En?quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:35 schreef Vlindur het volgende:
Psst, er staan nóg twee verse kaartjes hoor![]()
Over het kinderfototopic heb ik het niet. Hier vind ik het gewoon lullig dat anderen gewoon genegeerd worden terwijl ze ook hun best op een kaartje hebben gedaan. Ik heb die van Asyniur gekregen, mag ik dan alleen op hare reageren?quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:48 schreef mignonne het volgende:
[..]
En?
je hoeft toch niet verplicht Oeh en Ah te roepen bij álles voordat je mag reageren op iets wat je aandacht trekt? Ik ken Oeke persoonlijk en heb het kaartje hier staan, ik wilde daar graag op reageren als dat mag van jou.
Maar als verplicht reageren the way to go is dan zal ik dat onthouden voortaan, net als t fototopic, ook zo heerlijk spontaan die hele lijsten voordat je weer een foto durft te posten van je eigen kind.
dat zeg ik toch helemaal niet?quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:08 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Over het kinderfototopic heb ik het niet. Hier vind ik het gewoon lullig dat anderen gewoon genegeerd worden terwijl ze ook hun best op een kaartje hebben gedaan. Ik heb die van Asyniur gekregen, mag ik dan alleen op hare reageren?
En ik reageer ook niet op alles, maar nu er drie vlak achter elkaar staan vind ik het gewoon sneu voor de anderen.
Eens. En eens.quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:17 schreef Kleurdoos het volgende:
Overigens hoef je ook niet alles mooi te vinden en dan kan je beter wijselijk je mond houden
En nee dit impliceert niet dat ik alle kaartjes waar ik niet op reageer lelijk vind
Laten we t nu weer over de geboortekaartjes hebben *jeej*
Ben ik dan de enige die zo denkt? Nou prima. Whatever. klaar.quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:27 schreef mignonne het volgende:
meen je dit nou serieus?
dus als je alleen even snel wil zeggen dat je het kaartje leuk vindt dan moet dat via een privébericht, en als je in het topic wil reageren moet je op alles reageren?
seriously...
wáárom in hemelsnaam is het lullig? misschien is het wel zo wat KD zegt, vindt niet iedereen de voorgaande kaartjes mooi. Moet je dan een geveinsd "goh wat leuk zeg" gaan roepen?
of updaten dat ie er ook heus staatquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:43 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Verplicht lijstjes moeten posten omdat iemand zich anders genegeerd voelt
Als iemand zich genegeerd voelt kan ze zelf toch wel ff roepen dat haar kaartje ook best bijzonder is, toch?
Beetje jammer van de spelvout inderdaad. Maar verder is het niet iets wat je vaak ziet. En dus wel heel eigen vind ik.quote:Op donderdag 28 juni 2012 09:44 schreef oh-oh het volgende:
Oh WAUW Bodpa, wat vreselijk orgineel en leuk zeg![]()
Dat onderste kaartje, die tekst poeh, daar had je wel even iemand naar kunnen laten kijken zeg
Niet alleen een spelfout hoor, gewoon dat die hele lap tekst veel te lang is en niet loopt.quote:Op donderdag 28 juni 2012 09:55 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Beetje jammer van de spelvout inderdaad. Maar verder is het niet iets wat je vaak ziet. En dus wel heel eigen vind ik.
Strandkaartje is tof. Leuke naam ook! Krijg ook spontaan strandzin.
En er zat een vleugje echt zand over het hele kaartjequote:Op woensdag 27 juni 2012 23:25 schreef bodpa09 het volgende:
Hierbij ons kaartje:
[ afbeelding ]
Geboortetijd etc klopt niet, maar dat mag de pret niet drukken.
OMG!quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:06 schreef Poppejans het volgende:
[..]
En er zat een vleugje echt zand over het hele kaartje![]()
![]()
![]()
Echt superleuk!
Daar was niet iedereen even blij mee, en de sorteermachine van TNT had er ook wat moeite mee. Echt jammer. We krijgen allemaal kaartjes terug zonder envelop. Niet handig, want geen idee wie er geen kaartje heeft gekregen.quote:Op donderdag 28 juni 2012 17:06 schreef Poppejans het volgende:
[..]
En er zat een vleugje echt zand over het hele kaartje![]()
![]()
![]()
Echt superleuk!
Dat dus!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 12:45 schreef Chell het volgende:
Ik vond dat laagje zand superleuk juist!
Wel balen dat er kaartjes terugkomen bodpa
Hoe tof!quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
OMG!
( Jouw kaartje is nog steeds mn favo van hier though)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |