Goed zoquote:Op donderdag 29 september 2011 23:09 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Ik weet hoeveel beter het kan zijn dus daar ga ik voor
Ja en?quote:
dank jequote:Op donderdag 29 september 2011 23:17 schreef Rupsebeest het volgende:
En tijn, geniet van je laatste vakantiedagje!
Omdat ik je onderschrift quote.quote:Op donderdag 29 september 2011 23:13 schreef Rupsebeest het volgende:
Popcorn!
[..]
Maar hoezo dan nieuw tussen aanhalingstekens
ik zou nooit meer doenquote:
Haha oke vooruit dan maarquote:Op donderdag 29 september 2011 23:20 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Omdat ik je onderschrift quote.
Da's goed!quote:
Haha.quote:Op donderdag 29 september 2011 23:22 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Haha oke vooruit dan maar
Maar thanks denk ik?
Monty Pythonquote:Op vrijdag 30 september 2011 08:32 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb heel af en toe een muggebultje. Nothing serious.
Ik ben zo ook alleen, voor boss man zijn kop laat zien is het middagquote:
Als ik boss man zou zijn, zou ik vandaag gewoon lekker thuis blijven...quote:Op vrijdag 30 september 2011 08:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben zo ook alleen, voor boss man zijn kop laat zien is het middag
en dat kan allemaal zo... tssskkquote:Op vrijdag 30 september 2011 08:53 schreef Cue_ het volgende:
Hier is t gewoon druk
Maar denk dat ik zelf een middagje vrij neem.
Dat doet ie vast niet... Maandag congres, dus hij komt me vast nog even pesten.quote:Op vrijdag 30 september 2011 08:55 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Als ik boss man zou zijn, zou ik vandaag gewoon lekker thuis blijven...
Het kriebelt al een tijdje he, relnichtjequote:Op vrijdag 30 september 2011 09:12 schreef stbabylon het volgende:
Ik moet nog even een onderwerp hebben voor vandaag. Iets wat veel reacties krijgt.
Ja best wel. Maar ik heb nu de afgelopen dagen al 3 topics geplaatst over ouders/kinderen en dat die kut zijn. En nog eens in even zoveel topics mee gepost. Het wordt tijd voor iets nieuws. Dus even verzinnen welk standpunt ik ga innemen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 09:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het kriebelt al een tijdje he, relnichtje
Dat kan extremer, Baby.quote:Op vrijdag 30 september 2011 09:16 schreef stbabylon het volgende:
'Gelovige vrouwen geven zich niet helemaal' is misschien een goede.
witverlies?quote:Op vrijdag 30 september 2011 09:18 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat kan extremer, Baby.
'De lekkerste witverliesrecepten' of zo?
quote:Normale afscheiding wordt in het Belgische taalgebied ook wel witverlies genoemd
Oeh Justinquote:Op vrijdag 30 september 2011 09:27 schreef stbabylon het volgende:
Gisteren naar Friends with Benefits geweest. Justin Timberlake begint in mijn ogen steeds meer baas te worden. Mila Kunnis is natuurlijk. De film had een flinke dosis goede humor. Prima mee vermaakt! En eh...
![]()
![]()
Jenna Elfman
![]()
![]()
Ook dat trouwens. Hij zag er fiiiiiiiiiiiiiiine uit in die film. Lekker lijfquote:
quote:Op vrijdag 30 september 2011 09:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ook dat trouwens. Hij zag er fiiiiiiiiiiiiiiine uit in die film. Lekker lijfLekkere billen
Daar wil ik hem wel tussen prakken
Je kunt altijd even rellen in NWS of POL natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 september 2011 09:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja best wel. Maar ik heb nu de afgelopen dagen al 3 topics geplaatst over ouders/kinderen en dat die kut zijn. En nog eens in even zoveel topics mee gepost. Het wordt tijd voor iets nieuws. Dus even verzinnen welk standpunt ik ga innemen.
'Gelovige vrouwen geven zich niet helemaal' is misschien een goede.
Die is dan ook wel leuk ja.quote:Op vrijdag 30 september 2011 09:30 schreef stbabylon het volgende:
Maar Jenna Elfman blijft topdog voor mij. Mijn Hollywood-crush, al jaren.
quote:Op vrijdag 30 september 2011 09:34 schreef stbabylon het volgende:
Wel leuk? Ik kan haar zelfs vergeven dat ze al 2 poepfabriekjes op de wereld heeft gezet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |