Pl4kkie heeft er maar drie hoorquote:
Ach ja, is geen ABO he, D_K was sneller met openen dan ik, maar hij had ook alle recht tot openen als lapo (en heeft er nu al drie op een rijquote:Op vrijdag 30 september 2011 01:23 schreef pl4kkie het volgende:
Ik vind dit wel een klein beetje jammer van je
Het is nog steeds een ongeschreven regel dat de Lapo een nieuwe opent. Dus ik geef hem groot gelijk. Alleen die TT. Ik hou er niet zo van al die extra aandachtquote:Op vrijdag 30 september 2011 01:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ach ja, is geen ABO he, D_K was sneller met openen dan ik, maar hij had ook alle recht tot openen als lapo (en heeft er nu al drie op een rij)
quote:Op vrijdag 30 september 2011 01:27 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Het is nog steeds een ongeschreven regel dat de Lapo een nieuwe opent. Dus ik geef hem groot gelijk. Alleen die TT. Ik hou er niet zo van al die extra aandacht
Slaaplekker, ik ga ook zo ook maar eens een poging wagen.quote:
quote:
Nog steeds gezelligquote:Op vrijdag 30 september 2011 16:47 schreef sjampoeh het volgende:
Hey loopt dit nog hiero hihiHoe ist hier ?
Ik doe meequote:
pl4kkiequote:
quote:
met mij goed hoorquote:Op vrijdag 30 september 2011 20:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
Naar aanleiding van een eerder discussie: Hoe gaat het?
quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
Naar aanleiding van een eerder discussie: Hoe gaat het?
en hoe ist met jou? Goed?quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik denk, ik spreek niemand aan in bijzonder. Ik zie wel wie reageert.
Hier ook de VoH alleen Marco
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |