abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103953937
Seriously :')
pi_103954060
O+
Ja doei.
pi_103986187
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2011 09:10 schreef Igen het volgende:

[..]

Het antwoord is dat toen bijna heel Canada onder een pak landijs zat. Daardoor was wel de zeespiegel veel lager dan nu zodat de eerste mensen via de Beringstraat het Amerikaanse continent konden bereiken. Maar die konden dus maar weinig anders dan via een smalle strook bewoonbaar land verder zuidwaarts trekken.
helemaal goed! ;)

Mijn antwoord bestond uit het alleszeggende: ice

En mooi dat het doorgaat motorbloempje!
pi_103986393
Mooi voor je motorbloempje! :)
pi_103987739
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 04:17 schreef larry91 het volgende:

[..]

Welkom! Waar zit je ergens?
In San Diego, Californië.
pi_104029987
Ik wil eigenlijk heel graag eens naar een bedrijf bellen waar ik stage wil lopen, maar hoe pak ik dat nou aan? Ik ben echt bang dat ik dichtklap of dat m'n Engels nergens op slaat van de zenuwen ;( Ik weet ook niet echt wat ik wil vragen of moet zeggen of iets.
pi_104030031
Oefen de hoofdlijnen van het gesprek dat je wilt voeren op de fiets! *) dat doe ik altijd!

*)
Ja doei.
pi_104030230
Ik heb geen fiets ;(
Ik loop overal naartoe, kan dat ook? :D

Maar wat kan ik dan vragen? Dat vraag ik me het meeste af. Ik weet iig wie ik moet spreken, maar als ik die aan de telefoon heb, wat dan?
pi_104030340
Kort voorstellen (wie je bent, wat je doet) en leg uit waar je naar op zoek bent en vraag of het mogelijk is hier over in gesprek te gaan! het gesprek leidt zichzelf wel als het goed is. Geef desnoods aan het begin van het gesprek aan dat Engels niet je moedertaal is en dat je het ook niet studeert :P Dan valt het alleen maar minder op als je wat langer nadenkt voordat je antwoordt of een vraag formuleert, omdat ze dan weten dat wat ze kunnen verwachten! :)
Ja doei.
pi_104031216
Oh dat is inderdaad wel handig :D
Ik denk dat ik morgen of dinsdag maar eens ga bellen. Lekker tot 1 uur snachts wachten, dan is het daar pas 10 uur 's ochtends :')

Oke, even snel een opening getypt, zoiets?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 44% gewijzigd door _Loki op 06-11-2011 14:55:18 ]
pi_104037571
Hotel geboekt in Aber. We zouden eerst gaan kamperen :')! maar toen ik vanochtend op de motor naar 't werk stapte dacht ik toch 'neeee....' :')!

Vanavond nog even wat op zoek naar artikelen die de twee profs met wie ik wrsch ga spreken hebben geschreven zodat ik wat voorbereid ben. Om nou de boeken die ze geschreven hebben te bestellen gaat me wat ver (kostentechnisch), maar ze hebben ook wel wat artikelen voor journals geschreven was me al opgevallen bij mijn eerste onderzoeksrondje :9
Ja doei.
pi_104038020
Je bent wel goed aan het voorbereiden zo :D ben echt heel benieuwd wat het wordt en hoe het gaat!
pi_104038872
Oxford PhD - profs dr.'s daar.. en juist omdat ik geen politieke/sociologische bachelor doe wil ik wel een goede indruk maken :@
Ja doei.
pi_104039473
Oe, ja dan kan ik het me wel voorstellen! Succes dan maar met t voorbereiden :D

Ik bedenk me net trouwens dat ik vanavond al kan bellen, rond 12u snachts is het daar 9 uur maandagochtend.. Ik ga het gewoon doen, 't is goed. :D
pi_104039519
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 17:12 schreef _Loki het volgende:
Oe, ja dan kan ik het me wel voorstellen! Succes dan maar met t voorbereiden :D

Ik bedenk me net trouwens dat ik vanavond al kan bellen, rond 12u snachts is het daar 9 uur maandagochtend.. Ik ga het gewoon doen, 't is goed. :D
^O^ Spannend hoor O+

Zo leuk dit topic O+ iedereen met andere doelen, bestemmingen O+
Ja doei.
pi_104039618
Echthe, ik vind het echt zo leuk om te lezen allemaal! Ook het hele process kunnen volgen enzo. :)
pi_104040974
:Y Toch wel een van de leukste SES of zelfs FOK! topics, vind ik!
Ja doei.
pi_104041278
True :D

Oh man ik ben zo zenuwachtig om te bellen, ik ga allemaal rampscenario's in m'n hoofd halen ;( Misschien klap ik dicht of iets of weet ik gewoon niet hoe ik ergens op moet reageren. Of vraagt ze of ik om 4 uur 's nachts eventjes terug kan bellen ;(

Edit: ik ben nu best moe, ik kan echt niet nog 2 uur wachten. Ik sta morgen extra vroeg op en ga dan bellen. :) Laat wel weten hoe het ging!
Edit: Ik belde :D Maar ze waren er niet ;( Alleen op disdag t/m vrijdag van 5 tot 9. Dus nu wordt het vanavond terug bellen maar het voelt wel goed dat ik uberhaubt gebeld heb :D

[ Bericht 18% gewijzigd door _Loki op 07-11-2011 06:37:16 ]
pi_104064077
Ik kan m'n post niet editten, dus dan maar zo:
Ik belde :D Maar ze waren er niet ;( Alleen op disdag t/m vrijdag van 5 tot 9. Dus nu wordt het vanavond terug bellen maar het voelt wel goed dat ik uberhaubt gebeld heb :D

Edit: oke, ik heb gebeld. Heeel vreemd. Gewoon netjes gezegd wie ik was en of het uitkwam, geen probleem allemaal aardig, tot ik het woord internship liet vallen. Toen was het gesprek zo voorbij.

[ Bericht 9% gewijzigd door _Loki op 07-11-2011 23:21:31 ]
pi_104150550
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2011 06:36 schreef _Loki het volgende:
Ik kan m'n post niet editten, dus dan maar zo:
Ik belde :D Maar ze waren er niet ;( Alleen op disdag t/m vrijdag van 5 tot 9. Dus nu wordt het vanavond terug bellen maar het voelt wel goed dat ik uberhaubt gebeld heb :D

Edit: oke, ik heb gebeld. Heeel vreemd. Gewoon netjes gezegd wie ik was en of het uitkwam, geen probleem allemaal aardig, tot ik het woord internship liet vallen. Toen was het gesprek zo voorbij.
Balen zeg, Loki -O- Heb je nog meer bedrijven op het oog?

En jeetje wat is alles hier al in kerst sfeer zeg! :o Dat ik een paar weken geleden al kerstkaarten in de winkels zag vond ik niet eens zo gek, maar nu zijn de winkels zelf al versierd met kerstbomen en lichtjes en kransen! Wel heel leuk, maar het is pas november..
pi_104150621
Dat is echt klote Loki. Ik heb de zelfde vraag als fh101, nog meer bedrijven op het oog?

Hier is ook alles in de kerstsfeer. Eigenlijk al vanaf de dag na Halloween, Walmart heeft zelfs kunstsneeuw bij de ingang gelegd wat ontzettend klote is met wind want dat stuift op en blijft aan je plakken :'). Top dit... :P
pi_104150638
Ik zit eigenlijk te wachten tot de echte sneeuw komt :p

Zal je altijd zien, net als ik in Canada zit hebben ze een ongebruikelijk warme periode..
  woensdag 9 november 2011 @ 07:37:26 #148
358875 BaasKwadraat
Kranten "loper"
pi_104150965
Ik zit nu in 5tto (tweetalig atheneum) en we moeten dit jaar verplicht op stage, maar niemand neemt 16 jarigen aan. Het moet 2 weken duren en in een volledig engelse omgeving zijn.

Waar ik heenga boeit me niet als ik maar wat heb. Iemand tips?
Mijn pH is meer dan 7
pi_104153368
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 04:27 schreef larry91 het volgende:
Dat is echt klote Loki. Ik heb de zelfde vraag als fh101, nog meer bedrijven op het oog?

Meh, ik kijk nog wel een beetje rond maar stiekem begin ik de hoop al wat op te geven :') Al helemaal omdat ze zei dat het echt niet kon, terwijl ze op de site hebben staan dat ze stagairs hebben én dat ze mensen zoeken voor een werkervaringsprogramma van minstens 4u per week.
Denk er best wel aan om het stagehuis erbij te halen, maar dan wordt het wel lastiger om ook mijn afstudeeronderzoek er te doen. Maar daar bedenk ik nog wel wat voor :D Want dat onderzoek is altijd in overleg met het bedrijf samen, dus we kunnen het tijdens m'n stage altijd nog uitgebreid overleggen en aanpassen aan het bedrijf.
pi_104153432
Wil je per se naar Australië? Of is Europa ook ok?
Je zou het eventueel via bijvoorbeeld http://www.aegee.org/ kunnen proberen?
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')