Niets van gemerktquote:Op vrijdag 30 september 2011 09:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
Succes zo swine en rituals!
Ik sliep vannacht om half 4!
Waarom zou je? Alsof je die gaat gebruiken na je studietijd?quote:Op vrijdag 30 september 2011 10:53 schreef IrishBastard het volgende:
Overigens zitten die kookplaten op 2 fase, met zo'n speciale stekker. Zo'n inductieplaat kun je dus ook prima aansluiten
Heuj! CP heeft geneukt.quote:Op vrijdag 30 september 2011 11:00 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ben het met je eens, jammer dat het niet meer mag![]()
al had ik vannacht tiet zat![]()
Ik hoef de CP van CP niet te zien.quote:Op vrijdag 30 september 2011 11:02 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Heuj! CP heeft geneukt.
Pics.
Die conclusies toch altijd meteenquote:Op vrijdag 30 september 2011 11:02 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Heuj! CP heeft geneukt.
Pics.
Moet het niet 3 fase zijn voor inductie? Ben weer met mama aant bellen, allerlei tips en trucs komen weer te voorschijn..quote:Op vrijdag 30 september 2011 10:53 schreef IrishBastard het volgende:
Overigens zitten die kookplaten op 2 fase, met zo'n speciale stekker. Zo'n inductieplaat kun je dus ook prima aansluiten
Kan ook op 2 fasenquote:Op vrijdag 30 september 2011 11:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Moet het niet 3 fase zijn voor inductie? Ben weer met mama aant bellen, allerlei tips en trucs komen weer te voorschijn..
Ze zei ook, als we niet zo'n dure wasmachine kopen dat we ook wel een vriezertje erbij kunnen kopen ofzo..
Heb nog steeds geen foto's van het lijdend voorwerp gezien.quote:Op vrijdag 30 september 2011 11:04 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Die conclusies toch altijd meteen![]()
![]()
Een oldskool electrische kookplaat trekt ongeveer 6000 tot 7000 watt, een inductieplaat, en dan specifiek degene die wij op het oog hebben, trekt ook 6000 watt. Moet lukken dusquote:Op vrijdag 30 september 2011 11:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
Merk wasmachine boeit niet zoveel meer. Die komen allemaal zowat uit dezelfde fabriek rollen.
En hoeveel inductie meer vermogen vereist dan elektrisch koken. Heb je opgeschreven van een andere bewoner hoeveel die dingen aan energie omzetten?
Volgens mij is een 4 pits inductie plaat een honderd of zes?quote:Op vrijdag 30 september 2011 11:39 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Een oldskool electrische kookplaat trekt ongeveer 6000 tot 7000 watt, een inductieplaat, en dan specifiek degene die wij op het oog hebben, trekt ook 6000 watt. Moet lukken dus
quote:
Meestal is het mannetje eerder klaar.quote:Op vrijdag 30 september 2011 11:49 schreef Swine het volgende:
[..]Dank! Ging wel lekker eigenlijk, ga er wel van uit dat ik deze heb gehaald.
Hoe ging het bij Rituals? (je was net tien minuten eerder klaar)
Een gentleman laat dames altijd voorquote:Op vrijdag 30 september 2011 11:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik had het niet gedaan. Je hebt nu wel een elektrisch fornuis, maar als je gaat verhuizen ga je die inductie dan inbouwen? Anders is het gewoon pure luxe! (Niet dat daar wat mis me is)
[..]
Meestal is het mannetje eerder klaar.
Dat is waar! Maar ik zit hier in mijn onderbroek met een drie-dagen baard. Zo'n type man ben ik nietquote:Op vrijdag 30 september 2011 11:52 schreef Swine het volgende:
[..]
Een gentleman laat dames altijd voor
Hangt er natuurlijk vanaf wat je in het nieuwe huis hebt zittenquote:Op vrijdag 30 september 2011 11:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik had het niet gedaan. Je hebt nu wel een elektrisch fornuis, maar als je gaat verhuizen ga je die inductie dan inbouwen? Anders is het gewoon pure luxe! (Niet dat daar wat mis me is)
[..]
Meestal is het mannetje eerder klaar.
Ik kook niet. Het enige wat ik weet van koks is dat niets zo goed kookt als gas.quote:Op vrijdag 30 september 2011 11:54 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Hangt er natuurlijk vanaf wat je in het nieuwe huis hebt zittenAls er een electrische aansluiting zit kun je hem gewoon inbouwen, anders kun je over op gas. Van heb je een afschrijving van 150 euro, als je hem niet nog kwijtraakt voor een paar tientjes.
Het gaat mij ook om gebruikgemak: ik kook graag, en als ik mij dagelijks irriteer aan een vervelend kooksysteem is die afschrijving het mij wel waard
Inderdaad. Gas. Vraag het maar na, vooral in Duitsland zwaar populair. Goed spul.quote:Op vrijdag 30 september 2011 11:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik kook niet. Het enige wat ik weet van koks is dat niets zo goed kookt als gas.
Oeh dat heb ik helemaal gemistquote:Op vrijdag 30 september 2011 11:49 schreef Swine het volgende:
[..]Dank! Ging wel lekker eigenlijk, ga er wel van uit dat ik deze heb gehaald.
Hoe ging het bij Rituals? (je was net tien minuten eerder klaar)
Lig je daar echt wakker van? Over een paar jaar ben je weg, dat trekt elk laminaat wel.quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hmmm, morgen even op laminaatjacht.. Ik vraag me namelijk wel een beetje af wat de kwaliteit is van de 3.49 m2 van de ikea. Aangezien die niet eens genoemd wordt in het blaadje van ikea dat er garantie op zit.
Schat, studentenappartementje, daar hoeft geen perfecte hardhouten superlaminaat in van 150euro per vierkante meter. Gewoon mooi kleurtje en zo goedkoop mogelijk. Dat houdt het makkelijk 3 jaar.quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hmmm, morgen even op laminaatjacht.. Ik vraag me namelijk wel een beetje af wat de kwaliteit is van de 3.49 m2 van de ikea. Aangezien die niet eens genoemd wordt in het blaadje van ikea dat er garantie op zit.
Mja mijn ouders hebben op de slaapkamers boven ook goedkoop laminaat gelegd. En mijn moeder hoeft maar iets te laten vallen of de lak springt er af of er zit weer een deuk in.. Moeten even afwegen inderdaad wat we daarmee willen.. Nu scheelt ook al dat mijn moeder donkerbruin heeft liggen en wij eiken pakken..quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Lig je daar echt wakker van? Over een paar jaar ben je weg, dat trekt elk laminaat wel.
quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:21 schreef Swine het volgende:
[..]
63,3% Moet voldoende zijn lijkt me zo
Met jullie beoordeling heb je dan minstens een 12! :quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:21 schreef Swine het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:21 schreef Swine het volgende:
[..]
En anders passen ze de normering wel weer aanquote:Op vrijdag 30 september 2011 12:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Met jullie beoordeling heb je dan minstens een 12! :
Rituals is een mooie score.quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:35 schreef Swine het volgende:
Thnx, hopen dat Rituals ook een mooie score heeft gehaald
Je wilt wel dat het er een beetje leuk uitziet als je het toch koopt. Ik denk daar ook over na jaquote:Op vrijdag 30 september 2011 12:37 schreef HostiMeister het volgende:
Gewoon een serieuze vraag, en niet lullig bedoeld, maar Yash. Maak je je echt zorgen om de kleurencombinatie van je meubels bij je laminaat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |