echt he!quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:04 schreef robuust89 het volgende:
Alsmede: dat geluidik schiet ook af en toe in de rondte, puur voor het geluid
en als er kogels inslaan, heb je ook de neiging om te bukken
Komt hierdoor:quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:02 schreef -Datdus- het volgende:
Launching is currently disabled. Please try again later????
quote:Be advised: Game launching is currently disabled due to restart of the Battlefield 3 PC.
Even wennen maar dan is het top.quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:23 schreef King_of_cubes het volgende:
Vandaag de beta gedownload en had me voorgenomen om nu weer even te gaan spelen, gaan ze de boel opnieuw opstarten.Via Origin en battlelog de boel opstarten is ontzettend onhandig en ik wil eigenlijk gewoon weer een server browser.
Geen server te vinden. Alleen Conquest stond aangevinkt.quote:PC back-end restart completed. Happy fragging!
Vanaf welke afstand? Je weet dat er zo iets is als een bulletdrop?quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:26 schreef hugecooll het volgende:
Heb even 2 potjes gedaan en het viel me opzich niet tegen, wel vreemd (jammer) dat wanneer ik iemand in zijn gezicht snipe, ik hem nog eens moet raken...dan had ik net zo goed op een makkelijker te raken deel van zijn lichaam kunnen richten/schieten
Beta.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:00 schreef maurisioo het volgende:
Ik heb net die beta gespeeld, maar ik kan mijn graphics max op high zetten en het ziet er niet bijzonder mooi uit moet ik zeggen. Of ligt dat aan mijn pc?
pfff hoe vaak moeten we dit nog posten?quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:12 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de graphics wel al helemaal klaar hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |