognip het volgende:
Lynn doet sinds drie kwartier haar eerste stapjes buiten de bench. Ze is heerlijk aan het spelen en rennen met Lana O+
Het is goednieuwsdag vandaag *O* , hoe gaat het met Socks O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')