Xbox 360quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)
PS3quote::
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (kentdebruin)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
kaassoldaat (laucas)
c0sm0fifa (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
Okéquote:Op donderdag 29 september 2011 23:09 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Via de vleugels. Dan met Sulejmani of mertens naar binnen om zelf af te maken. Als er 2 verdedigers op de wingers afkomen geef ik een voorzet, maar die zijn wel een stuk moeilijker dan bij 11. Als er genoeg ruimte is gewoon via het midden.
Had net een corner mee, zijn keeper komt uit en pakt de bal. Hij trapt hem direct uit, tegen Alderweireld aan... makkelijk doelpuntje. Iedereen opgepast dus, het is een stuk makkelijker om dit te doen dan in fifa 11.
Vaak geplaatst schot. Ze gaan wel vaker naast nu. Als ik op afstand zit en redelijk in het midden probeer ik ook wel eens een hard schot in de verre hoek. De keeper heeft die vaak niet te pakken en slaat de bal wel, al 2x uit de rebound een doelpuntje gemaakt.quote:Op donderdag 29 september 2011 23:11 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Oké![]()
Geplaatst schot of normaal schot? Vond dat geplaatste schot een beetje nep in '11, maar volgens mij is dat nu moeilijker...
Hahaha take that you ol' lapohunterquote:Op donderdag 29 september 2011 23:12 schreef Dudeweiser het volgende:
WAT DENK JIJ DAN BEETJE MIJN TOPIC JATTEN WAT IS DEZE?!![]()
![]()
Oké, viel me op dat naar binnen draaien tegen cpu ook al een stuk effectiever was in de demoquote:Op donderdag 29 september 2011 23:12 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Vaak geplaatst schot. Ze gaan wel vaker naast nu. Als ik op afstand zit en redelijk in het midden probeer ik ook wel eens een hard schot in de verre hoek. De keeper heeft die vaak niet te pakken en slaat de bal wel, al 2x uit de rebound een doelpuntje gemaakt.
quote:Op donderdag 29 september 2011 23:12 schreef Dudeweiser het volgende:
![]()
ik huntte niet eens, ik zag het zo maar ineens en toen dacht ik bam vol maken die handelquote:Op donderdag 29 september 2011 23:12 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hahaha take that you ol' lapohunter
Wat ben jij een Pino zeg...quote:Op donderdag 29 september 2011 23:12 schreef Dudeweiser het volgende:
![]()
Ja ik ben ook maar een beetje aan het kloten hoor, heb maar 2 potjes met de demo gedaan. Maar met een linkspoot op RW en een rechtspoot op LW zit je altijd wel snorquote:Op donderdag 29 september 2011 23:13 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Oké, viel me op dat naar binnen draaien tegen cpu ook al een stuk effectiever was in de demoGa het eens proberen
Daar hield ik nooit zo vanquote:Op donderdag 29 september 2011 23:15 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ja ik ben ook maar een beetje aan het kloten hoor, heb maar 2 potjes met de demo gedaan. Maar met een linkspoot op RW en een rechtspoot op LW zit je altijd wel snor
Ligt er ook aan of je 4321 speelt of 433.quote:Op donderdag 29 september 2011 23:18 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Daar hield ik nooit zo van![]()
Misschien dat daar nu verandering in komt.
Vertel, bij 4321 met linksbenige RW spelen?quote:Op donderdag 29 september 2011 23:21 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ligt er ook aan of je 4321 speelt of 433.
Nice, goed voor je chemistry ook die 2 samenquote:Op donderdag 29 september 2011 23:20 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja die
En Alex en David luiz als CB
Want?quote:Op donderdag 29 september 2011 23:21 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ligt er ook aan of je 4321 speelt of 433.
David en alex uit een pakje. van de rest voor 10 euro pakjes gekocht. zaten redelijke kaarten is. cam -cm kaartje. 4-3-3. stadion van 8k. en daarna nog beetje met 59e minquote:Op donderdag 29 september 2011 23:22 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Nice, goed voor je chemistry ook die 2 samenWat voor briljante speler had je dat je dit kon financieren?
[..]
Want?
Ze zeggen na 1 uur totaal (24.00u open dus), maar EA kennende zal het wel een uur of 4 wordenquote:
Met 4321 staan de wingers verder naar binnen. Dat vinden sommige mensen handiger. Ik geef de voorkeur aan 433 omdat ik dan vaak wat meer ruimte heb aan de vleugels. Ik moet natuurlijk wel mijn truukjes kunnen doenquote:
Bij 4321 staan de RW en LW meer in de spits dan op de flanken. Dus het is dan vanzelfsprekend fijn om een linkspoot van de rechterkant te hebben en visa versa.quote:Op donderdag 29 september 2011 23:21 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Vertel, bij 4321 met linksbenige RW spelen?
Hoe duur is mertens?quote:Op donderdag 29 september 2011 23:22 schreef Kamikazie het volgende:
Pff door die kut servers geen IF mertens kunnen kopen
Oke het heeft dus geen zin om te gaan wachten en lekkere deals op te pikkenquote:Op donderdag 29 september 2011 23:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ze zeggen na 1 uur, maar EA kennende zal het wel een uur of 4 worden
Misschien wel, misschien niet..geen idee.quote:Op donderdag 29 september 2011 23:24 schreef zerokil het volgende:
[..]
Oke het heeft dus geen zin om te gaan wachten en lekkere deals op te pikken
Juistquote:Op donderdag 29 september 2011 23:30 schreef Tobi-wan het volgende:
Misschien heb ik deze link al ergens geplaatst maar dit is een goed voorbeeld van hoe ik vaak aanval. Met een linkspoot als RW.
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/95417482
Die kan echt niet verdedigenquote:Op donderdag 29 september 2011 23:30 schreef Tobi-wan het volgende:
Misschien heb ik deze link al ergens geplaatst maar dit is een goed voorbeeld van hoe ik vaak aanval. Met een linkspoot als RW.
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/95417482
Chicquote:Op donderdag 29 september 2011 23:32 schreef mash_ het volgende:
Ik scoorde net deze tegen mijn broerMet mijn VP die echt nog super slecht is maar wel 4 sterren skills.
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/95421206
Jockeyquote:Op donderdag 29 september 2011 23:33 schreef Rijst het volgende:
Op zo'n moment hoor je LT in te drukken
Met contain blijf je veel te ver van de tegenstander staan. Beetje snelle tegenstander maakt daar te makkelijk gebruik van.quote:Op donderdag 29 september 2011 23:34 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Jockey![]()
Die vind ik ook nog moeilijk, gebruik meer containing..
LT??quote:Op donderdag 29 september 2011 23:33 schreef Rijst het volgende:
Op zo'n moment hoor je LT in te drukken
Ik zal er wat meer op oefenenquote:Op donderdag 29 september 2011 23:35 schreef mash_ het volgende:
[..]
Met contain blijf je veel te ver van de tegenstander staan. Beetje snelle tegenstander maakt daar te makkelijk gebruik van.
Jockeyenquote:
Dat was ook echt slecht inderdaadquote:
En dan afgeven op mensen die niet kunnen verdedigen.quote:
Dat je zeg maar met je lichaam open gedraaid richting de tegenstander loopt, de verdediger maakt zich breed, zodat je kunt instappen.quote:
Oke thanks, ik ken de het al maar wist niet hoe het hete:Pquote:Op donderdag 29 september 2011 23:39 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dat je zeg maar met je lichaam open gedraaid richting de tegenstander loopt, de verdediger maakt zich breed, zodat je kunt instappen.
Ik heb echt gigantisch geluk gehad met mn 16 euro aan pakjes.quote:Op donderdag 29 september 2011 23:24 schreef mash_ het volgende:
[..]
David en alex uit een pakje. van de rest voor 10 euro pakjes gekocht. zaten redelijke kaarten is. cam -cm kaartje. 4-3-3. stadion van 8k. en daarna nog beetje met 59e min
Wowquote:Op donderdag 29 september 2011 23:51 schreef Cara het volgende:
[..]
Ik heb echt gigantisch geluk gehad met mn 16 euro aan pakjes.
O.a Hernanes, Mario Gomez, Modric, Lucio, Adler, Liedson, Abate, een spoedige rechtsback van Frankrijk waar ik even de naam van kwijt ben, Pazzini, Zarate en Redknapp.
Haat maar dat ik geld uitgeef aan pixels, maar schijt
Ik verdien mijn geld met pixels!quote:Op donderdag 29 september 2011 23:51 schreef Cara het volgende:
[..]
O.a Hernanes, Mario Gomez, Modric, Lucio, Adler, Liedson, Abate, een spoedige rechtsback van Frankrijk waar ik even de naam van kwijt ben, Pazzini, Zarate en Redknapp.
Fifa op de pcquote:Op donderdag 29 september 2011 23:51 schreef Cara het volgende:
[..]
Ja ja, nou weten we het wel.quote:
Kut community.quote:Op donderdag 29 september 2011 23:53 schreef Cara het volgende:
[..]
Ja ja, nou weten we het wel.
Betere graphics als ik hem op mijn tv aan sluit, snellere laadtijden blablabla
Ik vind het het leukste om vanuit niets iets op te bouwen, maar zo kan het ook, ben je iets sneller. Elke hobby kost geld, en elke verslaving ookquote:Op donderdag 29 september 2011 23:51 schreef Cara het volgende:
[..]
Helemaal eensch...niet mijn stijl, maar ieder moet voor zich weten hoe hij het spel speelt...behalve dan dat spelers die alleen lobbed through balls kunnen spelen er beter mee kunnen stoppen.quote:Op donderdag 29 september 2011 23:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik vind het het leukste om vanuit niets iets op te bouwen, maar zo kan het ook, ben je iets sneller. Elke hobby kost geld, en elke verslaving ook16 euro valt dus reuze mee. En als je je coins goed trade kun je ze altijd nog op ebay zetten.
Klopt, je hebt echt veel spelmodi. Dat maakt het ook zo´n tof spel, al moet ik eerlijk zeggen dat die carriere modus niks voor mij is. Clubs, online matches en UT, daar kan ik een jaar mee vooruitquote:Op donderdag 29 september 2011 23:56 schreef Miertje88 het volgende:
Ook maar eens posten in dit topic.
Dit is mijn eerste FIFA, vindt het nog best lastig.
Tegen de CPU kan ik met veel moeite op prof winnen.
Online heb ik een paar potjes gespeeld, tot nu toe alleen verloren.
Wel het betere van het veldspel, tot aan de 16. Kansen creeren gaat erg lastig, en in de counter krijg ik er dan vaak een paar om de oren.
Ik moet zeggen dat ik het wat onduidelijk vind, hoeveel verschillende 'spelmodus' er zijn.
Ik hoop niet dat het erg is als ik wat noob vragen stel?
Jullie mogen me toevoegen op PSN als jullie het leuk vinden, heb alleen geen headset.
PSN: Jigsaw-godlike
VERKEERDE TOPIC! WEGWEZEN.quote:Op donderdag 29 september 2011 23:56 schreef Miertje88 het volgende:
Wel het betere van het veldspel, tot aan de 16. Kansen creeren gaat erg lastig, en in de counter krijg ik er dan vaak een paar om de oren.
Ik moet zeggen dat ik het wat onduidelijk vind, hoeveel verschillende 'spelmodus' er zijn.
Jullie mogen me toevoegen op PSN als jullie het leuk vinden, heb alleen geen headset.
Hier is de maintenance weer voorbij.quote:Op donderdag 29 september 2011 23:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik vind het het leukste om vanuit niets iets op te bouwen, maar zo kan het ook, ben je iets sneller. Elke hobby kost geld, en elke verslaving ook16 euro valt dus reuze mee. En als je je coins goed trade kun je ze altijd nog op ebay zetten.
Je eerste fifa en op prof winnen, doe je goed hoorquote:Op donderdag 29 september 2011 23:56 schreef Miertje88 het volgende:
Ik speel al Fifa vanaf 98 en ik heb er toch minstens 4 dagen over gedaan om mijn eerste potje op prof te winnen in 12. Talentje hoor :pquote:Op donderdag 29 september 2011 23:56 schreef Miertje88 het volgende:
Welkom! Vraag maar raak.quote:Op donderdag 29 september 2011 23:56 schreef Miertje88 het volgende:
wtf?quote:Op donderdag 29 september 2011 23:59 schreef Cara het volgende:
[..]
en ik heb er toch minstens 4 dagen over gedaan om mijn eerste potje op prof te winnen in 12.
Dat heb ik ook bij een paar spelers... Hoeveel is Pedro waard?quote:Op vrijdag 30 september 2011 00:00 schreef psychedelicate het volgende:
8.5k geboden op een Pedro en op de laatste seconde werd ik gekickt. Nu zit de kaart en het geld vast. Hopen dat één van de twee straks vrijkomt.
Sociale reactiequote:Op vrijdag 30 september 2011 00:01 schreef Thas het volgende:
[..]
wtf?
Het 3e potje op prof won ik toch wel hoor, met gelijkwaardige teams, zó moeilijk is het nou ook weer niet (en ik heb Fifa 11 niet eens echt gespeeld dus het gat was voor mij nog groter)
Dit, gebeurt nog wel, maar wanneer, weet je nooit met EA.quote:Op vrijdag 30 september 2011 00:02 schreef SuperHarregarre het volgende:
Op de web app staat m'n hele trade pile op "Completing" maar er gebeurt niks. WTF.
12-ish, volgens UltimateDB. Maar ik wil 'm zelf gebruiken.quote:Op vrijdag 30 september 2011 00:01 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat heb ik ook bij een paar spelers... Hoeveel is Pedro waard?
Sorry hoor, ik snap gewoon echt niet dat je er 4 dagen voor nodig hebt maar goedquote:
Oké, maar is nog steeds winst dan hèquote:Op vrijdag 30 september 2011 00:03 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
12-ish, volgens UltimateDB. Maar ik wil 'm zelf gebruiken.
Idd!quote:Op vrijdag 30 september 2011 00:01 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Welkom! Vraag maar raak.
Wat een contrast met sommige figuren. Zo kan het dus ook hè, jezelf introduceren.
Ik heb precies hetzelfde.quote:Op vrijdag 30 september 2011 00:02 schreef SuperHarregarre het volgende:
Op de web app staat m'n hele trade pile op "Completing" maar er gebeurt niks. WTF.
55k?!?!quote:Op vrijdag 30 september 2011 00:08 schreef GuRBuH het volgende:
Ik heb nu dit team, en 55k om eraan te spenderen. Maar die gasten spelen eigenlijk allemaal wel chill. En de versterkingen die ik wil halen (Kompany, Luiz, Suarez) zijn nu nog zo duur, terwijl ik weet dat ze straks 1-2k zijn
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#kqv4Dwy7bbyoK
Oh nee 63kquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij die zonder prijzen, heb je die uit pakje of getrade? NVM, zie het al.quote:Op vrijdag 30 september 2011 00:08 schreef GuRBuH het volgende:
Ik heb nu dit team, en 55k om eraan te spenderen. Maar die gasten spelen eigenlijk allemaal wel chill. En de versterkingen die ik wil halen (Kompany, Luiz, Suarez) zijn nu nog zo duur, terwijl ik weet dat ze straks 1-2k zijn
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#kqv4Dwy7bbyoK
quote:Op vrijdag 30 september 2011 00:10 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Oh nee 63k
Cabral!Mag ik vragen hoe je eraan komt getrade of packs gekocht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij had Hulk in een pakje aan het begin...quote:Op vrijdag 30 september 2011 00:11 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Mag ik vragen hoe je eraan komt getrade of packs gekocht?
Gibbs, Gomes uit starterpacks. Ba en Hargreaves later uit packs. Rest zal van mn andere account overgetrade zijn.quote:Op vrijdag 30 september 2011 00:11 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Bij die zonder prijzen, heb je die uit pakje of getrade? NVM, zie het al.
Ja, en zelf in totaal zo'n 40k nog getrade.quote:Op vrijdag 30 september 2011 00:12 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hij had Hulk in een pakje aan het begin...
Damn thats lucky. Jij moet trouwens ook je villa verkopen man, kijk die prijs voor hem nu.quote:Op vrijdag 30 september 2011 00:12 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hij had Hulk in een pakje aan het begin...
Ja? Maar ik gebruik hem nuquote:Op vrijdag 30 september 2011 00:14 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Damn thats lucky. Jij moet trouwens ook je villa verkopen man, kijk die prijs voor hem nu.
Ik sowieso, ging voor mijn gevoel ook pas veel later FUT spelen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 00:13 schreef StijnDa het volgende:
Voor mijn gevoel hebben wij nu al veel betere teams dan aan het begin vorig jaar...
120k ongeveer. Volgens mij werd hij vorig jaar nog wel een stukje duurder.quote:Op vrijdag 30 september 2011 00:14 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Damn thats lucky. Jij moet trouwens ook je villa verkopen man, kijk die prijs voor hem nu.
Dat is hij nog nietquote:Op vrijdag 30 september 2011 00:17 schreef Tim86 het volgende:
Villa had ik vorig jaar snel in een pack..was toen 280k waard
Ik had Villa vorig jaar ook in een pakje, maar toen was hij nog maar 90K waard.quote:Op vrijdag 30 september 2011 00:17 schreef Tim86 het volgende:
Ik had hem overigens ook in een pack, heel laat, toen was hij 100kquote:Op vrijdag 30 september 2011 00:17 schreef Tim86 het volgende:
Ik voel een lege portemonnee aankomen voor jou.quote:Op vrijdag 30 september 2011 00:19 schreef Kamikazie het volgende:
Ik heb nog niet zon geluk met pakjes maar ik voel een C.Ronaldo aankomen ergens deze week....
Praat geen poep, zoon.quote:Op vrijdag 30 september 2011 00:19 schreef Kamikazie het volgende:
Ik heb nog niet zon geluk met pakjes maar ik voel een C.Ronaldo aankomen ergens deze week....
Geef geen geld uit aan pakjes, principes. Hoop gewoon dat ik geluk krijg met zon gratis hahahquote:Op vrijdag 30 september 2011 00:19 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik voel een lege portemonnee aankomen voor jou.
quote:Op vrijdag 30 september 2011 00:20 schreef Tim86 het volgende:
Thanks EA, Lukaku voor 1K binnen door die maintenance
quote:Op vrijdag 30 september 2011 00:19 schreef Kamikazie het volgende:
LEES DE FUCKING OP VOOR DE 883292838923ste KEER.quote:Op vrijdag 30 september 2011 00:21 schreef Miertje88 het volgende:
Dat FUT, kan iemand mij in het kort uitleggen wat dat is? Want ik heb fifa gepre-ordered, en heb dus van die gratis kaarten, maar snap niet wat ik er aan heb?
Is het alleen een kaartspel, of kun je ook gewoon potjes voetballen, maar dan met bepaalde spelers, alleen uit kaarten?
quote:Op vrijdag 30 september 2011 00:21 schreef Lindgren. het volgende:
"It seems like you disconnected from your last game"
Krijg toch aids, EA.
Ja kaarten ruilen, verzamelen, in een team proppen en online & offline mee spelenquote:Op vrijdag 30 september 2011 00:21 schreef Miertje88 het volgende:
Dat FUT, kan iemand mij in het kort uitleggen wat dat is? Want ik heb fifa gepre-ordered, en heb dus van die gratis kaarten, maar snap niet wat ik er aan heb?
Is het alleen een kaartspel, of kun je ook gewoon potjes voetballen, maar dan met bepaalde spelers, alleen uit kaarten?
Je maakte weer een statement.quote:Op vrijdag 30 september 2011 00:21 schreef Lindgren. het volgende:
Krijg toch aids, EA.
Bij mij zijn de servers nog steeds unavailablequote:Op vrijdag 30 september 2011 00:21 schreef Lindgren. het volgende:
Krijg toch aids, EA.
Dit heb je al zo vaak gezegd, zet dit ook maar in de OP...quote:Op vrijdag 30 september 2011 00:21 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
LEES DE FUCKING OP VOOR DE 883292838923ste KEER.
Ja, hier ook. Kreeg de melding op FUT.quote:Op vrijdag 30 september 2011 00:22 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Bij mij zijn de servers nog steeds unavailable
Nog steeds downquote:Op vrijdag 30 september 2011 00:14 schreef Lindgren. het volgende:
Bij mij liggen de EAservers er nog uit.. bij jullie?
quote:Op vrijdag 30 september 2011 00:22 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dit heb je al zo vaak gezegd, zet dit ook maar in de OP...
quote:Op vrijdag 30 september 2011 00:22 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dit heb je al zo vaak gezegd, zet dit ook maar in de OP...
Ik mag jou sinds 4 seconden niet meer.quote:Op vrijdag 30 september 2011 00:23 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Ik had vorig jaar in één van mijn eerste pakjes C. Ronaldo zitten. Voor 800k verkocht toen
Gewoon even dit lezen:quote:Op vrijdag 30 september 2011 00:21 schreef Miertje88 het volgende:
Het was jouw besluit om dat pakje te kopenquote:Op vrijdag 30 september 2011 00:24 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik mag jou sinds 4 seconden niet meer.
quote:Op vrijdag 30 september 2011 00:25 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Het was jouw besluit om dat pakje te kopen
Als ik kansloos ben ga ik gewoon een beetje m'n skills oefenen tegen de opponent.quote:Op vrijdag 30 september 2011 00:23 schreef Lindgren. het volgende:
[..]![]()
--
Even over dat statementverhaal. Jullie begrepen toch wel wat ik daarmee bedoelde? Gewoon het zo zat zijn van het trampen en loften dat je het gehad hebt en vanuit principe weggaat.
Ja, klopt..quote:Op vrijdag 30 september 2011 00:25 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Het was jouw besluit om dat pakje te kopen
Ja, ook 800k mee gewonnenquote:Op vrijdag 30 september 2011 00:25 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, klopt..
Heb jij die dag ook meteen een staatslot gekocht?
Zie openingspost. Staat een link met de database met alle prijzenquote:Op vrijdag 30 september 2011 00:27 schreef Michaelvanb het volgende:
Bedankt voor de link. Is er ook een vuistregel over hoe je een speler op waarde kan bepalen?
Ik speel sinds vandaag pas fifa 12 en fut dus heb totaal geen idee van de waarde van spelers.
Nee, gewoon vergelijken met hetgeen wat eropstaat en www.ultimatedb.nlquote:Op vrijdag 30 september 2011 00:27 schreef Michaelvanb het volgende:
Bedankt voor de link. Is er ook een vuistregel over hoe je een speler op waarde kan bepalen?
Ik speel sinds vandaag pas fifa 12 en fut dus heb totaal geen idee van de waarde van spelers.
ultimatedb.nlquote:Op vrijdag 30 september 2011 00:27 schreef Michaelvanb het volgende:
Gelezen. Maar het uiteindelijke doel is dus, als ik het goed begrijp, een zo goed mogelijk team bij elkaar zien te krijgen, en hier dan mee gaan spelen, klopt dat?quote:Op vrijdag 30 september 2011 00:24 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Gewoon even dit lezen:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/997271.page
Heb je geen tijd/zin om dat verhaal te lezen, dan moet je ook niet beginnen aan FUT.Want daar gaat nog meer tijd inzitten.
Alleen via FUT. En ja, een team smeden dat jij leuk vindt om mee te spelen..quote:Op vrijdag 30 september 2011 00:29 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
Gelezen. Maar het uiteindelijke doel is dus, als ik het goed begrijp, een zo goed mogelijk team bij elkaar zien te krijgen, en hier dan mee gaan spelen, klopt dat?
Is er trouwens nog een andere manier, om een 'eigen' team te maken, en hier mee online te spelen, of kan dat alleen met FUT?
Alleen met FUT. Heb je nooit voetbalplaatjes verzameld? Denk aan die Panini-albums van vroeger. Zoiets, maar dan kun je ze gebruiken voor je team.quote:Op vrijdag 30 september 2011 00:29 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
Gelezen. Maar het uiteindelijke doel is dus, als ik het goed begrijp, een zo goed mogelijk team bij elkaar zien te krijgen, en hier dan mee gaan spelen, klopt dat?
Is er trouwens nog een andere manier, om een 'eigen' team te maken, en hier mee online te spelen, of kan dat alleen met FUT?
Ook tegen vrienden toch? Maaruh wat een kutgezeik zeg bij EA. Na al dit, spel is officieel nu pas uit. Kunne ze zich toch wel beetje op voorbereiden.. Naja ik heb net een goede deal gemaakt, zocht op Enrique van Liverpool al 2 dagen. Telkens voor 3-6k weg. Nu ook stond er weer een bod van 4500. Dus ik klik opnieuw, staat er 1 voor buy now 1500quote:Op vrijdag 30 september 2011 00:30 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Alleen met FUT. Heb je nooit voetbalplaatjes verzameld? Denk aan die Panini-albums van vroeger. Zoiets, maar dan kun je ze gebruiken voor je team.
Ja, dat ken ik. Ik wil wel eens ff rondkijken. Begin ik standaard al met wat coins of spelers of packs?quote:Op vrijdag 30 september 2011 00:30 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Alleen met FUT. Heb je nooit voetbalplaatjes verzameld? Denk aan die Panini-albums van vroeger. Zoiets, maar dan kun je ze gebruiken voor je team.
Idd, een vicieuze cirkelquote:Op vrijdag 30 september 2011 00:28 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Toen die 800k in pakjes gestoken en niks gekregen zeker?
De rating, positie, snelheid en league waarin ze spelen zeggen het meest over de waarde. Van dezelfde speler heb je dan ook meerdere formaties die echt uit elkaar lopende waarden hebben, let er dus goed op. 4-1-2-1-2 en 4-3-3 zijn veel duurder dan 3-4-1-2quote:Op vrijdag 30 september 2011 00:27 schreef Michaelvanb het volgende:
De echte vuistregel is: "Stop je 2 handen in haar hol, dan heb jij je handen vol"quote:Op vrijdag 30 september 2011 00:28 schreef SuperHarregarre het volgende:
Er is wel een minimale vuistregel; de discard value.
quote:Op vrijdag 30 september 2011 00:37 schreef TweeGrolsch het volgende:
Ben d'r maar weer mee gekapt. Wat een flutspel.
Spelers lopen als bejaarden over het veld. Aannames duren 12 seconden. Je teamgenoten lopen alleen maar in de weg en lopen nooit vrij.
CHEMISTRY.quote:Op vrijdag 30 september 2011 00:37 schreef TweeGrolsch het volgende:
Ben d'r maar weer mee gekapt. Wat een flutspel.
Spelers lopen als bejaarden over het veld. Aannames duren 12 seconden. Je teamgenoten lopen alleen maar in de weg en lopen nooit vrij.
Ik vraag me trouwens af of dat chemistry niet een groot sprookje is. Ik speel met Pennant die 5 chem heeft en ik merk echt geen verschil hoor. Ik zal mn teams eens wat mixen, zodat ze weinig chem hebben en dan kijken of ik het merk.quote:
Ik zal je een geheimpje verklappen, er is geen 4-3-3 NL coach, die moet je maken met manager card.quote:Op vrijdag 30 september 2011 00:42 schreef Tobi-wan het volgende:
Wat heb ik er toch een pino hekel aan om een manager te zoeken. 433 staat natuurlijk weer nergens tussen en om dan ook een nederlandse coach te vinden maakt het helemaal onmogelijk...
In mijn allereerste pakje op de console. Giggs zat er ook inquote:
Nicequote:Op vrijdag 30 september 2011 00:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
In mijn allereerste pakje op de console. Giggs zat er ook in
Tot morgen Gerbenquote:Op vrijdag 30 september 2011 00:46 schreef GuRBuH het volgende:
IF Ricky
And on that bombshell zeg ik tot morgen
34K. En Giggs 442 4 tot 4.5K denk ikquote:
Dat heb ik dus ook continue.quote:Op vrijdag 30 september 2011 00:48 schreef DannyDeko het volgende:
Klote EA.. zelfs als je een toernooi speelt tegen de CPU en EA gooit je er af verneukt het je DNF.. Zit meteen op 0.97
Kostte wel veel moeite maar vooruitquote:Op vrijdag 30 september 2011 00:47 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Fix je quoteIk had het verkeerde filmpje geplakt
Nicequote:Op vrijdag 30 september 2011 00:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
34K. En Giggs 442 4 tot 4.5K denk ik
Verkopenquote:Op vrijdag 30 september 2011 00:48 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Kostte wel veel moeite maar vooruit
[..]
NiceBouwt weer lekker verder, of hou je ze?
Beetje vaag achievement als je het mij vraagt... Maakt je wel nieuwsgierigquote:Op vrijdag 30 september 2011 00:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Verkopen
Was wel mooi, kwam ineens een achievement in beeld..dus ik klik op die achievement, betekent het dat ik een eerste IF uit een pakje had, dus ik snel naar het andere scherm
150 buy now via Cheat Engine.quote:Op vrijdag 30 september 2011 00:49 schreef Michaelvanb het volgende:
Waardeloze brons speler.. doen jullie die gewoon weg met quick sell?
Na mijn eerste wedstrijd kreeg ik ook een achievement ofzo: " Legends start with victories"quote:Op vrijdag 30 september 2011 00:51 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Beetje vaag achievement als je het mij vraagt... Maakt je wel nieuwsgierig
Krijgt je bij eerste winst. Voor de leukquote:Op vrijdag 30 september 2011 00:52 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Na mijn eerste wedstrijd kreeg ik ook een achievement ofzo: " Legends start with victories"
Waar is het eigenlijk goed voor? gewoon voor de leuk?
Wel ruk dat Villa nu LW is. Er moet echt een LW/RW-->CF kaart in het spel komen. Of gewoon dubbele posities.quote:Op vrijdag 30 september 2011 00:54 schreef StijnDa het volgende:
Wat trouwens erg fijn is, je hebt normale linkjes (donkergroen), dubbele linkjes (lichtgroen) en driedubbele linkjes (nog steeds licht groen). Met die driedubbele links in combinatie met genoeg dubbele links kan je andere dingen compenseren! Zoals positie![]()
http://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#kTWwHW7gbbypD
Ik heb op het middenveld Borja Valero en Bruno naast elkaar staan, Spaans en van Vilarreal, driedubbele links dus. De een is CDM de andere CAM en ze staan op CM, door alle dubbele en die driedubbele links hebben ze allebei 9 chemistry
Zou ook niet echt kloppen he... Maar als je je LW in de spits zet mag hij ook wel donkergroen zijn...quote:Op vrijdag 30 september 2011 00:56 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Wel ruk dat Villa nu LW is. Er moet echt een LW/RW-->CF kaart in het spel komen. Of gewoon dubbele posities.
Ja, heel graag. Als ik niet aan alle kanten genaaid word ga ik dat zeker doen. Kom op, dit gaat nergens over.quote:Op vrijdag 30 september 2011 01:06 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Geniet nou eens van het spelletje
Ik zou nog een pack kopen als ik jou was. Wie weet heb je nu meer geluk.quote:Op vrijdag 30 september 2011 01:07 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, heel graag. Als ik niet aan alle kanten genaaid word ga ik dat zeker doen. Kom op, dit gaat nergens over.8x de fout van EA en ik krijg steeds minder dnf.
Daar heb ik nu geen coins voor.quote:Op vrijdag 30 september 2011 01:07 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Ik zou nog een pack kopen als ik jou was. Wie weet heb je nu meer geluk.
Ja balen, maar het heeft ook geen zin meer om er mee te blijven zitten hèquote:Op vrijdag 30 september 2011 01:07 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, heel graag. Als ik niet aan alle kanten genaaid word ga ik dat zeker doen. Kom op, dit gaat nergens over.8x de fout van EA en ik krijg steeds minder dnf.
quote:Op vrijdag 30 september 2011 01:08 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja balen, maar het heeft ook geen zin meer om er mee te blijven zitten hèHeb je een redelijk aantal coins/goed team? Dan is het niet superbelangrijk die coins die je mist.
Weinig reserves en weinig coins. Wel 3 teams.quote:Op vrijdag 30 september 2011 01:08 schreef Lindgren. het volgende:
Wel goed nieuws: 100% chem voor m'n Brazilianos.
Linkje van je mooiste team?quote:Op vrijdag 30 september 2011 01:09 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[..]
Weinig reserves en weinig coins. Wel 3 teams.
http://www.ea.com/nl/voet(...)ow-off#cU2tIAU0bbyrOquote:
Heb je al weer een serie A teampje?quote:Op vrijdag 30 september 2011 01:30 schreef Tobi-wan het volgende:
Pinozooi. Finale verloren, die kerel had ook wel een iets beter team en hij maakt de 2-1 in de 110e minuut ofzo. 5k misgelopen...
Vanaf morgen geloof ikquote:Op vrijdag 30 september 2011 01:54 schreef Toefjes het volgende:
Fifa trouwens vandaag ontvangen, zat een code bij die ik moest invoeren. Wanneer krijgen we die 2 pakjes?
Nog niet, begin dicht bij mijn roots met een semi eredivisie teampje. Maar Suljemani en Mertens zijn helemaal geen slechte wingers. Je mist alleen een goede striker. Matavz heeft wel al 7 goals uit 5 wedstrijden dus dat is niet echt slecht maar hij mist wat strength.quote:Op vrijdag 30 september 2011 01:48 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Heb je al weer een serie A teampje?
Ga voor Guidetti. Die man is een beest! Weet nog steeds niet welk been die nou is aangezien die elk schot met beide benen er vol in ramt. 20 goals uit 7 wedstrijdenquote:Op vrijdag 30 september 2011 01:55 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Nog niet, begin dicht bij mijn roots met een semi eredivisie teampje. Maar Suljemani en Mertens zijn helemaal geen slechte wingers. Je mist alleen een goede striker. Matavz heeft wel al 7 goals uit 5 wedstrijden dus dat is niet echt slecht maar hij mist wat strength.
Ziequote:Op vrijdag 30 september 2011 02:17 schreef Michaelvanb het volgende:
Ik heb daniel van buyten (80) black card (IF) formatie 3-4-3
weet iemand wat de waarde is
Klik gewoon op die database link in de openingspost en dan zie je de value hoor, kneusquote:
Haha ik mini gold. Alles gelijk verkocht, verdediger Hughes leverde 300 op .. jeeeh.quote:Op vrijdag 30 september 2011 02:20 schreef Lindgren. het volgende:
Weer een mini bronze.Niet te geloven.
iemand?quote:Op vrijdag 30 september 2011 01:35 schreef Miertje88 het volgende:
Ik heb tot nu toe alleen vriendschappelijke wedstrijden online kunnen spelen.
Enig idee hoe je voor het klassement kunt spelen? Welke spelmodi zijn dat?
Wij zijn van de FUT afdeling, om eerlijk te zijn heb ik nog nooit iets anders dan FUT gedaan in fifaquote:
Trade offers worden meestal niet gedaan omdat de spelers willen dat jij er beter van wordt helaas. Met dit soort biedingen zul je zelf even alle spelers na moeten kijken wat ze waard zijn via search etc etc.quote:Op vrijdag 30 september 2011 03:11 schreef Cara het volgende:
Eerste twee potjes online met mn bronzen team: 2-1 winst en 4-0 voorsprong tot aan disconnect. Die LW die jullie hadden aangeraden is echt een koning!
Oh trouwens, ik ben niet echt super thuis in waardes.
Krijg net mijn allereerste bod op een speler, nml Modric
Er wordt Pedro + Cassano + Busquets geboden. Ik kan er vanuit gaan dat dit bod niet goed genoeg is?
Ik heb echt vanaf FIFA09 op de 'oude' manier verdedigd, ik moet nu helemaal opnieuw leren spelen met dat tactical defending..quote:Op vrijdag 30 september 2011 04:50 schreef Cara het volgende:
Ugh soms vergeet ik dat ik niet tegen mn verlies kan.
7 Potjes op rij gewonnen zonder enig probleem en dan kom je iemand tegen die het wel snapt en die walst met 5-2 over je heen. Alsof mijn verdedigers er niet staan.
Nog een hoop te oefenen met dat tactical defending. Drama.
Ik heb tot een uur of 2 zitten traden. Viel me inderdaad ook op dat er 's nachts veel winst te halen viel, vooral met silvers. Het leek wel of iedereen op een mooie deal met gouden spelers zat te azenquote:Op vrijdag 30 september 2011 08:11 schreef Apekoek het volgende:
Veel silvers in de nacht verkocht, nice. Zijn er snachts zoveel mensen nog actief?
tot half vier les...quote:Op vrijdag 30 september 2011 07:52 schreef Rijst het volgende:
Ik zou bijna willen spijbelen om de hele dag FUT te kunnen spelen. Aangezien ik vandaag van 12 tot 5 nutteloze vakken krijg. Maar nee doe toch maar niet![]()
Ik zit de laatste paar uren in een computerlokaal hopelijk ondersteunen ze flash.
Wat is je team dan? Je moet ook niet de illusie hebben dat je in een paar uur even een topteam in elkaar knutselt...quote:Op vrijdag 30 september 2011 09:10 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ik snap er geen fuck vanik wat spelers kopen enzo trots mn team laten zien, vindt hij het maar slecht
ik dacht dat ik een aardig team had
Ik ook niet.quote:
misschien kan je hem via de psn store activaten.. zoiets was het iig bij NFLquote:Op vrijdag 30 september 2011 09:42 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Gister FIFA 12 ontvangen. Ik me code om online te spelen ingevuld. Gaat er iets mis met de server van EA. Nu doet me code het niet. Kan m ook niet meer opnieuw invullen, want dan geeft ie een error. Maar steeds als ik online 1 tegen 1 wil, vraagt ie om de codewat kan ik hier aan doen?
Daarnaast steeds als ik klaar ben met een wedstrijd online FUT (tegen computer) knalt de EA server me er uit. Dus ben ik wel contracten kwijt maar krijg ik geen coins
zal ik ook nog eens proberen. Echter geeft hij steeds aan dat de code ongeldig is of al gebruiktquote:Op vrijdag 30 september 2011 09:46 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
misschien kan je hem via de psn store activaten.. zoiets was het iig bij NFL
Nais ^^quote:Op vrijdag 30 september 2011 09:56 schreef mash_ het volgende:
Mijn team
[ afbeelding ]
enige wat raar is dat hij hier zegt dat het 4.5 sterren team is. Maar als ik bij squid select doe dan is die wel 5 sterren
Kicke team hoor.. maar dat 4.5 komt denk ik door je reserves?quote:Op vrijdag 30 september 2011 09:56 schreef mash_ het volgende:
Mijn team
[ afbeelding ]
enige wat raar is dat hij hier zegt dat het 4.5 sterren team is. Maar als ik bij squid select doe dan is die wel 5 sterren
Embleem kan idd ECHT nietquote:Op vrijdag 30 september 2011 09:56 schreef mash_ het volgende:
Mijn team
[ afbeelding ]
voor 11K hebben we een deal!quote:Op vrijdag 30 september 2011 09:59 schreef m25 het volgende:
[..]
Embleem kan idd ECHT niet
Toevallig voor dit team Drogba kopen? Voor rond de 130k? haha, die krijg ik denk ik echt niet verkocht.. tis leuk dat ie zoveel waard is maja..
Zeker mooi elftalquote:Op vrijdag 30 september 2011 09:56 schreef mash_ het volgende:
Mijn team
[ afbeelding ]
LOL, sorry. Zie ook een bod van 135.000 binnenkomen net. Fuckyeaa! Vind ik al prima, kan ik veel leukere teams maken dan alleen 1 sterke Afrikaan.quote:
nee, geen topteam natuurlijk, maar met allemaal silver + 4 gold vond ik wel aardigquote:Op vrijdag 30 september 2011 09:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wat is je team dan? Je moet ook niet de illusie hebben dat je in een paar uur even een topteam in elkaar knutselt...
Als ik hem had zou ik hem ook meteen verkopen. Voor dat geld kan je 11 leuke spelers halen!quote:Op vrijdag 30 september 2011 10:13 schreef m25 het volgende:
[..]
LOL, sorry. Zie ook een bod van 135.000 binnenkomen net. Fuckyeaa! Vind ik al prima, kan ik veel leukere teams maken dan alleen 1 sterke Afrikaan.
Klopt, morgen!quote:Op vrijdag 30 september 2011 10:22 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Iemand die code voor 6 maanden iedere maand 2 gold packs al ingevoerd op de PS3? Want hier doet hij het niet..
Ja zeker, en ik heb er genoeg nodig. Team Spanje/Premierleage mix, en Team Zuid Amerika en Team NL :pquote:Op vrijdag 30 september 2011 10:20 schreef mash_ het volgende:
[..]
Als ik hem had zou ik hem ook meteen verkopen. Voor dat geld kan je 11 leuke spelers halen!
Daar had ik gisteren ook last van als ik een bepaalde zoekfunctie (bv contracten) deed...irritant.quote:Op vrijdag 30 september 2011 10:37 schreef mash_ het volgende:
Ik kan niet meer naar de 59e min in de webapp.
Als ze een aardige pace hebben, of andere specifieke kwaliteiten, wil iemand ze misschien nog wel hebben. Je kan ze altijd te koop zetten voor 150 BIN. Ik gebruik ze meestal voor wedstrijdjes tegen de compu, of voor een bronzen toernooi...verdien je er toch nog wat geld mee.quote:Op vrijdag 30 september 2011 10:52 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Die bronze spelertjes die ik heb, die gaat toch nooit iemand kopen? Met 59 of 62 ...!? Kan ik die dan niet beter quick sellen of hoe heet dat?
Oh ja die kan ik natuurlijk gebruiken, iets verdienen en dan alsnog weggooienquote:Op vrijdag 30 september 2011 10:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Als ze een aardige pace hebben, of andere specifieke kwaliteiten, wil iemand ze misschien nog wel hebben. Je kan ze altijd te koop zetten voor 150 BIN. Ik gebruik ze meestal voor wedstrijdjes tegen de compu, of voor een bronzen toernooi...verdien je er toch nog wat geld mee.
Ik begrijp eerlijk gezegd niet wat je bedoelt. IF formatie cards? Nog niet gezien...quote:Op vrijdag 30 september 2011 10:59 schreef vanpers het volgende:
Wat ik me afvraag is, die formatie kaartjes heb je normaal en IF. Wat is de toegevoegde waarde van de IF formatie kaartjes?
De glimmende (shiny) zijn zeldzaam. En dus duurder. Het is geen toeval dat bepaalde formaties shiny zijn: dat zijn vaak de populaire formaties om in te spelen:quote:Op vrijdag 30 september 2011 11:03 schreef vanpers het volgende:
Uhm neem aan dat IF staat voor in vorm. Dus shiney, of wil shiney zeggen dat ze zeldzaam zijn?
Op een of andere manier haal ik het helemaal door elkaar.
Oftewel wat is het verschil tussen een normaal formatie kaartje en een glimmende?
Okeej, duidelijk.quote:Op vrijdag 30 september 2011 11:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
De glimmende (shiny) zijn zeldzaam. En dus duurder. Het is geen toeval dat bepaalde formaties shiny zijn: dat zijn vaak de populaire formaties om in te spelen:
4-4-2
4-4-1-1
4-2-2-2
4-1-2-1-2
4-3-3
quote:Op vrijdag 30 september 2011 11:09 schreef vanpers het volgende:
[..]
Okeej, duidelijk.
Bedankt dat jullie het toch even precies uitleggen want ik was helemaal in de war.
Die zwarte speler van mijn team is ifquote:
Is dat een ander woord voor neger?quote:Op vrijdag 30 september 2011 11:11 schreef mash_ het volgende:
[..]
[..]
Die zwarte speler van mijn team is if
Ik bedoelde het zwarte kaartjequote:Op vrijdag 30 september 2011 11:13 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Is dat een ander woord voor neger?
Nee. Je moet eerst weten welke spelers het precies zijn. Dat vind je bijv via de links in dit forum:quote:Op vrijdag 30 september 2011 11:15 schreef vanpers het volgende:
En is er ook een mogelijkheid om op IF spelers te zoeken?
Ja joh ik snap het wel.quote:Op vrijdag 30 september 2011 11:14 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ik bedoelde het zwarte kaartjeAl is het toevallig wel een neger.
quote:Op vrijdag 30 september 2011 11:13 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Is dat een ander woord voor neger?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |