Wat denk'te? Die is supersnelle boodschappen en meubels aan het halenquote:Op zondag 2 oktober 2011 01:07 schreef NoBody122 het volgende:
Nou, "allemaal" was kennelijk overdreven [ afbeelding ]
Waar hangt Gizart uit?
Zo uniek is die auto niet hoor. Dat valt reuze mee.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:07 schreef Gummiebeer het volgende:
Voor tvp.
Sowieso respect voor Gizart om dit avontuur aan te gaan!
Als alles voor elkaar is heeft hij wel een unieke auto voor de deur staan, en dat kan niet iedereen zeggen!
Ik denk dat er maar bar weinig rechtsgestuurde Impreza Wagon's in NL rond rijdenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:17 schreef vosss het volgende:
[..]
Zo uniek is die auto niet hoor. Dat valt reuze mee.
Wel een mooi ding, dat zeker
Dat komt dat autoverkopers/handelaren/garages je vaak een poot uitdraaien, zowel bij verkoop als bij onderhoud. Spreek uit meerdere ervaringen. Zelfs BMW dealers durven het.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:21 schreef Meike26 het volgende:
... dat "Oh er zal wel iets mis mee zijn" is inderdaad een trekje van de Nederlander, en jaloers ?
Tijdje terug op een (de!!) grote Turbo&Supercharger meeting een gastje gesproken die ook zo'n station hok had met daarin alles uit een WRX STi. Ik dacht prodrive spul of zo? ik heb er te weinig kijk op, op die Subaru's. Maar iig complete 6-bak swap, mooi opgelapt motortje e.d. alles uit de rally uitvoering dus zonder overdrive. Hij wilde graag 'de snelste scooby station' hebben omdat 'de snelste wrx' te moeilijk was. ofzo.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 08:50 schreef GizartFRL het volgende:
In vergelijking met de Impreza GT Turbo sedan kom je de Plus een stuk minder vaak tegen.
Das ook een van de redenen waarom ik een station wil.
* GizartFRL F5t op mijnvoertuigen.rdw.nl
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:11 schreef GizartFRL het volgende:......
Nu dus voor de voordeur bivakkeren voor de autopapieren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Platen heb ik vanmiddag en de verzekering bel ik over 25 minuten.
Ofwel, vanaf vanmiddag legaal rijden.
[ Bericht 18% gewijzigd door GizartFRL op 11-10-2011 08:14:14 ]"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |