Heel eerlijk gezegd dacht ik dat ook, maar staan ze werkelijk in de startblokken of komen ze groeten? (en om eten vragen hier danquote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:19 schreef kaarinf het volgende:
Ik heb twee hele lieve poesjes van 6 maanden. Echter zijn ze erg gebrand op de voordeurZodra ze de sleutels in het slot horen (of eentje zelf als ze ziet dat ik mn jas aan doe) staan ze bij de voordeur te wachten om zich naar buiten te werken.
Nu zou dit allemaal geen probleem zijn als ik op de begane grond woon, maar ik woon twee hoog op een gallerij...
-) zal ik ze proberen om ze binnen te houden? iemand enig idee hoe?
-) een medeflat kat gaat naar buiten en wacht dan voor de portiekdeur totdat iemand hem naar binnen laat. zal ik kijken of dit iets voor mijn katten is? iemand enig idee hoe?
Mijne schieten altijd direct de gang op om de mat van de buurvrouw te slopen (verder kunnen ze niet) dus ik zou goed oppassen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:41 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Heel eerlijk gezegd dacht ik dat ook, maar staan ze werkelijk in de startblokken of komen ze groeten? (en om eten vragen hier dan). Ik dacht dat de mijne er ook vandoor wilde, maar eergisteren had ik m'n handen vol en deed ik deur niet zo snel dicht dan anders en ze bleef gewoon braaf voor de drempel zitten.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:43 schreef Herr_Ratt het volgende:
[..]
Mijne schieten altijd direct de gang op om de mat van de buurvrouw te slopen (verder kunnen ze niet) dus ik zou goed oppassen.
Hoe schep jij dat grind schoon dan?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:11 schreef Chelle23 het volgende:
[..]
Heej
Ik heb zelf ook altijd last van de geur van de kattenbak, zelfs als er niets in ligt, want het is soms gewoon een muffe geur door de korrels zelf.
Ik heb nu een biologische kattenbak vulling, wat echt IDEAAL is.
Je kan er met 1 kat ongeveer 6 weken mee doen, en je hoeft je bak niet VOL te hebben maar gewoon 1 zak in een normale kattenbak.
Zelf heb ik een wat grotere bak en 2 katten dus ik koop twee zakken en doe er ongeveer 4/5 weken mee ( 1 kat van mij is vaker buiten dus zit niet veel op de bak, maar die ander komt bijna nooit buiten doordat ze is aangereden geweest, en zit dus altijd op de bak)
De kattenbak vulling is van een soort kristallen hoe t eruit ziet, maar het doet geen pijn of iets dergelijks, het is biologisch, en het zorgt dat de vocht uit de urine wordt getrokken waardoor t niet stinkt, (klinkt altijd heel leuk maar vaak stinkt het toch nog, maar deze dus niet!!) Alleen de drolletjes moet je eruit scheppen maar omdat hier ook de vocht uit wordt getrokken stinken deze ook bijna niet.
Het is wel vrij prijzig, maar voor de tijdsduur valt t eigenlijk wel mee. Het is tussen de 5-6 euro.
Ik heb dan wel een grote zak.
Ik zou dit eens proberen want je zit dan gewoon stinkvrij in huis, en de katten worden er ook minder kieskeurig door omdat t gewoon een stuk minder vies ruikt.
Het heet trouwens silicat
[ afbeelding ]
thanks, ik ga er eens naar kijkenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:11 schreef Chelle23 het volgende:
[..]
Heej
Ik heb zelf ook altijd last van de geur van de kattenbak, zelfs als er niets in ligt, want het is soms gewoon een muffe geur door de korrels zelf.
Ik heb nu een biologische kattenbak vulling, wat echt IDEAAL is.
Je kan er met 1 kat ongeveer 6 weken mee doen, en je hoeft je bak niet VOL te hebben maar gewoon 1 zak in een normale kattenbak.
Zelf heb ik een wat grotere bak en 2 katten dus ik koop twee zakken en doe er ongeveer 4/5 weken mee ( 1 kat van mij is vaker buiten dus zit niet veel op de bak, maar die ander komt bijna nooit buiten doordat ze is aangereden geweest, en zit dus altijd op de bak)
De kattenbak vulling is van een soort kristallen hoe t eruit ziet, maar het doet geen pijn of iets dergelijks, het is biologisch, en het zorgt dat de vocht uit de urine wordt getrokken waardoor t niet stinkt, (klinkt altijd heel leuk maar vaak stinkt het toch nog, maar deze dus niet!!) Alleen de drolletjes moet je eruit scheppen maar omdat hier ook de vocht uit wordt getrokken stinken deze ook bijna niet.
Het is wel vrij prijzig, maar voor de tijdsduur valt t eigenlijk wel mee. Het is tussen de 5-6 euro.
Ik heb dan wel een grote zak.
Ik zou dit eens proberen want je zit dan gewoon stinkvrij in huis, en de katten worden er ook minder kieskeurig door omdat t gewoon een stuk minder vies ruikt.
Het heet trouwens silicat
[ afbeelding ]
Heb je al iets in deze richting geprobeerd?quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:23 schreef Croli het volgende:
nogal onmogelijk??
Ik zie het gebeuren als ik het in bakje ofzo bij de deur neer zet dat die kleine er dan mee gaat kloten!!!
Jep, dat vond ze eerst enorm stinken. Maar naar een kwartier zat ze gewoon weer voor de deur...quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:48 schreef Hitomi het volgende:
[..]
Heb je al iets in deze richting geprobeerd?
http://www.zooplus.nl/sho(...)ttenluik/afhoudspray
Gewoon je vriend aan de ketting leggenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 09:31 schreef Croli het volgende:
We hebben een grindvloer, dus het meeste zal er tussen vallen. Bovendien zie je er toch niks van! Eerst maar een beetje proberen.
Als ik het op de tape doe loopt mn vriend dr namelijk alsnog overheen...
die hebben wij ook (met van die lange slierten) maar dat is ook geen succes.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:38 schreef Hitomi het volgende:
Mijn katten vinden planten ook helemaal het einde. Ook vazen met bloemen. Mijn oplossing totdat ik een huis heb met een katvriendelijke tuin: alleen hangplanten.
ze mogen sowieso niet in de vensterbank, staan ook beeldjes.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:43 schreef Hitomi het volgende:
Die van mij hangen op een plek waar ze er gewoon niet bij kunnen. Op dat soort momenten is de hoogte van mijn plafond heerlijk
Mogen ze uberhaupt niet in de vensterbank, of alleen niet omdat er planten worden uitgegraven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |