gespeeld of gespeeldquote:Op vrijdag 30 september 2011 13:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
http://meldpuntpedofilie.hyves.nl/
Oh, nou dan heb ik niks gezegd. Niet dat het niet mag ofzo, maar alasquote:Op vrijdag 30 september 2011 13:52 schreef FUFR het volgende:
like ik met je mee lees, dat mocht toch niet? ook geen tijd voor trouwens
Heb volgende week mn cursus 'Leidinggeven en leiding nemen' en had er even over met een vriendin en die vond dominantie ook gelijk staan aan leiding geven.... Ik heb medelijden met haar collega'squote:
alsof ik hier al niet genoeg crap van jullie moet lezenquote:Op vrijdag 30 september 2011 13:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh, nou dan heb ik niks gezegd. Niet dat het niet mag ofzo, maar alas
het is nu eenmaal zo, ben je niet dominant kun je ook geen lijding gevenquote:Op vrijdag 30 september 2011 13:53 schreef Inu het volgende:
[..]
Heb volgende week mn cursus 'Leidinggeven en leiding nemen' en had er even over met een vriendin en die vond dominantie ook gelijk staan aan leiding geven.... Ik heb medelijden met haar collega's
dat doe ik ook, zonder make upquote:Op vrijdag 30 september 2011 13:56 schreef FUFR het volgende:
Lindytje accentueert zo wel dr dikke kop
echt ik kijk echt net pas!
same here!quote:
quote:Op vrijdag 30 september 2011 13:56 schreef FUFR het volgende:
Lindytje accentueert zo wel dr dikke kop
echt ik kijk echt net pas!
Bij de refo's, waar ze ook veel kippen hebbenquote:Op vrijdag 30 september 2011 13:53 schreef FUFR het volgende:
Feb, adje belde net, waar dat kind woont!
Wat Fuf zegt.quote:Op vrijdag 30 september 2011 13:53 schreef Inu het volgende:
[..]
Heb volgende week mn cursus 'Leidinggeven en leiding nemen' en had er even over met een vriendin en die vond dominantie ook gelijk staan aan leiding geven.... Ik heb medelijden met haar collega's
Gefeliciteerd. Dat was het begin van het eindequote:Op vrijdag 30 september 2011 15:07 schreef Juup© het volgende:
[..]
Heej, zoiets heb ik in het echt gezien
Daar weet jij helemaal niets van. Produceer jij eerst maar een een koter, en kom dan met zinnige opmerkingen,quote:Op vrijdag 30 september 2011 15:09 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Dat was het begin van het einde.
Fikkie zit Alsjeblieftquote:Op vrijdag 30 september 2011 15:05 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Wat Fuf zegt.
Als je niet dominant bent luistert niemand naar je.
Probeer maar een hond te laten zitten op een half zachte manier.![]()
nie zeuren of sloophout nemen!quote:Op vrijdag 30 september 2011 15:10 schreef bleiblei het volgende:
En godverdomme, waarom is hardhout zo duur.
Zit nu op 180 euro per paneel.
En dan zet ik de schutting zelf in elkaar.
quote:Op vrijdag 30 september 2011 15:10 schreef Juup© het volgende:
[..]
Daar weet jij helemaal niets van. Produceer jij eerst maar een een koter, en kom dan met zinnige opmerkingen,
je make up loopt uitquote:
Friet, frikandellen en bierquote:Op vrijdag 30 september 2011 15:48 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Heb jij voorkeuren voor eets vanaaf?
nee. geen wraps.quote:Op vrijdag 30 september 2011 15:48 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Heb jij voorkeuren voor eets vanaaf?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |