abonnement Unibet Coolblue
pi_102560227
Leuke kaartjes allemaal hoor O+.
Wanneer moet je trouwens ongeveer beginnen aan het bestellen van kaartjes? :@.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_102560295
Kuukske, doe maar een proef druk van te voren zo als je kleine er is hoef je maar te mailen/bellen om de bestelling te plaatsten met de juiste geboorte datum!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_102560384
Ja precies. Een proefdruk. Zo ver was ik :7.
Maar moet je die niet een x aantal weken vantevoren al regelen? Na de 20 weken kan dat toch wel een keer?
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_102560396
Bestellen jullie de kaartjes bij een "echte" drukker of online?
pi_102560670
Ik bestel ze online!
We hebben contact gehad met het bedrijf en elke keer kwam binnen 10 minuten een email terug met antwoord...we konden de definitieve aantal aangeven bij de finale bestelling.

Kuukske, we gaan de proefdruk aanvragen dit weekend! ben dan 32 weken
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_102560749
Ja, ben ook al online aan het kijken. Welke site?
pi_102560765
Oooooh. Dan hebben we nog even.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_102560842
Asy wat een lief kaartje!

Wij hadden geen gewicht, geen geboortetijd, geen lengte, geen rusttijden en geen verzoek om te bellen. Geen commentaar gehad en geen onverwachts bezoek op de stoep.
Kortom sociaal opgevoed die familie- en vriendenkring van ons :+
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_102560879
DML heeeeeeerlijk!! hebben wij ook niet op onze kaart!!

Kyara ik pm je O+
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_102560928
is goed!

Wij zetten wel de specs er op, maar geen gedichtje of zo.

Met alleen de adresgegevens zit ik al op een halve kaart vol :X
pi_102561188
Wij ook geen geboortetijd, geen rusttijd en geen belverzoeken opgenomen. Maar onze familie woont 1500 km verderop en we trokken gewoon de stekker uit de telefoon als er gerust moest worden. De kans op onverwachts bezoek was toch al klein en ze bellen wel terug als ze echt willen feliciteren.
Dit kaartje overigens. Die was perfect voor ons. Mooier konden we hem zelf niet maken en we hebben de tekst op de achterkant gewoon helemaal kunnen aanpassen aan onze wensen.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_102561355
Moooooooi O+ O+ O+
Ik doe mijn mobiel gewoon uit of op stil als ik niet gebeld wil worden :D
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_102561431
denk dat we toch even nadrukkelijk erbij moeten zetten dat mensen bellen voordat ze langskomen. Vind ik ook vanzelfsprekend maar in onze kring bevinden zich nog wel wat mensen met een plaat voor de kop....

[ Bericht 0% gewijzigd door Kyara op 01-10-2011 09:12:30 ]
  vrijdag 30 september 2011 @ 20:49:26 #39
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_102561638
Hier hadden wij ook dat uitdrukkelijke verzoek om te bellen maar dan nog had mijn schoonmoeder het idee dat ze maar altijd voor de deur kon staan zonder wat te laten horen. Regelmatig meegemaakt dat ik net wilde slapen, op bed lag en de bel ging en ze eigenlijk een beetje boos wat toen ik zei dat ik graag wilde dat ze even belde. Ze zei letterlijk "als ik mijn kleindochter wil zien hoef ik toch geen afspraakje te maken". Wel dus.
pi_102561708
becky...pfff echt! beetje respectloos zeg!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  vrijdag 30 september 2011 @ 20:56:23 #41
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_102561974
Tja, ik weet niet of het respectloos is, ik denk eerder een enorm enthousiasme. Kleinzoon woont een heel eind weg en daar kan ze niet zomaar langs.
pi_102561991
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 20:49 schreef becky27 het volgende:
Ze zei letterlijk "als ik mijn kleindochter wil zien hoef ik toch geen afspraakje te maken".
o|O

Waar komt het eigenlijk vandaan dat men de lengte en het gewicht van het kind op zo'n kaart vermeld? Ik vind dat onzin dus wij hebben het weggelaten.
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_102562444
Asy, wat een mooi en lief kaartje, wil ik wel een keer irl zien, trouwens O+
k ben wel benieuwd wat Harry ervan vindt dat er Harry op zijn kaartje staat ):O
Wie had het nou over vautu? amaranta/vlindur?
pi_102563844
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 20:31 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Asy wat een lief kaartje!

Wij hadden geen gewicht, geen geboortetijd, geen lengte, geen rusttijden en geen verzoek om te bellen. Geen commentaar gehad en geen onverwachts bezoek op de stoep.
Kortom sociaal opgevoed die familie- en vriendenkring van ons :+
Wij hadden ook geen rusttijden erop staan.
Ik vond het ook vanzelfsprekend dat er gebeld wordt enzo.
Hebben ook geen onverwacht bezoek gehad. Nou ja mn zus een keer ;) Maar dat was niet erg. Volgens mij ging ze even de hond uitlaten en toen kwam ze even langs ons huis. We hadden wel een paar dagen dat we even geen bezoek wilden, maar dat kwam door de vaccuumpomp en de hoofdpijn die Floris daardoor had. Dus even gewoon rust voor ons 3tjes O+
Ik zit me trouwens af te vragen of we zn gewicht en geboortetijd erop hebben gezet :? Ik weet t niet meer...stom.
Maar ben nog steeds zo blij met t kaartje en de stickers in zn kamer, tegenwoordig als je zegt: ga je de leeuw aaien gaat ie dat ook echt doen O+

Toevoeging :')
Geboortedatum, tijd en gewicht staan erop. Lengte niet, maar das ook niet gemeten.
Ook zn volledige naam staat erop (dus ook zn achternaam), want he we zijn niet getrouwd dus hij had ook mijn achternaam kunnen hebben :D

Oh en ik vind Lucas zn kaartje ook erg leuk!

[ Bericht 11% gewijzigd door Sonnetje85 op 30-09-2011 21:57:09 ]
  vrijdag 30 september 2011 @ 22:30:18 #45
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_102566841
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 21:05 schreef Cooki het volgende:
Asy, wat een mooi en lief kaartje, wil ik wel een keer irl zien, trouwens O+
k ben wel benieuwd wat Harry ervan vindt dat er Harry op zijn kaartje staat ):O
Wie had het nou over vautu? amaranta/vlindur?
En wat denk je dan van de foutieve geboortedatum? En het gewicht klopt ook niet ;)
dit was het definitieve ontwerp maar zelfs de ontwerpster (vriendin van ons) wist zijn namen niet totdat hij geboren was
Het gedicht is overigens van Oxymoron O+
pi_102567679
quote:
17s.gif Op vrijdag 30 september 2011 20:20 schreef Kyara het volgende:
Bestellen jullie de kaartjes bij een "echte" drukker of online?
Ik ben 2 keer bij een echte drukker geweest.
De 1e keer via (ex)schoonzus.
De 2de keer zelf een drukker benaderd.
pi_102568221
Online of via een drukker maakt weinig uit eigenlijk...
Een 'echte' drukker doet het tegenwoordig bijna altijd met een digitale printer...
De onlinekaartjes worden op een zelfde soort machine afgedrukt...

Wil je de kaartjes echt laten drukken dan zit daar dus een wat duurder prijskaarje aan...

De meeste mensen zien weinig verschil tussen digitaal gedrukte kaartjes en offset gedrukte kaartjes.... Iemand in het vak zit het verschil wel... (vaak ook beter papier e.d)
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
pi_102568656
Ik heb geen idee hoe de onze gedrukt/geprint zijn. Is bij een klant van mijn vriend gedaan. Hij heeft t zelf ontworpen. Ze hebben daar wel meegedacht, Met de proefdruk kregen we 3 soorten kaartjes mee. Met verschillende soorten papier en ook hebben ze bedacht dat het leuk is dat het gras op de hele binnenkant zit ipv alleen op de beschreven kant. En dat was ook leuker :D
  vrijdag 30 september 2011 @ 23:12:07 #49
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_102568947
De namen van Harry zijn in het echt veel mooier O+

Wij hadden er wel rusttijden op, maar we hielden ons er zelf ook niet aan, dus plande dan ook gewoon afspraken. Nu hebben we 'bel, kom en bewonder' en zolang ze maar bellen voor een afspraak vinden we het prima, dan plannen we gewoon weer wanneer wij dat willen :Y
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_102610511


met wat kleine aanpassingen is ie klaar, adres e.d ff weggepoetst :)
en t 'wil je ons lief lexje zien' gaat er ook af. was ff een ruimtevuller

tekst:

Down among the reeds and rushes
A baby boy was found
His eyes as clear as centuries
His silky hair was brown

Never been lonely
Never been lied to
Never had to scuffle in fear
Nothing denied to
Born at the instant
The church bells chime
And the whole world whispering
Born at the right time


Paul Simon-born at the right time


[ Bericht 27% gewijzigd door Kleurdoos op 02-10-2011 14:43:21 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')