SPOILER: bewijsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Phaidra op 30-09-2011 15:52:24 ]Venus in pocketformaat
© loveli
Welcomequote:Op vrijdag 30 september 2011 15:52 schreef Perruche het volgende:
Wat een leuk haar! En nallie thanks voor de tip
Senk joe! Ik heb geprobeerd om het lang te laten groeien, maar de krullen vallen gewoon beter/mooier bij deze lengte. Het zij zoquote:Op vrijdag 30 september 2011 15:52 schreef Perruche het volgende:
Wat een leuk haar! En nallie thanks voor de tip
Bij mij ligt het er net aan hoe het geknipt is. Lang en 1 lengte is alleen slag. Laagjes is heeel veel krullenquote:Op vrijdag 30 september 2011 16:02 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Leuk Phaidra!
Een paar jaar terug had ik ook ineens krullen, maar die zijn ook ineens weer verdwenen.
quote:Op vrijdag 30 september 2011 17:05 schreef uniekhoorn het volgende:
Damn MarMar!
Phaidra
Wandelen was heerlijk, in totaal 25.7 km.
Nu een cola-berenburg, blokje pure chocolade en wat popcorn.
Net langs de weg 1 kg stoofpeertjes gekocht voor 50 cent, die staan nu ook op
Vanavond dus hutspot en dan als toetje: Vla met stoofpeer
Potje zelfgeweckt of?quote:Op vrijdag 30 september 2011 17:14 schreef Perruche het volgende:
Ik heb nog stoof peren in een potje van vorig jaarzou dat lekker zijn met yooghurt?
Oh nou als de houdbaarheidsdatum zegt van wel gewoon proberen!quote:Op vrijdag 30 september 2011 17:51 schreef Perruche het volgende:
Handig Ml!!
Nee potje uit de supermercado, heeft mn pa gekocht maar nooit opgegeten en vind het zonde om weg te gooien. Ah excellent van vorige kerst
Is dat lekker met yoghurt denk je?quote:Op vrijdag 30 september 2011 17:53 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh nou als de houdbaarheidsdatum zegt van wel gewoon proberen!
Tuurlijk!quote:Op vrijdag 30 september 2011 17:53 schreef Perruche het volgende:
[..]
Is dat lekker met yoghurt denk je?
/noob
Ook weebee!quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:55 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Ik ben weer terug !
Vakantie was heerlijk, uiteraard teveel gegeten, maar ook veel bewogen, dus schade zal wel meevallen (zal morgen even wegen). Iemand samenvatting van belangrijke dingen afgelopen twee weken?
Ik ben morgenochtend weer aanwezig, ga nu eerst expeditie robinson terugkijken van de afgelopen twee weken.
Aaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!quote:
quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:26 schreef uniekhoorn het volgende:
Als je al die beestjes in de frituur gooit, smaakt het dan?
Nee?quote:
samsung galaxy tabquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:06 schreef Sjaapje het volgende:
Ik wil trouwens een pad kopen, maar niet perse een Ipad. Iemand suggesties?
Allebei geloof ik. Voel me nu wel rot gek genoeg.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:42 schreef MevrouwPuff het volgende:
Op basis van je werk of van je bezittingen?
Bij 1: veel respect
Bij 2: je hebt mooie spullen en kan blijkbaar goed budgetteren?
Een typische alkmaarder ofzo.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
Tink: hij ziet er nu ook heel anders uitKort haar enzo maakt best verschil
Hij is zo iemand die er op iedere foto anders uit kan zien! Hij is nu wel benieuwd wat je verwacht had, ongeveer
Hm ik zie zoveel verschillende Alkmaarders hiero dat ik me niet kan indenken hoe dat er uit zou moeten zienquote:
Nou ja, gewoon als een Noord-Hollander van boven de Zaanstreek en zo?quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hm ik zie zoveel verschillende Alkmaarders hiero dat ik me niet kan indenken hoe dat er uit zou moeten zien
Ohh zeg dat dan!quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:03 schreef Duvel het volgende:
[..]
Nou ja, gewoon als een Noord-Hollander van boven de Zaanstreek en zo?
Vriendje: "Leugens! Dat ben ik!quote:
quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ohh zeg dat dan!
[..]
Vriendje: "Leugens! Dat ben ik!"
![]()
Vriend op bezoek: "Leugens, dat is de koala!"
Dan weten we weer waar we aan toe zijn![]()
^^quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:03 schreef Duvel het volgende:
[..]
Nou ja, gewoon als een Noord-Hollander van boven de Zaanstreek en zo?
Nou, in bepaalde delen van Afrika schijn je aap te kunnen eten.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:26 schreef uniekhoorn het volgende:
Als je al die beestjes in de frituur gooit, smaakt het dan?
Volgens deze linkkost het 1000 yuan en dat is zo'n 116 euro. Dat valt mee toch?!quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
Misschien even mijn foto-met-koala opsnorren!
Babypanda's zou ik ook tof vinden![]()
Vriendje vond 250 euro wel duur
![]()
quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hele oude foto-met-koala-in-Australië! Ongeveer 6 jaar geledenToen had mister vriendje nog lang haar
De koala ziet er 'ready to kill' uit
Hierna werd ie ook weggebracht want hij had vast honger, aldus de verzorgster
![]()
[ afbeelding ]
Ik vind het altijd heel erg moeilijk om salarissen in te schatten van andere mensen. Hangt van zo veel factoren af. Dus ik zou me er niet te veel van aantrekken en nog eens goed inzetten bij een volgende loononderhandeling.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:39 schreef Tinkepink het volgende:
Lief die aapjes.
Stomme vraag: is het een compliment of een belediging als goede kennissen je inkomen dubbel zo hoog inschatten? Ze waren nogal gechockeerd toen ik vrrtelde hoeveel wij echt hebben iedere maand.
Nu bijlezen.
*zet babypanda's knuffelen op wishlist*quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:10 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Nou, in bepaalde delen van Afrika schijn je aap te kunnen eten.Ik zou het niet doen overigens.
[..]
Volgens deze linkkost het 1000 yuan en dat is zo'n 116 euro. Dat valt mee toch?!
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat leuk!
En koala's doen 2 dingen: eten en slapen. Vooral heeeeeeeeel veel slapen. En eten.
[..]
Ik vind het altijd heel erg moeilijk om salarissen in te schatten van andere mensen. Hangt van zo veel factoren af. Dus ik zou me er niet te veel van aantrekken en nog eens goed inzetten bij een volgende loononderhandeling.
Aha, tja ik heb gemixte gevoelens eroverquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:24 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Hihih, wat cool! Ik heb een hekel aan dierentuinen, maar dieren in het wild vind ik echt geweldig!
Totdat ze mn chappati van mn bord afjatten natuurlijk.
Wacht maar totdat jij een baby ringstaartlemur uit een boom ziet vallen en als een idioot weer omhoog ziet klimmen om weer veilig bij zn moeder te gaan hangen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Vloek ik heel erg in de kerk als ik zeg dat ik niet zoveel heb met dierentuinfoto's en babypanda's enzo?
Nope... Heb zin in frituurquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Vloek ik heel erg in de kerk als ik zeg dat ik niet zoveel heb met dierentuinfoto's en babypanda's enzo?
quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:34 schreef Syrena het volgende:
Frituur![]()
Nah, zit mijn zus eerst te zeuren dat ik op Facebook moet nadat ze zelf haar Hyves aan de wilgen heeft gehangen, zit ik een paar weken op Facebook (alweer), gister nog gereageerd op een foto die ze had gepost, is vandaag haar account weer verdwenen
Misschien kan ze in F&F terecht?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:39 schreef Syrena het volgende:
Gevoel van te moeten plassen kan ook van je darmen komen trouwens![]()
Ik dacht dat de mijne gisteravond weer eens een spastaanval gingen doen, maar loos alarm![]()
Oja, zus kan het hundje niet houden, ze is zwaar allergisch voor 'm. Ik vind het best wel erg, hij zag er zo cute uit op foto's en zijn vorige eigenaren waren niet zo heel lief voor 'm. Het is dat ik 4 dagen werk en het een reutje is, anders had ik 'm genomen denk ik![]()
En dat is dan ook DE reden dat ik niet op MP naar hondjes kijk, of elders op internet. Sielug
Als je een goed verhaal erbij hebt is het prima. En alle achtergrondinfo. Alleen moet je soms een beetje oppassen hoe je omgaat met reacties als "maar je kat was er al voor de baby kwam, kan de baby niet weg?"quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:51 schreef Ml-etje het volgende:
Misschien kan ze in F&F terecht?
Weet niet welk beleid de modjes daar hebben hoor.
Laat het graag aan de ladies daar overquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:54 schreef loveli het volgende:
[..]
Als je een goed verhaal erbij hebt is het prima. En alle achtergrondinfo. Alleen moet je soms een beetje oppassen hoe je omgaat met reacties als "maar je kat was er al voor de baby kwam, kan de baby niet weg?"
