Pl4kkie heeft er maar drie hoorquote:
Ach ja, is geen ABO he, D_K was sneller met openen dan ik, maar hij had ook alle recht tot openen als lapo (en heeft er nu al drie op een rijquote:Op vrijdag 30 september 2011 01:23 schreef pl4kkie het volgende:
Ik vind dit wel een klein beetje jammer van je
Het is nog steeds een ongeschreven regel dat de Lapo een nieuwe opent. Dus ik geef hem groot gelijk. Alleen die TT. Ik hou er niet zo van al die extra aandachtquote:Op vrijdag 30 september 2011 01:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ach ja, is geen ABO he, D_K was sneller met openen dan ik, maar hij had ook alle recht tot openen als lapo (en heeft er nu al drie op een rij)
quote:Op vrijdag 30 september 2011 01:27 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Het is nog steeds een ongeschreven regel dat de Lapo een nieuwe opent. Dus ik geef hem groot gelijk. Alleen die TT. Ik hou er niet zo van al die extra aandacht
Slaaplekker, ik ga ook zo ook maar eens een poging wagen.quote:
quote:
Nog steeds gezelligquote:Op vrijdag 30 september 2011 16:47 schreef sjampoeh het volgende:
Hey loopt dit nog hiero hihiHoe ist hier ?
Ik doe meequote:
pl4kkiequote:
quote:
met mij goed hoorquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
Naar aanleiding van een eerder discussie: Hoe gaat het?
quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
Naar aanleiding van een eerder discussie: Hoe gaat het?
en hoe ist met jou? Goed?quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik denk, ik spreek niemand aan in bijzonder. Ik zie wel wie reageert.
Hier ook de VoH alleen Marco
Ha, Mark is keihard een jongedeerne in de kont neuken en noemt dat stappen met zijn vrienden! Dat zei namelijk ook altijd tegen mijn derde ex-vrouw.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:25 schreef Ceetje.. het volgende:
ik ga nog effe snel een tonijnsalade in elkaar flanzen. Nog niet gegeten, kinders hadden allebei een feestje vandaag, Mark is met zijn vrienden een avondje stappen en komt morgen pas weer thuis, en ik was aan de schoonmaak en heb weer eens niet aan mezelf gedacht, maar de maag begint nu toch wel te knorren
Nee, maar daar heb je dan weer een huisarts voor!quote:
MMquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik doe mee
[..]
pl4kkie
[..]Ceetje
+2quote:
quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:28 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
MM![]()
![]()
Ik kijk vanavond helemaal niet.Feestje vanavond.
Ja en daar zit je dan tussen je oud-oom Balthazar, de priester die vaker een vrouw dan de de biecht heeft genomen en je oud-tante Nel, die hoog-bejaard is en denkt dat ze na vier wijn weer 25 is. Jij liever dan ik. Feestjesquote:
Dat zijn geen feestjes, dat zijn familieverplichtingenquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja en daar zit je dan tussen je oud-oom Balthazar, de priester die vaker een vrouw dan de de biecht heeft genomen en je oud-tante Nel, die hoog-bejaard is en denkt dat ze na vier wijn weer 25 is. Jij liever dan ik. Feestjes
quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat zijn geen feestjes, dat zijn familieverplichtingen
Feestjesquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat zijn geen feestjes, dat zijn familieverplichtingen
Seks met je man?quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:46 schreef MaryMouse het volgende:
ik heb morgenmiddag weer een familieverplichting
quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
De laatste keer dat ik een echt feestje had viel er iemand met zijn cocaïne kop dwars door de glazen tafel. Halsaders geraakt binnen twee minuten dood. Zowel bloed in de cola als in de zoutjes. Toen dacht ik mooi moment om te vertrekken.
gecorrigeerdquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
De laatste keer dat ik een echt feestje had viel er iemand met zijn cocaïne kop dwars door de glazen tafel. Halsslagaders geraakt binnen twee minuten dood. Zowel bloed in de cola als in de zoutjes. Toen dacht ik mooi moment om te vertrekken.
quote:
Er zat weinig slag in na 30 seconden dat was duidelijk.quote:
quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:53 schreef Ceetje.. het volgende:
Zit IBenny nog steeds TV te kijken trouwens?
quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:56 schreef kaatje50 het volgende:
hij zong best goed, toch ben ik blij dat deze arrogante kwal niet door is
quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
Nee VoH. Ook een soort verplichting trouwens
familieverplichtingen dusquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:11 schreef MaryMouse het volgende:
Ik baal als een stekker, ben ondertussen vast aan de zaterdagpoets begonnen. En dat alleen omdat mijn zusje morgenmiddag de verjaardag van mijn nichtje viert
Ik vond haar ook niet bijzonderquote:
Hoe noemt de jeugd dat tegenwoordig ook alweer?quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:14 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Ik vond haar ook niet bijzonder
ik val niet meer onder de jeugd, weet dus niet hoe ze dat noemenquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hoe noemt de jeugd dat tegenwoordig ook alweer?
O ja, geen hit maar wel tit-potentie.
Nou je het zegt, zie het ook jaquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:17 schreef Ceetje.. het volgende:
dit lijkt wel (qua uiterljik) een oudere uitvoering van Ralph Mackenbach
Ik dacht al hij lijkt op iemand.... (moest wel weer even googlen wie die Ralph ook al weer is)quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:17 schreef Ceetje.. het volgende:
dit lijkt wel (qua uiterljik) een oudere uitvoering van Ralph Mackenbach
dat je die kent Kaat, ik dacht dat die alleen bekend was onder kids van 10 jaar en jongerquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:18 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Nou je het zegt, zie het ook ja
Dit klinkt mij enigszins verontrustend en uiterst strafbaar in de oren.quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:19 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dat je die kent Kaat, ik dacht dat die alleen bekend was onder kids van 10 jaar en jonger
quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dit klinkt mij enigszins verontrustend en uiterst strafbaar in de oren.
hoezo, dat manneke is zelf ook net 12 ofzoquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dit klinkt mij enigszins verontrustend en uiterst strafbaar in de oren.
dat kwalletje komt vaak genoeg op tvquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:19 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dat je die kent Kaat, ik dacht dat die alleen bekend was onder kids van 10 jaar en jonger
Daar ken ik 'm van, mijn jongste van 7 is er helemaal gek vanklikkedieklek
erg he, ik heb er dan eentje thuis zitten van 7 die posters van hem op d'r kamer heeft hangen. Ik word er altijd eng van als ik op haar kamer moet schoonmakenquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:20 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
dat kwalletje komt vaak genoeg op tv
Kan me d'r iets bij voorstellenquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:21 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
erg he, ik heb er dan eentje thuis zitten van 7 die posters van hem op d'r kamer heeft hangen. Ik word er altijd eng van als ik op haar kamer moet schoonmaken
nee, ik werp niet met nestenquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
Hebben jullie allemaal al een nest geworpen?
Denk dat ze dat inderdaad wel eens wensenquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:23 schreef Ceetje.. het volgende:
er zou eigenlijk ook een terugdraaiknop op die stoelen moeten zitten
quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
Jullie willen dus gewoon een draaistoel?
quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
Allemaal handjes opsteken als je het leuk vindt op een bureaustoel te zitten te gaan draaien en dan na een paar minuten ineens opstaat om te gaan rennen en zien hoeveel omstander je mee kan nemen in je verwonding!
quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
Allemaal handjes opsteken als je het leuk vindt op een bureaustoel te zitten te gaan draaien en dan na een paar minuten ineens opstaat om te gaan rennen en zien hoeveel omstander je mee kan nemen in je verwonding!
nummer wel, maar zangerquote:
Die heb ik net gemist? 75J?quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:58 schreef Ceetje.. het volgende:
wat komt daar voor een voorgevel binnengelopen
bijnaquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die heb ik net gemist? 75J?
Dan heb ik niets gemist zo te lezenquote:
Zelf maken en ophangenquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:09 schreef MaryMouse het volgende:
Dit is een tegeltje wat ik als reminder wel aan de muur wil hebben![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:09 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ]
Koffiepauze van 9 tot 5. :|quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:09 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ]
Daar heb ik penicilline voor.quote:
Wat zit iBenny daar dan te doen?quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:52 schreef MaryMouse het volgende:
Ga denk ik om 23:05 maar naar NL3, heb ik een beetje het idee iBenny te supporten. Zou eigenlijk naar de Studio moeten om dat te doen
die doet mee met de televisiemarathonquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:57 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Wat zit iBenny daar dan te doen?
quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:57 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Wat zit iBenny daar dan te doen?
Benny&Pat in LAST MAN WATCHING.............quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:59 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
die doet mee met de televisiemarathon
wat moet hij doen dan? Alleen tv-kijken ?quote:Op vrijdag 30 september 2011 22:59 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
die doet mee met de televisiemarathon
En vooral niet in slaap vallen....quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:00 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
wat moet hij doen dan? Alleen tv-kijken ?
Hey Kokkiequote:
moeilijkquote:Op vrijdag 30 september 2011 23:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En vooral niet in slaap vallen....
ja, maar vooral wakker blijven tijdens het tv kijkenquote:Op vrijdag 30 september 2011 23:00 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
wat moet hij doen dan? Alleen tv-kijken ?
doet die gek daar aan meequote:Op vrijdag 30 september 2011 23:05 schreef MaryMouse het volgende:
ze hoeven maar 86 uur en 11 minuten continue tv te kijken, en hebben voor wat ik begreep pauzes die ze kunnen opsparen tot 1 uur per 24 uur. iBenny mag niet twitteren of G+-en buiten de pauzes, en heeft daarvoor al een gele kaart gekregen
quote:
quote:
En van mij alles wat ik kon geven gekregen ?quote:
en ook alles weer terug gegevenquote:Op vrijdag 30 september 2011 23:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En van mij alles wat ik kon geven gekregen ?
quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:11 schreef Ceetje.. het volgende:
muis, ik heb jou ook granaten en energie gestuurd hoorik doe wel meer voor de granatensponsoring
quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:11 schreef superkokje het volgende:
[..]
en ook alles weer terug gegeven
allemaal best, stuur ik het ook wel weer terugquote:Op vrijdag 30 september 2011 23:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]heb ik ook terug gestuurd hoor, en je ook al weer ingehuurd
quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:13 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
allemaal best, stuur ik het ook wel weer terug
en ik had ook meer wortels geplant, kunnen jullie die ook weer komen jattenzal ik er nog wat meer neer zetten?
missie is voltooidquote:Op vrijdag 30 september 2011 23:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]nog steeds energydrinks nodig? of mag ik je weer een donut sturen?
donut gestuurd, granaatje nodig?quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:13 schreef superkokje het volgende:
[..]
missie is voltooiddonuts zijn ook lekker
Kaatje zit het dichts bij je, maar die is ook bang voor spinnen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:16 schreef Ceetje.. het volgende:
kan/wil iemand me komen redden aub?
er loopt hier een hele grote spin over de vloer, nu durf ik de bank niet meer af
twee katten zitten 'm op hun gemakkie na te kijken maar vreten 'm niet op
rotbeesten
helluuuupppppppp
altijkd handyquote:Op vrijdag 30 september 2011 23:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
donut gestuurd, granaatje nodig?
Ben niet de beroertste, heb je naast een granaatje ook maar een shotgunnetje meegestuurdquote:
rotbeesten zitten er gewoon geamuseerd naar te kijken, stelletje verwende krengen, krijgen morgen geen etenquote:Op vrijdag 30 september 2011 23:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kaatje zit het dichts bij je, maar die is ook bang voor spinnen.
Wil wel komen helpen hoor, maar kost een uurtje of zo voor ik er ben.
Diep adem halen, rustig blijven, spinnetje doet je niets![]()
Even afwachten, hopelijk gaan de katten 'm alsnog achterna (zouden de mijne zeker wel doen)
beesten doen niemand kwaatquote:Op vrijdag 30 september 2011 23:22 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
rotbeesten zitten er gewoon geamuseerd naar te kijken, stelletje verwende krengen, krijgen morgen geen eten
Ik trek zo een sprintje naar de garage om de stofzuiger te halen denk ik
Marco heeft er hier net twee weggehaald. Ging wel met enige discussie gepaard, maar ze zijn wegquote:Op vrijdag 30 september 2011 23:16 schreef Ceetje.. het volgende:
kan/wil iemand me komen redden aub?
er loopt hier een hele grote spin over de vloer, nu durf ik de bank niet meer af
twee katten zitten 'm op hun gemakkie na te kijken maar vreten 'm niet op
rotbeesten
helluuuupppppppp
Geeft niets hoor, jij hebt hard gewerkt vandaagquote:
Heb je niet een schoen of vliegenmepper binnen handbereik?? Dat zou ik nog wel durvenquote:Op vrijdag 30 september 2011 23:22 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
rotbeesten zitten er gewoon geamuseerd naar te kijken, stelletje verwende krengen, krijgen morgen geen eten
Ik trek zo een sprintje naar de garage om de stofzuiger te halen denk ik
quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Geeft niets hoor, jij hebt hard gewerkt vandaag
Ik heb bommel (de jongste baby pangang) op de grond gezet, die is 'm nu aan het achtervolgenquote:Op vrijdag 30 september 2011 23:25 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Heb je niet een schoen of vliegenmepper binnen handbereik?? Dat zou ik nog wel durven
Dan wens ik hem succes met vangen, maar ben bang dat je zo direkt niet weet waar de spin gebleven isquote:Op vrijdag 30 september 2011 23:27 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Ik heb bommel (de jongste baby pangang) op de grond gezet, die is 'm nu aan het achtervolgen
quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:27 schreef superkokje het volgende:
[..]![]()
maar wellekker op tijds klaar. morgen beginnen met type miep uithangen
ik zit 't te verdringen, hij jaagt 'm naar buiten, dat moet wel.quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:28 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Dan wens ik hem succes met vangen, maar ben bang dat je zo direkt niet weet waar de spin gebleven is
succes. Dat bedoel ik op de goede manier. Weet hoe eng het voelt, een spin in huis en niet weten waar hij gebleven isquote:Op vrijdag 30 september 2011 23:29 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik zit 't te verdringen, hij jaagt 'm naar buiten, dat moet wel.
bookie heeft geen fouten kunnen vindenquote:Op vrijdag 30 september 2011 23:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]zag het.... boekhouder tevreden met zijn steekproeven?
't is dat ik morgen familieverplichtingen heb, ik ben een goede typemuis, had je wel kunnen helpen
hij heeft 'm opgevreten, pfffffffffffffffffffffff, alleen maggie nu niet meer bij me op de bank liggenquote:Op vrijdag 30 september 2011 23:30 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
succes. Dat bedoel ik op de goede manier. Weet hoe eng het voelt, een spin in huis en niet weten waar hij gebleven is
quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:31 schreef superkokje het volgende:
[..]
bookie heeft geen fouten kunnen vinden![]()
![]()
ben je bang dat ie hemquote:Op vrijdag 30 september 2011 23:31 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hij heeft 'm opgevreten, pfffffffffffffffffffffff, alleen maggie nu niet meer bij me op de bank liggen
kweetnie wat dat is, maar ik krijg er nare gedachten bijquote:
Kan natuurlijk altijd, maar jou kennende is de kans klein, en zelfs dan zal je er een goede verklaring voor hebbenquote:Op vrijdag 30 september 2011 23:33 schreef superkokje het volgende:
[..]
kan altijd wat tussendoor sluipen, maar ken mezelf
quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:35 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
kweetnie wat dat is, maar ik krijg er nare gedachten bij
*Ceetje gaat ook kunst maken, levert goed op, kijk sbs6
zij nietquote:Op vrijdag 30 september 2011 23:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]merendeel van de kunstenaars leven van de BKR
hij dacht me wel te kunnen pakken op iets dat ik niet genoteerd had, was ik ook vergeten maar drie paginas verder wel genoteerdquote:Op vrijdag 30 september 2011 23:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kan natuurlijk altijd, maar jou kennende is de kans klein, en zelfs dan zal je er een goede verklaring voor hebben
Dat is dan weer niet zo aardig van je. Heeft dat beestje jou gered en mag als beloning niet meer op de bankquote:Op vrijdag 30 september 2011 23:31 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hij heeft 'm opgevreten, pfffffffffffffffffffffff, alleen maggie nu niet meer bij me op de bank liggen
deze was voor haar dertigste al miljonairquote:Op vrijdag 30 september 2011 23:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
kunstenaars leven nog van de WWIK. Maar die wet wordt toch terecht geschrapt?
quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:39 schreef superkokje het volgende:
[..]
hij dacht me wel te kunnen pakken op iets dat ik niet genoteerd had, was ik ook vergeten maar drie paginas verder wel genoteerd![]()
truste kaatjequote:Op vrijdag 30 september 2011 23:42 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Dat is dan weer niet zo aardig van je. Heeft dat beestje jou gered en mag als beloning niet meer op de bank![]()
![]()
ik ga mijn bedje opzoeken
quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
kunstenaars leven nog van de WWIK. Maar die wet wordt toch terecht geschrapt?
quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]goed hè zo'n papieren geheugen
trusten kaatje slaapquote:Op vrijdag 30 september 2011 23:42 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Dat is dan weer niet zo aardig van je. Heeft dat beestje jou gered en mag als beloning niet meer op de bank![]()
![]()
truste kaatjequote:Op vrijdag 30 september 2011 23:42 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
![]()
Wordt ook geschrapt in 2012. Dan wordt er ook van kunstenaars verwacht dat als zij niet kunnen voorzien in hun eigen inkomsten dat ze dan maar passend werk moeten zoeken ook al is dat niet in vakgebied.quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]heb met de BKR mijn leeftijd weer verraden. Kan denk ik best geschrapt worden in WWIK, helemaal schrappen
geen voorstander van.
truste C, ik ga er ook van tussen, morgen weer een spannende dagquote:Op vrijdag 30 september 2011 23:46 schreef Ceetje.. het volgende:
ik ga ook mijn bedje eens opzoeken, de kust is veilig geloof ik
*verdringt het gezegde dat spinnen altijd met twee zijn
Heb ook zo'n papieren geheugen. Mijn vorige had een mooie harde kaft, heb ik samen met 2 manderijnen in mijn tas laten zitten toen ik drie weken vakantie had. Haalde de vergane mandarijnen en het beschimmelde schrift op mijn eerste werkdag uit mijn tas.quote:
typ ze kokje, succes!quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:46 schreef superkokje het volgende:
[..]
truste C, ik ga er ook van tussen, morgen weer een spannende dag
quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb ook zo'n papieren geheugen. Mijn vorige had een mooie harde kaft, heb ik samen met 2 manderijnen in mijn tas laten zitten toen ik drie weken vakantie had. Haalde de vergane mandarijnen en het beschimmelde schrift op mijn eerste werkdag uit mijn tas.
Collega's vragen nog steeds of iets niet toevallig nog in mijn 'beschimmelde' geheugen staat
Kunstenaars die ik ken hebben allemaal nog een part-time vaste baan, krijgen ook niets uit dat potje.quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wordt ook geschrapt in 2012. Dan wordt er ook van kunstenaars verwacht dat als zij niet kunnen voorzien in hun eigen inkomsten dat ze dan maar passend werk moeten zoeken ook al is dat niet in vakgebied.
komt goed, hoef dinsdag pas klaar te zijn. Maar moet ook nog facturen checken klok uren controleren, en meer van datquote:
Hoeveel pax morgen? of gewoon spannend vanwege de nieuwe kaart?quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:46 schreef superkokje het volgende:
[..]
truste C, ik ga er ook van tussen, morgen weer een spannende dag
Niemand zou op basis van zijn diploma sowieso recht moeten hebben op welke uitkering dan ook. Er is ook geen garnalenpellersuitkering voor vrouwen die niet kunnen werken in hun beroepsveld.quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kunstenaars die ik ken hebben allemaal nog een part-time vaste baan, krijgen ook niets uit dat potje.
quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:49 schreef superkokje het volgende:
[..]
komt goed, hoef dinsdag pas klaar te zijn. Maar moet ook nog facturen checken klok uren controleren, en meer van dat
klein groepje morgen, maar nieuwe kart en mooi weer. baan is vol geboekt dus dtrukke lunch en a la carte. zijn maar met twee morgenquote:Op vrijdag 30 september 2011 23:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hoeveel pax morgen? of gewoon spannend vanwege de nieuwe kaart?
geweldig jaquote:Op vrijdag 30 september 2011 23:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]het 'leuke' werk van manager zijn
Dus een dagje je renschoenen aanquote:Op vrijdag 30 september 2011 23:57 schreef superkokje het volgende:
[..]
klein groepje morgen, maar nieuwe kart en mooi weer. baan is vol geboekt dus dtrukke lunch en a la carte. zijn maar met twee morgen
quote:
waarschijnlijk wel ja.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dus een dagje je renschoenen aan
[..]mis ik dus ook niet sinds ik manager af ben
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:08 schreef superkokje het volgende:
[..]
waarschijnlijk wel ja.
en nu ga ik echt.![]()
MMquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dus een dagje je renschoenen aan
[..]mis ik dus ook niet sinds ik manager af ben
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 02:30 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
MM![]()
hoe oud ben je eigenlijk Als ik vragen mag ?
Good evening to you tooquote:
Ik ben gewoon benieuwdquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]zoiets hoor je toch niet te vragen
![]()
pl4kkie, was het een leuk feestje?
Ja hoor, je mag best nieuwsgierig zijnquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:22 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Ik ben gewoon benieuwd. Mag toch wel een klein beetje nieuwsgierig zijn?
![]()
Jaah was heel gezellig, tot op het eind toe met een mongol van een vent. Maar dat kon de pret niet drukken. Vanaaf een rustig avondje poolen.
abo sc?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja hoor, je mag best nieuwsgierig zijn![]()
Antwoord in de andere SC
Wij doen het met regelmaat. Gewoon voor de fun, niks speciaal ofzo. Ik bak er meestal totaal niks van. Maar hé, zolang je er maar lol in hebtquote:Leuk poolenheb ik al in geen jaren meer gedaan
quote:
Bij een vorige werkgever hadden we een pooltable in de rokersruimte staan. Was altijd wel leukquote:[..]
Wij doen het met regelmaat. Gewoon voor de fun, niks speciaal ofzo. Ik bak er meestal totaal niks van. Maar hé, zolang je er maar lol in hebt
Moet ik helemaal gaan terug zoeken zeker? Ik snap er nu werkelijk de ballen vanquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
Bij een vorige werkgever hadden we een pooltable in de rokersruimte staan. Was altijd wel leuk
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:37 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Moet ik helemaal gaan terug zoeken zeker? Ik snap er nu werkelijk de ballen van![]()
In de rokersruimte, daar waar de meeste gezellig mensen zitten
Iddquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]net als op het balkon met feestjes, staan ook altijd de gezellige mensen
Ik ben gestopt met roken, en ga nu echt niet meer buiten staan bij de rokers in de angst weer per ongeluk een sigaretje te accepteren.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:45 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Idd![]()
Nou rook ik afentoe ook wel is een sigaretje( vind het wel is lekker als ik een paar biertjes op heb) maar op sommige plekken is het buiten druken als binnen
quote:
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]ik was helemaal alleen
maar nu ben jij er
een kwaliteitsuser die D_K en mij geholpen heeft het vorige draadje hier vol te krijgen, van feestjes houdt en nu is poolenquote:
kijk is aan eentje die het hele forum afloopt dus om te kijken waar het gezellig isquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
een kwaliteitsuser die D_K en mij geholpen heeft het vorige draadje hier vol te krijgen, van feestjes houdt en nu is poolen
dan is het geen kwaliteitsuser maar een baggeruserquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:41 schreef superkokje het volgende:
[..]
kijk is aan eentje die het hele forum afloopt dus om te kijken waar het gezellig is
kaatje en Ceetje komen ook steeds minder jaquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
dan is het geen kwaliteitsuser maar een baggeruser![]()
Nu Drassss hier haast niet meer komt, moet ik toch wel op zoek naar andere mensen die het hier weer gezellig maken
ligt het aan onsquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:45 schreef superkokje het volgende:
[..]
kaatje en Ceetje komen ook steeds minder ja
weet ik tochquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:44 schreef MaryMouse het volgende:
niet dat ik hiermee wil suggereren dat jij niet gezellig bent hoorecht níet
Zaad in je navel, dat is plakkie, jakkie!quote:
avond D_Kquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zaad in je navel, dat is plakkie, jakkie!
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:49 schreef superkokje het volgende:
was bol vandaag geen kwartje geworden
moet je ook niet in je navel stoppen, maar eerst roosteren en dan pas vijzelenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zaad in je navel, dat is plakkie, jakkie!
heb je het weer goed gedaan. Heeft dus indruk gemaaktquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:52 schreef MaryMouse het volgende:
Had vandaag eenmomentje.... nichtje is 8 geworden en laat aan iedereen trots de ontvangen kadootjes zien en zegt dan met luide stem dat ze met mij naar de kinderboekenweek gaat en zelf een boek mag uitzoeken
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:53 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb je het weer goed gedaan. Heeft dus indruk gemaakt
zou ik nooit doen, als ik zulke ouders in mijn kring heb, zou ik juist het slechtste kopen wat ik kan vindenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]lief hè, de oudste vroeg om een kookboek (en wil meedoen aan masterchef junior
) en deze om een boek.
Is zo toch veel leuker dan voor een kind dat 2 wordt alleen maar ecologisch, biologisch, maatschappelijk, wetenschappelijk en door de ouders uitgezocht verantwoord kado kopen
Ik kon geen blikken trommeltje vinden, anders had ze die van mij gehad. Heb nu maar ¤ 10 in een envelop gestopt, met een "pa & ma koop hier maar wat voor". En meestal kijk ik niet op de centen als het om mijn neef en nichtjes gaat, maar ik heb zo'n hekel aan dit soort pedagogisch gedrag.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:56 schreef superkokje het volgende:
[..]
zou ik nooit doen, als ik zulke ouders in mijn kring heb, zou ik juist het slechtste kopen wat ik kan vinden
ik ook. Enigzins ergens rekening mee houden OK, maar overdrijven kan ook. Laat een kind ajb kind zijnquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik kon geen blikken trommeltje vinden, anders had ze die van mij gehad. Heb nu maar ¤ 10 in een envelop gestopt, met een "pa & ma koop hier maar wat voor". En meestal kijk ik niet op de centen als het om mijn neef en nichtjes gaat, maar ik heb zo'n hekel aan dit soort pedagogisch gedrag.
Kind mag dus ook geen kleertjes dragen waar ook maar een frutseltje syntetisch materiaal in verwerkt is. Had voor haar eerst verjaardag (m.i. leuke) kleertjes gekocht, zie ik twee maanden later mijn andere nichtje (1 maand ouder) erin lopen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:00 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik ook. Enigzins ergens rekening mee houden OK, maar overdrijven kan ook. Laat een kind ajb kind zijn
das lekker zeg. Erg dankbaar ookquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kind mag dus ook geen kleertjes dragen waar ook maar een frutseltje syntetisch materiaal in verwerkt is. Had voor haar eerst verjaardag (m.i. leuke) kleertjes gekocht, zie ik twee maanden later mijn andere nichtje (1 maand ouder) erin lopen.
Vandaar dit jaar de ¤ 10 in een envelopquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:03 schreef superkokje het volgende:
[..]
das lekker zeg. Erg dankbaar ook
volkomen gelijkquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vandaar dit jaar de ¤ 10 in een envelop
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
Mijn accu is leeg. Ik ga de stekker zoeken. EINDE TWITTER.
Is niet leuk hoor, neem eigenlijk altijd wel de moeite om kadootjes te kopen voor mijn neef en nichtjes die niet binnen een week de kast in verdwijnen. Lukt ook eigenlijk altijd wel aardig.quote:
en zo hoort het toch ook. toen de mijne jonger waren deed ik dat ook, tegenwoordig krijgen ze geld. zijn altijd wel ergens voor aan het sparen. Vind ik ook belangrijk dat ze dat kunnenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is niet leuk hoor, neem eigenlijk altijd wel de moeite om kadootjes te kopen voor mijn neef en nichtjes die niet binnen een week de kast in verdwijnen. Lukt ook eigenlijk altijd wel aardig.
Andere nichtje wordt vier en vierde vandaag met zus van acht haar verjaardag, wilde ook een eigen huisdier, dus in overleg met pa & ma heeft ze een hamster gehad
Zo doe ik het ook met de oudste twee. Apetrots was die van 21 toen ze met haar macbook mini de winkel uitliepquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:11 schreef superkokje het volgende:
[..]
en zo hoort het toch ook. toen de mijne jonger waren deed ik dat ook, tegenwoordig krijgen ze geld. zijn altijd wel ergens voor aan het sparen. Vind ik ook belangrijk dat ze dat kunnen
Wel een zakcentje voor de drugs dusquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:19 schreef MaryMouse het volgende:
Klinkt misschien een beetje streng, maar heb er geen zin in om drank- of snoepverslavingen te bekostigen.
Joh, dan kunnen ze mij gewoon om een wietplant vragenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wel een zakcentje voor de drugs dus
quote:
quote:
zou ik ook niet willen nee. dan ga ik liever met ze mee naar de kroeg en krijgen ze een paar drankjes van mij. buiten de verjaardag dan. Maar gelukkig zijn ze nog niet zo verquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zo doe ik het ook met de oudste twee. Apetrots was die van 21 toen ze met haar macbook mini de winkel uitliep![]()
Geld geven doe ik niet, bijleggen voor een spaardoel wel. De oudste (is nu 25) zoop zijn verjaardagsgeld op in de kroeg. Dus pa/ma gaan mee om het gespaarde te kopen en ik maak geld over aan pa/ma, of ik ga mee.
Klinkt misschien een beetje streng, maar heb er geen zin in om drank- of snoepverslavingen te bekostigen.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:24 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
Wat mij betreft ligt het helemaal aan mij. Voel me deze week minder fit en "gezellig", dan heb ik minder zin in kletsen. Komt wel weer in orde...
![]()
Geeft niet hoor Kaatjequote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:24 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
Wat mij betreft ligt het helemaal aan mij. Voel me deze week minder fit en "gezellig", dan heb ik minder zin in kletsen. Komt wel weer in orde...
![]()
Komt vanzelf welquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:25 schreef superkokje het volgende:
[..]
zou ik ook niet willen nee. dan ga ik liever met ze mee naar de kroeg en krijgen ze een paar drankjes van mij. buiten de verjaardag dan. Maar gelukkig zijn ze nog niet zo ver
Toch weer teveel moeten rennen vandaag?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:28 schreef superkokje het volgende:
ik ga mijn bed opzoeken, hopen dat ik morgen weer een beetje normaal kan lopen
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:32 schreef superkokje het volgende:
[..]
denk dat dat wel mee gaat vallen zoals ik het nu inschat
is me in de rug geschoten, alles doet me zeerquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Toch weer teveel moeten rennen vandaag?
slaap
![]()
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:33 schreef superkokje het volgende:
[..]
is me in de rug geschoten, alles doet me zeer
ook dat, zijn vrij rustige kinderen, en alledrie hoogbegaafd. hebben tot nu toe andere interessesquote:
ga in bed beginnen, maar weet niet waar ik eindig. leg het matje vast klaarquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]dus dat wordt op de grond slapen
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:34 schreef superkokje het volgende:
[..]
ga in bed beginnen, maar weet niet waar ik eindig. leg het matje vast klaar
trustequote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]sterkte met je rug kokje
en evengoed slaap
en een nacht-
We zijn ook liev hoorquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:30 schreef kaatje50 het volgende:
ook voor jullie een fijne nacht. Morgenavond ben ik er ook niet. Laatste bbq van dit jaar (hoop ik).
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik fin jullie wel liev hoor
![]()
Jij bent zon eigen kweek hippie?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Joh, dan kunnen ze mij gewoon om een wietplant vragen
Alle drie hoogbegaafd, het lijkt wel besmettelijk.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:34 schreef superkokje het volgende:
[..]
ook dat, zijn vrij rustige kinderen, en alledrie hoogbegaafd. hebben tot nu toe andere interesses
Gisteravond was het tot laat druk en gezellig op het terras hier tegenover.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:43 schreef Drassss het volgende:
Dat wel, alhoewel het nu alweer 15 graden is. Iets te fris + donker..
Het is dat ik steeds terug moet rijden anders had ik vrijdag ook een latertje gehad hehe.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gisteravond was het tot laat druk en gezellig op het terras hier tegenover.
oh, wezen barbieknoeien? of gewoon een feesie?quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:45 schreef Drassss het volgende:
[..]
Het is dat ik steeds terug moet rijden anders had ik vrijdag ook een latertje gehad hehe.
Uiteraard eerst sportief tennissen en daarna nog nahangenquote:Op zondag 2 oktober 2011 20:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
oh, wezen barbieknoeien? of gewoon een feesie?
Ja, dom van mequote:Op zondag 2 oktober 2011 20:48 schreef Drassss het volgende:
[..]
Uiteraard eerst sportief tennissen en daarna nog nahangen
Bavaria heeft 0% witbier, dat is best aardig te pruimenquote:Op zondag 2 oktober 2011 20:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, dom van me![]()
Dus nagehangen met de AA
quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:51 schreef Drassss het volgende:
[..]
Bavaria heeft 0% witbier, dat is best aardig te pruimen
Vind het wel te pruimenquote:Op zondag 2 oktober 2011 20:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]vinnik niets aan, drink liever een gewoon pilske dan, of cola of bitter lemon als ik nog moet autorijden
Tja het was meteen de "topdag" epi 1.. Aardige stukjes tussen, maar ook iets te veel politiek correcte dingen en Amerikaans "gejank" ( noem het even zoquote:Op zondag 2 oktober 2011 20:53 schreef MaryMouse het volgende:
Stormchasers was trouwens indrukwekkend, vooral de reakties op de kracht van de beestjes, en dan moet Joplin nog komen
Zal wel een maand of 3 later zijn.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:01 schreef MaryMouse het volgende:
Ik kan trouwens helemaal nergens vinden wanneer ze hier met seizoen 5 beginnen.
Zo te zien gaan ze hier deze winter pas beginnen met seizoen 4quote:
Huh? 4 pas?quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zo te zien gaan ze hier deze winter pas beginnen met seizoen 4
Hehe, nouja ik heb tot nu toe alles wel gezien via via.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Correctie seizoen 3
http://www.yourdiscovery.(...)fleveringsoverzicht/
Eigenlijk vind ik het gewoon vreemd dat ze de afleveringen niet gewoon wereldwijd rond dezelfde datum uitzenden. Voorkom je volgens mij mee dat mensen afleveringen dowloaden en dan níet meer hoeven zien als ze in hun eigen land uitgezonden worden, waardoor ze volgens mij reclame inkomsten mislopen.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:14 schreef Drassss het volgende:
[..]
Hehe, nouja ik heb tot nu toe alles wel gezien via via.
Ja, ik geloof dat er meer mensen met open mond en verbijstering live zaten mee te kijken. Zequote:Op zondag 2 oktober 2011 21:23 schreef Drassss het volgende:
Tja het blijft vaag...
Vond het bijzonder om die F5 in Tuscaloosa te zien, terwijl ik het ook live zat te volgen.
Joplin en de dagen erna heb ik gemist, maar volgens mij heb ik de rest allemaal wel kunnen volgen. Best een indrukwekkend jaar was het.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, ik geloof dat er meer mensen met open mond en verbijstering live zaten mee te kijken. Ze
Ik ga volgend jaar denk ik maar bijhouden waar Timmer zit, als ik weer ga storm chasen. Weet niet meer welke tornado het was, maar bij een van de grotere beestjes zat hij helemaal verkeerd.
Tja niks aan te doen. Beide steden zullen nog een aantal jaren een puinhoop zijn en zo komen er volgend jaar weer een aantal nieuwe ramp plekken bij..quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:36 schreef MaryMouse het volgende:
Tuscaloosa was de eerste avond dat ik meekeek.... ben behoorlijk trouw blijven kijken. Joplin heb ik níet gemist, maar Joplin zou wel willen dat ze gemist waren
quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:38 schreef Drassss het volgende:
[..]
Tja niks aan te doen. Beide steden zullen nog een aantal jaren een puinhoop zijn en zo komen er volgend jaar weer een aantal nieuwe ramp plekken bij..
Gelukkig, je bent nog te jong om deze nodig te hebben:quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:52 schreef superkokje het volgende:
[..]
sta weer rechtop en kan weer redelijk lopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gelukkig, je bent nog te jong om deze nodig te hebben:kon hem gister anders goed gebruikenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
uiteraardquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
lions - cowboys 24-30 maar nog 10 minuten te gaan
ik had verwacht dat de lions zouden winnenquote:
quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:55 schreef superkokje het volgende:
[..]
kon hem gister anders goed gebruiken
ESPN America zend Broncos - Packers uit, kan ik ook mee levenquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:57 schreef superkokje het volgende:
2 mooie wedstrijden om 22.15
raiders patriots
cardinals- giants-
kan oo iddquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ESPN America zend Broncos - Packers uit, kan ik ook mee leven
quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:00 schreef superkokje het volgende:
[..]
kan oo idd
steelers weer op verlies
quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik had verwacht dat de lions zouden winnen![]()
Voor de games die nog gaan komen denk ik de volgende winnaars:
NYG-ARI Giants Cardinals
ATL-SEA FalconsFalcons
DEN-GB PackersPackers
NE-OAK Patriots Patriots
MIA-SD Dolphins Chargers
NYJ-BAL Jets Ravens
IND-TB Buccaneers Buccaneers
en jij?
Huh, heb ik echt gedacht dat Dolphins van Chargers zouden winnenquote:
dolphins zijn al jaren niet echt top, maar vooruit, je mag een keer wisselenquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Huh, heb ik echt gedacht dat Dolphins van Chargers zouden winnen![]()
Mag ik die nog switchen?
Dolphins hebben nog helemaal niets gewonnen dit seizoen. Bij de rest blijf ik
quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:06 schreef superkokje het volgende:
[..]
dolphins zijn al jaren niet echt top, maar vooruit, je mag een keer wisselen
quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:06 schreef pl4kkie het volgende:
Bijna een nieuw draadje. Eindelijk die tt weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |