Wat voor problemen moeten pubers hebben dan, behalve "waarom keek je naar dat meisje met die korte rok? :S:S:S".quote:Op vrijdag 30 september 2011 11:20 schreef Ikhebtrek het volgende:
[..]
Stel je voor dat je voor een relatie een beetje moeite doet. TS gaf eerder aan dat ze juist een k-tijd achter de rug hebt en het beter gaat. Dit geeft mijns inziens al aan dat het niet allemaal perfect is in de relatie, maar wel dat ze het beide zeer de moeite waard vinden om er voor te vechten. Anders was die k-periode zonder twijfel al het einde geweest van de relatie.
Dan zou je echt dom zijn om nu er alsnog een punt achter te zetten. Denken dat een relatie altijd maar over rozen gaat
Dat laatste is uiteraard jouw mening. Echter leert de praktijk toch wel dat ook puberrelaties ook niet altijd over rozen gaan. En op basis waarvan baseer jij dat de relatie van TS in deze categorie valt? Gezien hij en zijn vriendin met moeite een lastige periode hebben overleefd, maak ik op dat hij een toch meer serieuze relatie heeft dan dat.quote:Op vrijdag 30 september 2011 11:32 schreef Levolution het volgende:
[..]
Wat voor problemen moeten pubers hebben dan, behalve "waarom keek je naar dat meisje met die korte rok? :S:S:S".
Een puberrelatie dient slechts over rozen te gaan, ja.
Ga daar maar niet te snel vanuit.quote:Op vrijdag 30 september 2011 11:37 schreef Ikhebtrek het volgende:
[..]
Dat laatste is uiteraard jouw mening. Echter leert de praktijk toch wel dat ook puberrelaties ook niet altijd over rozen gaan. En op basis waarvan baseer jij dat de relatie van TS in deze categorie valt? Gezien hij en zijn vriendin met moeite een lastige periode hebben overleefd, maak ik op dat hij een toch meer serieuze relatie heeft dan dat.
Puber?quote:Op vrijdag 30 september 2011 11:32 schreef Levolution het volgende:
[..]
Wat voor problemen moeten pubers hebben dan, behalve "waarom keek je naar dat meisje met die korte rok? :S:S:S".
Een puberrelatie dient slechts over rozen te gaan, ja.
Mooi, je bent meerderjarig. Zullen wij dan maar gaan?quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:22 schreef Keezsify het volgende:
[..]
Puber?Ik ben 20 jaar en heb al 2,5 jaar een relatie met haar..... T gaat gewoon nu even klote en dacht een beetje vrolijkheid te brengen met een ballonvaart, maar dat heb ik dus mis......
Maar niet met jou.quote:Op vrijdag 30 september 2011 10:42 schreef Keezsify het volgende:
[..]
Ik vind het zelf ook hartstikke leuk om te doen, dus wil gewoon de lucht in as dinsdag... Enne...ze heeft geen hoogtevrees (wat sommige mensen denken), ze wil dit namelijk heel graag.
quote:Op vrijdag 30 september 2011 09:38 schreef penny-wise het volgende:
Neem haar mee, wacht tot je boven bent, en gooi haar overboord.
Opgelost.
Slotje.
Garpje
Haha, ja...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |