SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oude Helden & Antihelden :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorige deeltjes:![]()
Topicreeks: Topchef
Kranenborg wil vlokken!
De kandidaten:
http://www.rtl.nl/huistuinkeuken/topchef/kandidaten/
Uitzending terugkijken :
http://www.rtl.nl/xl/#/a/201243/
Paul-89
quote:Op donderdag 29 september 2011 19:42 schreef Burner82 het volgende:
Ik EIS volgende week minimaal 1 lekkere kerel.
Eis ik een lekker wijf, tussen de kandidaten. Da's ook wel weer even geleden.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:42 schreef Burner82 het volgende:
Ik EIS volgende week minimaal 1 lekkere kerel.
Jij had net al tanlines bij 16 dames die hun lusten vierenquote:Op donderdag 29 september 2011 19:43 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Eis ik een lekker wijf, tussen de kandidaten. Da's ook wel weer even geleden.
Was er maar eentjequote:Op donderdag 29 september 2011 19:45 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Jij had net al tanlines bij 16 dames die hun lusten vieren
Ow, en ik eis dat die lekkere kerel een kandidaat is... er mag best wel een lekker wijf tussen staan, als ze maar weer weg is als de kandidaten aan de slag moetenquote:Op donderdag 29 september 2011 19:43 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Eis ik een lekker wijf, tussen de kandidaten. Da's ook wel weer even geleden.
Onder het genot van dames die hun lusten vierenquote:Op donderdag 29 september 2011 19:50 schreef Type-R het volgende:
"genot van een borrel. Of iets anders" ?
Tja, het blijft een docent he.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:51 schreef tweesterrentent het volgende:
Wat een seksloos wijf is die Susannah zeg.
Ik had het niet beter kunnen zeggenquote:Op donderdag 29 september 2011 19:51 schreef tweesterrentent het volgende:
Wat een seksloos wijf is die Susannah zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |