Ik kan het door netbook niet rechtvaardigen om er *nu* één te kopen. Waarschijnlijk maar beter ook.quote:
Wantz. WANTZ.quote:Op donderdag 29 september 2011 23:48 schreef Stormqueen het volgende:
jamaar, tablets
in het DDD krantje stond een mini arcade kastje waar je je ipad in kon klikken en dan kun je arcade doen met je iPad!!!
FRICK FRICK FRICK FRICK FRICKquote:Op vrijdag 30 september 2011 08:38 schreef Sharana_LV het volgende:
FRICK te laat voor cursus als ik nu niet snel weg ga!
Zeg dame, lees ik nou echt dit op je blog?quote:Op vrijdag 30 september 2011 09:42 schreef mirannie het volgende:
Sterkte Puckzz vandaag!! Zou er echt nog niet aan moeten denken dat ik mn hondje moet missen.
ur doing it rong!quote:Nubar always has great application and Knights Armor is no acception
Ohoiquote:Op vrijdag 30 september 2011 10:24 schreef Stormqueen het volgende:
ligt het trouwens aan mij of is priem nogal afwezig lately?
Priemke was er gisteren ook evenquote:Op vrijdag 30 september 2011 10:26 schreef Stormqueen het volgende:
priemke! Alsof ge het over d'n duvel hebt!!
Duvelken in een dozekenquote:Op vrijdag 30 september 2011 10:26 schreef Stormqueen het volgende:
priemke! Alsof ge het over d'n duvel hebt!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And so the search starts...
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op vrijdag 30 september 2011 10:39 schreef PriemGirl het volgende:
He maar anders een keer in december/januari een vrijdagavond bij ons op zuip komen
(Wil het niet te kort op de meet gaan doen ofzo; is anders ook zo lullig)
Zie je mij al lopenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Droomhuwelijk ! Ik zeg het je
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
En ik moet sowieso nog een keer richting Tilburg komenquote:
waarom is dat lullig?quote:Op vrijdag 30 september 2011 10:39 schreef PriemGirl het volgende:
He maar anders een keer in december/januari een vrijdagavond bij ons op zuip komen
(Wil het niet te kort op de meet gaan doen ofzo; is anders ook zo lullig)
Jaaaaquote:Op vrijdag 30 september 2011 10:42 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En ik moet sowieso nog een keer richting Tilburg komen
quote:Op vrijdag 30 september 2011 10:42 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zie je mij al lopen
En dan mijn vriend naast me....Prince and princess charmingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Droomhuwelijk ! Ik zeg het je
Don't come closer, I might hurt you
Omdat.. eum.. hmm.. goed punt.. Kweenie?quote:
En owk fan vel paaaars lipstift wantt daz keikool!!!quote:Op vrijdag 30 september 2011 10:47 schreef Stormqueen het volgende:
mooie roze ik houw ook van roze en vaan paars
Hihi, heb een "uur" naar die zin zitten staren voor ik m plaatste, maar kon niet ontdekken wat ik er nou zelf raar aan vond. Please help!quote:Op vrijdag 30 september 2011 09:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zeg dame, lees ik nou echt dit op je blog?
[..]
ur doing it rong!
Acception of exception?quote:Op vrijdag 30 september 2011 10:53 schreef mirannie het volgende:
[..]
Hihi, heb een "uur" naar die zin zitten staren voor ik m plaatste, maar kon niet ontdekken wat ik er nou zelf raar aan vond. Please help!
ik organiseer er 1 voor de buurtjeugdquote:Op vrijdag 30 september 2011 10:56 schreef PriemGirl het volgende:
He.. Gaat hier iemand naar 1 of andere halloweenparty?? Ik wil eigenlijk gaan... Gewoon.. Omdat ik dan een kostuum aankanMaar eigenlijk heb ik niks met halloween; en vriend vindt het niks. Maar.. Ja ! I make sense today
Haha, zie je, dat was het dus. Ga het gauw veranderen, schaam, schaam. Praten of schrijven blijft toch een wereld van verschil en ben wat dat betreft al iets te lang van school afquote:
quote:DollishCake
wat vinden jullie little black dress kan dat naar een mac workshop ? wat er bij ? velle schoenen zwartje schoenen met hakje of iets ?
het klinkt wel ongeveer hetzelfde jaquote:Op vrijdag 30 september 2011 10:57 schreef mirannie het volgende:
[..]
Haha, zie je, dat was het dus. Ga het gauw veranderen, schaam, schaam. Praten of schrijven blijft toch een wereld van verschil en ben wat dat betreft al iets te lang van school af
Ik hoor ook bij de buurt ! en jeugd !!! *halloween kostuum uitzoeken gaat*quote:Op vrijdag 30 september 2011 10:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik organiseer er 1 voor de buurtjeugd
Ik wil ook verkledenquote:Op vrijdag 30 september 2011 10:58 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik hoor ook bij de buurt ! en jeugd !!! *halloween kostuum uitzoeken gaat*
we doen een spooktochtquote:Op vrijdag 30 september 2011 10:58 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik hoor ook bij de buurt ! en jeugd !!! *halloween kostuum uitzoeken gaat*
Dank je wel!!quote:Op vrijdag 30 september 2011 10:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het klinkt wel ongeveer hetzelfde ja![]()
Het is te zien: Wordt de post voorzien van genoeg alcohol en snacks ?quote:Op vrijdag 30 september 2011 11:00 schreef Stormqueen het volgende:
ik zoek nog vrijwillige spoken overigensvoor op de route
Mogen we samen posten?quote:Op vrijdag 30 september 2011 11:01 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Het is te zien: Wordt de post voorzien van genoeg alcohol en snacks ?
Than I'm your girl![]()
!!!! Datquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |