quote:
quote:Op vrijdag 30 september 2011 10:46 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Of: wie maakt het laddertopic?
quote:Op donderdag 29 september 2011 23:26 schreef Rockiejj het volgende:
http://www.filedude.com/download/kGpMIGlb4D00f87ec132
Goed? Of aanpassingen nodig???
Ik wacht al 49 uur...quote:Op vrijdag 30 september 2011 10:37 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Als je tegenstander bekend is mag je direct beginnen.
Bij mij schiet het nog niet echt op, nadat gisteren na meer dan 24 uur eindelijk weer een woord werd gelegd, wacht ik nu al weer 17 uur op het volgende woord...![]()
Sta je voor of achter?quote:
Beiden hebben slechts 1 woord gespeeld. Het is 10-18, waarvan de 10 van mij zijn.quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:00 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Sta je voor of achter?Ik sta gelukkig 117 punten voor, dus als hij niet speelt heb ik straks gewoon gewonnen als de deadline is geweest
lijkt me gewoon dat degene die niet meer reageert de verliezer is.... zelfde als resignen denk ik?quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:04 schreef Fogel het volgende:
[..]
Beiden hebben slechts 1 woord gespeeld. Het is 10-18, waarvan de 10 van mij zijn.
Lijkt me niet echt de bedoeling als de regel is dat degene met de hoogste score automatisch wint als die al dan niet bewust niet meer reageert na 1 woord.
Met Linux durf ik dat wel aanquote:Op vrijdag 30 september 2011 12:03 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik weet niet wat dat filedude is maar ik ga daar niks van downloaden.
Volgens mij is remlof op de verkeerde plek in de tweede ronde geplaatst... Hij was wedstrijd 6 en niet 8quote:Op donderdag 29 september 2011 21:04 schreef DaMart het volgende:
De spreadsheet is bijgewerkt trouwens. Het waren veel uitslagen, dus mocht ik er eentje over het hoofd hebben gezien, dan hoor ik het wel.
Er zijn dus ook al wat potjes voor ronde 2 bekend nu.
Klopt, ik moet in wedstrijd F spelen in de tweede ronde.quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:14 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Volgens mij is remlof op de verkeerde plek in de tweede ronde geplaatst... Hij was wedstrijd 6 en niet 8
Is dat de opzet van een laddercompetitie? Dit ziet eruit als een competitie waarbij je voordeel hebt als je heul veul speelt.quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Met Linux durf ik dat wel aan
Het is een XLS-bestand met alle namen en de regels, die ik nog niet helemaal snap:
[ afbeelding ]
Inderdaad, gewoon random sorteren, nieuwe leden komen standaard onderaan terecht, en als je iemand verslaat kom je boven hem terecht.quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:42 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Is dat de opzet van een laddercompetitie? Dit ziet eruit als een competitie waarbij je voordeel hebt als je heul veul speelt.
Je kan toch gewoon onderaan beginnen en degene boven je uitdagen om zijn plekje te winnen?
Maar misschien heb ik iets anders in mijn hoofd dan een laddercompetitie...
Ja, dit word nog vrij lastigquote:Op vrijdag 30 september 2011 14:55 schreef Liquidist het volgende:
Bezig tegen Ebut. We zijn allebei niet heel erg snel maar ik sta wel aardig voor nu ik INFUSEN heb kunnen leggen voor 135 punten
Ja, ik zal proberen wat sneller te reageren. Ik was gisteren de hele dag op excursie naar Rotterdam, dus vandaag dat het allemaal wat langer duurdequote:
Na de deadline valt degene die de vertraging veroorzaakt heeft (of een betere score heeft (ligt aan de situatie) af.quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:26 schreef Rockiejj het volgende:
Mustacio's WF doet t niet meer, wat doen we daar nu mee? Hij is wel al 40+ uur te laat..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |