12231323 om precies te zijn.quote:Op vrijdag 30 september 2011 11:54 schreef rubje het volgende:
Maar goed,hoeveel mensen gaan voor de nieuwe iPhone 5 straks weer naar de shops rennen om weer het nieuwste van het nieuwste te halen en te hebben?
*Meld zichquote:Op vrijdag 30 september 2011 11:54 schreef rubje het volgende:
Maar goed,hoeveel mensen gaan voor de nieuwe iPhone 5 straks weer naar de shops rennen om weer het nieuwste van het nieuwste te halen en te hebben?
Niet om het nieuwste van het nieuwste te hebben, wel omdat mijn 3G kuren begint te vertonen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 11:54 schreef rubje het volgende:
Ik en velen anderen hadden hem toch nog goedkoper, toen die net uit was.quote:Op vrijdag 30 september 2011 07:46 schreef nelisb het volgende:
[..]
Niet als hij net uit is en half Nederland op een wachtlijst staat. Misschien als we een half jaar verder zijn.
Ligt eraan wat voor vernieuwingen het zijn.quote:Op vrijdag 30 september 2011 11:54 schreef rubje het volgende:
Ik niet. Vorig jaar stond ik op launchdag voor de winkel, om er vervolgens achter te komen dat ze maar 11 exemplaren hadden ontvangen, en dat die allemaal al gereserveerd waren.quote:Op vrijdag 30 september 2011 11:54 schreef rubje het volgende:
Ik moest ook lachen om die opmerking. Ik bedoelde natuurlijk dat er meestal addertjes onder het gras zitten bij aantrekkelijke kortingscoupons. Vooralsnog lijken daar geen aanwijzingen voor te zijn.quote:
O zeg dat danquote:Op vrijdag 30 september 2011 12:31 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Ik moest ook lachen om die opmerking. Ik bedoelde natuurlijk dat er meestal addertjes onder het gras zitten bij aantrekkelijke kortingscoupons. Vooralsnog lijken daar geen aanwijzingen voor te zijn.
Waarom zou je bestanden omzetten?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:02 schreef Baghdaddy het volgende:
Wie kent een goede videoconverter (X to iPhone) voor op de PC? Ik heb wat AVI bestanden die omgezet moeten worden, de programma's die ik zie zijn een beetje buggy.
Kan dat dan tegenwoordig? Dacht dat iPhone AVI bestanden niet afspeelt.quote:
Heb ik geprobeerd, maar op de een of andere manier pakt hij niet een hele folder maar file voor file.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:17 schreef gohan16 het volgende:
Handbrake is wel een goede. Van sourceforge.
Ah oke, dat is helaas niet handig gezien het 400+ bestanden zijn.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:28 schreef gohan16 het volgende:
Dat is waar je moet file voor file invoeren, maar je kan ze wel "add to queue" doen, en daarna de queue starten. De instellingen blijven wel steeds staan.
Natuurlijk wel. Gewoon even AVPlayer uit de App Store halen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:11 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Kan dat dan tegenwoordig? Dacht dat iPhone AVI bestanden niet afspeelt.
Ja, ik bedoelde zonder een ander app te gebruiken eigenlijk. Kan ik met AVPlayer playlists maken?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:42 schreef Merkie het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Gewoon even AVPlayer uit de App Store halen.
Weet ik niet. Wat is er mis met een app?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:57 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Ja, ik bedoelde zonder een ander app te gebruiken eigenlijk. Kan ik met AVPlayer playlists maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |