abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102516364

Informatie:

Game: Battlefield 3
Platforms: Playstation 3, Xbox 360 en PC
Release datum: 25-28 oktober 2011
Beta: September 2011
Engine: Frostbite 2.0
Publisher/Developers: EA en DICE

Extra informatie/geruchten:

Online maps:
9 Maps bevestigt, dit is inclusief Back To Karkand maps.

- Bagdad Burning
- Operation Metro
- Caspian Border
- Strike At Karkand
- Wake Island
- Sharqi Peninsula
- Gulf Of Oman

Classes:

-Assault/Medic
-Support
-Engineer
-Sniper

Voertuigen:

- Growler ITV
- VDV Buggy
- HMMVVV(Humvee)
- Vodnik
- AV-25
- MP-2M
- LAV-AD
- 9K22 Tunguska-M
- M1 Abrams
- T90A
- AH-6J Littlebird
- Z-11W
- UH-1Y Venom
- KA-60 Kasatka
- AH-1Z Super Cobra
- MI-28 Havoc
- F/A-18E Super Hornet
- SU-35BM Flanker-E
- A-10 Thunderbolt
- SU-39
- RHIB
- AAV-7A1

In de loop van tijd zal er meer informatie volgen over wapens, voertuigen en online maps.

Playstation Network/Xbox Live namen:

Playstation Network:

Roces18: O_Roces
kwaliteit.: Het_Biertje
67Impala: Munn1k
vinnus: vinnus

Xbox Live:

MarkoAlmelo: MarkoAlmelo
Reintji: Baas NL
VerbodsBord: Malle Henkie

Kan iedereen zijn psn-id/xboxlive-id posten? Dan komen ze in de OP.
pi_102516416
Waarom werd er niet gelijk een nieuwe geopend :(

quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 16:03 schreef Blijepeen het volgende:
Mijn vriendin al orders gegeven om Battlefield 3 alvast te downloaden.
Kan ik gelijk beginnen als ik thuis kom.
Gaan we vanaaf volgas knallen peen!
pi_102516427
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 16:02 schreef Document1 het volgende:
Moet ik voor dat battlefeed gebeuren een origin account hebben?
Gewoon je EA account...
pi_102516448
Ik wil Battlefield 3 vanavond spelen, maar mijn vriendin blijft bij me eten :')
pi_102516465
I GrimLock I Xbox

Beetje rare visuele bug, als je grip zet op je wapen hou je die niet beet op je scherm.
pi_102516478
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 16:12 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

Gewoon je EA account...
Probeerde ik lukte niet.
pi_102516513
ik ga nu ook online

kan je trouwens ook caspian border spelen net zoals op pc of niet?
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_102516514
Ik vind dit zo jammer ;(

Maar ik vind het gewoon zo relaxt om op de bank onderuitgezakt te gamen ;(
pi_102516586
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 16:14 schreef Roces18 het volgende:
ik ga nu ook online

Dat vroeg ik me ook al of in het vorige topic :P
Ik heb zelf alleen 3 minuten Metro gespeeld voordat ik naar mijn werk moest ;(
En vanavond + morgen kan ik ook niet spelen.
Zal zaterdag overdag worden :N
pi_102516622
quote:
Op donderdag 29 september 2011 16:02 schreef Roces18 het volgende:
is 12 vs 12 wat of is het kut?

12 vs 12 werkt zeer goed.
genoeg actie

quote:
ik ga nu ook online

nee geen caspian border voor consoles. en zh1nto nog wat melde dat deze ook niet zal komen in console beta
pi_102516692
nah ik ga spelen grr
pi_102517039
quote:
1s.gif Op donderdag 29 september 2011 16:13 schreef Document1 het volgende:

[..]

Probeerde ik lukte niet.
raar... bij mij staan 2 soldiers. Rudycarell (gebanned maar dat weet EA natuurlijk niet) en ChielMontagne.

pi_102517246
quote:
19s.gif Op donderdag 29 september 2011 16:12 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik wil Battlefield 3 vanavond spelen, maar mijn vriendin blijft bij me eten :')
neuken > bf3
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
pi_102517406
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 16:35 schreef Sharpdressedman het volgende:

[..]

neuken > bf3
Tja dat wel, maar de kans op een saai avondje TV kijken zit er ook in :N
pi_102517581
Vrij veel bugs :o verder wel leuk enzo
pi_102517766
quote:
ik ga nu ook online

nee
graag verwijderen
pi_102520991
level 5 nu maar ik moet zeggen dat de beta wel een beetje tegenvalt.

Ten eerste 12 vs 12 :') , dat is gewoon pathethic.

Verder is het nog een beetje buggy en heeft iemand van de sociale werkplaats de key lay-out bepaald. Knifen op R2 :') :') 8)7

En tja, heb al die EOD robot voorbij zien komen, kreeg je met een halve clip ongeveer kapot. Verder vooral de map explored en daar ga ik nu weer mee verder.

Het is wel goed vermaak maar het kan een stuk beter, en de graphics zijn ook niet zo goed, beetje red dead redemption achtig.
  donderdag 29 september 2011 @ 18:43:54 #18
194659 Spittie
just doesn't give a fuck
pi_102521347
Ik krijg de beta niet aan de praat (PS3) :( Als ik in het menu zit en op Multiplayer klik gebeurt er niks... Iemand anders dit probleem? Ook de Battle Feed doet niks. Is de server plat ofzo?

Edit: never mind hij doet het al.
pi_102521425
Ik kom vandaag thuis uit m'n werk vandaan...zet m'n PS3 aan om de demo te downloaden...is er onderhoud aan de servers....FUUUUUUUUUUUUUUUUUU
  donderdag 29 september 2011 @ 18:47:50 #20
194659 Spittie
just doesn't give a fuck
pi_102521456
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 18:46 schreef pretpletter het volgende:
Ik kom vandaag thuis uit m'n werk vandaan...zet m'n PS3 aan om de demo te downloaden...is er onderhoud aan de servers....FUUUUUUUUUUUUUUUUUU
Een vriend van me had dat ook. Hij belde me toen die van mij op 10% was met downloaden, was net optijd.

Edit: Blijkbaar is het onderhoud van 18:00 tot 20:00
pi_102521477
FF de Beta gespeelt met surround systeem :s) :9~ :9~
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
pi_102521521
Even een paar n00b vragen:

• Soms krijg een rood (of wit) iets op me gericht als ik een laser ding op me krijg. Wat is dat?
• In deze map, loont het dan echt om een andere class te kiezen behalve assault?
• Wat is sowieso het verschil tussen assault en support?
• Ga je in een squad zitten met allemaal dezelfde classes?
• Volgens mij is kills maken niet alleen de bedoeling, maar hoe scoor je 'snel' meer punten?

Tot nu toe vind ik het erg vet. Maar heb het gevoel dat ik veels te veel aan het rushen ben.
pi_102522748
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 18:48 schreef -CRASH- het volgende:
FF de Beta gespeelt met surround systeem :s) :9~ :9~
Ja geil ofniet _O_
Hier ook :9
pi_102523987
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 18:50 schreef bierjoost het volgende:
• In deze map, loont het dan echt om een andere class te kiezen behalve assault?
• Volgens mij is kills maken niet alleen de bedoeling, maar hoe scoor je 'snel' meer punten?
* Ben veel snipers tegengekomen die mij hebben gedood van veraf. Als het je ding is past sniper goed bij de map. Engineer is leuk om mensen met de rocket launcher neer te knallen, maar er zijn weinig auto's om kapot (of heel) te maken.
*Support is ook leuk, je hebt een light machine gun in plaats van een assault rifle. Hier heb je deze keer ook een bipod bij, waarmee je hem op bijvoorbeeld de grond kan zetten als je ligt.
Het overduidelijke verschil is de Defibrillator van assault en de Ammo case van support.
*Je spawnt niet bij dezelfde classes in 1 squad.
*Naast kills moet je mensen reviven als assault, ammo geven als support en bommen plaatsen op de A en B. Of defusen als je moet verdedigen. Bij bad company (2) kon je ook mensen spotten maar ik heb dat hier nog niet gezien. Voor dit alles krijg je extra punten waardoor het veel sneller omhoog schiet dan door alleen te doden.
360: henk de vries
3ds: 2105-8632-9991
pi_102524516
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 18:50 schreef bierjoost het volgende:
Even een paar n00b vragen:

• Soms krijg een rood (of wit) iets op me gericht als ik een laser ding op me krijg. Wat is dat?

Tot nu toe vind ik het erg vet. Maar heb het gevoel dat ik veels te veel aan het rushen ben.
Rode verblinding is wanneer een laser op je richt (laser kan je op een wapen zetten). Voordeel van een laser is dat het preciezer schiet op afstand, nadeel is dus dat de ander ziet wanneer hij in vizier staat. Je ziet normaal ook vanuit welke richting de laser komt, dus dan kan je nog snel die kant uit vuren of natuurlijk gewoon tegen de vloer gaan om te ontwijken.

Zo lang je in de bovenste helft van het score board staat ga je totaal er op vooruit. Als je verder dan nummer 6 staat zou ik van tactiek veranderen :P Het loont bij battlefield zeker om van class te wisselen in verschillende stukken van rush. In die gangen kan je veel punten halen door met een 870 van dichtbij te vuren, terwijl je op het veld liever zou willen zoomen ofzo.

[ Bericht 0% gewijzigd door fyah op 29-09-2011 20:12:25 ]
graag verwijderen
pi_102529769
Het wordt tijd voor een nieuwe gen, dat is wel te zien.

Maar tot die tijd vermaak ik me toch prima met dit soort games, speelt lekker, en is niet dusdanig slecht dat het van gameplay afleidt.

Daarnaast, die pilaren en muren die steeds minder tegels op zich hebben door de shootouts zijn erg vet.
Geen referral hier.
pi_102531516
Meh, servers down.

Hoort er trouwens geen tank te zitten in deze map? Ik dacht dat ik die had gezien in de alpha.
pi_102532533
Hmm.. Ik weet het nog niet hoor. Vind het nogal MW aanvoelen, mede door de map. Dat prone is echt achterlijk op deze map, overal gasten in de bosjes, naast muren en midden op straat. Hoeft er van mij echt niet in.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_102532634
Kan niet meer joinen op de XBOX :'(
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
  donderdag 29 september 2011 @ 22:52:43 #30
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_102532910
Roep even wanneer er geen "Connection with EA online was lost" omhoog komt.

Leugenaars ook, iets wat ik nooit heb gehad kan ik ook niet zijn verloren toch! :D
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_102533269
Nog meer mensen die problemen hadden om met friends te spelen?
pi_102533484
mijn xbox gamertag voor in de op.

Anormius
Xbox Live: Anormius
pi_102533523
Ik moet wel wennen, best wel moeilijk om te zien als er nou een vijand voor mn neus staat of een teammaat :')
pi_102534040
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 22:59 schreef 67Impala het volgende:
Nog meer mensen die problemen hadden om met friends te spelen?
Jup, geen reactie als je op "join" drukt. 1 keer wel gelukt overigens (van de 60 keer proberen)
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_102536603
Ben eerlijk gezegd toch wel een beetje teleurgesteld na een eerste speelbeurt. Grafisch valt het me allemaal erg tegen. Vervolgens vond ik de gameplay weinig vernieuwend, wat opzich wel te begrijpen is want aan de gameplay is niks mis. Toch heb ik meer het gevoel alsof ik BC2.5 aan het spelen ben, voel echt bar weinig verschil met het vorige deel helaas.

De lag, bugs en campers zorgden ook niet voor een veel betere ervaring. Het zal sowieso wel weer een tof spel worden, net als de vorige delen maar ik had toch op iets meer gehoopt.
pi_102536621
Ik zat net serieus hard te pwnen op de PS3, valt hij opeens uit :o
De Playstation gaat ook opeens niet meer aan !

Iemand een idee ?
pi_102536686
graag verwijderen
pi_102537364
quote:
19s.gif Op vrijdag 30 september 2011 00:22 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik zat net serieus hard te pwnen op de PS3, valt hij opeens uit :o
De Playstation gaat ook opeens niet meer aan !

Iemand een idee ?
YLOD?
  vrijdag 30 september 2011 @ 07:57:11 #39
286575 Roces18
Chef de party
pi_102539364
Wel jammer dan ze voor een beta een map genomen hebben waar geen voertuigen bij zitten. Zo mis ik het hele bf gevoel, en lijkt het meer of ik cod aan het spelen ben.

Verder is die aim assist op lange afstanden dramatisch :') , het is wel realistisch dat je met burst moet schieten op lange afstanden maar het werkt niet echt..

En die APc is echt wel een misser. Voor sommige slechtere teams is die echt wel nodig om door te breken door de eerste defensie linie.

Want uit 12 potjes ofzo, ben ik misschien 2x buiten geweest achter het vliegveld.

Maar verder is het weer donders verslavend het zou verboden moeten worden
pi_102539530
Ik heb maar 3 potjes kunnen spelen, maar wel redelijk wat bugs tegen gekomen en pff.. wat een lag, maargoed dat kan ook door m'n brakke internet verbinding komen.

Ik ga em wel halen omdat ik wel weer eens even een shooter wil spelen en ik bedankt voor MW3 dus dan word het deze maar.

Ik hoop wel dat ze inderdaad nog het één en ander fine-tunen maar.. ik ga er vanuit dat dat allemaal wel goed komt want laten we niet vergeten dat dit een Beta is.
pi_102539542
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 07:57 schreef Roces18 het volgende:
Wel jammer dan ze voor een beta een map genomen hebben waar geen voertuigen bij zitten. Zo mis ik het hele bf gevoel, en lijkt het meer of ik cod aan het spelen ben.

Verder is die aim assist op lange afstanden dramatisch :') , het is wel realistisch dat je met burst moet schieten op lange afstanden maar het werkt niet echt..

En die APc is echt wel een misser. Voor sommige slechtere teams is die echt wel nodig om door te breken door de eerste defensie linie.

Want uit 12 potjes ofzo, ben ik misschien 2x buiten geweest achter het vliegveld.

Maar verder is het weer donders verslavend het zou verboden moeten worden
Metrostation bedoel je :D ?
  vrijdag 30 september 2011 @ 08:32:53 #42
286575 Roces18
Chef de party
pi_102539694
Ja, dat is ook de enige map die we nu hebben :P op de console dan ;)
pi_102539830
Het doet mij denken aan MOH en dat is niet positief..
pi_102540178
Heb hem zelf gepreorderd (inc back to karkand natuurlijk) voor de 360, word m'n eerste FPS op de Xbox. Ik hoop dat ik kan wennen aan de controller in plaats van Tobo en muis.

Is een tijd geleden dat ik zo naar een game heb uitgekeken!
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_102540453
Ik vond het spel juist super dik. Weinig last van bugs, af en toe dat ik iemand weg zag zakken in de grond. Ook totaal geen problemen met de map. Close combat is juist wel een beetje mijn ding. Wat ik wel merk t.o.v. van BC2 is dat het een stuk lastiger is om van veraf iemand dood te schieten. Dit was met BC2 met bijv. een AN94 een fluitje van een cent.
pi_102542189
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 00:57 schreef mamaisboos. het volgende:

[..]

YLOD?
Hmm deed hem in een andere stekkerdoos en nu doet hij het weer, echt vaag.
  vrijdag 30 september 2011 @ 11:04:45 #47
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_102543098
Gisteren even geprobeerd, maar ik krijg steeds deze melding.
"Connection with EA online was lost"

Las op het EA forum dat meerdere Xbox360 gebruikers hier last van hebben, dus ik probeer het straks nog wel een keer.

Ik kan trouwens ook niet inloggen op: http://battlelog.battlefield.com
Beetje irritant, hij zegt: "Your account is not allowed to log in"
Waar slaat dit op?? :N
"Thats how we roll in the Shire!"
pi_102543397
Ik vind dit spel echt zó vet heh :D !
Ik ga hem denk ik niet halen voor de Pc maar gewoon voor de PS3 :D
Heerlijk onderuit gezakt gamen :D !
pi_102543688
quote:
19s.gif Op vrijdag 30 september 2011 11:14 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik vind dit spel echt zó vet heh :D !
Ik ga hem denk ik niet halen voor de Pc maar gewoon voor de PS3 :D
Heerlijk onderuit gezakt gamen :D !
Als je hem voor de PS3 haalt add mij dan even! Ik heb echt gemerkt dat je veel meer in Squad verband moet werken dan in BC2. In BC2 was ik nogal een lone wanderer om het zo maar te noemen. Kon je ook makkelijk MCOMS pakken in je eentje, maar het is mij hier nog geen 1x gelukt. En dat supressing fire werkt ook goed, want je kan je zo echt beter verplaatsen. :D Pre-order staat al een aantal maanden dus het kan mij niet snel genoeg 28 oktober zijn!
pi_102543811
quote:
11s.gif Op vrijdag 30 september 2011 11:22 schreef 67Impala het volgende:

[..]

Als je hem voor de PS3 haalt add mij dan even! Ik heb echt gemerkt dat je veel meer in Squad verband moet werken dan in BC2. In BC2 was ik nogal een lone wanderer om het zo maar te noemen. Kon je ook makkelijk MCOMS pakken in je eentje, maar het is mij hier nog geen 1x gelukt. En dat supressing fire werkt ook goed, want je kan je zo echt beter verplaatsen. :D Pre-order staat al een aantal maanden dus het kan mij niet snel genoeg 28 oktober zijn!
Hoe werkt dat supressing fire? Ik kreeg er punten voor, maar weet niet waarom. Ik heb nog nooit een BF game gespeeld, maar heb het idee dat de learning curve alleen al erg lang is. Daarnaast moet je ook nog skills ontwikkelen.

Ik speel de beta nu op de PS3, in hoeverre mis je de voicechat? Aangezien voicechat niet zo common is als op de X360.
pi_102544426
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 11:04 schreef Giester het volgende:
Gisteren even geprobeerd, maar ik krijg steeds deze melding.
"Connection with EA online was lost"
Ik kan trouwens ook niet inloggen op: http://battlelog.battlefield.com
Beetje irritant, hij zegt: "Your account is not allowed to log in"
Waar slaat dit op?? :N
Je hebt wel een EA-account?
  vrijdag 30 september 2011 @ 11:50:00 #52
286575 Roces18
Chef de party
pi_102544514
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 11:26 schreef bierjoost het volgende:

[..]

Hoe werkt dat supressing fire? Ik kreeg er punten voor, maar weet niet waarom.
Als je richting de vijand schiet dan krijg je dat als het goed is.

Ik leg de beta nu naast me neer, en wacht verder totdat de echte game uit is. Zit namelijk in 5 uurtjes nu op level 13. Elke keer MVP , dus zo moeilijk is het niet. Alleen die aim assist is echt gaar, en helemaal op lange afstanden werkt het slecht.

Verder is het echt klote dat als je dood bent, je eerst een fucking semi-killcam moet bekijken en dan nog moet wachten omdat hij zogenaamd moet saven :') slap excuus voor een spawnlimit. Van mij part gooien ze dat er allemaal af, aangezien we maar 12 vs 12 hebben.

En de graphics ja, wel jammer want op de PC zijn ze tien keer beter ;(
  vrijdag 30 september 2011 @ 11:51:24 #53
204326 metzman
Tha Metzenizer
pi_102544557
Ik heb de game gepre-ordered voor de xbox360 vanwege veel vrienden die ook samen met mij Bad Company 2 spelen, maar zit nu te twijfelen of het een pre-order waard is. Als ik de mooie youtube beelden zie van de Caspian Border servers op PC, realiseer ik me dat de consoles dit keer kwa graphics toch echt veel onderdoen voor de PC versie ipv alleen een hogere resolutie en wat scherpere filtering.

Ik weet echt wel dat het een beta is met een nieuwe game-engine en dat veel van de grote bugs en oneffenheden er altijd in de laatste weken eruit gehaald worden, maar ze hebben nog een klein maandje en de game voelt toch meer als een BC 3 aan dan een echte diepgaande opvolger van BF 2.
Ik ben groot supporter van DICE en hoopte dat BF3 in de praktijk net zo geweldig zou worden als de marketing campaign ons deed geloven, want ik werd ook samen met velen moe van de COD games. En ik geloof wel dat de Campaign erg tof gaat worden.
Maar ik ben bang dat ze een misstap maken met deze open beta gezien de stormvloed aan negatieve reacties die ze krijgen. Ook omdat er domme mensen zijn die het als "demo" zien. Niet iedereen snapt hoe een beta werkt en hierdoor zullen ze veel potentiėle kopers wegjagen, niet slim.

Ze hadden de beta intern moeten laten of gesloten met sowieso Caspian Border als standaard map en niet de COD-achtige Infanterie map zoals Operation Metro. Zo gaan mensen weer "COD kloon" en "nieuwe MOH?" schreeuwen, terwijl Battlefield zoveel meer heeft te bieden heeft op gebied van grote gevechten en goed teamwork. Operation Metro zorgt weer dat mensen COD-stijl gaan spelen, iets waar Battlefield zich JUIST weg van moet blijven.

Maar ook de consolerestrictie van 12 vs.12 vind ik meh, zeker als je ziet hoe groot een map als Caspian Border is. De grote schaal past niet bij zo'n limiet denk ik, maar ze gaan de maps niet aanpassen voor console, daar was met Bad Company 2 wel rekening mee gehouden en daar klopte de verhoudingen wel.
Ik ben nog steeds Battlefield fan, maar vind dit alles gewoon een beeeetje jammer. Daarbij heb ik nog nooit zoveel terugkomende bugs in een beta gezien die er allang uit hadden moeten zijn, zoals het half door de grond zakken en rare flitsen/killcam glitches. Het voelt alsnog meer als een Alpha aan soms.

Ik hoop echt dat Dice goed luistert naar de fans en beta spelers, want ik wil zo graag dat dit een solide game word en een geweldig deel in de Battlefield franchise en wil deze game zo graag met vrienden op de xbox spelen, maar ik kijk op dit moment meer uit naar Rage volgende week.
"I admire it's purity" - Ash
pi_102544637
Ik denk/hoop dat ze caspian border gaan vrijgeven misschien als mensen het te COD vinden.

Ikzelf weet gewoon dat het goed komt, Rush is ook geen echte BF mode.
  vrijdag 30 september 2011 @ 11:54:18 #55
286575 Roces18
Chef de party
pi_102544643
Inderdaad, want met 12 vs 12 zijn er vaak gaten open in je defense. Zodat vijanden gewoon langs je heen lopen en je vervolgens in je rug knifen. Beetje lame.

Als je ziet wat MAG had met 256 players, natuurlijk is BF3 iets mooier maar wat betreft de reden die ze gaven dat er veel destruction was en dat er een limiet op de bandbreedte daardoor zat vind ik echt onzin. Zoveel destructie is er nou ook weer niet, want in bc2 kon je nog hele huizen neerhalen
  vrijdag 30 september 2011 @ 11:55:17 #56
286575 Roces18
Chef de party
pi_102544685
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 11:54 schreef RudyCarell het volgende:
Ik denk/hoop dat ze caspian border gaan vrijgeven misschien als mensen het te COD vinden.

Ikzelf weet gewoon dat het goed komt, Rush is ook geen echte BF mode.
Als ze conquest gaan doen, 2 zitten er in een vliegtuig, 2 snipers , 2 in tanks en zo lopen er nog maar 6 van je team in het veld. En die splitsen zich natuurlijk ook weer op , en tja ik vind het wel erg weinig. ;(
pi_102544786
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 11:50 schreef Roces18 het volgende:

[..]

Als je richting de vijand schiet dan krijg je dat als het goed is.

Ik leg de beta nu naast me neer, en wacht verder totdat de echte game uit is. Zit namelijk in 5 uurtjes nu op level 13. Elke keer MVP , dus zo moeilijk is het niet. Alleen die aim assist is echt gaar, en helemaal op lange afstanden werkt het slecht.

Verder is het echt klote dat als je dood bent, je eerst een fucking semi-killcam moet bekijken en dan nog moet wachten omdat hij zogenaamd moet saven :') slap excuus voor een spawnlimit. Van mij part gooien ze dat er allemaal af, aangezien we maar 12 vs 12 hebben.

En de graphics ja, wel jammer want op de PC zijn ze tien keer beter ;(
Daar irriteerde ik me zo tering hard aan. Heb je degene die je dood hebt geschoten 10sec bekeken en wil je direct respawnen gaat eerst nog rustig saven. Vooral als de bom geplant was en je direct wou spawnen is het rete irritant.

Op zich valt de 12v12 me tot nu toe nog mee op deze map. Overal druk genoeg maar ook nog genoeg ruimte om te flanken, hoeft voor mij echt geen 32v32 te zijn. Ben wel benieuwd hoe het zal gaan met de grote maps met voertuigen en 12v12 aangezien het dan wel een groter verschil kan maken.
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
  vrijdag 30 september 2011 @ 12:03:33 #58
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_102544956
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 11:46 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

Je hebt wel een EA-account?
Yep! Net nog nagekeken zelfs, kan op EA gewoon inloggen.
Maar ik denk dat het komt omdat ik BF3 nog niet heb gespeeld.
Kwam er gister niet op.
  vrijdag 30 september 2011 @ 12:07:23 #59
286575 Roces18
Chef de party
pi_102545098
En ook als je spawnt op een squadmember, als je hem aanklikt kan de vijand je al zien staan voordat je bent gerespawned :') , dus aimen en wachten tot je spawnt 8)7
  vrijdag 30 september 2011 @ 12:07:59 #60
286575 Roces18
Chef de party
pi_102545120
Nu maar is op de pc proberen, kijken hoe dat eruit ziet :)
pi_102545563
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 11:26 schreef bierjoost het volgende:

[..]

Hoe werkt dat supressing fire?

Ik kreeg er punten voor, maar weet niet waarom. Ik heb nog nooit een BF game gespeeld, maar heb het idee dat de learning curve alleen al erg lang is. Daarnaast moet je ook nog skills ontwikkelen.

Ik speel de beta nu op de PS3, in hoeverre mis je de voicechat? Aangezien voicechat niet zo common is als op de X360.
Voicechat vind ik juist wel fijn en gezellig ook met name. Meestal zit je toch met 4 relatief bekende en als het erop aan komt kan je elkaar wel goed helpen. 9 van de 10 keer zijn we gewoon slap aan het ouwehoeren en gamen tegelijk, maar in BFBC2 had ik met mijn vaste club toch atlijd wel gold squad pin en waren we top 4.

Ik kwam trouwens gister iemand tegen die was al lvl 33 :') Ik leg de demo voorlopig niet naast me neer, want heb toch niks anders te spelen atm. Alvast een beetje de wapens exploreren wat wel en niet kan en dan voor de real deal gelijk goed beginnen. Ik speel nu veel met de M249 en dat ding is relaxt zodra je de 1e scope erop hebt. Damn :D
  vrijdag 30 september 2011 @ 12:37:16 #62
286575 Roces18
Chef de party
pi_102546049
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 12:07 schreef Roces18 het volgende:
Nu maar is op de pc proberen, kijken hoe dat eruit ziet :)
Mijn falende grafische kaart belemmert mij om het op de pc te proberen :'( Maar ik kan je wel vertellen dat ik hem eventjes op low heb gespeeld en dat zag er ongeveer uit als op de ps3
pi_102546867
Hoop dat ze nog een update uitbrengen voor de voicechat en join/squad systeem.
Komen niet bij elkaar in een squad als we joinen.
Vanavond maar weer proberen.

http://forums.electronica(...)ment-voice-chat.html
Iemand met hetzelfde probleem

[ Bericht 40% gewijzigd door Blijepeen op 30-09-2011 13:31:06 ]
Je vader
pi_102547132
Ben eigenlijk al een beetje klaar met deze map en deze game mode. Campen word teveel beloond hierbij en ik krijg meer een CoD gevoel dan een BF gevoel.
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
pi_102548861
Net even de beta gespeeld. Ben best wel teleurgesteld. Neem aan dat ze nog heel veel gaan fixen in de uiteindelijke versie, want wat ik nu gezien heb valt me zwaar tegen.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 30-09-2011 14:01:23 ]
pi_102549300
quote:
11s.gif Op vrijdag 30 september 2011 11:22 schreef 67Impala het volgende:

[..]

Zelf heb ik in 2 potjes 5 verdedigd en 3 kapot gemaakt :D in mijn eentje haha
Maar voeg me maar toe, mijn PSN is Larsiee :)
  vrijdag 30 september 2011 @ 14:16:58 #67
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_102549372
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 14:00 schreef Gewas het volgende:
Net even de beta gespeeld. Ben best wel teleurgesteld. Neem aan dat ze nog heel veel gaan fixen in de uiteindelijke versie, want wat ik nu gezien heb valt me zwaar tegen.
Onderbouwen!
Wat kan er anders?
pi_102549525
Btw voeg me toe :)

PSN: Blijepeen
Je vader
pi_102549679
Trouwens, het is oneerlijk om de PC versie met die van de consoles te vergelijken.
Op de PC wordt hij gespeeld op een scherm van 22"
Op de consoles wordt hij meestal gespeeld op schermen van 40", dat is dus bijna 2x zo groot.
Als het beeld zo wordt uitgerekt is het toch ook logisch dat het er slechter uit komt te zien ?

Of zie ik het niet goed :P ?
  vrijdag 30 september 2011 @ 14:30:41 #70
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_102549728
quote:
19s.gif Op vrijdag 30 september 2011 14:28 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Trouwens, het is oneerlijk om de PC versie met die van de consoles te vergelijken.
Op de PC wordt hij gespeeld op een scherm van 22"
Op de consoles wordt hij meestal gespeeld op schermen van 40", dat is dus bijna 2x zo groot.
Als het beeld zo wordt uitgerekt is het toch ook logisch dat het er slechter uit komt te zien ?

Of zie ik het niet goed :P ?
Yeah bwoiiii, want dat is inderdaad de goede beredenering! 8)7

Op pc's zijn de instellingen te wijzigen naar de beschikbare hardware.
Op de pc kan het er ook crap uitzien, maar ook veel beter.
Ook heeft de pc betere textures en directx 11 features die de consoles niet hebben.
En zo zijn er nog vele redenen waarom de pc mooier is.
Maar niet perse beter! Als de gameplay hetzelfde is, dan gaat het er alleen nog om hoe je wilt gamen.
Ik? Op de bank, controller erbij, drankje erbij en gaan! 8-)
pi_102549755
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 14:16 schreef Giester het volgende:

[..]

Onderbouwen!
Wat kan er anders?
Ik zal het proberen uit te leggen. ;)

Ten eerste voelde het richten met het wapen heel onhandig aan/niet soepel. Ook een vol magazijn geleegd op een vijand die niet neer ging.

Graphics vind ik minder mooi dan BF:BC 2 (speel hem op de PS3), maar ik neem aan (en hoop natuurlijk) dat dit mooier zal zijn in de uiteindelijke versie.

Maar bovenal gaf deze beta me niet het 'Battlefield gevoel' zoals ik dat wel had met BF 2. Misschien ook door de afwezigheid van voertuigen. Ben wel benieuwd naar hoe de andere mappen zijn.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 30-09-2011 14:32:51 ]
  vrijdag 30 september 2011 @ 14:33:19 #72
286575 Roces18
Chef de party
pi_102549807
Wat betreft het squad gedeelte ben ik het er wel zeker mee eens. Zeker in Metro moet je samenwerken om een m-com te verdedigen anders gaat het niks worden. In je eentje kan je hem wel gauw beplanten met c4 maar je kan hem niet in je eentje verdedigen tegen het hele andere team..
pi_102549960
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 14:16 schreef Giester het volgende:

[..]

Onderbouwen!
Wat kan er anders?
Zoals ik zei, teveel lijkt het op CoD. Misschien dat dit op andere maps beter werkt maar op deze is run and gunning zonder tactiek imo. Ik hoop echt dat het beter is in andere maps.

Ook zit er nu nog in de beta teveel bullshit. Ik schiet een magazijn leeg op iemand die naar mij sprint en hij gaat niet dood, in zn sprint schiet hij 1 kogel en ik ben direct door (???). Ook mag het headshot systeem een stuk beter worden gemaakt. Te vaak zie ik alleen een hoofdje en dan met de sniper of acog scope op mn assault rifle schiet ik 1/2x raak en nog steeds niet dood, daar erger ik me dan ontzettend aan.

Graphics boeien me niet zoveel, als CS 1.6 nog veel werd gespeeld had ik dat nu ook gespeeld. Voor high end gamen moet je naar de PC, makkelijk zat :P
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
  vrijdag 30 september 2011 @ 14:40:17 #74
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_102550026
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 14:38 schreef dreamzk het volgende:

[..]

Zoals ik zei, teveel lijkt het op CoD. Misschien dat dit op andere maps beter werkt maar op deze is run and gunning zonder tactiek imo. Ik hoop echt dat het beter is in andere maps.

Ook zit er nu nog in de beta teveel bullshit. Ik schiet een magazijn leeg op iemand die naar mij sprint en hij gaat niet dood, in zn sprint schiet hij 1 kogel en ik ben direct door (???). Ook mag het headshot systeem een stuk beter worden gemaakt. Te vaak zie ik alleen een hoofdje en dan met de sniper of acog scope op mn assault rifle schiet ik 1/2x raak en nog steeds niet dood, daar erger ik me dan ontzettend aan.

Graphics boeien me niet zoveel, als CS 1.6 nog veel werd gespeeld had ik dat nu ook gespeeld. Voor high end gamen moet je naar de PC, makkelijk zat :P
Er moet /*/*GVD**/// een nieuwe Xbox worden gereleased!!!
Dan kunnen we eindelijk eens wat betere graphics en physics verwachten.
pi_102550027
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 14:30 schreef Giester het volgende:

[..]

Yeah bwoiiii, want dat is inderdaad de goede beredenering! 8)7

Op pc's zijn de instellingen te wijzigen naar de beschikbare hardware.
Op de pc kan het er ook crap uitzien, maar ook veel beter.
Ook heeft de pc betere textures en directx 11 features die de consoles niet hebben.
En zo zijn er nog vele redenen waarom de pc mooier is.
Maar niet perse beter! Als de gameplay hetzelfde is, dan gaat het er alleen nog om hoe je wilt gamen.
Ik? Op de bank, controller erbij, drankje erbij en gaan! 8-)
Daar heb je gelijk in :)
Gameplay gaat bij mij ook voorop, en alsnog vind ik het er beter uitzien dan Black Ops.
En misschien is de beta nog erg gestript (om de te downloaden aantal GB's compact te houden).
Misschien wordt de final version beter :)

Voor de rest ben ik wel bang dat de gameplay op de consoles minder zal zijn dan op de PC.
Vooral om het bovengenoemde feit dat de player restrictie 12vs12 is ;(
pi_102550081
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 14:33 schreef Roces18 het volgende:
Wat betreft het squad gedeelte ben ik het er wel zeker mee eens. Zeker in Metro moet je samenwerken om een m-com te verdedigen anders gaat het niks worden. In je eentje kan je hem wel gauw beplanten met c4 maar je kan hem niet in je eentje verdedigen tegen het hele andere team..
Gisteravond lukte me dat wel een aantal keer :P
Gewoon planten en een eindje verderop in de bosjes of achter een muurtje campen, met je crosshair op de bombplant gericht, als er dan een enemy komt om te defusen maai je ze zo neer :P
  vrijdag 30 september 2011 @ 14:43:09 #77
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_102550112
quote:
19s.gif Op vrijdag 30 september 2011 14:40 schreef So_Surreal_Baby het volgende:

[..]

Daar heb je gelijk in :)
Gameplay gaat bij mij ook voorop, en alsnog vind ik het er beter uitzien dan Black Ops.
En misschien is de beta nog erg gestript (om de te downloaden aantal GB's compact te houden).
Misschien wordt de final version beter :)

Voor de rest ben ik wel bang dat de gameplay op de consoles minder zal zijn dan op de PC.
Vooral om het bovengenoemde feit dat de player restrictie 12vs12 is ;(
Tja, ik denk dat als je toch het echte Battlefield gevoel wilt hebben, dan moet je hem op de pc spelen. Bigger, better and more Gangster!

Maar zoals ik al zei, ik zit op m'n werk al achter de pc. Thuis wil ik lekker m'n tv, surround en m'n bank. Beter!
pi_102550411
Als het EA's opzet is om het bloed onder m'n nagels vandaan te halen dan zijn ze geslaagd!!! Kom ik godver op die xbox omdat de PC-versie zo hard zuigt, gaan ze me er hier na een paar uurtjes spelen ook al uit games gooien en met errors smijten!!

Ze zijn hard op weg die hele game zo hard te verzieken met deze 'nep-demo' dat ze de tiffus kunnen krijgen
pi_102550759
Tip: zet Wartapes aan als je een leuke installatie heb staan :P
Je vader
  vrijdag 30 september 2011 @ 15:22:54 #80
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_102551202
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 15:05 schreef Blijepeen het volgende:
Tip: zet Wartapes aan als je een leuke installatie heb staan :P
Ja, wat is dat?
Hij staat nu op Home Cinema bij mij.
Omdat: DTS
pi_102551418
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 15:22 schreef Giester het volgende:

[..]

Ja, wat is dat?
Hij staat nu op Home Cinema bij mij.
Omdat: DTS
Omgevingsgeluiden zijn scherper en meer bas volgens mij.
Merk je ook al in het menu.

Laat even weten als je ook verschil merkt.
Hier wel met een Logitech Z 5500

[ Bericht 7% gewijzigd door Blijepeen op 30-09-2011 15:47:26 ]
Je vader
  vrijdag 30 september 2011 @ 15:42:42 #82
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_102551758
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 15:30 schreef Blijepeen het volgende:

[..]

Omgevingsgeluiden zijn scherper en meer bas volgens mij.
Merk je ook al in het menu.
Nice!
pi_102553222
Het gaat echt kut :')
pi_102553901
Vraag me af of deze game er mooi uit gaat zien op de Wii U, aangezien die grafisch iets meer kracht zou moeten hebben dan de xbox en playstation. Maar dan zijn we ook al weer een half jaar verder en dan heb ik hem allang op de xbox :').

Weet iemand trouwens of je je adem in kunt houden als sniper? Dat richtpunt gaat ontzettend heen en weer.
pi_102554744
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 16:44 schreef pugehenis het volgende:
Vraag me af of deze game er mooi uit gaat zien op de Wii U, aangezien die grafisch iets meer kracht zou moeten hebben dan de xbox en playstation. Maar dan zijn we ook al weer een half jaar verder en dan heb ik hem allang op de xbox :').

Weet iemand trouwens of je je adem in kunt houden als sniper? Dat richtpunt gaat ontzettend heen en weer.
volgens mij komt hij niet op de wii u? adem inhouden gaat met linkerstick indrukken, en heeft eigenlijk alleen nut als je een sterke scope gebruikt.
graag verwijderen
pi_102555766
Ik vind het een vette game en morgen ga ik hem preorderen. W00t
pi_102556587
EA faalt weer als vanouds. Het enige wat ik te zien krijg is "Connection with EA online was lost" en met mijn account kan ik niet inloggen. Wat een brol.
  vrijdag 30 september 2011 @ 18:29:44 #88
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_102556759
Zooo, net even op de pc gespeeld en het draait beter dan verwacht.
Ik speel met video settings op Ultra en alles verloopt vloeiend.

Nu zo even op de Xbox testen en kijken hoe dat er uit ziet.
Ben benieuwd.
pi_102562418
ik vind het goed spelen, vind de map ook niet verkeerd. textures mogen wel wat beter mja.
"Dubbelop alsof ik een quote citeer"
pi_102562685
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 21:05 schreef Koopsie het volgende:
ik vind het goed spelen, vind de map ook niet verkeerd. textures mogen wel wat beter mja.
Het voelt en speelt meer als een vroege alpha versie. Het is totaal niet af. Ik ga er maar vanuit dat dit gewoon een hele oude build is :{
pi_102562773
1942 echt helemaal kapot gespeeld, daarna geen BF game meer aangeraakt. Ligt het aan mij of heeft dit niks met de BF franchise te maken? Ik ben in ieder geval weer een persoon die door deze gare beta de game niet gaat kopen
pi_102569348
Vanavond een tijdje zitten spelen op de beta, enige wat me echt afschrok waren mn eigen controller skills met mn paniek aim.
Verder vond ik het zeer vermakelijk!
Ga hem proberen niet meer aan te raken tot het complete spel er is, maar ben er bang voor dat ik morgen weer even een potje moet doen.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_102571462
Paar mooie potjes vanavond!

IK heb wel vertrouwen in het spel. De Beta/demo van BFBC2 was ook knap kut maar heb me prima vermaakt met het spel.

Vind de map wel kut trouwens, meer richting COD maar wel beter.
Nog wel wat werk te doen met de bugs.
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 02:25:55 #94
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_102575277
De map is niet zozeer kut imo, wat wel kut is is dat er niks geen logica in dat hele rush zit. Als het hele enemy team loopt te campen wanneer je de eerste M-com voorbij bent dan schieten ze je daarna in je rug :')

Heb BF nog nooit op de Xbox gedaan tot net en toch wel positief gestaan aan het einde telkens dus valt me nog mee. Wel keihard spastisch en ik spray maar een eind in het rond.

En tja mensen zeggen wel telkens het is een beta maar toch, wat mij betreft hadden ze het al beter kunnen maken dan dat het nu is en dan hadden ze een veel betere indruk gegeven dan nu. En misschien is dit wel het alpha gebeuren maar dan zijn ze helemaal gek want dan krijg je 10000 bugs die je al lang hebt opgelost. Hij staat en blijft op de pre-order staan voor de PC iig, waar ik hem helaas niet kan spelen, die moet even een upgrade qua geheugen :P

Knifen gaat toch ook veel te traag? Er plantte net iemand C4 en ik rende direct naar hem toe en wou hem knifen maar tegen die tijd zat de C4 er al op en schoot hij mij neer :{

Edit: net lekker bezig, ik stond al 10 - 0 voordat we naar de metro gingen, knal ik net 2 gasten tegelijk neer met een SMAW en verlies ik de connectie en krijg em niet meer terug ;(

[ Bericht 7% gewijzigd door Catkiller op 01-10-2011 03:07:09 ]
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 08:32:29 #95
286575 Roces18
Chef de party
pi_102576139
Ook al meerdere malen de squad wipe ribbon mogen ontvangen. Vooral als ze gaan campen met hun hele squad, moet je hun gewoon kapot sprayen.

Ik mis wel een call of duty flashbang in dat soort momenten :P
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 12:03:17 #96
286575 Roces18
Chef de party
pi_102579292
Net weer even gespeeld, totaal 6 uur speeltijd lvl 18.

Tja, aan sommige dingen erger ik me echt kapot. Zoals het feit dat ik nergens mensen kan muten?? Allemaal achterlijke duitsers overal. En dan nog de overpowerd submachine guns. Echt werkelijk onzinnig gewoon wie die wapens heeft gebalanceerd. Ik loop met een assault rifle, en ik moet zeker 8 kogels in iemand hebben voordat die dood is terwijl het best een zwaar wapen is. Terwijl een ump-45 mij met 1 kogel telkens dood heeft :') :') 8)7 het is een fucking sub machine gun. En het sterkste wapen in het spel lijkt het wel.

maja nu leg ik de demo echt naast me neer, als het lukt :P
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 12:04:33 #97
286575 Roces18
Chef de party
pi_102579318
En weet iemand trouwens hoe je moet spotten? Volgens mij kan dat alleen als sniper ofzo 8)7
pi_102579619
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 12:04 schreef Roces18 het volgende:
En weet iemand trouwens hoe je moet spotten? Volgens mij kan dat alleen als sniper ofzo 8)7
Gewoon met de back knop op de xbox, zal op de playstation wel met select zijn.

Zouden de textures in het echte spel nog beter worden? Als je bijvoorbeeld gedood wordt en je ziet zo'n poppetje rennen na de kill ziet het er echt niet uit. Beetje xbox 1 kwaliteit.
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 12:27:39 #99
83823 Vinno
Dat is ook.
pi_102579766
Dat Battlelog werkt best goed!
Direct als potje afgelopen is worden stats geupdate enzo :)
Jammer wel dat je nog niemand via PSN kan toevoegen in de Beta.

In zo'n introfilmpje (over Battlelog) zie je ook een app voor de iPhone, maar der zal toch ook wel een app voor de iPad komen? Weet iemand dat?
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 12:29:11 #100
83823 Vinno
Dat is ook.
pi_102579803
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 12:19 schreef pugehenis het volgende:

[..]

Gewoon met de back knop op de xbox, zal op de playstation wel met select zijn.

Zouden de textures in het echte spel nog beter worden? Als je bijvoorbeeld gedood wordt en je ziet zo'n poppetje rennen na de kill ziet het er echt niet uit. Beetje xbox 1 kwaliteit.
Ja op PS3 met select ja.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')