Sporten, biukspieroefeningen en zorgen dat je geen troep eet. Dus geen snoepjes, koekjes etc, maar gezonde koolhydraten: volkoren brood, zilvervlies rijst etc. Geen chocopasta op je brood,maar liever pindakaas..quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 15:04 schreef Vincent17 het volgende:
Ik heb een vraagje aan jullie.
Ik ben meisje van bijna 16. (Ja ik weet het, dit is het account van mijn broer). Ik weeg ongeveer 62kg. Dit is zeker geen overgewicht, maar ik heb een best wel dikke buik. Mijn benen, heupen, billen etc. is allemaal mooi slank, maar mijn buik niet. Hoe kan ik dit het beste wegwerken?
Tips alsjeblieft
Ik heb een programmaatje gekocht online die alles heeft teruggehaald toen mij dat overkwam, kostte iets van 50 dollar... misschien de moeite waard?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 18:42 schreef MarMar het volgende:
echt he, dit geloof je niet..
Mijn laptop had een dikke vette crash en ik ben al mn foto´s en documenten kwijt...![]()
Ontzettend NIET mijn week dit
Ik ook! In mn portemonnee! Waar het ding eigenlijk altijd zit.quote:
Ik denk dat je op jouw leeftijd al een heel eind komt door inderdaad op je suikerinname te letten.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 15:04 schreef Vincent17 het volgende:
Ik heb een vraagje aan jullie.
Ik ben meisje van bijna 16. (Ja ik weet het, dit is het account van mijn broer). Ik weeg ongeveer 62kg. Dit is zeker geen overgewicht, maar ik heb een best wel dikke buik. Mijn benen, heupen, billen etc. is allemaal mooi slank, maar mijn buik niet. Hoe kan ik dit het beste wegwerken?
Tips alsjeblieft
Feauteu's!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:06 schreef Syrena het volgende:
Ik heb lekker geshopt vandaag en dat was helemaal het plan nietIk wilde nog een maandje rustig aan doen, ivm de aankoop van eettafel & stoelen (nog geen idee wanneer die geleverd worden).
Bij Esprit een chino maat 38 die bijna van mijn ass valt en dus als een boyfriend/harembroek zit. Maar kleiner zat bovenom strakker, maar ook om mijn kuiten. En dat losse zit zo lekker, dus loop ik nu eigenlijk met een te grote broek, maar ik vind het zelf heel coolEn een hele leuke tuniekjurk
met een riempje onder de bewbs, maar dat staat me niet, dus de lusjes knip ik eraf en draag het riempje gewoon op mijn heupen.
20% Glamour korting op allesook bij H&M en daar heb ik vanmorgen nog online geshopt EN vandaag was al een bestelling binnengekomen
met daarin een kokerrok
![]()
huh panda's zijn toch zwart met wit??quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh en nog even de leuke kleine panda's van Barcelona showen!![]()
[ afbeelding ]
Ik moet zo lachen om die oogjes hier![]()
[ afbeelding ]
Ohaidurrr
Morgen, ben nu puffy en heb net de seizoensopening van Grey's gekeken, dus ik heb nog een jankhoofd ookquote:
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:08 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[ afbeelding ]
Deze wel.
Maar deze niet:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 2 oktober 2011 02:12 schreef loveli het volgende:
Ik zie Chico posten en m'n eerste gedachte: 'is het al zo laat?'
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:56 schreef Ml-etje het volgende:
PM gezien
Zal vanavond even alles bij elkaar zoeken en anders morgen.
Het wil maar geen slecht weer worden
1x raden waar ik volgens de cm afgevallen benmijn taille en mijn buik
![]()
Vakantiefoto's van 2008 bewezen dat ik daar net zo was qua benen (en ik blijk de spijkerbroek van toen ook nog te passen) dus ik maak me ff niet zo druk meer.
quote:Op zondag 2 oktober 2011 10:49 schreef MarMar het volgende:
mogge!
Mijn altijd blauwe nagels kleuren weer wat roze.. volgens mij had ik die pillen al veel eerder moeten hebben. Voel me er iig wel een stuk beter mee.
lijstje voor vandaag:
O: kwark met perenkiwiprut uit de blender (kwark niet mee in de blender)
T: cappuccino
L: bth kaaskomkommer, gekookt eitje
T: plakje cake, cappuccino
D: spruitjes van gister
T: kwark met warme appel
Tnx! Ging vandaag een stuk beter dan gister.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |