truste Ceetje, slaap lekkerquote:Op dinsdag 27 september 2011 23:05 schreef Ceetje.. het volgende:
truste allemaal, ik lag al met de ogen dicht, maar ga nog even naar m'n bed verkassen nu.
see you![]()
![]()
![]()
Kokoquote:Op dinsdag 27 september 2011 23:05 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Niet alleen Gradje, we hebben ook nog een Koko, het groene gevaar, noem ik die
Hebben we een nieuwe regel ?quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:07 schreef MaryMouse het volgende:
TT is langer dan drie woorden, maar wel leuk![]()
Onze papegaaiquote:
een TT mag geen volzin zijn en maximaal 3 woorden.quote:
quote:
Dan ga ik maar niet meer posten, als de rode lettertjes er zijnquote:Op dinsdag 27 september 2011 23:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
een TT mag geen volzin zijn en maximaal 3 woorden.
Dat is een ongeschreven wet. Net als dat je een hoed afneemt voor een dame.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]door D_K geintroduceerd, maar begrijp nu waarom hij die niet in de OP heeft gezet
Dus D_Kquote:Op dinsdag 27 september 2011 23:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
een TT mag geen volzin zijn en maximaal 3 woorden.
maar een dyslectische doctorandus is wat anders dan een doctorandus in de dyslexiequote:Op dinsdag 27 september 2011 23:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dus D_K![]()
Dislekte dokterandersen! was een betere TT geweest
Dat kan een dyslectische doctorandus toch niet lezenquote:Op dinsdag 27 september 2011 23:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
maar een dyslectische doctorandus is wat anders dan een doctorandus in de dyslexie
Da's waar!quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat kan een dyslectische doctorandus toch niet lezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Dat je daarvan schrikt kan ik mij wel voorstellen maarquote:Op woensdag 28 september 2011 20:53 schreef Ceetje.. het volgende:
hoi,![]()
![]()
had visite
daarom later
ben me rot geschrokken
staat m'n moeder vandaag ineens op de stoep
ze zijn thuihuihuihuihuihuihuis![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 september 2011 20:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat je daarvan schrikt kan ik mij wel voorstellen maar![]()
![]()
![]()
Hebben ze toch (eigenwijs) die 800 km naar huis gereden?
Lief van je oom, en misschien wel zo prettig voor je vader om verder thuis in zijn eigen omgeving aan te sterken.quote:Op woensdag 28 september 2011 21:00 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]nee, gelukkig niet. Een oom van mij is er maandag heen gereden met z'n vrouw, die wilde zelf gaan zien of 't goed ging met z'n grote broer. Oom heeft mijn pa gereden, de dames zaten gezellig in de auto van oom. Ik zat nietsvermoedend in het topic van topsjef, kreeg ik eerst al een vervelende bezoeker. En toen zie ik vervolgens iemand naar onze deur lopen waarvan ik dacht dat zal toch niet waar wezen, maar het was wel waar
hij heeft daar wel hele goede zorg gehad, ook mijn moeder is in het ziekenhuis erg goed opgevangen. Hij heeft zich van het weekend beter voorgedaan dan het in feite is. Mijn moeder versprak zich vanavond, vandaar. Hij heeft zo'n pijn gehad dat hij op een gegeven moment gedacht heeft, laat het dan nu maar afgelopen zijn, ik hou het niet meer. Hij heeft nachten geen oog dichtgedaan, een dag leek voor hem wel een week te duren daar.quote:Op woensdag 28 september 2011 21:11 schreef MaryMouse het volgende:
Ik kan mij er wel iets bij voorstellen. Is eigenlijk altijd zo als je op de IC ligt.
Gelukkig was je vader toch sterk genoeg om zichzelf er door te slepen. Kan mij wel voorstellen dat hij emotioneel is. Je beseft dan wél hoe 'makkelijk' je leven kan eindigen. Komt vanzelf wel weer denk ik. Hij is nu natuurlijk ook lichamelijk erg verzwakt en dan is het ook lastiger om psychisch met het trauma om te gaan.
Is het misschien toch niet zo verstandig dat ze nu al naar NL zijn gekomen? Denk dat de rit toch ook wel een aanslag op zijn toch al pijnlijke lichaam geweest zal zijn. Konden ze niet met medicatie iets tegen de pijn doen?quote:Op woensdag 28 september 2011 21:18 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hij heeft daar wel hele goede zorg gehad, ook mijn moeder is in het ziekenhuis erg goed opgevangen. Hij heeft zich van het weekend beter voorgedaan dan het in feite is. Mijn moeder versprak zich vanavond, vandaar. Hij heeft zo'n pijn gehad dat hij op een gegeven moment gedacht heeft, laat het dan nu maar afgelopen zijn, ik hou het niet meer. Hij heeft nachten geen oog dichtgedaan, een dag leek voor hem wel een week te duren daar.
en daarmee (zeker als het om ouder/kind- of een partner-relatie gaat) onbedoeld de ander meer kwetsen dan de bedoeling is.quote:Op woensdag 28 september 2011 21:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
Mensen doen vaak of het beter gaat dan het daadwerkelijk gaat. Dat is de illusie dat je de ander minder pijn doet door een leugentje om bestwil dan om de waarheid te vertellen.
heeft iets met (wat ik ervan begrijp) maagsap te maken, bij hem heeft dat een veel hogere zuurtegraad dan het normaliter zou moeten zijn. Als dat al 77 jaar zo is, dan kan daar een gat in de darm van komen blijkbaar. Morgenochtend bel ik meteen zijn eigen huisarts, de beste man gaat meestal meteen wel langsquote:Op woensdag 28 september 2011 21:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is het misschien toch niet zo verstandig dat ze nu al naar NL zijn gekomen? Denk dat de rit toch ook wel een aanslag op zijn toch al pijnlijke lichaam geweest zal zijn. Konden ze niet met medicatie iets tegen de pijn doen?
En iets wat ik mij al die tijd al afvraag, hoe is hij aan een darmperforatie gekomen?
Nee, niet echt kwetsen. Onwetend laten en achteraf pas informeren. Bij elke volgende situatie kan je je dan afvragen of iemand wel de volledige waarheid spreekt of zaken weer achterhoudt. Dan krijg je altijd die spanning van "is er nog meer dat niet verteld wordt?"quote:Op woensdag 28 september 2011 21:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
en daarmee (zeker als het om ouder/kind- of een partner-relatie gaat) onbedoeld de ander meer kwetsen dan de bedoeling is.
Dat kan natuurlijk, net als dat je je slokdarm kan verbranden als je frequent moet overgeven.quote:Op woensdag 28 september 2011 21:25 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
heeft iets met (wat ik ervan begrijp) maagsap te maken, bij hem heeft dat een veel hogere zuurtegraad dan het normaliter zou moeten zijn. Als dat al 77 jaar zo is, dan kan daar een gat in de darm van komen blijkbaar. Morgenochtend bel ik meteen zijn eigen huisarts, de beste man gaat meestal meteen wel langs
yep, en dat laatste daar weet ik alles van (helaas)quote:Op woensdag 28 september 2011 21:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk, net als dat je je slokdarm kan verbranden als je frequent moet overgeven.
zoiets jaquote:Op woensdag 28 september 2011 21:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, niet echt kwetsen. Onwetend laten en achteraf pas informeren. Bij elke volgende situatie kan je je dan afvragen of iemand wel de volledige waarheid spreekt of zaken weer achterhoudt. Dan krijg je altijd die spanning van "is er nog meer dat niet verteld wordt?"
Dat klopt, en zal wel het type zijn, maar ik ben best boos/gekwetst als ik er later achter kom dat de situatie erger was dan was voorgedaan.quote:Op woensdag 28 september 2011 21:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, niet echt kwetsen. Onwetend laten en achteraf pas informeren. Bij elke volgende situatie kan je je dan afvragen of iemand wel de volledige waarheid spreekt of zaken weer achterhoudt. Dan krijg je altijd die spanning van "is er nog meer dat niet verteld wordt?"
Dat is altijd. Iedereen wil de waarheid horen, maar soms willen mensen juist uit bescherming voor de ander deze waarheid niet vertellen.quote:Op woensdag 28 september 2011 21:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat klopt, en zal wel het type zijn, maar ik ben best boos/gekwetst als ik er later achter kom dat de situatie erger was dan was voorgedaan.
ik maak dit al jaren zo mee, ze denken echt ons hiermee iets te besparenquote:Op woensdag 28 september 2011 21:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat klopt, en zal wel het type zijn, maar ik ben best boos/gekwetst als ik er later achter kom dat de situatie erger was dan was voorgedaan.
Ik blijf het een lastig iets vinden, zeker als het dingen zijn die toch wel uitkomen. Ik krijg liever een telefoontje van mijn moeder dat ze weer gevallen is en bont en blauw is, dan dat ze 'om mij te beschermen' niets zegt en ik enkele dagen later zie dat ze weer gevallen is.quote:Op woensdag 28 september 2011 21:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat is altijd. Iedereen wil de waarheid horen, maar soms willen mensen juist uit bescherming voor de ander deze waarheid niet vertellen.
Ik weet er ook alles van hoor.... ben de mantelzorgster voor mijn moeder.quote:Op woensdag 28 september 2011 21:36 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik maak dit al jaren zo mee, ze denken echt ons hiermee iets te besparen
de eerste keer dat ze echt eerlijk zijn geweest, was met het melanoom van ma een maand of wat geleden, daarvoor altijd pas maanden nadien de waarheid. Ik geloof ook niet dat m'n moeder dit zo nog een keer verzwijgt. Die heeft hier ook veel mee geleden. Je man bijna dood zien gaan en er met geen bekende over kunnen pratenquote:Op woensdag 28 september 2011 21:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik weet er ook alles van hoor.... ben de mantelzorgster voor mijn moeder.
Daar zul je best van geschrokken zijn, maar ook heel blij, vermoed ik zoquote:Op woensdag 28 september 2011 20:53 schreef Ceetje.. het volgende:
hoi,![]()
![]()
had visite
daarom later
ben me rot geschrokken
staat m'n moeder vandaag ineens op de stoep
ze zijn thuihuihuihuihuihuihuis![]()
![]()
![]()
Hmmmm...... ik woonde nog thuis toen mijn vader overleed, dus dat kan bij mijn moeder niet de reden zijn. Kreeg twee weken terug telefoontje van thuiszorg dat mijn ma nog steeds klaagt over haar pols die ze bij een val een maand geleden had bezeerd. Ik heb haar toen met hulpverlening van de badkamervloer gehaald en tig keer aangedrongen toch een ambulance te laten komen. Weigerde ze, was niets aan de hand. Twee weken terug toch met haar naar eerste hulp, zat er wél een scheurtje in haar polsquote:Op woensdag 28 september 2011 21:40 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
de eerste keer dat ze echt eerlijk zijn geweest, was met het melanoom van ma een maand of wat geleden, daarvoor altijd pas maanden nadien de waarheid. Ik geloof ook niet dat m'n moeder dit zo nog een keer verzwijgt. Die heeft hier ook veel mee geleden. Je man bijna dood zien gaan en er met geen bekende over kunnen praten
* MaryMouse steekt hand opquote:Op woensdag 28 september 2011 21:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
Alle mensen hun handen opsteken die wel eens 'goed' heeft gezegd toen men vroeg hoe het ging en het ging alles behalve goed?
* Ceetje.. steekt hand opquote:Op woensdag 28 september 2011 21:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
Alle mensen hun handen opsteken die wel eens 'goed' heeft gezegd toen men vroeg hoe het ging en het ging alles behalve goed?
echt welquote:Op woensdag 28 september 2011 21:43 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Daar zul je best van geschrokken zijn, maar ook heel blij, vermoed ik zo![]()
![]()
Het is ook makkelijker om te zeggen dat je je goed voelt, als het wat minder met je gaat, zeker bij mensen die wat verder van je afstaan.quote:Op woensdag 28 september 2011 21:44 schreef Laysa het volgende:
Ik vind het vaak wat makkelijker om te zeggen dat het goed gaat...Heb niet zo veel zin om aan iedereen van alles uit te leggen![]()
Maar tegen Dk en mn familie zeg ik wel echt hoe ik me voel
quote:Op woensdag 28 september 2011 21:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
wat jij zegt idd, dat heb ik ook vaak, maar meer tegen "bekenden", tegen familie en goede bekenden heb ik er geen moeite meequote:Op woensdag 28 september 2011 21:44 schreef Laysa het volgende:
Ik vind het vaak wat makkelijker om te zeggen dat het goed gaat...Heb niet zo veel zin om aan iedereen van alles uit te leggen![]()
Maar tegen Dk en mn familie zeg ik wel echt hoe ik me voel
Mannen doen dat ook hoor! Goed, nee gaat goed.quote:Op woensdag 28 september 2011 21:44 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
* Ceetje.. steekt hand op
maar da's dan ook wel een vrouwenkwaal hè, zeggen dat 't goed gaat; daar bedoelen vrouwen mee, nee, het gaat helemaal niet goed, maar vraag vooral door in de trend van "weet je 't zeker". Alleen pikken mannen zo'n signaal meestal niet op
Dan is mijn man een uitzondering op de regel. Die zou zich helemaal stijf vloeken en schelden, gooien en smijten.quote:Op woensdag 28 september 2011 21:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mannen doen dat ook hoor! Goed, nee gaat goed.
Als een man zijn enkel op drie plaatsen breekt dan zegt menig man nog steeds dat het goed gaat en hobbelt verder met de traantjes in de ogen.
quote:Op woensdag 28 september 2011 21:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als een man zijn enkel op drie plaatsen breekt dan zegt menig man nog steeds dat het goed gaat en hobbelt verder met de traantjes in de ogen.
oh, die van mij niet hoor, als die de griep heeft wil ie verwend worden, eten op bed, een warm kruikje, keelsnoepje, mag ik wat drinken, en ik wil niet vervelend zijn maar ik wil graag vers geperste sinaasappeltjesquote:Op woensdag 28 september 2011 21:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, zo'n mannen-exemplaar heb ik in het verleden ook bij de hand gehad. Bleek al dagen een gescheurde knieband te hebben en maar door dansenquote:Op woensdag 28 september 2011 21:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
quote:
quote:Op woensdag 28 september 2011 21:51 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Dan is mijn man een uitzondering op de regel. Die zou zich helemaal stijf vloeken en schelden, gooien en smijten.
Mannenquote:Op woensdag 28 september 2011 21:52 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
oh, die van mij niet hoor, als die de griep heeft wil ie verwend worden, eten op bed, een warm kruikje, keelsnoepje, mag ik wat drinken, en ik wil niet vervelend zijn maar ik wil graag vers geperste sinaasappeltjes
Nah daar heeft tie echt wel vette pech meequote:Op woensdag 28 september 2011 21:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]ik was laatst al zwaar aan mijzelf aan het twijfelen toen ik Dk vroeg hoe het met zijn enkel ging, en hij, no problem riep
quote:Op woensdag 28 september 2011 21:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nah daar heeft tie echt wel vette pech mee
dat is minderquote:Op woensdag 28 september 2011 21:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nah daar heeft tie echt wel vette pech mee
Jaquote:Op woensdag 28 september 2011 21:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
dat is minder![]()
Dus eigenlijk reageren we bijna allemaal hetzelfde op de vraag "hoe gaat het met je?"
Ze is pas 19......quote:Op woensdag 28 september 2011 21:59 schreef Ceetje.. het volgende:
masterchef, moeite met wentelteefjes bakken![]()
dat ben ik niet aan het kijken. Zit naar die twee engelse trutten te kijken. Eer ik me toch zo zou laten vernederen door op tv mijn kleding of uiterlijk af te krakenquote:Op woensdag 28 september 2011 21:59 schreef Ceetje.. het volgende:
masterchef, moeite met wentelteefjes bakken![]()
quote:
dus ik mag hopen dat jij zojuist ook je hand opstakquote:Op woensdag 28 september 2011 21:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zag wat previews is niet mijn soort programmaquote:Op woensdag 28 september 2011 22:02 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
dat ben ik niet aan het kijken. Zit naar die twee engelse trutten te kijken. Eer ik me toch zo zou laten vernederen door op tv mijn kleding of uiterlijk af te kraken
Ik hou ook niet van die "modepolitie", maar vind het wel altijd leuk om te zien hoe het geworden is, na de make-overquote:Op woensdag 28 september 2011 22:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zag wat previews is niet mijn soort programma
goh, zijn trutty en suzenna er weer? Gelukkig dat ik dat nu aan het missen benquote:Op woensdag 28 september 2011 22:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zag wat previews is niet mijn soort programma
quote:Op woensdag 28 september 2011 22:06 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Ik hou ook niet van die "modepolitie", maar vind het wel altijd leuk om te zien hoe het geworden is, na de make-over
Dus je was niet blij met je make-overquote:Op woensdag 28 september 2011 22:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]vond het vroeger in die 'dames'-bladen al niets, en sinds die keer dat mijn oudste zuster mij een make-over heeft gegeven, en dat niet alleen mijn moeder maar ook ik mijzelf niet meer herkende
Ik was mijzelf niet meerquote:Op woensdag 28 september 2011 22:12 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Dus je was niet blij met je make-overLijkt me ook een vreeemde ervaring jezelf helemaal anders te zien
quote:Op woensdag 28 september 2011 22:15 schreef kaatje50 het volgende:
De hond van mijn zoon en (ex)schoondochter is vandaag geopereerd aan haar achterpoot. Deze is rechtgezet met een ijzeren plaat. Wel zielig en naar ik aanneem (eigen ervaring) ook heel pijnlijk nu. Stuur mijn schoondochter net een berichtje om te vragen hoe het gaat, maar heb nog geen antwoord gehad
zielig idd, maar misschien telefoon leeg, of uit of niet bij de handquote:Op woensdag 28 september 2011 22:15 schreef kaatje50 het volgende:
De hond van mijn zoon en (ex)schoondochter is vandaag geopereerd aan haar achterpoot. Deze is rechtgezet met een ijzeren plaat. Wel zielig en naar ik aanneem (eigen ervaring) ook heel pijnlijk nu. Stuur mijn schoondochter net een berichtje om te vragen hoe het gaat, maar heb nog geen antwoord gehad
Ze had haar kniebanden gescheurd omdat haar poot niet recht stond. Blijkt een veel voorkomende kwaal bij Labradors. De prognose is erg goed, na deze operatie. Ik vind het ook zielig, ze kunnen niet praten en zeker een labrador laat niet snel merken pijn te hebben.quote:Op woensdag 28 september 2011 22:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]kan zijn dat je (ex)schoondochter telefoon uit heeft / niet online is? Hoeft nog niets ernstigs te betekenen.
Ik neem aan dat het rechtzetten van het pootje de enige oplossing was? Altijd zielig operaties bij dieren of kinderen
Doorgefokt ?quote:Op woensdag 28 september 2011 22:23 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Ze had haar kniebanden gescheurd omdat haar poot niet recht stond. Blijkt een veel voorkomende kwaal bij Labradors. De prognose is erg goed, na deze operatie. Ik vind het ook zielig, ze kunnen niet praten en zeker een labrador laat niet snel merken pijn te hebben.
Ik houd er ook rekening mee hoor, dat ze niet in de gelegenheid is te antwoorden. Ik heb aangeboden voor de hond te zorgen, als mijn zoon en/of zij moeten werken...
nee, is niet doorgefokt. Is bij een goede fokker gekocht. Maar een labrador, en nog wat grote hondenrassen, hebben deze kwaal. Heeft iets met de korte bouw van de achterpoot te maken.quote:Op woensdag 28 september 2011 22:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Doorgefokt ?
Hoop dat het toch snel goed komt met de Labrador![]()
Ook gezellig voor Gradje en Koko wat gezeldschap
Ik heb niet zoveel verstand van honden hoor.quote:Op woensdag 28 september 2011 22:33 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
nee, is niet doorgefokt. Is bij een goede fokker gekocht. Maar een labrador, en nog wat grote hondenrassen, hebben deze kwaal. Heeft iets met de korte bouw van de achterpoot te maken.
Weet zo even niet hoe het heet, anders kon je het nalezen...maar komt goed.
quote:Op woensdag 28 september 2011 22:30 schreef MaryMouse het volgende:
Denk dat kokje vandaag weer een 'echte' werkdag heeft
quote:
Leuke hondquote:Op woensdag 28 september 2011 22:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel verstand van honden hoor.
Ik weet alleen dat als ik ooit nog de kans krijg om een hond te nemen dat het er zo eentje wordt:
[ afbeelding ]
Ben al verliefd op dat ras sinds ik een kleutertje was
quote:Op woensdag 28 september 2011 22:36 schreef superkokje het volgende:
[..]
moest eerst ff agressie kwijt
Heb op al je kadootjes granaten en 1 friet teruggestuurd. Zal muisje je zo ook nog wat laten sturenquote:Op woensdag 28 september 2011 22:37 schreef superkokje het volgende:
heb morgen 5 granaten nodig voor mission![]()
quote:Op woensdag 28 september 2011 22:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb op al je kadootjes granaten en 1 friet teruggestuurd. Zal muisje je zo ook nog wat laten sturen
Ach gossiequote:Op woensdag 28 september 2011 22:40 schreef kaatje50 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is Indi toen ze vanmiddag thuis kwam
Jij krijgt wel heel erg veel van Muisquote:
quote:Op woensdag 28 september 2011 22:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ach gossiedie wil je toch direct allerlei lekker toestoppen.
quote:Op woensdag 28 september 2011 22:42 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Jij krijgt wel heel erg veel van Muis
+punten voor jou Muisquote:
quote:Op woensdag 28 september 2011 22:42 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Jij krijgt wel heel erg veel van Muis
Dat siert de mensquote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 28 september 2011 22:45 schreef kaatje50 het volgende:
Gaan jullie nog maar fijn wat kadootjes uitwisselen met dat spel. Ga ik mijn spelletje nog even spelen en dan is het alweer bedtijd..truste voor straks, tot morgen
truste kaatje, tot morgen, sterkte met de hondquote:Op woensdag 28 september 2011 22:45 schreef kaatje50 het volgende:
Gaan jullie nog maar fijn wat kadootjes uitwisselen met dat spel. Ga ik mijn spelletje nog even spelen en dan is het alweer bedtijd..truste voor straks, tot morgen
quote:Op woensdag 28 september 2011 22:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]je hebt nog meer kadootjes
[..]![]()
![]()
[..]![]()
slaap
kaatje en sterkte met Indi
fijn voor je dat ze thuis zijn, maar was het ook verantwoord?quote:Op woensdag 28 september 2011 22:51 schreef Ceetje.. het volgende:
Kokje, heb je het al meegekregen?
Mijn ouders zijn thuiuiuiuiuiuiuiuiuis, stonden vanaaf ineens onverwacht op de stoep, schrok me de pleuris, maar ben erg blij dat ze nu wat dichter bij zitten (zo'n 799,5 km)![]()
![]()
![]()
wat moet ik me voorstellen met 4 manieren om mes te hanterenquote:Op woensdag 28 september 2011 22:52 schreef MaryMouse het volgende:
Kokje... ik heb het handboek snijtechnieken binnen....
Ik wist niet eens dat er vier manieren waren om (verantwoord) een mes te hanteren, en zag al snel wat ik fout heb gedaan met de ui vorige week![]()
Eigenlijk als je zo de instructies leest is het zo vanzelfsprekend, en zo idioot dat je als amateur het zo 'moeilijk' doet, dat snijden dus bedoel ik
rechterhand, linkerhand, vasthouden aan 't heft en vasthouden aan de verkeerde kantquote:Op woensdag 28 september 2011 22:55 schreef superkokje het volgende:
[..]
wat moet ik me voorstellen met 4 manieren om mes te hanteren
De algemene greep, de horizontale greep, de duimgreep en de greep met twee handen.quote:Op woensdag 28 september 2011 22:55 schreef superkokje het volgende:
[..]
wat moet ik me voorstellen met 4 manieren om mes te hanteren
quote:Op woensdag 28 september 2011 22:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De algemene greep, de horizontale greep, de duimgreep en de greep met twee handen.
correctiequote:Op woensdag 28 september 2011 22:56 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
rechterhand, linkerhand, vasthouden aan 't heft en vasthouden aan de verkeerde [b] snij [/b ]kant
hij mocht reizen, ook per auto. Mijn vaders jongste broer is maandag erheen gereden met zijn vrouw, zijn in twee auto's teruggekomen met de nodige stops natuurlijk.quote:Op woensdag 28 september 2011 22:54 schreef superkokje het volgende:
[..]
fijn voor je dat ze thuis zijn, maar was het ook verantwoord?
heel verstandigquote:Op woensdag 28 september 2011 22:59 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hij mocht reizen, ook per auto. Mijn vaders jongste broer is maandag erheen gereden met zijn vrouw, zijn in twee auto's teruggekomen met de nodige stops natuurlijk.
oh, wat wil je, ik ben nog niet zo ver, energy of schiettuig?quote:Op woensdag 28 september 2011 23:01 schreef superkokje het volgende:
Ceetje krijg ik van jou ook wat kadotjes
energie en granaten zijn het belangrijkst, kan ik morgen een missie voltooien als ik 5 granaten hebquote:Op woensdag 28 september 2011 23:02 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
oh, wat wil je, ik ben nog niet zo ver, energy of schiettuig?
ik zal eens effe kijken hoeveel ik mag sturenquote:Op woensdag 28 september 2011 23:03 schreef superkokje het volgende:
[..]
energie en granaten zijn het belangrijkst, kan ik morgen een missie voltooien als ik 5 granaten heb
Dat jij dat als pro niet eens weetquote:
ik gebruik dus een soort van de duimgreep, heb ik het mes het stevigst vast en de meeste controle.quote:Op woensdag 28 september 2011 23:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat jij dat als pro niet eens weet![]()
[ afbeelding ]
laat dat vrijdag nog een keer wetenquote:Op woensdag 28 september 2011 23:09 schreef MaryMouse het volgende:
Even een kleine reminder voor zij die hem kennen: Bollokus wordt 1/10 een kwartje
quote:Op woensdag 28 september 2011 23:06 schreef Ceetje.. het volgende:
maar eerst effe een pitsstop maken, anders zit 't niet zo lekker hier op de bank
quote:Op woensdag 28 september 2011 23:10 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik gebruik dus een soort van de duimgreep, heb ik het mes het stevigst vast en de meeste controle.
Die met twee handen is verkeerd uitgebeeld, is niet veilig zo. moet je vingers plat op het lemmet leggen, wordt gebruikt bij het hakken. door de duk op de punt van het mes kan je sneller hakken
* MaryMouse schrijft reminder op wc-calender dat ze kokje er vrijdag aan moet helpen herinneren dat bollokus 1/10 een kwartje wordtquote:Op woensdag 28 september 2011 23:11 schreef superkokje het volgende:
[..]
laat dat vrijdag nog een keer weten
Volgens mij genoeg om heel de Amsterdamse rechtbank mee omver te blazenquote:Op woensdag 28 september 2011 23:15 schreef Ceetje.. het volgende:
kokje, hoeveel granaten hebje nu binnen?
van jou 1.quote:Op woensdag 28 september 2011 23:15 schreef Ceetje.. het volgende:
kokje, hoeveel granaten hebje nu binnen?
kan wel sturen, maar komen niet aanquote:Op woensdag 28 september 2011 23:17 schreef Ceetje.. het volgende:
zit er geen limiet op free gifts? kan maar blijven sturen
Geloof dat kok en ik al hadden ontdekt dat via free gifts je maar één type gift per dag kan sturen. Dus éen energy drink + 1 shot gun + 1 granaat etc. Via de optie sent to boven de persoon kan je wel meer sturen (bijv. duct tape)quote:Op woensdag 28 september 2011 23:17 schreef Ceetje.. het volgende:
zit er geen limiet op free gifts? kan maar blijven sturen
helaas niet neequote:Op woensdag 28 september 2011 23:19 schreef Ceetje.. het volgende:
heb er al veel meer gestuurd, dat werkt dus niet die free gifts
quote:
Je kan een granaat sturen via gift, één via visit, en één via een return gift (voor zover ik nu begrepen heb) heb ze alle drie gebruikt zowel via mijzelf als via muis, dus als kokje nu nog niet genoeg granaten heeft kan je er idd maar één per dag per user sturenquote:
Jammer, want ik ben uitgeroepen door de buren in drs. "fikkie vuurkorf"quote:
He en zie het positief wat heb je liever een slanker figuur of een drs titelquote:
quote:Op woensdag 28 september 2011 23:23 schreef superkokje het volgende:
[..]
morgen weer een keer![]()
heb ze pas morgen nodig, kan dan pas weer bij rob terecht
* MaryMouse Vergeet kokje morgen echt niet granaten te sturenquote:Op woensdag 28 september 2011 23:23 schreef superkokje het volgende:
[..]
morgen weer een keer![]()
heb ze pas morgen nodig, kan dan pas weer bij rob terecht
* MaryMouse zet op de WC-calendar dat ze Ceetje eraan moet helpen herinneren morgen granaten naar kokje te sturenquote:Op woensdag 28 september 2011 23:24 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]![]()
herinner me er morgen even aan aub
er zal een onbekende bij jou je toilet komen bezoeken, die zal ook denken, waar ben ik hier terechtgekomen, headquarters of Al Qaidaquote:Op woensdag 28 september 2011 23:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
* MaryMouse Vergeet kokje morgen echt niet granaten te sturen
[..]
* MaryMouse zet op de WC-calendar dat ze Ceetje eraan moet helpen herinneren morgen granaten naar kokje te sturen![]()
quote:Op woensdag 28 september 2011 23:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
* MaryMouse Vergeet kokje morgen echt niet granaten te sturen![]()
[..]
* MaryMouse zet op de WC-calendar dat ze Ceetje eraan moet helpen herinneren morgen granaten naar kokje te sturen![]()
quote:Op woensdag 28 september 2011 23:26 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
er zal een onbekende bij jou je toilet komen bezoeken, die zal ook denken, waar ben ik hier terechtgekomen, headquarters of Al Qaida
ben tegenwoordig 2.0 hè staat allemaal in mijn foonquote:Op woensdag 28 september 2011 23:26 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
er zal een onbekende bij jou je toilet komen bezoeken, die zal ook denken, waar ben ik hier terechtgekomen, headquarters of Al Qaida
ik moet onderhand een boekwerk bij gaan houden. Op m'n boerderie wil iedereen stenen, stalen balken en stukken hout van me, in cityville dakpannen, generatoren, rotors, zoning permits en dergelijke, en nu weer handgranaten en colaatjes. Heb er onderhand een dagtaak aanquote:Op woensdag 28 september 2011 23:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ben tegenwoordig 2.0 hè staat allemaal in mijn foon
Ik heb ze na vandaag beiden. meer dan 12 kilo afgevallen en ben drs in gezelligheid met je buren.quote:Op woensdag 28 september 2011 23:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
He en zie het positief wat heb je liever een slanker figuur of een drs titel
Ik hou het simpel bij G+ weinig mensen, die kan ik ieder dag nog wel even langs lopenquote:Op woensdag 28 september 2011 23:29 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik moet onderhand een boekwerk bij gaan houden. Op m'n boerderie wil iedereen stenen, stalen balken en stukken hout van me, in cityville dakpannen, generatoren, rotors, zoning permits en dergelijke, en nu weer handgranaten en colaatjes. Heb er onderhand een dagtaak aan
ik ookquote:Op woensdag 28 september 2011 23:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik hou het simpel bij G+ weinig mensen, die kan ik ieder dag nog wel even langs lopen
Drs. burenliefde wil je niet verliezen. Gek genoeg ben ik afgelopen jaar ook veel (en nog steeds aan het ) afgevallen, maar weet dat het mijn buren niets uitmaakt. Burenliefde is iets bijzonders, ieder zijn eigen leven lijden, maar wél echt voor elkaar klaar staan als het nodig is. Dat heb ik afgelopen jaar met mijn buren ondervonden en die zijn mij heel wat meerquote:Op woensdag 28 september 2011 23:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik heb ze na vandaag beiden. meer dan 12 kilo afgevallen en ben drs in gezelligheid met je buren.
En beiden voelen goed, en kiezen kan ik niet.
Ik zou niet weten wat ik zou willen verliezen.
Slank figuur of drs. "burenliefde"
quote:
Maar je had ook Miss J. nodig om je vriendenkring op smoelenboek uit te breiden om daar zo ver te komen als je nu bentquote:Op woensdag 28 september 2011 23:31 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
toen ik hiermee begon bestond google+ nog niet
quote:Op woensdag 28 september 2011 23:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar je had ook Miss J. nodig om je vriendenkring op smoelenboek uit te breiden om daar zo ver te komen als je nu bent
Er was een G+ draadje in DIG, heb ik ook nog wel in gepost. Weet eigenlijk niet of er al een G+ Game Vriendjes draadje is. Is wel een idee om als die er nog niet is te starten (niet voor jou, maar voor kokje en mijzelf)quote:Op woensdag 28 september 2011 23:35 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]in het begin wel, maar ook hier via fok hoor
dat soort draadjes zitten in games en dan online spellen (tenminste farmville en cityville wel)quote:Op woensdag 28 september 2011 23:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Er was een G+ draadje in DIG, heb ik ook nog wel in gepost. Weet eigenlijk niet of er al een G+ Game Vriendjes draadje is. Is wel een idee om als die er nog niet is te starten (niet voor jou, maar voor kokje en mijzelf)
heb je het spel snel uit met zoveel energie en wapensquote:Op woensdag 28 september 2011 23:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Er was een G+ draadje in DIG, heb ik ook nog wel in gepost. Weet eigenlijk niet of er al een G+ Game Vriendjes draadje is. Is wel een idee om als die er nog niet is te starten (niet voor jou, maar voor kokje en mijzelf)
Oh, moet ik daar ook maar eens kijken. Kom ik nooit. Heb wel voor dat mafia spel via een neefje van mij weer henchmen gekregen etc.quote:Op woensdag 28 september 2011 23:38 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dat soort draadjes zitten in games en dan online spellen (tenminste farmville en cityville wel)
zou je kunnen doenquote:Op woensdag 28 september 2011 23:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Moet ik mijn neefje en nichtjes vragen je toe te voegen tot hun vriendenkring ?
Hmmm.... moet al vier dagen mijn auto repareren, en die onderdelen komen bijna niet voorbij. Enige wat ik steeds krijg is carwax, maar ik moet plugs, cables en bougies hebbenquote:Op woensdag 28 september 2011 23:40 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb je het spel snel uit met zoveel energie en wapens![]()
bijna onbeperkt spelen
die lara croft van mij is blij dat ze 't leven nog heeftquote:Op woensdag 28 september 2011 23:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hmmm.... moet al vier dagen mijn auto repareren, en die onderdelen komen bijna niet voorbij. Enige wat ik steeds krijg is carwax, maar ik moet plugs, cables en bougies hebben
Ga ze mailen voor jequote:
dat is idd lastig. heb ik ook al een paar keer meegemaakt met andere dingenquote:Op woensdag 28 september 2011 23:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hmmm.... moet al vier dagen mijn auto repareren, en die onderdelen komen bijna niet voorbij. Enige wat ik steeds krijg is carwax, maar ik moet plugs, cables en bougies hebben
gek hè ik kom nog dagelijks langs. Kom dagelijks langs om je aardbeien te revitalizen, levert mij weer eten opquote:Op woensdag 28 september 2011 23:43 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
die lara croft van mij is blij dat ze 't leven nog heeft
heb nog niks van die dingen gehadquote:Op woensdag 28 september 2011 23:46 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat is idd lastig. heb ik ook al een paar keer meegemaakt met andere dingen
ik heb ze net opnieuw geplant en geoogst, ik was er tochquote:Op woensdag 28 september 2011 23:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
gek hè ik kom nog dagelijks langs. Kom dagelijks langs om je aardbeien te revitalizen, levert mij weer eten op
Kreeg al heel vroeg in de game plugs, wist niet wat ik er mee moest doen, is mijn nu duidelijk, plugs, cables, carwax, en nog wattes heb je nodig voor je auto. Ik denk dat je zo'n 500 zombies moet killen voor je één daarvan krijgt, en meestal pak ik de carwax. Dus als je die nodig heb, dan sta ik daar al mee in de plusquote:Op woensdag 28 september 2011 23:46 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat is idd lastig. heb ik ook al een paar keer meegemaakt met andere dingen
quote:Op woensdag 28 september 2011 23:48 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik heb ze net opnieuw geplant en geoogst, ik was er toch
quote:Op woensdag 28 september 2011 23:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]heb je mij niet langs zien komen dan die ze al plukte?
moet eerst nog een garage voor mijn nog aante schaffen auto kopenquote:Op woensdag 28 september 2011 23:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kreeg al heel vroeg in de game plugs, wist niet wat ik er mee moest doen, is mijn nu duidelijk, plugs, cables, carwax, en nog wattes heb je nodig voor je auto. Ik denk dat je zo'n 500 zombies moet killen voor je één daarvan krijgt, en meestal pak ik de carwax. Dus als je die nodig heb, dan sta ik daar al mee in de plus
Moet je de blueprints op je wishlist zetten heb er nu +27 en heb er toch niets meer aanquote:Op woensdag 28 september 2011 23:51 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]niemand gezien
![]()
ik zal er nog wat planten voor je en laten verrekken, heb je weer wat te eten. Ik moet nog 6 blue prints hebben (alsof je zonder geen schuurtje in elkaar kunt timmeren)
oh, leuk, wishlist, hoe krijg ik 't eropquote:Op woensdag 28 september 2011 23:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Moet je de blueprints op je wishlist zetten heb er nu +27 en heb er toch niets meer aan
Garage heb ik al en de auto, moet alleen nog wat veranderen aan de 'layout' van mijn 'estate'. Blijkt dat ik en mijn spouse en dog als ik terug kom direct in de aanval zone staquote:Op woensdag 28 september 2011 23:51 schreef superkokje het volgende:
[..]
moet eerst nog een garage voor mijn nog aante schaffen auto kopen
ik heb er 11, maar moet nog eea bouwenquote:Op woensdag 28 september 2011 23:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Moet je de blueprints op je wishlist zetten heb er nu +27 en heb er toch niets meer aan
Inventory en dan op Plusje klikken bij het item, komt het bovenaan in je wishlist te staanquote:Op woensdag 28 september 2011 23:53 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
oh, leuk, wishlist, hoe krijg ik 't erop
neeee 'mijn muis doet 't niettttttttquote:Op woensdag 28 september 2011 23:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Inventory en dan op Plusje klikken bij het item, komt het bovenaan in je wishlist te staan
dat ik dat moet uitleggen aan een geroutineerde smoelenboek speelster
Moet je zorgen dat je sneller bent dan Ceetje..... blueprints zijn bij mij inmiddels 'collateral damage'quote:Op woensdag 28 september 2011 23:53 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik heb er 11, maar moet nog eea bouwen
quote:Op woensdag 28 september 2011 23:55 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
neeee 'mijn muis doet 't nietttttttt![]()
moet eerst diary zoeken, 20 fences repareren, 10 fences kopen en nog 15 gras maaienquote:Op woensdag 28 september 2011 23:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Moet je zorgen dat je sneller bent dan Ceetje..... blueprints zijn bij mij inmiddels 'collateral damage'
geef ze maar aan kokje hoorquote:Op woensdag 28 september 2011 23:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Moet je zorgen dat je sneller bent dan Ceetje..... blueprints zijn bij mij inmiddels 'collateral damage'
mij niet gezienquote:Op woensdag 28 september 2011 23:58 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
geef ze maar aan kokje hoor
en kokje: mijn vader z'n gras moet ook gemaaid, belde ie net over
Ohquote:Op woensdag 28 september 2011 23:57 schreef superkokje het volgende:
[..]
moet eerst diary zoeken, 20 fences repareren, 10 fences kopen en nog 15 gras maaien
Niet erg sociaal van kokje hèquote:Op donderdag 29 september 2011 00:00 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nee, hij heeft je ook nog niet gezien
mag best hoor kan het aanquote:Op donderdag 29 september 2011 00:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ohzal ik je voortaan niet meer inhuren om mijn fence te repareren (heb ik vanavond nog gedaan namelijk)
quote:Op donderdag 29 september 2011 00:00 schreef superkokje het volgende:
ik ga uitrusten voor mijn rustdag
truste kokjequote:Op donderdag 29 september 2011 00:00 schreef superkokje het volgende:
ik ga uitrusten voor mijn rustdag
quote:Op donderdag 29 september 2011 00:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]jij hebt morgen weekend
![]()
ikke niet
truste C tot morgenquote:Op donderdag 29 september 2011 00:01 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
truste kokje
Muis, ik ga er ook vandoor, was genoeg voor vandaag weer. Morgen en vrijdag vrij, lekker rustig aan doen
tot morgen![]()
![]()
doe je t liever op 31 december dan?quote:Op donderdag 29 september 2011 00:02 schreef superkokje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en vrijdag stocken einde boekjaar![]()
quote:
zal ik je helpenquote:en vrijdag stocken einde boekjaar![]()
dan moet ik ook stocken, iedere maand. Alleen nu extreem goed, krijg vrijdagavond controlequote:Op donderdag 29 september 2011 00:02 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
doe je t liever op 31 december dan?
Ik ben goed in extreem goede controles hoorquote:Op donderdag 29 september 2011 00:03 schreef superkokje het volgende:
[..]
dan moet ik ook stocken, iedere maand. Alleen nu extreem goed, krijg vrijdagavond controle
en gelukkig hebben we maar een partij van 120 personen en komt er een bestelling binnen voor het weekendquote:Op donderdag 29 september 2011 00:03 schreef superkokje het volgende:
[..]
dan moet ik ook stocken, iedere maand. Alleen nu extreem goed, krijg vrijdagavond controle
quote:Op donderdag 29 september 2011 00:05 schreef superkokje het volgende:
[..]
en gelukkig hebben we maar een partij van 120 personen en komt er een bestelling binnen voor het weekend
heb liever dat ze niet zo goed kijken, maar onze boekhouder neemt ongeveer 50 steekproevenquote:Op donderdag 29 september 2011 00:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben goed in extreem goede controles hoorAccountant is blij met mij, mijn werkgever vaak wat minder
externe (?) boekhouder verleiden met een heerlijke maaltijd ?quote:Op donderdag 29 september 2011 00:06 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb liever dat ze niet zo goed kijken, maar onze boekhouder neemt ongeveer 50 steekproeven
zal uiteindelijk wel weer meevallen, het ergste vind ik altijd alles weer in te kloppen, zijn toch ± 17 A4 volgeschreven met productenquote:Op donderdag 29 september 2011 00:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Dus net zo'n chaotische situatie als die ik vorige week had, systeem verversen vanuit een backup die al een maand oud was, maar wél alle wijzigingen goed mee kunnen nemen
eigen boekhouder, maar doet geen concessies. Kan wel goed met hem, dus doet niet al te moeilijk als het niet helemaal kloptquote:Op donderdag 29 september 2011 00:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
externe (?) boekhouder verleiden met een heerlijke maaltijd ?
truste Muisquote:Op donderdag 29 september 2011 00:08 schreef MaryMouse het volgende:
Ga er trouwens ook van tussen is weer GVZW
quote:Op donderdag 29 september 2011 00:08 schreef superkokje het volgende:
[..]
zal uiteindelijk wel weer meevallen, het ergste vind ik altijd alles weer in te kloppen, zijn toch ± 17 A4 volgeschreven met producten
Dan is het wél een goede boekhouder. Als jij maar je goede intentie aangeeft komt het dus wel goedquote:Op donderdag 29 september 2011 00:09 schreef superkokje het volgende:
[..]
eigen boekhouder, maar doet geen concessies. Kan wel goed met hem, dus doet niet al te moeilijk als het niet helemaal klopt
quote:
quote:Op donderdag 29 september 2011 00:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dan is het wél een goede boekhouder. Als jij maar je goede intentie aangeeft komt het dus wel goed
Ga je toch doktertje kijkenquote:
quote:Op donderdag 29 september 2011 20:31 schreef MaryMouse het volgende:
Heb je trouwens vandaag van het mooie weer kunnen genieten?
en niet te vergeten zombies afgeschotenquote:Op donderdag 29 september 2011 20:34 schreef superkokje het volgende:
[..]![]()
twas heerlijk, weinig gedaan, beetje gewandeld en op balkon gezeten en
![]()
quote:Op donderdag 29 september 2011 20:34 schreef superkokje het volgende:
[..]![]()
twas heerlijk, weinig gedaan, beetje gewandeld en op balkon gezeten en
![]()
gezienquote:Op donderdag 29 september 2011 20:34 schreef superkokje het volgende:
[..]
en niet te vergeten zombies afgeschoten
morgen om 10 de deur uit, en hoop echt dat het stocken en controle opschiet en ik voor 0.00 thuis benquote:Op donderdag 29 september 2011 20:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]zo hoort het toch ook op een vrije dag
[..]
gezien![]()
ik ga morgenochtend maar eerst mijn uurtjes invullen, eens zien of ik de rest van de dag vrij ben
dat hoop ik ook voor je. Is niet leuk om een lange werkdag te moeten makenquote:Op donderdag 29 september 2011 20:38 schreef superkokje het volgende:
[..]
morgen om 10 de deur uit, en hoop echt dat het stocken en controle opschiet en ik voor 0.00 thuis ben
dat is ook het probleem. daardoor kan ik niet op tijd beginnen. daarbij komt dt zaterdag ook een nieuwe kaart in gaat, dus smiddags daar ook voorbereidingen voor moeten makenquote:Op donderdag 29 september 2011 20:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
dat hoop ik ook voor je. Is niet leuk om een lange werkdag te moeten maken![]()
Naast het stocken en controle toch ook nog 120pax die je eten moet geven toch?
Pfffff...... had dat partijtje niet vandaag kunnen komenquote:Op donderdag 29 september 2011 20:43 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat is ook het probleem. daardoor kan ik niet op tijd beginnen. daarbij komt dt zaterdag ook een nieuwe kaart in gaat, dus smiddags daar ook voorbereidingen voor moeten maken
het is bij ons altijd heel hard rennen of stilstaanquote:Op donderdag 29 september 2011 20:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Pfffff...... had dat partijtje niet vandaag kunnen komen
Goh, dat herken ik nu helemaal niet hoor, moet altijd rennenquote:Op donderdag 29 september 2011 20:46 schreef superkokje het volgende:
[..]
het is bij ons altijd heel hard rennen of stilstaan
het is te doen, denk maar aan nasi. Maar ik ben er geen voorstander vanquote:Op donderdag 29 september 2011 21:38 schreef MaryMouse het volgende:
Een invries experimentje.... gekookte rijst invriezen. Lees op internet dat het na ontdooien papperig wordt, maar anderen zeggen weer dat je het prima in de magnetron kan ontdooien. We zullen zien wat mijn ervaring er mee wordt
Heb nog nooit nasi (of andere rijstgerechten) ingevroren. Jij bent geen voorstander want?quote:Op donderdag 29 september 2011 21:48 schreef superkokje het volgende:
[..]
het is te doen, denk maar aan nasi. Maar ik ben er geen voorstander van
wordt idd wat natter. wil niet zeggen dat het niet meer te gebruiken is. Er kan ook een kans bestaan dat de rijst wat zoeter gaat worden, werking van de zetmelen. is afhankelijk van het soort rijst. Als je rijst invriest, dan gewone snelkookrijst en geen pandan of basmatiquote:Op donderdag 29 september 2011 21:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb nog nooit nasi (of andere rijstgerechten) ingevroren. Jij bent geen voorstander want?
Is basmati, dus dan maar niet invriezen en de komende drie dagen rijst etenquote:Op donderdag 29 september 2011 21:52 schreef superkokje het volgende:
[..]
wordt idd wat natter. wil niet zeggen dat het niet meer te gebruiken is. Er kan ook een kans bestaan dat de rijst wat zoeter gaat worden, werking van de zetmelen. is afhankelijk van het soort rijst. Als je rijst invriest, dan gewone snelkookrijst en geen pandan of basmati
quote:Op donderdag 29 september 2011 21:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is basmati, dus dan maar niet invriezen en de komende drie dagen rijst eten![]()
begin mij nu pas af te vragen of dat uberhaupt wel een goede rijstsoort is om morgen te gaan roerbakken
quote:
Ik heb geen ideequote:
kip rooerbakken rijst in een beboterd schaaltje in de magnetron en storten. heb je een timbaaltjequote:Op donderdag 29 september 2011 22:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]zat vanavond nog te twijfelen tussen de basmati en snelkookrijst. Moet dus maar even verzinnen wat ik dan de komende drie dagen met de basmati ga maken
goed ideequote:Op donderdag 29 september 2011 22:03 schreef superkokje het volgende:
[..]
kip rooerbakken rijst in een beboterd schaaltje in de magnetron en storten. heb je een timbaaltje
gaan altijd uit van gewone rijstquote:Op donderdag 29 september 2011 22:04 schreef MaryMouse het volgende:
Ik flikker trouwens een dezer dagen al mijn 'kook'-boeken in de papier container. Zijn stuk voor stuk waardeloos. Geroerbakte salade met rijst, ananas, varkenslende en garnalen..... Staat dus niet bij wat voor soort rijst
'Gewone' rijst, wat is dat? ik ken basmati, pandan, toverrijst, dessertrijst, notenrijst, gele rijst, risottorijst, zilvervliesrijst, meergranenrijstquote:Op donderdag 29 september 2011 22:07 schreef superkokje het volgende:
[..]
gaan altijd uit van gewone rijst![]()
quote:
dat ja is snelkookrijst, is parboiled rijstquote:Op donderdag 29 september 2011 22:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
'Gewone' rijst, wat is dat? ik ken basmati, pandan, toverrijst, dessertrijst, notenrijst, gele rijst, risottorijst, zilvervliesrijst, meergranenrijst, allemaal van een bepaald merk. Staat geen gewone rijst tussen
![]()
Ik had dus gewoon die merkloze langkorrelrijst moeten gebruikendat is blijkbaar gewone rijst.
ik ook, maar heb ff geen centjes meerquote:Op donderdag 29 september 2011 22:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]voor de geef aan mijn buren. Moet heel veel planten om mijn achievement te halen
geen janitor collecties meer om te verbrassen? is de enige collectie die je geld opleverd en waarvan je géén items nodig hebt voor crafted weaponsquote:Op donderdag 29 september 2011 22:13 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik ook, maar heb ff geen centjes meer
quote:Op donderdag 29 september 2011 22:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
geen janitor collecties meer om te verbrassen? is de enige collectie die je geld opleverd en waarvan je géén items nodig hebt voor crafted weapons
quote:Op donderdag 29 september 2011 22:13 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat ja is snelkookrijst, is parboiled rijst
Kan je gewoon opmaken, heb voor mijzelf een overzichtje gemaakt ivm crafted weapons om te voorkomen dat ik iets weggaf wat ik zelf nodig had. Zag toen dat de janitor collectie de melkkoe isquote:Op donderdag 29 september 2011 22:16 schreef superkokje het volgende:
[..]![]()
moet ik die maar opmaken, was ik voorzichtig mee ivm crafted weapons
hoezo fanatiekquote:Op donderdag 29 september 2011 22:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kan je gewoon opmaken, heb voor mijzelf een overzichtje gemaakt ivm crafted weapons om te voorkomen dat ik iets weggaf wat ik zelf nodig had. Zag toen dat de janitor collectie de melkkoe is
quote:
ik heb dat gewoon in mijn hoofd zittenquote:Op donderdag 29 september 2011 22:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]dat soort dingen is denk ik een kleine vorm van beroepsdeformatie
ook een vorm van beroepsdeformatiequote:Op donderdag 29 september 2011 22:27 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik heb dat gewoon in mijn hoofd zitten
vrees van welquote:Op donderdag 29 september 2011 22:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ook een vorm van beroepsdeformatie
Zo.... morgen de laatste vijf buren aan het werk zetten en ik heb er een ninja kostuum bijquote:
gaat vlot met veul buren, ben nu 60 in 12 uur bezig, en moet 5 energydrinks hebbenquote:Op donderdag 29 september 2011 22:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zo.... morgen de laatste vijf buren aan het werk zetten en ik heb er een ninja kostuum bij
Muisje2 heeft je 2x2 energydrinks gestuurdquote:Op donderdag 29 september 2011 22:45 schreef superkokje het volgende:
[..]
gaat vlot met veul buren, ben nu 60 in 12 uur bezig, en moet 5 energydrinks hebben
Ik heb er maar 8 hoor, dat is lang niet zoveel als de 80 die Ceetje heeft op smoelenboekquote:Op donderdag 29 september 2011 22:45 schreef superkokje het volgende:
[..]
gaat vlot met veul buren, ben nu 60 in 12 uur bezig, en moet 5 energydrinks hebben
u vraagt wij draaienquote:Op donderdag 29 september 2011 22:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Muisje2 heeft je 2x2 energydrinks gestuurd
ik heb er maar 3quote:Op donderdag 29 september 2011 22:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb er maar 8 hoor, dat is lang niet zoveel als de 80 die Ceetje heeft op smoelenboek
dat zal Ceetje welquote:Op donderdag 29 september 2011 22:52 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik heb er maar 3waarvan 1 niet zo fanatiek, maar wel
quote:
houden zoquote:Op donderdag 29 september 2011 22:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]zit ook in de dienstverlenende hoek van de maatschappij hè
Zal wel altijd zo blijven hoor, weet alleen niet of dat bij mijn huidige baas isquote:
Voel dat je bijna de beslissing hebt genomenquote:Op donderdag 29 september 2011 23:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zal wel altijd zo blijven hoor, weet alleen niet of dat bij mijn huidige baas is
Heb mailtjes gestuurd aan mijn neefje en nichtjes, één reactie terug, ik ken die griezel niet, hoe weet ik nu of hij niet meer wil (van mijn nichtje van 22)quote:Op donderdag 29 september 2011 23:08 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat moet ook, heb er nog nodig
Nog meer nodig, denk dat ik morgen wel wat tijd heb om je te spekkenquote:Op donderdag 29 september 2011 23:08 schreef superkokje het volgende:
zo heb weer een paar missies klaar![]()
tijd om naar bed te gaan
quote:Op donderdag 29 september 2011 23:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb mailtjes gestuurd aan mijn neefje en nichtjes, één reactie terug, ik ken die griezel niet, hoe weet ik nu of hij niet meer wil (van mijn nichtje van 22)
quote:Op donderdag 29 september 2011 23:08 schreef superkokje het volgende:
zo heb weer een paar missies klaar![]()
tijd om naar bed te gaan
ff checken. moet veul gras maaien. heb twee missies maaienquote:Op donderdag 29 september 2011 23:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nog meer nodig, denk dat ik morgen wel wat tijd heb om je te spekken
Hebben we het later nog wel overquote:Op donderdag 29 september 2011 23:09 schreef superkokje het volgende:
[..]
Voel dat je bijna de beslissing hebt genomen
quote:Op donderdag 29 september 2011 23:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
![]()
slaap
en morgen lekker een dagje hard werken
Gaat goed komen, en je bent 23:59 thuis (wel inchecken met 4 plein hè). Dan zorg ik voor een warm bad en een massage
En ik had zo iets van ja maar... ja maar.... op smoelenboek heb je 56 vrienden voor je spelletjes, waarom op g+ niet? Ik wacht nog op antwoord.quote:
veul energie, blueprints en granetenquote:Op donderdag 29 september 2011 23:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nog meer nodig, denk dat ik morgen wel wat tijd heb om je te spekken
doet ze goed. hoewel ik steeds meer narigheid over FB hoorquote:Op donderdag 29 september 2011 23:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En ik had zo iets van ja maar... ja maar.... op smoelenboek heb je 56 vrienden voor je spelletjes, waarom op g+ niet? Ik wacht nog op antwoord.
Nichtje is in ieder geval wel verantwoord online bezig
blueprints gaat zeker lukken, energie en granaten is minder makkelijk. Werk ik morgen aanquote:Op donderdag 29 september 2011 23:13 schreef superkokje het volgende:
[..]
veul energie, blueprints en graneten
komt vast goed.quote:Op donderdag 29 september 2011 23:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
blueprints gaat zeker lukken, energie en granaten is minder makkelijk. Werk ik morgen aan
quote:Op donderdag 29 september 2011 23:14 schreef superkokje het volgende:
[..]
doet ze goed. hoewel ik steeds meer narigheid over FB hoor
Nogmaalsquote:Op donderdag 29 september 2011 23:15 schreef superkokje het volgende:
[..]
komt vast goed.
ik ga slapen![]()
truste
quote:Op vrijdag 30 september 2011 00:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.
Wat is dat voor porno-forum?
Tijd voor een ABO en aanschouw het zelfquote:Op vrijdag 30 september 2011 00:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.
Wat is dat voor porno-forum?
quote:Op vrijdag 30 september 2011 00:55 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Tijd voor een ABO en aanschouw het zelf
Real life soaps zijn niet echt mijn dingquote:Op vrijdag 30 september 2011 00:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
![]()
pl4kkie
![]()
nooit verwacht jou hier te zien posten
Geeft niet schatje, we leven allemaal onze eigen RLSquote:Op vrijdag 30 september 2011 01:00 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Real life soaps zijn niet echt mijn ding. Sorry honey
ABO is heul niet eng! Enkel kwaliteit daar!quote:Op vrijdag 30 september 2011 00:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik dacht al dat moet vast eng zijn want ik kan gewoon in KPD. Niet in het Keldertje dat is me te eng!
quote:Op vrijdag 30 september 2011 01:02 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
ABO is heul niet eng! Enkel kwaliteit daar!
Dat is waar. Ik wou wel is dat mijn RLS een achtbaan was. Ik ben dol op achtbanenquote:Op vrijdag 30 september 2011 01:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Geeft niet schatje, we leven allemaal onze eigen RLS
quote:Op vrijdag 30 september 2011 01:05 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Dat is waar. Ik wou wel is dat mijn RLS een achtbaan was. Ik ben dol op achtbanen![]()
Ik stop maar met posten hier. Heb alweer genoeg bagger verspreid vandaag
Omdat je het zo lief vraagt, blijf ik nog ffies dan.quote:Op vrijdag 30 september 2011 01:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Wou je bijna uitnodigen om hier te door baggeren tot het volgende draadje
zoveel bagger jij toch niet, je bent toch een kwaliteits user
quote:Op vrijdag 30 september 2011 01:08 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Omdat je het zo lief vraagt, blijf ik nog ffies dan.
Lief? Nou moet je niet gaan overdrijven hoorquote:Op vrijdag 30 september 2011 01:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]is D_K er dan ook nog
Heb hier een hele lieve user uit ABO even om met ons hier het draadje vol te gooien
quote:Op vrijdag 30 september 2011 01:12 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Lief? Nou moet je niet gaan overdrijven hoor
Dat was lief van jouquote:Op vrijdag 30 september 2011 01:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]* MaryMouse kruipt in haar schulp ik heb je toch een name topic gegeven
quote:Op vrijdag 30 september 2011 01:15 schreef MaryMouse het volgende:
* MaryMouse bedenkt in ene een
TT voor het volgende draadje
Nieuwe TT Pl4kkie heeft niets met RLS-en
Een vies mannetje met plakhandjes?quote:Op vrijdag 30 september 2011 01:19 schreef pl4kkie het volgende:
[..]iedereen zich afvragen wie "pl4kkie" is
En ik zeggen maar dat is een kwaliteits poster in http://forum.fok.nl/topic/1716912quote:Op vrijdag 30 september 2011 01:19 schreef pl4kkie het volgende:
[..]iedereen zich afvragen wie "pl4kkie" is
Wat denken jullie allemaal wel niet van mijquote:Op vrijdag 30 september 2011 01:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een vies mannetje met plakhandjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |