Aaaah weer een nieuw kittenquote:Op zondag 16 oktober 2011 12:41 schreef Samzz het volgende:
Wat fijn dat het zo goed gaat, Oognip. Vooral fijn dat Lynn zo mooi is bijgekomen. Jammer te horen dat Socks weer moet overgeven, arme schat
.
En die foto, geweldig. Mag ik vragen waar ze in klimt? Een soort van afscheiding of zo?
Ik heb vandaag weer een nieuwe kitten op de quarantainte gekregen, 7-8 weken, onder de wormen en vlooien, ondervoed en uitgedroogd. Ik heb haar Vichy gedoopt, netjes behandeld en lekker veel vlees gegeven. Het is echt een schatje.
Ja, Vichy is echt een schatje, wel bang toen ze vanmorgen in haar hokje werd gezet, maar toen ik eenmaal met haar bezig ging heel sociaal. Eigenlijk moet ze wel naar een pleeggezin omdat ze zo jong is, maar omdat ze wel goed eet en drinkt, in tegenstelling tot Andy, heeft het volgens mij niet zo'n haast... Ze is zó snoepigquote:Op zondag 16 oktober 2011 12:50 schreef Oognip het volgende:
[..]
Aaaah weer een nieuw kittenAls ik dat zo lees dan zou ik haar zo in huis willen nemen, maar ik heb besloten dat dit echt de laatste kittens van dit seizoen zijn die ik opvang.
Wij hebben twee balkons waarvan we er 1 hebben afgezet met een katennnet (http://www.zooplus.nl/sho(...)nnet/kattennet/27941) zodat de katten lekker naar buiten kunnen en wij lekker de deur open kunnen zetten
Waar is Andy nu dan? En waarom moet hij wel snel naar een pleeggezin?quote:Op zondag 16 oktober 2011 12:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, Vichy is echt een schatje, wel bang toen ze vanmorgen in haar hokje werd gezet, maar toen ik eenmaal met haar bezig ging heel sociaal. Eigenlijk moet ze wel naar een pleeggezin omdat ze zo jong is, maar omdat ze wel goed eet en drinkt, in tegenstelling tot Andy, heeft het volgens mij niet zo'n haast... Ze is zó snoepig.
Volgens mij heb je ook heel veel kittens opgevangen al, echt super! Ik zou het zelf ook graag willen doen, maar mijn vader is zo ongelooflijk allergisch dat het helaas niet gaat. Ooit, als ik op mezelf woon.
Andy zit ook in de quarantaine. Andy eet en drinkt niet, die heb ik vandaag moeten dwangvoeren en ik heb met een spuit een hoop vocht naar binnen gewerkt. Hij was aan het uitdrogen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:03 schreef Oognip het volgende:
[..]
Waar is Andy nu dan? En waarom moet hij wel snel naar een pleeggezin?
quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Andy zit ook in de quarantaine. Andy eet en drinkt niet, die heb ik vandaag moeten dwangvoeren en ik heb met een spuit een hoop vocht naar binnen gewerkt. Hij was aan het uitdrogen.
De quarantaine is te stressvol voor hem, denk ik, hij is in een paar dagen tijd 200 gram afgevallen.
Andy is geloof ik van dezelfde leeftijd als Vichy, misschien een paar weekjes ouder. Hij zit nu vijf dagen op de quarantaine en wordt nu vroeg in de ochtend, laat in de ochtend en in de middag gedwangvoerd.quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:09 schreef Oognip het volgende:
[..]zielig
Maar verhuizen is natuurlijk ook heel stressvol...
Hoe oud is Andy en hoe lang zit hij er al?
Logisch dat je niet alle tijd voor hem hebt op het asiel.quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Andy is geloof ik van dezelfde leeftijd als Vichy, misschien een paar weekjes ouder. Hij zit nu vijf dagen op de quarantaine en wordt nu vroeg in de ochtend, laat in de ochtend en in de middag gedwangvoerd.
Maar dat is niet de ideale omstandigheid voor hem, als ik bezig ben zit hij de hele ochtend de miauwen om aandacht, die ik hem helaas niet constant kan geven, want ik heb nog 12 dieren om te verzorgen. Hij mag van mij wel rondlopen als ik zijn hok schoonmaak, dat vindt hij wel echt leuk en daarna eet hij ook beter heb ik het idee
.
Hij moet wel IETS hebben gegeten de eerste dagen, want hij heeft alle dagen nog gepoept, maar het is wel heel weinig. En sinds gisteren heeft hij niks gegeten omdat exact dezelfde hoeveelheid als dat ik gisteren in zijn bakje heb gedaan er vanmorgen nog in zat (Ik heb de brokjes geteld omdat ik het niet vertrouwdequote:Op zondag 16 oktober 2011 13:22 schreef Oognip het volgende:
[..]
Logisch dat je niet alle tijd voor hem hebt op het asiel.
Eet Andy helemaal niet zelfstandig of wel wat? Anders is 3x dwangvoeren wel weinig.
Ik ben inderdaad van plan zelf vaker naar het asiel te gaan tot Andy een plekje heeft of zelf goed gaat etenquote:Op zondag 16 oktober 2011 13:46 schreef Oognip het volgende:
Maar kan je dan niet de kittencoordinator bellen zodat zij rond kan bellen bij de gastgezinnen? Er is vast wel ergens een plekje vrij. Kun je anders niet zelf vaker naar het asiel?hij krijgt nu gewoon veel te weinig binnen (moet ongeveer 75ml per dag) niet zo gek dat hij afvalt.
Als het allemaal geen optie is dan wil ik kijken wat ik voor Andy kan betekenen. Eventueel paar keer per dag naar het asiel (ik heb nu vakantie).
Inderdaadquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:34 schreef Ikina het volgende:
Succes Lynn! En dan samen met Socks zou helemaal super zijn natuurlijk! <3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |