Daarom vraag ik ook tipsquote:Op vrijdag 30 september 2011 16:01 schreef Alopex het volgende:
Je wil afvallen, maar je krijgt al sowieso niet veel binnen met ontbijt en al helemaal niet met lunch. Minder calorieën gaat je haast niet lukken zo.
Om af te vallen hoef je natuurlijk niet per definitie minder calorieen te gaan eten.quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:01 schreef Alopex het volgende:
Je wil afvallen, maar je krijgt al sowieso niet veel binnen met ontbijt en al helemaal niet met lunch. Minder calorieën gaat je haast niet lukken zo.
Misschien kun je je reactie even verder toelichten en vertellen waarom jij denkt dat dat niet zo is?quote:
Als je meer calorieën gaat verbranden (dus meer bewegen) kan je soms met hetzelfde voedsel toe.quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien kun je je reactie even verder toelichten en vertellen waarom jij denkt dat dat niet zo is?
Dat is wat ik bedoelde. Ik vroeg echter wat degene die het er niet mee eens schijnt te zijn bedoelde.quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:35 schreef Fratz het volgende:
[..]
Als je meer calorieën gaat verbranden (dus meer bewegen) kan je soms met hetzelfde voedsel toe.
Maar goed, dat geldt meestal niet voor een hoop mensen die willen afvallen
En daarnaast kan TS best wel eens te weinig eten als ik dit zo lees, dat hij juist afvalt als hij meer eet.quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is wat ik bedoelde. Ik vroeg echter wat degene die het er niet mee eens schijnt te zijn bedoelde.
Dat snap ik, maar voor twee maaltijden is het erg weinig. Enfin, je vroeg om ontbijttips dus ik zal er niet over verdervragenquote:Op vrijdag 30 september 2011 16:50 schreef Vincent17 het volgende:
Verder eet ik natuurlijk nog gewoon avondeten hé
Als je brood niet lekker vindt, misschien een lekkere wrap meenemen?quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:53 schreef Vincent17 het volgende:
Oké die tip van cracker met kaas/vlees ga ik morgen een uittesten
Ook lunchtips zijn welkom? -> meeneem.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |