4980quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:40 schreef JK het volgende:
Wat voor videokaart heb je nu dan?
Je kan ook de 'gold' versie afwachten en kijken hoe je systeem dan reageert. Ik ga wellicht ook nog een Q9550 CPU kopen, maar ik wacht het eerst allemaal af. Tot nu toe draait ie best aardig, maar het zou beter kunnen. Maar dit is dan ook een oude BF3 build, waarmee Dice/EA komt als beta.
ik kan je wel even laten weten hoe die speelt, speel namelijk ook op Q9550 + 4gb ramquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:40 schreef JK het volgende:
Wat voor videokaart heb je nu dan?
Je kan ook de 'gold' versie afwachten en kijken hoe je systeem dan reageert. Ik ga wellicht ook nog een Q9550 CPU kopen, maar ik wacht het eerst allemaal af. Tot nu toe draait ie best aardig, maar het zou beter kunnen. Maar dit is dan ook een oude BF3 build, waarmee Dice/EA komt als beta.
ja 40 fps ongeveerquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:41 schreef JK het volgende:
[..]
Ligt ook aan je CPU en geheugen. En heb je Fraps gebruikt om je framerate te zien?
Ik kan gewoon op een niet storende framerate op medium spelenquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:47 schreef JK het volgende:
Met een HD4980 -> HD6950 ga je het wel merken. Persoonlijk zou ik dan die 6950 kopen, maar ik ben dan ook niet iemand die al z'n geld over de balk smijt.
Nu heb ik dus een E6750 Core 2 Duo, 4GB RAM, HD6850 en het draait. Kan beter, maar het draait in elk geval zo rond de 30-40fps gemiddeld. Caspian Border in de straaljager was 50-55 FPS, als ik rond liep 25-40 FPS. Bij Metro ook zo tussen 30-40 en in de subway zelf tussen 50-80. Al is die 80 op een rustig stuk waar niets gebeurd.Maar na de metro, in de stad zelf, was het max 25-30fps waarbij ik merkte dat ie het zwaar had.
Maar ik wil 'm nog wel eens spelen met de echte 'low' settings. Nu is het medium en volgens mij is dat ook de enige optie, ondanks dat je ook ultra en low ziet.
Ik heb een hd6950, i5 2400, 8 gb ram en ik heb zo'n 30-40 fps. Dit valt mij erg tegen, ben er een beetje bang voor of hij het wel op high gaat trekkenquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:22 schreef Rivalo het volgende:
Trouwens zit ff te kijken naar een nieuwe videokaart. Ik weet dat jullie het hier niet willen hebben. Maar een 6950 of 6970 zal toch wel voldoende zijn? Ik heb trouwens ook al voor de tweakers hier een guide liggen hoe je je 6950 naar een 6970 om mod.
Toch een euro of 100 die je bespaart
http://www.techpowerup.com/articles/overclocking/vidcard/159
Edit: Geeft een Quad core Q9550 @2.8 Ghz een bottleneck voor die kaaart?
Nah als ik op een Q9550, HD4890 en 4GB Ram ook 30-40 fps trek op medium. Dan ligt het dus aan de build. Net zoals JK zegt. Ik wacht het gewoon even af, zal hem zo ff pre-orderen op Wehkamp. En dan gooi ik er misschien een 6950 tegen aan, die ik dan omflash naar een 6970.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:56 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Ik heb een hd6950, i5 2400, 8 gb ram en ik heb zo'n 30-40 fps. Dit valt mij erg tegen, ben er een beetje bang voor of hij het wel op high gaat trekkenIk ga de gpu eventueel wel flashen naar een 6970, als het jou gelukt is laat het ff weten hoe het ging
Krijg jij ook de melding dat je geen Origin hebt? Of ben ik de enige?quote:
Dat gelukig niet, ik zie wel een pop-up bij origin -> Battlefield 3 starten..quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:23 schreef Euribob het volgende:
[..]
Krijg jij ook de melding dat je geen Origin hebt? Of ben ik de enige?
Ik ga nu op alle mogelijke manieren Origin opnieuw downloaden, kijken of het helpt..quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:24 schreef rumiii het volgende:
[..]
Dat gelukig niet, ik zie wel een pop-up bij origin -> Battlefield 3 starten..
en dan blijft hij hangen bij joining server
Maar boeien, we komen er allebei niet in dus ...
Ik heb net dat trucje met de e gedaan, zal waarschijnlijk een kutgrap zijn maar ik ga nu even testenquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:27 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik ga nu op alle mogelijke manieren Origin opnieuw downloaden, kijken of het helpt..
ehm, dat 'trucje' is wel essentieel he pikkestein, anders kan je 't wel vergetenquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:28 schreef rumiii het volgende:
[..]
Ik heb net dat trucje met de e gedaan, zal waarschijnlijk een kutgrap zijn maar ik ga nu even testen
Kits oppakken is R inhouden, armen/disarmen is E inhouden.quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:26 schreef BaraCuda het volgende:
Wat is in godsnaam de standaard key om kits up te pakken of een bom de armen of disarmen?
Ik ga er vanuit dat dit dezelfde key is? de interact key?
Moet ik bij het oppakken van kits de knop ingedrukt houden ofzo?
Klopt, ik ben al een stapje verderquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:29 schreef andreas612 het volgende:
[..]
ehm, dat 'trucje' is wel essentieel he pikkestein, anders kan je 't wel vergeten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |