Ik kan het door netbook niet rechtvaardigen om er *nu* één te kopen. Waarschijnlijk maar beter ook.quote:
Wantz. WANTZ.quote:Op donderdag 29 september 2011 23:48 schreef Stormqueen het volgende:
jamaar, tablets
in het DDD krantje stond een mini arcade kastje waar je je ipad in kon klikken en dan kun je arcade doen met je iPad!!!
FRICK FRICK FRICK FRICK FRICKquote:Op vrijdag 30 september 2011 08:38 schreef Sharana_LV het volgende:
FRICK te laat voor cursus als ik nu niet snel weg ga!
Zeg dame, lees ik nou echt dit op je blog?quote:Op vrijdag 30 september 2011 09:42 schreef mirannie het volgende:
Sterkte Puckzz vandaag!! Zou er echt nog niet aan moeten denken dat ik mn hondje moet missen.
ur doing it rong!quote:Nubar always has great application and Knights Armor is no acception
Ohoiquote:Op vrijdag 30 september 2011 10:24 schreef Stormqueen het volgende:
ligt het trouwens aan mij of is priem nogal afwezig lately?
Priemke was er gisteren ook evenquote:Op vrijdag 30 september 2011 10:26 schreef Stormqueen het volgende:
priemke! Alsof ge het over d'n duvel hebt!!
Duvelken in een dozekenquote:Op vrijdag 30 september 2011 10:26 schreef Stormqueen het volgende:
priemke! Alsof ge het over d'n duvel hebt!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And so the search starts...
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op vrijdag 30 september 2011 10:39 schreef PriemGirl het volgende:
He maar anders een keer in december/januari een vrijdagavond bij ons op zuip komen
(Wil het niet te kort op de meet gaan doen ofzo; is anders ook zo lullig)
Zie je mij al lopenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Droomhuwelijk ! Ik zeg het je
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
En ik moet sowieso nog een keer richting Tilburg komenquote:
waarom is dat lullig?quote:Op vrijdag 30 september 2011 10:39 schreef PriemGirl het volgende:
He maar anders een keer in december/januari een vrijdagavond bij ons op zuip komen
(Wil het niet te kort op de meet gaan doen ofzo; is anders ook zo lullig)
Jaaaaquote:Op vrijdag 30 september 2011 10:42 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En ik moet sowieso nog een keer richting Tilburg komen
quote:Op vrijdag 30 september 2011 10:42 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zie je mij al lopen
En dan mijn vriend naast me....Prince and princess charmingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Droomhuwelijk ! Ik zeg het je
Don't come closer, I might hurt you
Omdat.. eum.. hmm.. goed punt.. Kweenie?quote:
En owk fan vel paaaars lipstift wantt daz keikool!!!quote:Op vrijdag 30 september 2011 10:47 schreef Stormqueen het volgende:
mooie roze ik houw ook van roze en vaan paars
Hihi, heb een "uur" naar die zin zitten staren voor ik m plaatste, maar kon niet ontdekken wat ik er nou zelf raar aan vond. Please help!quote:Op vrijdag 30 september 2011 09:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zeg dame, lees ik nou echt dit op je blog?
[..]
ur doing it rong!
Acception of exception?quote:Op vrijdag 30 september 2011 10:53 schreef mirannie het volgende:
[..]
Hihi, heb een "uur" naar die zin zitten staren voor ik m plaatste, maar kon niet ontdekken wat ik er nou zelf raar aan vond. Please help!
ik organiseer er 1 voor de buurtjeugdquote:Op vrijdag 30 september 2011 10:56 schreef PriemGirl het volgende:
He.. Gaat hier iemand naar 1 of andere halloweenparty?? Ik wil eigenlijk gaan... Gewoon.. Omdat ik dan een kostuum aankanMaar eigenlijk heb ik niks met halloween; en vriend vindt het niks. Maar.. Ja ! I make sense today
Haha, zie je, dat was het dus. Ga het gauw veranderen, schaam, schaam. Praten of schrijven blijft toch een wereld van verschil en ben wat dat betreft al iets te lang van school afquote:
quote:DollishCake
wat vinden jullie little black dress kan dat naar een mac workshop ? wat er bij ? velle schoenen zwartje schoenen met hakje of iets ?
het klinkt wel ongeveer hetzelfde jaquote:Op vrijdag 30 september 2011 10:57 schreef mirannie het volgende:
[..]
Haha, zie je, dat was het dus. Ga het gauw veranderen, schaam, schaam. Praten of schrijven blijft toch een wereld van verschil en ben wat dat betreft al iets te lang van school af
Ik hoor ook bij de buurt ! en jeugd !!! *halloween kostuum uitzoeken gaat*quote:Op vrijdag 30 september 2011 10:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik organiseer er 1 voor de buurtjeugd
Ik wil ook verkledenquote:Op vrijdag 30 september 2011 10:58 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik hoor ook bij de buurt ! en jeugd !!! *halloween kostuum uitzoeken gaat*
we doen een spooktochtquote:Op vrijdag 30 september 2011 10:58 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik hoor ook bij de buurt ! en jeugd !!! *halloween kostuum uitzoeken gaat*
Dank je wel!!quote:Op vrijdag 30 september 2011 10:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het klinkt wel ongeveer hetzelfde ja![]()
Het is te zien: Wordt de post voorzien van genoeg alcohol en snacks ?quote:Op vrijdag 30 september 2011 11:00 schreef Stormqueen het volgende:
ik zoek nog vrijwillige spoken overigensvoor op de route
Mogen we samen posten?quote:Op vrijdag 30 september 2011 11:01 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Het is te zien: Wordt de post voorzien van genoeg alcohol en snacks ?
Than I'm your girl![]()
!!!! Datquote:
Zorgen dat de post ergens bij een kroeg is..........quote:Op vrijdag 30 september 2011 11:05 schreef Stormqueen het volgende:
van mij wel heur. Alcohol en snacks... hou er rekening mee dat je 2 uur buiten moet staan en dat pissen dan een uitdaging is
Ik heb al op de meest vreemde plekken zitten pissen, dus dat komt wel goedquote:Op vrijdag 30 september 2011 11:05 schreef Stormqueen het volgende:
van mij wel heur. Alcohol en snacks... hou er rekening mee dat je 2 uur buiten moet staan en dat pissen dan een uitdaging is
Als je het echt meent; ga ik kijken om iets te regelenquote:Op vrijdag 30 september 2011 11:07 schreef Lindytje het volgende:
Priemke, gaan we samen posten dan??![]()
Ja, reallyquote:Op vrijdag 30 september 2011 11:09 schreef PriemGirl het volgende:
Is zaterdag de 29ste Skjoe??
[..]
Als je het echt meent; ga ik kijken om iets te regelen![]()
![]()
Ik ga het opschrijvenquote:Op vrijdag 30 september 2011 11:16 schreef Stormqueen het volgende:
Zaterdag de 29e indeed!
Superleuk!
Ok staat genoteerd !quote:Op vrijdag 30 september 2011 11:16 schreef Stormqueen het volgende:
Zaterdag de 29e indeed!
Superleuk!
Nee, al kom je in je spijkerbroek he. Het gaat er om dat je mensen laat skrikkenquote:Op vrijdag 30 september 2011 11:21 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ok staat genoteerd !
Lin: Is goed ! Ik doe mee![]()
SKjoe: Zijn er 'eisen' aan het kostuum?Of gewoon.. creepy and scary
Jaaaaa. gezellig bieren op de postquote:Op vrijdag 30 september 2011 11:21 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ok staat genoteerd !
Lin: Is goed ! Ik doe mee![]()
SKjoe: Zijn er 'eisen' aan het kostuum?Of gewoon.. creepy and scary
Dat gaat wel lukken denk ikquote:Op vrijdag 30 september 2011 11:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, al kom je in je spijkerbroek he. Het gaat er om dat je mensen laat skrikken
Bwhehehehhequote:Op vrijdag 30 september 2011 11:25 schreef PriemGirl het volgende:
Ik ben zo slecht in mensen laten schrikken.. Krijg meestal slappe lachMaar is voor jeugd toch?? *gaat haar best doen* En ander gooi ik Lin ergens op een groep jongeren
![]()
Maar natuurlijkquote:Op vrijdag 30 september 2011 11:26 schreef PriemGirl het volgende:
Ooooooooooooo Lin !!! Wil jij mij dan eng make-upperen![]()
Pwetty pleaaaaase
![]()
HOE ENG IS DAT DAN !!!! Niemand zal meer langs onze post durven te komenquote:Op vrijdag 30 september 2011 11:26 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Bwhehehehhe
Dan zijn ze meteen geplet, dat is zielig
Bwhehequote:Op vrijdag 30 september 2011 11:28 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
HOE ENG IS DAT DAN !!!! Niemand zal meer langs onze post durven te komen
Ik krijg nachtmerries bij de gedachte van dat in een little black dress.quote:
Ik ben ook al op zoek naar een zwarte pruik met lang haarquote:Op vrijdag 30 september 2011 11:31 schreef PriemGirl het volgende:
Heb er nu al zin in
*halloweenkostuum uitzoeken gaat*
Nee manquote:Op vrijdag 30 september 2011 11:33 schreef Diconnected het volgende:
Moet je met nepbloed gaan gooien enzo
ff naar de bloedbank en wat zakken bloed meenemenquote:
ik heb er al 2 weken 1 onderweg van ebay, een heul toffe met wat krullen enzoquote:Op vrijdag 30 september 2011 11:32 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik ben ook al op zoek naar een zwarte pruik met lang haar
En dan echt in gaan bijtenquote:Op vrijdag 30 september 2011 11:36 schreef Lindytje het volgende:
In de struiken en mensen bij hun enkels pakken
Tof! Ik moet er eentje hebben met gladde harenquote:Op vrijdag 30 september 2011 11:37 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb er al 2 weken 1 onderweg van ebay, een heul toffe met wat krullen enzo
quote:Op vrijdag 30 september 2011 11:39 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wheheheheh, ge het d'r al zin an, of nie?
quote:Op vrijdag 30 september 2011 11:41 schreef Lindytje het volgende:
Met zo'n soort make-up
[ afbeelding ]
Ik zag ook een setje... 30 euroquote:
quote:
Dat.. ik vind het leukquote:Op vrijdag 30 september 2011 11:55 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik zag ook een setje... 30 euroKun je een heel kostuum van kopen
[..]![]()
Oeh!!!! Vetquote:Op vrijdag 30 september 2011 11:58 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben vorig jaar ook helemaal los gegaan... Groepjes moesten over het bedrijventerrein. Ik hoorde ze vanuit de verte zeggen: hier kan geen spook zitten, het is zooo overzichtelijk!!
Maar ja, er staan ook auto's langs de weg geparkeerd
Ik heb nog nooit iets aan halloween gedaan, maar het lijkt me zooooo vetquote:Op vrijdag 30 september 2011 12:01 schreef Stormqueen het volgende:
uiteraard heb ik de nietsvermoedende fietsers die niks met de spooktocht te maken hadden ook goed gepakt
man fietst over de weg... Ziet een heks staan... Man fietst heel nonchalant voorbij de heks. De heks rent ineens achter hem aan. De man valt bijna om en fietst zo hard als ie kan weg.
Halloween
O nee dat weet ik; maar... ik ben nie makkelijk en nie gauw tevredenquote:Op vrijdag 30 september 2011 11:56 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb vorig jaar een heksenmasker gekocht (wel een grijze zombieheks he) en voor 2 euro een lap zwart polyester gehaald op de markt en die met spelden om me heen gedrapeerd. Het hoeft niet walgelijk duur
Jaaaaquote:Op vrijdag 30 september 2011 12:01 schreef Stormqueen het volgende:
uiteraard heb ik de nietsvermoedende fietsers die niks met de spooktocht te maken hadden ook goed gepakt
man fietst over de weg... Ziet een heks staan... Man fietst heel nonchalant voorbij de heks. De heks rent ineens achter hem aan. De man valt bijna om en fietst zo hard als ie kan weg.
Halloween
hmm, idd, vreemdquote:Op vrijdag 30 september 2011 12:07 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Daar vind ik niks op red contactsOf red contact lenses ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan met bijl achter iedereen aan
quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:09 schreef PriemGirl het volgende:
Whao hoe vet is ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan met bijl achter iedereen aan
disclaimer
Whao hoe vet is ditCorrectie: Hoe kort is dit....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan met bijl achter iedereen aanVlg mij zie je gelijk mijn kont in dat ding
(Alhoewel... Wellicht ook eng te vinden...
)
Whao hoe vet is ditNice!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan met bijl achter iedereen aanDon't come closer, I might hurt you
quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:17 schreef Stormqueen het volgende:
lindy:
[ afbeelding ]
7,50
[ afbeelding ]
12,95
Da's best faal.quote:
Ja lunch! Goed idee, ik ga eens een paar bammetjes smerenquote:Op vrijdag 30 september 2011 12:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik wil lunch, maar er is alleen kartonbrood. Hrm.
bestel ff een setje witte meequote:Op vrijdag 30 september 2011 12:27 schreef Lindytje het volgende:
http://www.youknowit.com/(...)d-contact-lenses.cfm
Met free shipping
Dat is altijd wel jammer aan die dingen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:28 schreef PriemGirl het volgende:
Hmm ja lenzen voor mij gaat moeilijk gaan.. Dan moeten ze op sterkte anders zie ik geen reet... En dan kost het 80 euro
Neuh... doe maar niet
Brilleken er overheen he!quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:28 schreef PriemGirl het volgende:
Hmm ja lenzen voor mij gaat moeilijk gaan.. Dan moeten ze op sterkte anders zie ik geen reet... En dan kost het 80 euro
Neuh... doe maar niet
Da's goed!quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bestel ff een setje witte mee
Niet hetzelfde.quote:
Mache ich!quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:31 schreef Stormqueen het volgende:
Lin, dees:
http://www.youknowit.com/(...)ct-lenses2912019.cfm![]()
Setje
Ja dat kan; maar dan verliest het behoorlijk zijn effect.quote:
Dat gaat vast wel goed komenquote:Op vrijdag 30 september 2011 12:32 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja dat kan; maar dan verliest het behoorlijk zijn effect.
Ah met Lins make-up skills zal ze mij wel een enge zombie kunnen maken
Komt wel goedquote:Op vrijdag 30 september 2011 12:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
moeje maar ff zeggen wat het kosttestort ik het meteen terug!
quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:33 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat gaat vast wel goed komen
Ik heb evt ook nog 2 flesjes nep bloed staan hier!
Gaaf.quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
of een monocle.
[ afbeelding ]
Deze ga ik proberenquote:Op vrijdag 30 september 2011 11:41 schreef Lindytje het volgende:
Met zo'n soort make-up
[ afbeelding ]
Foto makenquote:Op vrijdag 30 september 2011 12:38 schreef Lindytje het volgende:
Whiej, ik ga zo eens een proef-make-upje maken, ik moet toch nog douchen
quote:
quote:Op vrijdag 30 september 2011 13:58 schreef Lindytje het volgende:
En het fijne is: het zit er in 15 minuten op! Je bent alleen wel meteen een kwart Jumbo eye pencil verder
Oh, ik moet voor mezelf ook zooi meenemen, dus dan kan ik jou daar net zo goed ook mee doen. Scheelt weer slepenquote:Op vrijdag 30 september 2011 14:13 schreef PriemGirl het volgende:
O ja ! Lin moet je maar even aangeven wat ik moet meehebben om mij een zombielook te geven.
Ga zo eens kijken om de nurse zombie te scoren
(Mir: Helaas alleen nog maar in S en M gevonden...)
Heldquote:Op vrijdag 30 september 2011 14:18 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oh, ik moet voor mezelf ook zooi meenemen, dus dan kan ik jou daar net zo goed ook mee doen. Scheelt weer slepen
quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:20 schreef Stormqueen het volgende:
mir, kan je niet gewoon een keer met je werkkleding aan door een slachthuis heen rollen?
Dan hoef je alleen je make-up nog maar te doen
Bwhehehehehquote:Op vrijdag 30 september 2011 14:20 schreef Stormqueen het volgende:
mir, kan je niet gewoon een keer met je werkkleding aan door een slachthuis heen rollen?
Dan hoef je alleen je make-up nog maar te doen
je bent toch nurse?quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:21 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb geen werkkleding
best een nadeel kan ik je vertellen, als je veel werkt met mensen![]()
![]()
quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:37 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hahahaha!
http://www.feestkleding-sawear.nl/producten/slash-throat-make-up
Hier
Ik heb ooit drie potjes van de Primark gehad, maar die heb ik volgens mij verpatst aan iemand op marktplaats... Weet niet of het werkt, ik had ze nog nooit gebruiktquote:Op vrijdag 30 september 2011 14:49 schreef PriemGirl het volgende:
http://www.feestkleding-sawear.nl/producten/black-light-nagellak
Blacklight nail polish !
Iemand hier had dit toch ook? Werkt dit ook echt? Ik kan me er niks bij voorstellen eigenlijk.
Rotterdamquote:Op vrijdag 30 september 2011 15:04 schreef De_Taartjesfee het volgende:
zombielindy
Ik ga morgen shoppen. Ben alleen nog aan het twijfelen over Den Haag of Rotterdam..waar zijn de leukste (beauty)winkels?
*Footnote: May harm eyes due to intensity of colourquote:Op vrijdag 30 september 2011 15:03 schreef IJsdraakje het volgende:
Gewoon de CG neons pakken! Die reageren als een malle op blacklight!
Niet alleen die, ook de minder in your face kleurtjes. (Purple panic en Blue Sparrow doen het ook.quote:Op vrijdag 30 september 2011 15:07 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
*Footnote: May harm eyes due to intensity of colour
Wat een onpraktische manier van zuipen... En dat moet kinderen dan het goede voorbeeld gevenquote:Op vrijdag 30 september 2011 15:12 schreef IJsdraakje het volgende:
En wtf. Dit is dus een kinderfilm.
Neuh.quote:Op vrijdag 30 september 2011 15:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wat een onpraktische manier van zuipen... En dat moet kinderen dan het goede voorbeeld geven![]()
(nee ik heb het filmpje niet afgekeken, gebeurd er nog wat boeiends in de laatste 2,5 minuut?)
waar koop je die dingen?quote:Op vrijdag 30 september 2011 15:31 schreef Lindytje het volgende:
2Pcs Invisible Fashion Cool Mesh Weaving Wig Hair Net
x 1 $0.99
New Bun Former Donut Maker Hair Styling Tool Soft Band
x 1 $1.08
10PCS Beauty Magic Spiral Hair Pin Barrette Clip Stick
x 1 $1.67
1M Make Up Brush Guards Protectors Fits Most #1
x 1 $0.98
Sub-Total: $4.72
Incl shipping, 3,5 ekkies
(moest een haarnetje voor onder mijn pruik, die klemmetjes zijn wel hendig, die haardonut ook, voor shoots en een meter brushguard!!)
die's veel minder tof iddquote:Op vrijdag 30 september 2011 14:24 schreef PriemGirl het volgende:
Deze is er wel in XL: http://www.feestkleding-sawear.nl/producten/bloody-nurse
(Maar die vind ik zelf een stuk minder als die ander..)
Buyincoins.comquote:
Dit was mijn reactie bij het zien van het filmpje:quote:Op vrijdag 30 september 2011 15:12 schreef IJsdraakje het volgende:
En wtf. Dit is dus een kinderfilm.
oh, wat hou ik van die sitequote:Op vrijdag 30 september 2011 15:35 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Buyincoins.com
Briljante website, de grootste onzindingen staan daar op
Ja, echt briljant!! Ook echt de meest onzinnige dingen, als toiletbrilverwarmers en tandpastatube-knijpers enzoquote:
quote:Op vrijdag 30 september 2011 15:35 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dit was mijn reactie bij het zien van het filmpje:
[ afbeelding ]
ik heb daar m'n 88 flash palette vandaan, ik ben erg nog steeds erg blij mee. toffe kleuren en goed gepigmenteerdquote:Op vrijdag 30 september 2011 15:38 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, echt briljant!! Ook echt de meest onzinnige dingen, als toiletbrilverwarmers en tandpastatube-knijpers enzo
Oeh, nice! Die kosten ook geen drol daar!quote:Op vrijdag 30 september 2011 15:40 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb daar m'n 88 flash palette vandaan, ik ben erg nog steeds erg blij mee. toffe kleuren en goed gepigmenteerd
Whehehehehquote:Op vrijdag 30 september 2011 15:46 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb al bij drie feestwinkels mijn mandje volgepleurd en weer weggeklikt
quote:Op vrijdag 30 september 2011 15:35 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dit was mijn reactie bij het zien van het filmpje:
[ afbeelding ]
verschillende pruiken, schmink, nepbloed en zwarte tandenlak...quote:Op vrijdag 30 september 2011 15:47 schreef Lindytje het volgende:
[..]
WhehehehehWat belandt er steeds in je mandje?
quote:Op vrijdag 30 september 2011 15:46 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb al bij drie feestwinkels mijn mandje volgepleurd en weer weggeklikt
Loop jij trouwens mee met de tocht? Of moet je zelf ook post vattenquote:Op vrijdag 30 september 2011 15:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
verschillende pruiken, schmink, nepbloed en zwarte tandenlak...
ik ben de organisateur, dus ik kan echt niet het tochtje gaan lopen hequote:Op vrijdag 30 september 2011 15:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Loop jij trouwens mee met de toch? Of moet je zelf ook post vatten
Alsof ik weet wat het inhoudt om organisator van een spooktochtbuurtdingjeugd te zijnquote:Op vrijdag 30 september 2011 15:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ben de organisateur, dus ik kan echt niet het tochtje gaan lopen he
Ik ga ook skrikmaken doen!
Naja, ik moet jullie rondcommanderen, budget beheren, ruimte en materiaal regelen, de tocht uitzetten, etcquote:Op vrijdag 30 september 2011 16:03 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Alsof ik weet wat het inhoudt om organisator van een spooktochtbuurtdingjeugd te zijn
Trutje
There was a typoquote:Op vrijdag 30 september 2011 16:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Naja, ik moet jullie rondcommanderen bier geven, budget beheren, ruimte en materiaal regelen, de tocht uitzetten, etc
Whehehehehehhe!! As if!!quote:Op vrijdag 30 september 2011 15:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
http://www.buyincoins.com(...)es-product-6314.html
![]()
![]()
Als het nou vandaag was had ik niet eens schmink nodig. Mén wat zie ik eruit. En nu mag ik nog met die dikke doppen naar de winkelquote:Op vrijdag 30 september 2011 11:00 schreef Stormqueen het volgende:
ik zoek nog vrijwillige spoken overigensvoor op de route
*Hug*quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:56 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Als het nou vandaag was had ik niet eens schmink nodig. Mén wat zie ik eruit. En nu mag ik nog met die dikke doppen naar de winkel
Ik heb gepoogd wat make-up op te doen, maar ik voel me net Klau
quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:56 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Als het nou vandaag was had ik niet eens schmink nodig. Mén wat zie ik eruit. En nu mag ik nog met die dikke doppen naar de winkel
Sterkte meis, ik kan begrijpen dat je het zwaar hebtquote:Op vrijdag 30 september 2011 16:56 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
WB en beterschap!quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:54 schreef Tammymara het volgende:
Ik ben ook weer thuis uit het ziekenhuis! (na vier dagen)
Ben best moe maar heb nergens last van (Ondanks de complicaties...) geen pijn en voel me super. dussssssss... Puckz, dank je wel...
Maar geen vlaggetjes
whahaquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:01 schreef milka82 het volgende:
Djeesus,ben de Voice aan het kijken (bekende komt er in, Iris, die met de harp, er wordt vanavond zelfs gefilmd in mijn stamkroeg, haha), komt er zo'n blonde snollie voorbij met een decollete tot op de navel want *tja ik zit op de Pabo dus ik vind uiterlijk heel belangrijk*. En dat mut dan voor de klasVolgens mij vergistte ze zich en staat ze IN de Pabo
Dat vermoeden had ik ook al inderdaadquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:01 schreef milka82 het volgende:
Djeesus,ben de Voice aan het kijken (bekende komt er in, Iris, die met de harp, er wordt vanavond zelfs gefilmd in mijn stamkroeg, haha), komt er zo'n blonde snollie voorbij met een decollete tot op de navel want *tja ik zit op de Pabo dus ik vind uiterlijk heel belangrijk*. En dat mut dan voor de klasVolgens mij vergistte ze zich en staat ze IN de Pabo
Jij ook sterkte he, en doe voorlopig maar even rustig aan hequote:Op vrijdag 30 september 2011 21:21 schreef Tammymara het volgende:
Sorry puckz, had jou nieuws niet gezien anders had ik het niet over die vlaggetjes gehad....... Sterkte,
Zie je nou hoe slecht ik er in benquote:Op vrijdag 30 september 2011 22:07 schreef milka82 het volgende:
Eh Nagel,het is toch Feud? FeuT is toch een ballerige bezopen student? Hahah
Snollie wasquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:01 schreef milka82 het volgende:
watskeburt?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:40 schreef Dwyn het volgende:
Werk zit er weer op. Weer een beetje geloof in de mensheid verloren.
Een of andere dronken kerel gebruikte mijn collega als vuilnisbak, een man die zowat ging huilen omdat hij onze diepvries niet mocht gebruiken (?!), een zwerver die naar me liep te grommen, mensen die boos worden omdat wij niet gratis door willen werken na sluitingstijd. Oh, the list goes on and on.quote:
Iets te spannend. Ik voel me totaal niet veilig en mijn werkgever heeft daar echt schijt aan helaas.quote:
Nee inderdaad. Maar goed, als het goed is, kan ik over een half jaar op zoek naar een grote-mensen-baan.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:56 schreef Mirjam het volgende:
Oh, maar dat is minder en zou natuurlijk niet de bedoeling moeten zijn...
De hele avond (zichtbare) beveiliging in de hal. 3 man personeel in de avond. Een cursus voor alle medewerkers hoe om te gaan met agressie.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 09:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dwyn, wat kan de manager doen om jou een veiliger gevoel te geven, wat zou je graag willen? En wat heeft hij daarop tegen?
Want dit is vervelend werken, ook al is het maar voor een half jaar. Jij werkt bij een AH to go toch?
O en goedemorgen!
Gecondoleerdquote:Op donderdag 29 september 2011 21:19 schreef Puckzzz het volgende:
Oh mén...slecht nieuws gehad...
Morgen moeten we Daantje in laten slapen. Verregaande kanker![]()
![]()
Sleep tight my lovely
[ afbeelding ]
Er is wel beveiliging, maar die is tussen 22.00-24.00 altijd ergens anders. Al staan ze maar alleen rond sluitingstijd bij ons. Dat zou bij mij al een hoop schelen. Onze buren in het oude station zijn al een keer overvallen, maar volgens mij zijn ze dat voor het gemak maar weer even vergeten. Wij komen nog wel aan de buurt, dat weet ik zeker.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 10:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zit die AHtogo niet op een station? Is daar geen beveiliging?
Meestal moet er iets gebeuren wat hen geld kost voor ze wat gaan doen. Dus er moet eerst een overval zijn waarbij de kassa-lades worden leeggejat en al het personeel een trauma heeft, voordat die beveiliging komt.
Als je tot 's avonds laat open bent krijg je vreemd volk over de vloer en dan kan iets van investering voor veiligheid inderdaad geen kwaad. Zeker niet aangezien er meestal hele jonge mensen in de AH staan, die niet op alles even goed in weten te spelen.
Maar drie man personeel kan toch niet zo'n grote investering zijn terwijl het het veilige gevoel al enorm verhoogd. Toen ik bij de Appie werkte moesten er altijd twee man bij de kassa zijn (ook al was er maar 1 kassa open) en zeker 's avonds hielp dat heel veel. Het idee dat als er iets gebeurd, je er niet alleen voor staat.
Bij ons was dit trouwens de eis van de manager, we mochten daar niet alleen staan. En ik heb heel wat bliepmiepen heftig geīrriteerd door die regel na te streven, die vonden het niet zo nodig
Lekker.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 10:53 schreef Incantrix het volgende:
Ik heb wel eens vaker gehoord dat de ah niet altijd een even goede werkgever is en dat daterg verschilt per filiaal ook. Ik had eens een kassajongen die bij het bliepen de meest rare fouten maakte, en die zat gewoon met dikke koorts te werken omdat hij zich niet ziek mocht meldenEnķrm slechte zaak, bah..
Misschien op eigen initiatief vragen aan de beveiliging of ze een beetje in de buurt willen blijven rond sluitingstijd? Zeker omdat die figuren nadat je ze er eindelijk uit hebt gekregen in het station zelf ook rommel kunnen schoppen en daar is de beveiliging dan weer voorquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 10:48 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Er is wel beveiliging, maar die is tussen 22.00-24.00 altijd ergens anders. Al staan ze maar alleen rond sluitingstijd bij ons. Dat zou bij mij al een hoop schelen. Onze buren in het oude station zijn al een keer overvallen, maar volgens mij zijn ze dat voor het gemak maar weer even vergeten. Wij komen nog wel aan de buurt, dat weet ik zeker.
Het is ook niet zo'n grote investering, maar er staat zo'n grote druk achter het halen van een bepaalde omzet per persoon dat er veel wegbezuinigd wordt.
Er zijn inderdaad een aantal beveiligingsmensen die mij ook wel kennen en dus ook regelmatig even komen kletsen, maar helaas niet allemaal. Terwijl ik ze toch altijd gratis koffie aanbiedt.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 10:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Misschien op eigen initiatief vragen aan de beveiliging of ze een beetje in de buurt willen blijven rond sluitingstijd? Zeker omdat die figuren nadat je ze er eindelijk uit hebt gekregen in het station zelf ook rommel kunnen schoppen en daar is de beveiliging dan weer voor.
Wij hebben ook een tijdje problemen gehad op zaterdag met de marktlui (lang verhaal) en die wilde wel eens agressief worden, dus belden we bij voorbaat de politie of ze een beetje in de buurt wilden blijven. (Had er ook wel mee te maken dat als we de politie belden voor iets anders, zoals winkeldiefstal ed, we rustig 2 uur zaten te wachten. Dat wilden we dus graag voor zijn).
Ik heb overigs met veel plezier bij de appie gewerkt, maar dat was voor het hele beleid van dat je er na 2 jaar uitgeflikkerd wordt en dat bezuinigen belangrijker is dan kwaliteit. Mijn ervaring met Appie als werkgever is dat er heel veel afhankelijk is van de Supermarktmanager en het filiaal. Ik weet dit omdat ik 5 verschillende managers heb meegemaakt (in 6 jaar)en daar zaten echt grote verschillen tussen.
Mee eens! Ik snap niet dat er nog werkgevers van het type slavendrijver zijn, dat gaat toch nergens over? Ik hoop dat ze het komende overleg wel naar je zullen luisteren..quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 10:56 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Lekker.Ik vind voornamelijk dat er voor de werknemers gewoon beter gezorgd moeten worden (dan blijven ze namelijk ook!). Veiligheid moet belangrijker zijn dan geld, maar dat hebben ze nog niet zo door.
Ik vraag me dan altijd af: hoe loopt dat? En loop je dan altijd op slippers?quote:
Jeetje was dat afgelopen week al? Wat fijn dat je je goed voelt maar doe rustig aan he? *kijkt streng*quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:54 schreef Tammymara het volgende:
Ik ben ook weer thuis uit het ziekenhuis! (na vier dagen)
Ben best moe maar heb nergens last van (Ondanks de complicaties...) geen pijn en voel me super. dussssssss... Puckz, dank je wel...
Maar geen vlaggetjes
He cán take a hintquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 17:52 schreef Stormqueen het volgende:
kak! Maar ja, liever over een lakschoen dan over suede, zullen we maar zeggen
ik heb net een ekte grotemensentas gekregen van bleiblei
Hihi, true.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 17:52 schreef Stormqueen het volgende:
Picsquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 17:52 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, dinsdag! Ik ben gisteren uit het ziekenhuis gekomen. Ik moest aan je denken toen die man (Ja, man!!) bezig was dat ding eruit te trekken. Hij bleef maar trekken. Dus ik zei, "Komen er aan het einde ook vlaggetjes?" en hij keek me stom aan. dus ik zeg "want het lijkt net of je een goocheltruc doet" (Het is niet leuk als je een grap moet uitleggen) en toen zei hij heel droog "Nee" en dat was het. Inmiddels voel ik me een stuk kutter, letterlijk. geen pijn of zo maar ontzettend veel last van hormonen omdat ze hem in stukken eruit hebben moeten halen omdat hij toch veel te groot was, en er binnenin ontzettend gerommeld is en alles op z'n kop ligt daarbinnen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 14:42 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Jeetje was dat afgelopen week al? Wat fijn dat je je goed voelt maar doe rustig aan he? *kijkt streng*![]()
En BOE voor geen vlaggetjes![]()
Hier krijg je er eentje van mij:
Klinkt heftig allemaal zeg!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 18:55 schreef Tammymara het volgende:
[..]
Ja, dinsdag! Ik ben gisteren uit het ziekenhuis gekomen. Ik moest aan je denken toen die man (Ja, man!!) bezig was dat ding eruit te trekken. Hij bleef maar trekken. Dus ik zei, "Komen er aan het einde ook vlaggetjes?" en hij keek me stom aan. dus ik zeg "want het lijkt net of je een goocheltruc doet" (Het is niet leuk als je een grap moet uitleggen) en toen zei hij heel droog "Nee" en dat was het. Inmiddels voel ik me een stuk kutter, letterlijk. geen pijn of zo maar ontzettend veel last van hormonen omdat ze hem in stukken eruit hebben moeten halen omdat hij toch veel te groot was, en er binnenin ontzettend gerommeld is en alles op z'n kop ligt daarbinnen.
dank je wel, tķch een vlaggetje gehad!! (Muts!!)
quote:
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En het is mijn eerste lederen tas sinds de brugklas!!!!!!!!!!!!!! (op een klein staptasje na dan)
pehehe, mutsquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]!!!!!!!!!
oh edit: leren lezenik las het lederen niet, dus ik dacht je eerste tas sinds de brugklas
![]()
nu ik over over nadenkje tas filmpjes ... BETER LEZEN SJAAN!
Het kan op drie manieren: Vaginaal, met een kijkoperatie (Drie sneetjes, door elk sneetje snijden ze een ding los en halen hem dan vaginaal eruit) of met een snee (En dat kan nog horizontaal of verticaal). Mijn dokter doet het alleen op de eerste of laatste manier. En met die snee doen ze als ze de baarmoedermond laten zitten en die is er bij mij ook uit. Ze had toestemming om het met een snee te doen maar ze wilde het liever zo proberen omdat herstellen veel sneller gaat als je geen dikke snee in je buik hebt, en die "mond"moest er toch uit. Het had niet langer moeten duren want dan had ze wel open moeten snijden maar het lukte op deze manier ook... uiteindelijk.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Klinkt heftig allemaal zeg!
Halen ze dat ding er dan vaginaal uit?Ik dacht altijd gewoon via een opening in de buik! Sterkte met herstellen
het is een grotemensentasquote:
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het is een grotemensentas
echt he, ik verdien nu 800 euro meer dan eerst, maar ik heb nog steeds moeite met geld uitgeven aan dingen. Ik koop altijd alles zo goedkoop als 't kan, met als gevolg dat die tassen altijd binnen een jaar verrot zijn
voor mij voelt 150 euro voor een tas dus als een exorbitant hoog bedrag. Issues, I hav 'em.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.moet ik je geld uitgeven? ben ik goed in hoor!! zeker aan tassen![]()
mag ik dan nog een gare vraag stellen. Is je vagina na herstel nog wel eh... diep genoeg?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:59 schreef Tammymara het volgende:
Oh ja, het bericht aan Puckz ging over de gaastampon die eruit gehaald werd van meter of drieniet over die baarmoeder haha, dat was hetgene dat er in stukjes uitging. Tijdens die BM verwijdering sliep ik.. haha.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]bejaardentas?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.moet ik je geld uitgeven? ben ik goed in hoor!! zeker aan tassen
disclaimer
sterf!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
het is niet alsof je nog 29 bent ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |