abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104425041
Inderdaad Rnnz! Ik ben blij dat je het zo naar je zin hebt in Mexico, maar gelukkig heb je nog meer dan twee maanden te gaan!
Ik kan me dat gevoel van O wat ga ik het missen, helemaal voorstellen. Dat had ik ook toen ik in Noorwegen zat (en heb het nu nog steeds weleens ;) )

En over sociale contacten leggen in het buitenland, tja het is hoe je je openstelt. Ik ben nooit iemand geweest die schreeuwend op de voorgrond staat maar kruip ook niet weg in een hoekje. Zelfs op een stage heb ik inmiddels een groep 'vrienden' waarmee ik toch wel 1x in de week iets mee ga doen.
Daarbij een tip die ik weleens vaker in dit topic heb gezet en ook tegen mensen op school heb vertelt die naar het buitenland gaan: Je bent een buitenlander en interessant, wees dan ook een beetje de buitenlander :P

Dus om sociale contacten hoeft niemand zich druk te maken!
pi_104477495
Nou, van Abroad internships én Stagehuis een mail terug. Abroad Internships zegt dat het mogelijk is en dat m'n zoekgebied zelfs te algemeen is nu, Stagehuis zegt dat ze me niet kunnen helpen.
Vraag me af of Abroad Interships niet een beetje te positief is..
pi_104478919
Ik heb zojuist een brief in de post gekregen van Girton College van University of Cambridge dat ik ben uitgenodigd voor een interview op 14 december! Lekker nerveus worden dus! Maar wel heel erg blij :)
pi_104479297
Wat leuk! *O*
Ja doei.
pi_104479704
Wat cool! :D
pi_104479742
En daarna meteen kerstinkopen doen :P
Ja doei.
pi_104490602
Ja idd! Ben van de 13e tot de 15e in London & Cambridge, want ik plak er waarschijnlijk gelijk een interview bij Imperial College London & UCL aan vast. 3 vliegen in 1 klap zeg maar, want het loopt natuurlijk wel in de kosten als je alles bij elkaar optelt!
pi_104518672
héél gaaf!
...it is a tale told by an idiot, full of sound and fury, signifying nothing...
pi_104518980
Ik ga zondagavond weer bellen naar Australië. Nu ik weet dat het niet aan m'n Engels ligt, is het een beetje minder eng :')
pi_104606636
Even een update: Ik zit nu bijna een maand hier in Californië en heb het goed naar mijn zin! Ik moet wel heel hard werken (aan de 60 uur per week kom ik toch wel...), maar de plek waar ik werk is echt heel gaaf en in de weekenden kan ik wel even goed ontspannen. Ik heb een paar mensen leren kennen waarmee ik vorig weekend ook iets leuks heb gedaan, maar ik vind het wel een beetje jammer dat deze contacten tot de weekenden beperkt zijn aangezien ik doordeweeks zo weinig tijd heb... Maar goed, dat is dus niet anders en dat went vanzelf wel. Hopelijk leer ik snel nog wat meer mensen kennen zodat ik elk weekend toch wel iets leuks kan doen. Want als je de hele week werkt, dan wil je niet in het weekend alleen op je kamer zitten... Morgenavond in ieder geval voor het eerst baseball spelen!
pi_104608972
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 17:15 schreef _Loki het volgende:
Ik ga zondagavond weer bellen naar Australië. Nu ik weet dat het niet aan m'n Engels ligt, is het een beetje minder eng :')
En? En? En? Succes!
Ja doei.
pi_104608994
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 21:49 schreef Marurk het volgende:
Even een update: Ik zit nu bijna een maand hier in Californië en heb het goed naar mijn zin! Ik moet wel heel hard werken (aan de 60 uur per week kom ik toch wel...), maar de plek waar ik werk is echt heel gaaf en in de weekenden kan ik wel even goed ontspannen. Ik heb een paar mensen leren kennen waarmee ik vorig weekend ook iets leuks heb gedaan, maar ik vind het wel een beetje jammer dat deze contacten tot de weekenden beperkt zijn aangezien ik doordeweeks zo weinig tijd heb... Maar goed, dat is dus niet anders en dat went vanzelf wel. Hopelijk leer ik snel nog wat meer mensen kennen zodat ik elk weekend toch wel iets leuks kan doen. Want als je de hele week werkt, dan wil je niet in het weekend alleen op je kamer zitten... Morgenavond in ieder geval voor het eerst baseball spelen!
Goed om te horen! ^O^
Ja doei.
  zondag 20 november 2011 @ 22:52:48 #213
349633 SiIk
Echt zijde
pi_104610764
Mijn plannen gaan misschien niet door omdat ik wiskunde B nodig schijn te hebben om Biologie te kunnen studeren in Zweden.. Hoop dat er misschien toch iets te regelen valt! ;(
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
pi_104612961
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 22:24 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

En? En? En? Succes!
Ze mailde me zaterdagavond ineens terug, dus toch niet nodig :')
pi_104613885
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 21:49 schreef Marurk het volgende:
Zo! 60 uur? En ik klagen met mijn 50 uur per week :P
Oh en als je gaat baseballen (heb ik ook een keer gedaan), laat de werper eerst eens even 3 proefballen gooien. Ik had iemand voor me staan die geweldig hard kon gooien maar niet kon richten, heb nu nog een bult op mn scheenbeen en het is inmiddels al 1.5 maand geleden... Gewoon even een praktische tip ;)
pi_104617996
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 23:50 schreef larry91 het volgende:

[..]

Zo! 60 uur? En ik klagen met mijn 50 uur per week :P
Oh en als je gaat baseballen (heb ik ook een keer gedaan), laat de werper eerst eens even 3 proefballen gooien. Ik had iemand voor me staan die geweldig hard kon gooien maar niet kon richten, heb nu nog een bult op mn scheenbeen en het is inmiddels al 1.5 maand geleden... Gewoon even een praktische tip ;)
Ok, thanks voor de tip!
Tjah, Amerikaanse werktijden zullen we maar zeggen he. Ik begin om 9 uur en voor 20.00 uur ben ik eigenlijk nooit klaar... Jij hebt ook in de VS gezeten, niet?
pi_104618007
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 04:32 schreef Marurk het volgende:

[..]

Ok, thanks voor de tip!
Tjah, Amerikaanse werktijden zullen we maar zeggen he. Ik begin om 9 uur en voor 20.00 uur ben ik eigenlijk nooit klaar... Jij hebt ook in de VS gezeten, niet?
Ik zit er zelfs nog voor 4 weken. Zit er sinds begin Augustus en vertrek 21 December. Dus nog iets meer dan 4 weken te gaan. Ik werk zelf van 8 tot 6 uur maar ben dan om 6 uur wel echt klaar. Van 9 tot 8 zijn wel ontzettend lange dagen, dan heb je het weekend wel echt nodig haha.
Waar zit je ergens in Californië, ik ben daar over 5 weken. Ga na afloop van mijn stage eerst naar Miami voor 9 dagen en dan 10 dagen Californië!
pi_104618013
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 04:50 schreef larry91 het volgende:

[..]

Ik zit er zelfs nog voor 4 weken. Zit er sinds begin Augustus en vertrek 21 December. Dus nog iets meer dan 4 weken te gaan. Ik werk zelf van 8 tot 6 uur maar ben dan om 6 uur wel echt klaar. Van 9 tot 8 zijn wel ontzettend lange dagen, dan heb je het weekend wel echt nodig haha.
Waar zit je ergens in Californië, ik ben daar over 5 weken. Ga na afloop van mijn stage eerst naar Miami voor 9 dagen en dan 10 dagen Californië!
Ah, cool! Ik zit in San Diego, tot juli volgend jaar. Kom je daar ook?
pi_104618019
quote:
14s.gif Op maandag 21 november 2011 05:00 schreef Marurk het volgende:

[..]

Ah, cool! Ik zit in San Diego, tot juli volgend jaar. Kom je daar ook?
Ah kijk, je zit er dus nog wel een tijdje! Mooi joh, zal nog wel lekker weer daar zijn (ter vergelijking met hier in Michigan waar het nu low 40's is :').
Die kans is inderdaad aanwezig. Land op San fransisco en dan rij ik naar beneden richting Las Vegas met onderweg Yosemite en de Grand Canyon. LA ga ik niet naartoe, trekt me totaal niet en zat zelf al aan San Diego te denken al zit ik met het probleem dat ik dan weer helemaal terug moet naar San Fran omdat ik van daaruit terug naar A'dam vlieg. Is San Diego de moeite waard?
pi_104618024
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 05:10 schreef larry91 het volgende:

[..]

Ah kijk, je zit er dus nog wel een tijdje! Mooi joh, zal nog wel lekker weer daar zijn (ter vergelijking met hier in Michigan waar het nu low 40's is :').
Die kans is inderdaad aanwezig. Land op San fransisco en dan rij ik naar beneden richting Las Vegas met onderweg Yosemite en de Grand Canyon. LA ga ik niet naartoe, trekt me totaal niet en zat zelf al aan San Diego te denken al zit ik met het probleem dat ik dan weer helemaal terug moet naar San Fran omdat ik van daaruit terug naar A'dam vlieg. Is San Diego de moeite waard?
Vandaag was het vrij koud, zo rond de 15-16 graden. :') Maar afgelopen weken is het toch wel 20 graden Celsius of meer geweest, dus dat is niet verkeerd, zeker niet met een lekker zonnetje.
Ik denk dat San Diego zeker de moeite waard is. Ben zelf pas twee keer echt Downtown geweest, maar ik vind het hier in ieder geval heel erg mooi en er is heel veel te beleven. En wat ik zo hoor van anderen die een rondtocht hebben gemaakt door Californië moet je San Diego toch echt gezien hebben!
pi_104618065
quote:
7s.gif Op maandag 21 november 2011 05:26 schreef Marurk het volgende:

[..]

Vandaag was het vrij koud, zo rond de 15-16 graden. :') Maar afgelopen weken is het toch wel 20 graden Celsius of meer geweest, dus dat is niet verkeerd, zeker niet met een lekker zonnetje.
Ik denk dat San Diego zeker de moeite waard is. Ben zelf pas twee keer echt Downtown geweest, maar ik vind het hier in ieder geval heel erg mooi en er is heel veel te beleven. En wat ik zo hoor van anderen die een rondtocht hebben gemaakt door Californië moet je San Diego toch echt gezien hebben!
Hmm, dan is het misschien toch wel een van de plaatsen waar ik langs ga. Kan er namelijk nog één toevoegen, wil behoudens de Grand canyon overal zeker 2 dagen blijven dus er past nog een plaats/bezichtiging bij. Kan goed San Diego worden, ga het zeker in beraad nemen (en zie nu dat het 'maar' acht uur rijden is)!
pi_104618074
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 06:08 schreef larry91 het volgende:

[..]

Hmm, dan is het misschien toch wel een van de plaatsen waar ik langs ga. Kan er namelijk nog één toevoegen, wil behoudens de Grand canyon overal zeker 2 dagen blijven dus er past nog een plaats/bezichtiging bij. Kan goed San Diego worden, ga het zeker in beraad nemen (en zie nu dat het 'maar' acht uur rijden is)!
hihi, ik breef ff in. Toen ik hier zei dat we niet zo vaak naar familie gaan omdat ze zo ver weg wonen en we dan 2 uur moeten rijden verklaarde iedereen me voor gek :D

Afstand is relatief.
pi_104618077
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 06:08 schreef larry91 het volgende:

[..]

Ga je eigenlijk met iemand samen of ga je de rondtocht in je eentje doen?
pi_104618081
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 06:17 schreef Marurk het volgende:

[..]

Ga je eigenlijk met iemand samen of ga je de rondtocht in je eentje doen?
Was eerst van plan om het in mijn eentje te doen maar nu gaat mijn pa ook mee. Hij heeft al wat van de regio gezien dus heb ik mooi een gids erbij :P
pi_104618085
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 06:15 schreef fh101 het volgende:

[..]

hihi, ik breef ff in. Toen ik hier zei dat we niet zo vaak naar familie gaan omdat ze zo ver weg wonen en we dan 2 uur moeten rijden verklaarde iedereen me voor gek :D

Afstand is relatief.
:D
Inderdaad als je hier vertelt dat je familie 1 uur weg woont en je ze daarom maar 3x per jaar ziet dan kijken ze je echt aan of je een malloot bent. 1 uur of 2 uur rijden is hier in Noord-Amerika natuurlijk om de hoek!
pi_104627241
Ik zou heel graag samen met mijn vriendin een tijd (of de hele studie) in het buitenland studeren. We zijn beide net begonnen met het 1e jaar van een Bachelor (ik voltijd, zei deeltijd) en we studeren nu in een kleine stad (Alkmaar) en moeten lenen bij de ib-groep om rond te komen (We wonen samen in een huurwoning).

Ik studeer Technische Bedrijfskunde en zei MWD, ik ben nu op zoek naar plekken waar beide opleidingen zijn te volgen en waar huisvesting te betalen is voor 2 arme studenten, alleen is het erg lastig om dit uit te zoeken aangezien ik niet bekend ben met internationale hogescholen en universiteiten.

Wij zijn beide bereid een (normale) studieschuld op te bouwen aangezien het toch een hele ervaring en investering is in jezelf. Ik ben dan ook bereid om na mijn opleiding nog 10 jaar lang 100 euro in de maand af te staan aan DUO.

Maar dan, waar ga je zoeken ? wie spreek je aan ? ik snap dat ik op school kan gaan praten, maar hoor ik daar niet al met een vrij concreet idee te komen met hoe of wat ?

ik weet alleen dat het me heel interessant lijkt om in een ander land te leven, de taal te leren en te investeren in mezelf (Het uiteindelijke diploma of de ervaring moet dan ook wel een meerwaarde zijn tov een diploma aan de hogeschool Inholland Alkmaar).

Wij hebben beide wel al meer dan 3 jaar werkervaring, ik in de offshore-logistiek en mijn vriendin in de gehandicaptenzorg dus misschien dat we daar een voordeel mee hebben tov een student die net van de middelbare school af komen.

Het is een flink verhaal geworden, maar als iemand tips heeft of ideeën hoor ik het graag !
pi_104627301
"Hoi, ik wil naar het buitenland want dat lijkt me een toffe ervaring. Mijn vriendin, die dit en dit studeert wil ook graag mee. Nu wil ik graag beginnen met het inwinnen van informatie, maar er is zóveel te vinden, hebben jullie enig idee waar we kunnen beginnen?"

^O^
Ja doei.
pi_104627476
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 13:51 schreef motorbloempje het volgende:
"Hoi, ik wil naar het buitenland want dat lijkt me een toffe ervaring. Mijn vriendin, die dit en dit studeert wil ook graag mee. Nu wil ik graag beginnen met het inwinnen van informatie, maar er is zóveel te vinden, hebben jullie enig idee waar we kunnen beginnen?"

^O^
Inderdaad, en dat heb je zeer snel samengevat ! Er is ook veel te vinden, vooral als je niet specifiek een plek voor ogen hebt.

Ik vind het dan ook vooral belangrijk dat het een meerwaarde heeft tov de opleiding in nederland volgen (Dus iig in een land met een wereldtaal en een opleiding met een goed imago). Verder moet het betaalbaar blijven maar ik ben wel bereid er een schuld voor op te bouwen en ik gaf al aan dat we wel werkervaring hebben, me vriendin is persoonlijk begeleider en ik was voor ik naar terug naar school ging leidingevende in een magazijn met technische materialen en gereedschappen.
pi_104627544
Ik bedoel dat je daarmee dus naar het International Office van je onderwijsinstelling zou kunnen gaan ;)
Ja doei.
pi_104627617
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 13:56 schreef motorbloempje het volgende:
Ik bedoel dat je daarmee dus naar het International Office van je onderwijsinstelling zou kunnen gaan ;)
Ja denk je niet dat ze daar een soortgelijke reactie als jou geven, zo van ja.. dat kan je wel willen.. maar bedenk eerst maar is waar je heen wilt en wat je wilt doen ? Dat is namelijk de reden dat ik hier maar een post aan heb gewaagd.. ookal had ik die reactie wel verwacht
pi_104627649
Nee :) bij mij waren ze in ieder geval erg behulpzaam. Scheelt dat er bij ons ook elk jaar een beurs is (Wil Weg Week) waar je dan informatie in kunt winnen.
Ja doei.
pi_104627699
Ok, nou bedankt voor je reactie dan.. ik zal is kijken hoe ze er hier (Inholland Alkmaar) op reageren !
pi_104627750
Kijk trouwens ook eens naar de links in de OP ;) staat ook veel nuttigs in :)
Ja doei.
pi_104629331
Thnx, vooral op die Nuffic site staat wel interessante info per land.
pi_104637101
wat motorbloempje zegt inderdaad. Als jij gewoon naar het IO gaat met de vraag dat je naar het buitenland wilt, maar je weet echt nog niet hoe of wat dan kunnen ze je daar prima helpen. Daar zijn ze voor ;)
  maandag 21 november 2011 @ 17:34:47 #236
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_104637166
Ik zou stage gaan lopen in China, een droom die uitkwam. Maar jammer genoeg gaat het door onenigheid niet door en heb ik de kans gekregen om stage te gaan lopen en te gaan studeren in Parijs. Heb Euro CV en brief verstuurd en ben aangenomen. Maar verschilt het per instelling hoe het gaat met de Europass subsidie :? ? Ik krijg straks info over hoe en wat, maar de straks is over een aantal weken. Ben best wel benieuwd :).

[ Bericht 19% gewijzigd door o.us op 21-11-2011 17:35:15 ]
Feyenoord Rotterdam
pi_104672445
Is hier iemand bekend met de Universiteit van de Nederlandse Antillen ? Zie niemand in de OP staan die op Curaçao gestudeerd heeft.

Ik heb gekeken naar deze school en die is voor mij en mijn vriendin zeer interessant aangezien ik een engelstalige opleiding zou kunnen volgen, terwijl zei gewoon door kan gaan met haar huidige opleiding in het nederlands.

Een ander voordeel is dat de school en opleiding erkend zijn door het nvao.
pi_104702170
quote:
14s.gif Op maandag 21 november 2011 17:34 schreef o.us het volgende:
Ik zou stage gaan lopen in China, een droom die uitkwam. Maar jammer genoeg gaat het door onenigheid niet door en heb ik de kans gekregen om stage te gaan lopen en te gaan studeren in Parijs. Heb Euro CV en brief verstuurd en ben aangenomen. Maar verschilt het per instelling hoe het gaat met de Europass subsidie :? ? Ik krijg straks info over hoe en wat, maar de straks is over een aantal weken. Ben best wel benieuwd :).
Cool! Wat ga je studeren? :)
  dinsdag 22 november 2011 @ 23:41:11 #239
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_104702982
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 23:22 schreef G.R.S. het volgende:

[..]

Cool! Wat ga je studeren? :)
Mijn minor in International Negotiation Skills (Intercultural Skills in spreektaal) daar volgen voor een paar maanden!
Feyenoord Rotterdam
pi_104703690
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 november 2011 23:41 schreef o.us het volgende:

[..]

Mijn minor in International Negotiation Skills (Intercultural Skills in spreektaal) daar volgen voor een paar maanden!
Heel gaaf!
Is Parijs niet veel duurder dan China? Of vangt die beurs dat redelijk goed op? Vliegkosten zijn natuurlijk wel veel goedkoper ;)
pi_104703851
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 23:57 schreef fh101 het volgende:

[..]

Heel gaaf!
Is Parijs niet veel duurder dan China? Of vangt die beurs dat redelijk goed op? Vliegkosten zijn natuurlijk wel veel goedkoper ;)
Qua entertainment, levensmiddelen, verblijf en vervoer zeker, maar ik ga overnachten op het campus van de uni. Ik krijg sowieso boven >1000¤ Erasmusbeurs hebben zij mij verzekerd. Heb het geluk dat ik in Rotterdam woon dus ik ga gewoon lekker de Thalys daarheen pakken en genieten van 3 uur ultieme rust in de trein :).

[ Bericht 1% gewijzigd door o.us op 23-11-2011 00:02:07 ]
Feyenoord Rotterdam
pi_104704314
quote:
14s.gif Op woensdag 23 november 2011 00:01 schreef o.us het volgende:

[..]

Qua entertainment, levensmiddelen, verblijf en vervoer zeker, maar ik ga overnachten op het campus van de uni. Ik krijg sowieso boven >1000¤ Erasmusbeurs hebben zij mij verzekerd. Heb het geluk dat ik in Rotterdam woon dus ik ga gewoon lekker de Thalys daarheen pakken en genieten van 3 uur ultieme rust in de trein :).
Hoeveel maanden ga je exact? Erasmus beurs is voor iedereen tussen de ¤200-¤250 (verandert per jaar voor mij in 2010 was het iets meer dan 200 euro). Dus ga je 5 maanden heb je zeker meer dan 1000¤.
Klinkt in ieder geval goed, naar welke uni in Parijs ga je?
pi_104708201
Vandaag een werkdag van 09.30 tot 22:45 uur gehad.
pi_104708986
quote:
15s.gif Op woensdag 23 november 2011 08:23 schreef Marurk het volgende:
Vandaag een werkdag van 09.30 tot 22:45 uur gehad.
Dude, dat is enorm lang.
pi_104710386
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 november 2011 23:41 schreef o.us het volgende:

[..]

Ik wilde vragen of je goed in Frans bent maar was vergeten dat je een Marokkaan bent :')
  woensdag 23 november 2011 @ 11:25:14 #246
349633 SiIk
Echt zijde
pi_104712099
Is er hier toevallig iemand die meer weet over plaatsen in het buitenland waar je zoölogie/dierwetenschappen of (wildlife) biologie volledig in het Engels kan studeren?
Ik zou dus graag naar Sundsvall gaan, maar het lijkt me moeilijk binnenkomen daar, dus andere optie's openhouden lijkt me geen slecht plan, maar het valt me tegen hoe makkelijk dingen te vinden zijn...

[ Bericht 1% gewijzigd door SiIk op 23-11-2011 12:24:19 ]
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
pi_104712182
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 00:14 schreef larry91 het volgende:

[..]

Hoeveel maanden ga je exact? Erasmus beurs is voor iedereen tussen de ¤200-¤250 (verandert per jaar voor mij in 2010 was het iets meer dan 200 euro). Dus ga je 5 maanden heb je zeker meer dan 1000¤.
Klinkt in ieder geval goed, naar welke uni in Parijs ga je?
Hmmm, wat jij zei klinkt erg aannemelijk maar ik hoor wisselende verhalen op school.
Moet nog bepaald worden maar er zit sowieso een minimum van 1 maand. Ik ga het er volgende week nog over hebben met mijn stagecoördinator. Ik ga naar het Pantheon-Sorbonne University, de faculteit voor economie en recht van het Universiteit van Parijs :).

quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 10:24 schreef G.R.S. het volgende:

[..]

Ik wilde vragen of je goed in Frans bent maar was vergeten dat je een Marokkaan bent :')
Je stelt mij enorm teleur, mevrouwtje B.

[ Bericht 0% gewijzigd door o.us op 23-11-2011 11:32:03 ]
Feyenoord Rotterdam
pi_104712326
Ik krijg 220 euro per maand van Erasmus :)
Ja doei.
pi_104712615
quote:
14s.gif Op woensdag 23 november 2011 11:28 schreef o.us het volgende:

[..]

Hmmm, wat jij zei klinkt erg aannemelijk maar ik hoor wisselende verhalen op school.
Moet nog bepaald worden maar er zit sowieso een minimum van 1 maand. Ik ga het er volgende week nog over hebben met mijn stagecoördinator. Ik ga naar het Pantheon-Sorbonne University, de faculteit voor economie en recht van het Universiteit van Parijs :).

[..]

Je stelt mij enorm teleur, mevrouwtje B.
I'm sorry! :'(

Trouwens, Motorbloempje.. Weet jij misschien wat ik bij 'Level in national classification' moet invullen?
pi_104712743
Geen idee? Heb 't zelf nooit in hoeven vullen :P
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')