De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je krijgt eerst brandwonden.quote:Op donderdag 29 september 2011 23:15 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Brandwonden? als ik daar in zou douchen zou mijn huid zo bevriezen dat als je erop tikt het barst als een vaas waar je met je lul op slaat (uitgaand van het geval dat het geslachtsdeel in kwestie een dusdanig gewicht heeft om het breekpunt van de vaas te overschrijden)
Ja, lekker weer en ik mocht eerder weg dan normaal.quote:
Fijnquote:Op donderdag 29 september 2011 23:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, lekker weer en ik mocht eerder weg dan normaal.
Dat plakt dan zo lekker vast.quote:Op donderdag 29 september 2011 23:17 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Je moet eens je voorhuid tegen een blokje droogijs houden
oh god, je doet heel stom nuquote:
Nee, je krijgt eerst brandwondenquote:
Ik heb ook gewerkt en er was echt niemand, zwaar kut.quote:Op donderdag 29 september 2011 23:17 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Heb gewerkt en het was fucking warm..
dus ging wel
Jij laat je ook makkelijk op de kast jagenquote:Op donderdag 29 september 2011 23:18 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
oh god, je doet heel stom nu
Ik kan er niet tegen als iemand steeds overal denk het beter te weten, god man als je doucht bevries je en ga je helemaal naar de kanker. Met je brandwonden
Veel plezier en slaap lekker alvastquote:Op donderdag 29 september 2011 23:18 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ga op bed wat TV kijken en dan slapen,
Nee, maar het is toch niet zo dat als je huid in contact komt met vloeibare stikstof dat die dan gelijk bevriest. Niks gebeurd gelijk toch? Het gaat allemaal in stappen.quote:Op donderdag 29 september 2011 23:18 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
oh god, je doet heel stom nu
Ik kan er niet tegen als iemand steeds overal denk het beter te weten, god man als je doucht bevries je en ga je helemaal naar de kanker. Met je brandwonden
Ik van 13.00 tot 21.00quote:Op donderdag 29 september 2011 23:18 schreef Boterbartje het volgende:
JA HET WAS WARM
en ik moest van 7:30 tot 16:30 werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |