ja, dan schaamt je kind zich zo voor je, thomas waardeert dat ook niet , net zo min als mn uggs trouwensquote:Op zondag 2 oktober 2011 09:17 schreef twentemeisje het volgende:
Dat jurkje is ook echt zo Saar Cooki. Die moest ik gewoon dubbel hebben. En inderdaad, met een naakte mama achter de kinderwagen zou ze ook wel redelijk wat ongewenste aandacht trekken
.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het met hem eens ben voor wat de Uggs betreftquote:Op zondag 2 oktober 2011 09:21 schreef Cooki het volgende:
[..]
ja, dan schaamt je kind zich zo voor je, thomas waardeert dat ook niet , net zo min als mn uggs trouwens![]()
die jurk, hebben ze die ook groter, als in mama-size?
als ik n dochter had zou ik minstens 1 setje "zo mama zo dochter" willen
quote:Op zondag 2 oktober 2011 09:24 schreef Cooki het volgende:
![]()
ik heb geen uggs hoor, maar wel andere vreselijke outfits
Oh die wil ik voor mij en Tirza!quote:
ennuh.. dit vind ik niet zo leuk, het is geen plaatje, het is een foto, van mijn moeder en mijn zusquote:Op zondag 2 oktober 2011 09:50 schreef Elmo76 het volgende:
Hahaha
Waar haal je die plaatjes toch iedere keer zo snel vandaan cooki, geweldig!
quote:
welke? bedoel je de jurkjes of de antieke string?quote:Op zondag 2 oktober 2011 10:26 schreef miss_sly het volgende:
OMG, zouden er echt mensen zijn die zoiets dragen
Beidequote:Op zondag 2 oktober 2011 10:28 schreef Cooki het volgende:
[..]
welke? bedoel je de jurkjes of de antieke string?
Hebbe hebbe hebbeeeeh!quote:Op zondag 2 oktober 2011 10:27 schreef Cooki het volgende:
![]()
uhmm.. ontopic dan maar weer:
[ afbeelding ]
ja, vind jij ook dat t voor de meidenmama's veeel makkelijker isquote:Op zondag 2 oktober 2011 10:35 schreef Poppejans het volgende:
[..]
edit: dat bijenjurkjealleen al voor al die leuke rokjes en jurkjes moet ik een meisje!
Daar blijf ik nog steeds bijquote:Op zondag 2 oktober 2011 10:40 schreef Cooki het volgende:
[..]
ja, vind jij ook dat t voor de meidenmama's veeel makkelijker is![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |