helemaal goed!quote:Op vrijdag 4 november 2011 09:10 schreef Igen het volgende:
[..]
Het antwoord is dat toen bijna heel Canada onder een pak landijs zat. Daardoor was wel de zeespiegel veel lager dan nu zodat de eerste mensen via de Beringstraat het Amerikaanse continent konden bereiken. Maar die konden dus maar weinig anders dan via een smalle strook bewoonbaar land verder zuidwaarts trekken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 44% gewijzigd door _Loki op 06-11-2011 14:55:18 ]
quote:Op zondag 6 november 2011 17:12 schreef _Loki het volgende:
Oe, ja dan kan ik het me wel voorstellen! Succes dan maar met t voorbereiden
Ik bedenk me net trouwens dat ik vanavond al kan bellen, rond 12u snachts is het daar 9 uur maandagochtend.. Ik ga het gewoon doen, 't is goed.
Balen zeg, Lokiquote:Op maandag 7 november 2011 06:36 schreef _Loki het volgende:
Ik kan m'n post niet editten, dus dan maar zo:
Ik beldeMaar ze waren er niet
Alleen op disdag t/m vrijdag van 5 tot 9. Dus nu wordt het vanavond terug bellen maar het voelt wel goed dat ik uberhaubt gebeld heb
Edit: oke, ik heb gebeld. Heeel vreemd. Gewoon netjes gezegd wie ik was en of het uitkwam, geen probleem allemaal aardig, tot ik het woord internship liet vallen. Toen was het gesprek zo voorbij.
Meh, ik kijk nog wel een beetje rond maar stiekem begin ik de hoop al wat op te gevenquote:Op woensdag 9 november 2011 04:27 schreef larry91 het volgende:
Dat is echt klote Loki. Ik heb de zelfde vraag als fh101, nog meer bedrijven op het oog?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |