Vind je het gek? Dat spreekt meer mensen aan. En dat is ook omdat in dat riool heel erg fast paced is.quote:Op donderdag 29 september 2011 23:33 schreef VuilnisMetaal het volgende:
BF3 is tot nu toe te COD-achtig.
With vehicles and more EXPLOSIONS!quote:Op donderdag 29 september 2011 23:33 schreef VuilnisMetaal het volgende:
Fuck CoD gamers, dit spel gaat over heel wat anders. Ze verneuken het flink voor de klassieke Battlefield fans. Als ik CoD wil spelen, dan speel ik wel gewoon CoD.quote:Op donderdag 29 september 2011 23:34 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Vind je het gek? Dat spreekt meer mensen aan. En dat is ook omdat in dat riool heel erg fast paced is.
Kut voor je man.quote:Op donderdag 29 september 2011 23:36 schreef VuilnisMetaal het volgende:
[..]
Fuck CoD gamers, dit spel gaat over heel wat anders. Ze verneuken het flink voor de klassieke Battlefield fans. Als ik CoD wil spelen, dan speel ik wel gewoon CoD.
Geen verschil zien tussen CoD en een kutmap op BF3.quote:
Op wat voor manier?quote:Op donderdag 29 september 2011 23:33 schreef VuilnisMetaal het volgende:
De enige map die ze tot nu toe hebben released is Metro, en in die map heb je vooral verstopplekjes, wat campen bevorderd, dit heb je ook in CoD.quote:
Dat is een duidelijke uitleg.quote:Op vrijdag 30 september 2011 00:06 schreef VuilnisMetaal het volgende:
[..]
De enige map die ze tot nu toe hebben released is Metro, en in die map heb je vooral verstopplekjes, wat campen bevorderd, dit heb je ook in CoD.
Daarnaast is de accuracy van de wapens in hip-fire te goed, ook het reloaden gaat volgens mij sneller. Allemaal dingen die het minder realistisch en minder Battlefield-achtig maken.
Maar goed, het is nog maar een bèta, dus het zal wel beter worden, zeker wanneer de grotere maps worden released.
Dat komt omdat jullie nerds allemaal tegelijk 48 uur door willen gamen met goedkope AH energydrink en frikandellenbroodjes op brakke servers.quote:Op donderdag 29 september 2011 23:32 schreef Kutstudent het volgende:
Zo treurig. Elke keer als ze een deel in de BF serieus uitbrengen en soms ook met fifa, gaan de servers plat. Je zou denken dat ze er iets van leren, maar nee hoor.Het is weer raak. Terwijl het om een fucking bèta gaat. [ afbeelding ]
EA doe er wat aan.
Tot nu toe is er alleen Rush, dus de map wordt als het ware steeds een stukje verplaatst, waardoor je constant een redelijk klein gebied hebt.quote:Op vrijdag 30 september 2011 00:12 schreef TonyVermicelli het volgende:
[..]
Dat is een duidelijke uitleg.
Is de map ook kleiner dan normaal in Battlefield zodat campen ook echt een nuttige tactiek is?
Nog wat vraagjes
Hoe spawn je? Binnen of buiten?
Vaste plek?
Bij de vlag?
Het conquest systeem heb ik altijd als "broken" beschouwd en één van de reden is dat de plek die je moet veroveren tevens de spawn plek is van de vijand.
En het lijkt bij elke Battlefield erger te worden.
BF42 had een redelijk goed systeem omdat je meestal binnen spawnde.
Dit had twee voordelen:
Als spawnende werd je niet gespawnkilled.
Als vlag veroveraar kon je je verschuilen in een huisje.
quote:Op vrijdag 30 september 2011 00:32 schreef FCZwolleZuid het volgende:
[..]
Dat komt omdat jullie nerds allemaal tegelijk 48 uur door willen gamen met goedkope AH energydrink en frikandellenbroodjes op brakke servers.
Get a life...
Je dag laten verpesten door een gameontwikkelaarquote:
quote:Op vrijdag 30 september 2011 01:11 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Je dag laten verpesten door een gameontwikkelaar
Het is een uitgever, geen ontwikkelaar.quote:Op vrijdag 30 september 2011 01:11 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Je dag laten verpesten door een gameontwikkelaar
Och wat stom van mij zeg, sorryquote:Op vrijdag 30 september 2011 07:16 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Het is een uitgever, geen ontwikkelaar.
http://www.youtube.com/totalhalibut#p/u/6/H9ndz13zUms <- caspian borderquote:Op vrijdag 30 september 2011 00:06 schreef VuilnisMetaal het volgende:
[..]
De enige map die ze tot nu toe hebben released is Metro, en in die map heb je vooral verstopplekjes, wat campen bevorderd, dit heb je ook in CoD.
Daarnaast is de accuracy van de wapens in hip-fire te goed, ook het reloaden gaat volgens mij sneller. Allemaal dingen die het minder realistisch en minder Battlefield-achtig maken.
Maar goed, het is nog maar een bèta, dus het zal wel beter worden, zeker wanneer de grotere maps worden released.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |