Het wachten is op de dag dat een groep mensen dit roept over iets waar jij waarde aan hechtquote:
Daarom, het is nutteloze symboolpolitiek.quote:Op vrijdag 30 september 2011 13:04 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik vind het nergens op slaan. Ik heb nog nooit van mijn leven een boerka gezien in NL, wel eens een niqaab maar ook sporadisch en ik woon nog wel in de randstad. Als ik er al ene zie stoort het me niet eens.
Dus mensen die er tegen zijn , zijn meteen tuig?quote:Op vrijdag 30 september 2011 13:06 schreef Killjoy het volgende:
[..]
Daarom, het is nutteloze symboolpolitiek.
Stemmen winnen bij de kortzichtige groeperingen, PVV stemmers en ander tuig.
Nee, maar wel kortzichtig, laat tuig toevallig ook kortzichtig zijn.quote:Op vrijdag 30 september 2011 13:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dus mensen die er tegen zijn , zijn meteen tuig?
vrijheid mag ook wel een beperking hebben.quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:59 schreef Killjoy het volgende:
In een land waar vrijheid hoog in het vaandel staat is het beschamend dat men dit wil verbieden.
Mee eens, het offeren van maagden aan vulkanen zou ik tegen zijn, maar iets waar men mee anderen niet mee kwaad doet, dan is het geen enkele probleem. Als er 10 in Nederland zijn die zo een ding willen dragen, dat is letterlijk hun pakkie an.quote:Op vrijdag 30 september 2011 13:09 schreef wise het volgende:
[..]
vrijheid mag ook wel een beperking hebben.
Namelijk beperkingen mbt geloof (welke geloof dan ook)
vrijheid ook voor de onderdrukten! jij maakt mij echt niet wijs dat er een vrouw op aarde is die vrijwillig en zonder enige tegenzin als een spook door het leven gaat. een hoofdoek kan ik nog enigzins inkomen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:59 schreef Killjoy het volgende:
In een land waar vrijheid hoog in het vaandel staat is het beschamend dat men dit wil verbieden.
Definieer "vrij". Ik ken genoeg vrijheden die ingeperkt zijn voor een rustigere samenleving.quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:59 schreef Killjoy het volgende:
Ik ben agnost/atheist/whatever, maar ik vind dat iedereen die persoonlijke vrijheid moet hebben omdat voor zichzelf te bepalen, uiteraard wel zonder het offeren van maagden of het wegsnijden van lichaamsdelen etc etc.quote:Op vrijdag 30 september 2011 13:09 schreef wise het volgende:
[..]
vrijheid mag ook wel een beperking hebben.
Namelijk beperkingen mbt geloof (welke geloof dan ook)
Hoe vaak komt het voor? Ik heb nog nooit iemand in zo een kledingstuk gezien, ik kom het meeste in Rotterdam. Mijn OV-chip kaart is een anonieme, dus ook geen foto er op, dus dat is geen enkel probleem.quote:Op vrijdag 30 september 2011 13:11 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
vrijheid ook voor de onderdrukten! jij maakt mij echt niet wijs dat er een vrouw op aarde is die vrijwillig en zonder enige tegenzin als een spook door het leven gaat. een hoofdoek kan ik nog enigzins inkomen.
daarbij is het gewoon een veiligheids/fraude gevoelig iets, het is algemeen bekend dat er fraude wordt gepleegd met b.v. OV je kan immers niet controleren wie er onder die doek schuil gaat dus de conducteur moet dr maar geloven op dr woord
Vrij om jezelf te kleden zoals je zelf wil?quote:Op vrijdag 30 september 2011 13:12 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Definieer "vrij". Ik ken genoeg vrijheden die ingeperkt zijn voor een rustigere samenleving.
Weetje, van mij mogen ze het op straat dragen, maar ik vind dat in het OV, in scholen/universiteiten en overhiedsgebouwen, ze het moeten verbieden.quote:Op vrijdag 30 september 2011 13:08 schreef Killjoy het volgende:
[..]
Nee, maar wel kortzichtig, laat tuig toevallig ook kortzichtig zijn.
Volgens het principe, alle tuig is kortzichtig, niet alle kortzichtigen zijn tuig.
of het "lastig vallen" van niet-gelovigen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 13:12 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik ben agnost/atheist/whatever, maar ik vind dat iedereen die persoonlijke vrijheid moet hebben omdat voor zichzelf te bepalen, uiteraard wel zonder het offeren van maagden of het wegsnijden van lichaamsdelen etc etc.
Met een petje zie je het gezicht nog, of nie.quote:Op vrijdag 30 september 2011 13:15 schreef Killjoy het volgende:
[..]
Vrij om jezelf te kleden zoals je zelf wil?
Anders zou ik genoeg mensen hun "vrijheid" in te perken door ze geen domme shirts of petjes te laten dragen omdat ik ze niet mooi vindt.
Dus vrijheid betreft volgens jou alleen kleding?quote:Op vrijdag 30 september 2011 13:15 schreef Killjoy het volgende:
[..]
Vrij om jezelf te kleden zoals je zelf wil?
Anders zou ik genoeg mensen hun "vrijheid" in te perken door ze geen domme shirts of petjes te laten dragen omdat ik ze niet mooi vindt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |