Gaan we vanaaf volgas knallen peen!quote:Op donderdag 29 september 2011 16:03 schreef Blijepeen het volgende:
Mijn vriendin al orders gegeven om Battlefield 3 alvast te downloaden.
Kan ik gelijk beginnen als ik thuis kom.
Gewoon je EA account...quote:Op donderdag 29 september 2011 16:02 schreef Document1 het volgende:
Moet ik voor dat battlefeed gebeuren een origin account hebben?
Dat vroeg ik me ook al of in het vorige topicquote:Op donderdag 29 september 2011 16:14 schreef Roces18 het volgende:
ik ga nu ook online
kan je trouwens ook caspian border spelen net zoals op pc of niet?
nee geen caspian border voor consoles. en zh1nto nog wat melde dat deze ook niet zal komen in console betaquote:Op donderdag 29 september 2011 16:14 schreef Roces18 het volgende:
ik ga nu ook online
raar... bij mij staan 2 soldiers. Rudycarell (gebanned maar dat weet EA natuurlijk niet) en ChielMontagne.quote:
neuken > bf3quote:Op donderdag 29 september 2011 16:12 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik wil Battlefield 3 vanavond spelen, maar mijn vriendin blijft bij me eten
neequote:Op donderdag 29 september 2011 16:14 schreef Roces18 het volgende:
ik ga nu ook online
Een vriend van me had dat ook. Hij belde me toen die van mij op 10% was met downloaden, was net optijd.quote:Op donderdag 29 september 2011 18:46 schreef pretpletter het volgende:
Ik kom vandaag thuis uit m'n werk vandaan...zet m'n PS3 aan om de demo te downloaden...is er onderhoud aan de servers....FUUUUUUUUUUUUUUUUUU
Ja geil ofnietquote:Op donderdag 29 september 2011 18:48 schreef -CRASH- het volgende:
FF de Beta gespeelt met surround systeem![]()
![]()
* Ben veel snipers tegengekomen die mij hebben gedood van veraf. Als het je ding is past sniper goed bij de map. Engineer is leuk om mensen met de rocket launcher neer te knallen, maar er zijn weinig auto's om kapot (of heel) te maken.quote:Op donderdag 29 september 2011 18:50 schreef bierjoost het volgende:
• In deze map, loont het dan echt om een andere class te kiezen behalve assault?
• Wat is sowieso het verschil tussen assault en support?
• Ga je in een squad zitten met allemaal dezelfde classes?
• Volgens mij is kills maken niet alleen de bedoeling, maar hoe scoor je 'snel' meer punten?
Rode verblinding is wanneer een laser op je richt (laser kan je op een wapen zetten). Voordeel van een laser is dat het preciezer schiet op afstand, nadeel is dus dat de ander ziet wanneer hij in vizier staat. Je ziet normaal ook vanuit welke richting de laser komt, dus dan kan je nog snel die kant uit vuren of natuurlijk gewoon tegen de vloer gaan om te ontwijken.quote:Op donderdag 29 september 2011 18:50 schreef bierjoost het volgende:
Even een paar n00b vragen:
• Soms krijg een rood (of wit) iets op me gericht als ik een laser ding op me krijg. Wat is dat?
• In deze map, loont het dan echt om een andere class te kiezen behalve assault?
• Wat is sowieso het verschil tussen assault en support?
• Ga je in een squad zitten met allemaal dezelfde classes?
• Volgens mij is kills maken niet alleen de bedoeling, maar hoe scoor je 'snel' meer punten?
Tot nu toe vind ik het erg vet. Maar heb het gevoel dat ik veels te veel aan het rushen ben.
Jup, geen reactie als je op "join" drukt. 1 keer wel gelukt overigens (van de 60 keer proberen)quote:Op donderdag 29 september 2011 22:59 schreef 67Impala het volgende:
Nog meer mensen die problemen hadden om met friends te spelen?
YLOD?quote:Op vrijdag 30 september 2011 00:22 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik zat net serieus hard te pwnen op de PS3, valt hij opeens uit
De Playstation gaat ook opeens niet meer aan !
Iemand een idee ?
Metrostation bedoel jequote:Op vrijdag 30 september 2011 07:57 schreef Roces18 het volgende:
Wel jammer dan ze voor een beta een map genomen hebben waar geen voertuigen bij zitten. Zo mis ik het hele bf gevoel, en lijkt het meer of ik cod aan het spelen ben.
Verder is die aim assist op lange afstanden dramatisch, het is wel realistisch dat je met burst moet schieten op lange afstanden maar het werkt niet echt..
En die APc is echt wel een misser. Voor sommige slechtere teams is die echt wel nodig om door te breken door de eerste defensie linie.
Want uit 12 potjes ofzo, ben ik misschien 2x buiten geweest achter het vliegveld.
Maar verder is het weer donders verslavend het zou verboden moeten worden
Als je hem voor de PS3 haalt add mij dan even! Ik heb echt gemerkt dat je veel meer in Squad verband moet werken dan in BC2. In BC2 was ik nogal een lone wanderer om het zo maar te noemen. Kon je ook makkelijk MCOMS pakken in je eentje, maar het is mij hier nog geen 1x gelukt. En dat supressing fire werkt ook goed, want je kan je zo echt beter verplaatsen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 11:14 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik vind dit spel echt zó vet heh!
Ik ga hem denk ik niet halen voor de Pc maar gewoon voor de PS3
Heerlijk onderuit gezakt gamen!
Hoe werkt dat supressing fire? Ik kreeg er punten voor, maar weet niet waarom. Ik heb nog nooit een BF game gespeeld, maar heb het idee dat de learning curve alleen al erg lang is. Daarnaast moet je ook nog skills ontwikkelen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 11:22 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Als je hem voor de PS3 haalt add mij dan even! Ik heb echt gemerkt dat je veel meer in Squad verband moet werken dan in BC2. In BC2 was ik nogal een lone wanderer om het zo maar te noemen. Kon je ook makkelijk MCOMS pakken in je eentje, maar het is mij hier nog geen 1x gelukt. En dat supressing fire werkt ook goed, want je kan je zo echt beter verplaatsen.Pre-order staat al een aantal maanden dus het kan mij niet snel genoeg 28 oktober zijn!
Je hebt wel een EA-account?quote:Op vrijdag 30 september 2011 11:04 schreef Giester het volgende:
Gisteren even geprobeerd, maar ik krijg steeds deze melding.
"Connection with EA online was lost"
Ik kan trouwens ook niet inloggen op: http://battlelog.battlefield.com
Beetje irritant, hij zegt: "Your account is not allowed to log in"
Waar slaat dit op??
Als je richting de vijand schiet dan krijg je dat als het goed is.quote:Op vrijdag 30 september 2011 11:26 schreef bierjoost het volgende:
[..]
Hoe werkt dat supressing fire? Ik kreeg er punten voor, maar weet niet waarom.
Als ze conquest gaan doen, 2 zitten er in een vliegtuig, 2 snipers , 2 in tanks en zo lopen er nog maar 6 van je team in het veld. En die splitsen zich natuurlijk ook weer op , en tja ik vind het wel erg weinig.quote:Op vrijdag 30 september 2011 11:54 schreef RudyCarell het volgende:
Ik denk/hoop dat ze caspian border gaan vrijgeven misschien als mensen het te COD vinden.
Ikzelf weet gewoon dat het goed komt, Rush is ook geen echte BF mode.
Daar irriteerde ik me zo tering hard aan. Heb je degene die je dood hebt geschoten 10sec bekeken en wil je direct respawnen gaat eerst nog rustig saven. Vooral als de bom geplant was en je direct wou spawnen is het rete irritant.quote:Op vrijdag 30 september 2011 11:50 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Als je richting de vijand schiet dan krijg je dat als het goed is.
Ik leg de beta nu naast me neer, en wacht verder totdat de echte game uit is. Zit namelijk in 5 uurtjes nu op level 13. Elke keer MVP , dus zo moeilijk is het niet. Alleen die aim assist is echt gaar, en helemaal op lange afstanden werkt het slecht.
Verder is het echt klote dat als je dood bent, je eerst een fucking semi-killcam moet bekijken en dan nog moet wachten omdat hij zogenaamd moet savenslap excuus voor een spawnlimit. Van mij part gooien ze dat er allemaal af, aangezien we maar 12 vs 12 hebben.
En de graphics ja, wel jammer want op de PC zijn ze tien keer beter
Yep! Net nog nagekeken zelfs, kan op EA gewoon inloggen.quote:
Voicechat vind ik juist wel fijn en gezellig ook met name. Meestal zit je toch met 4 relatief bekende en als het erop aan komt kan je elkaar wel goed helpen. 9 van de 10 keer zijn we gewoon slap aan het ouwehoeren en gamen tegelijk, maar in BFBC2 had ik met mijn vaste club toch atlijd wel gold squad pin en waren we top 4.quote:Op vrijdag 30 september 2011 11:26 schreef bierjoost het volgende:
[..]
Hoe werkt dat supressing fire?
Ik kreeg er punten voor, maar weet niet waarom. Ik heb nog nooit een BF game gespeeld, maar heb het idee dat de learning curve alleen al erg lang is. Daarnaast moet je ook nog skills ontwikkelen.
Ik speel de beta nu op de PS3, in hoeverre mis je de voicechat? Aangezien voicechat niet zo common is als op de X360.
Mijn falende grafische kaart belemmert mij om het op de pc te proberenquote:Op vrijdag 30 september 2011 12:07 schreef Roces18 het volgende:
Nu maar is op de pc proberen, kijken hoe dat eruit ziet
Zelf heb ik in 2 potjes 5 verdedigd en 3 kapot gemaaktquote:Op vrijdag 30 september 2011 11:22 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Als je hem voor de PS3 haalt add mij dan even! Ik heb echt gemerkt dat je veel meer in Squad verband moet werken dan in BC2. In BC2 was ik nogal een lone wanderer om het zo maar te noemen. Kon je ook makkelijk MCOMS pakken in je eentje, maar het is mij hier nog geen 1x gelukt. En dat supressing fire werkt ook goed, want je kan je zo echt beter verplaatsen.Pre-order staat al een aantal maanden dus het kan mij niet snel genoeg 28 oktober zijn!
Onderbouwen!quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:00 schreef Gewas het volgende:
Net even de beta gespeeld. Ben best wel teleurgesteld. Neem aan dat ze nog heel veel gaan fixen in de uiteindelijke versie, want wat ik nu gezien heb valt me zwaar tegen.
Yeah bwoiiii, want dat is inderdaad de goede beredenering!quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:28 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Trouwens, het is oneerlijk om de PC versie met die van de consoles te vergelijken.
Op de PC wordt hij gespeeld op een scherm van 22"
Op de consoles wordt hij meestal gespeeld op schermen van 40", dat is dus bijna 2x zo groot.
Als het beeld zo wordt uitgerekt is het toch ook logisch dat het er slechter uit komt te zien ?
Of zie ik het niet goed?
Ik zal het proberen uit te leggen.quote:
Zoals ik zei, teveel lijkt het op CoD. Misschien dat dit op andere maps beter werkt maar op deze is run and gunning zonder tactiek imo. Ik hoop echt dat het beter is in andere maps.quote:
Er moet /*/*GVD**/// een nieuwe Xbox worden gereleased!!!quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:38 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Zoals ik zei, teveel lijkt het op CoD. Misschien dat dit op andere maps beter werkt maar op deze is run and gunning zonder tactiek imo. Ik hoop echt dat het beter is in andere maps.
Ook zit er nu nog in de beta teveel bullshit. Ik schiet een magazijn leeg op iemand die naar mij sprint en hij gaat niet dood, in zn sprint schiet hij 1 kogel en ik ben direct door (???). Ook mag het headshot systeem een stuk beter worden gemaakt. Te vaak zie ik alleen een hoofdje en dan met de sniper of acog scope op mn assault rifle schiet ik 1/2x raak en nog steeds niet dood, daar erger ik me dan ontzettend aan.
Graphics boeien me niet zoveel, als CS 1.6 nog veel werd gespeeld had ik dat nu ook gespeeld. Voor high end gamen moet je naar de PC, makkelijk zat
Daar heb je gelijk inquote:Op vrijdag 30 september 2011 14:30 schreef Giester het volgende:
[..]
Yeah bwoiiii, want dat is inderdaad de goede beredenering!
Op pc's zijn de instellingen te wijzigen naar de beschikbare hardware.
Op de pc kan het er ook crap uitzien, maar ook veel beter.
Ook heeft de pc betere textures en directx 11 features die de consoles niet hebben.
En zo zijn er nog vele redenen waarom de pc mooier is.
Maar niet perse beter! Als de gameplay hetzelfde is, dan gaat het er alleen nog om hoe je wilt gamen.
Ik? Op de bank, controller erbij, drankje erbij en gaan!![]()
Gisteravond lukte me dat wel een aantal keerquote:Op vrijdag 30 september 2011 14:33 schreef Roces18 het volgende:
Wat betreft het squad gedeelte ben ik het er wel zeker mee eens. Zeker in Metro moet je samenwerken om een m-com te verdedigen anders gaat het niks worden. In je eentje kan je hem wel gauw beplanten met c4 maar je kan hem niet in je eentje verdedigen tegen het hele andere team..
Tja, ik denk dat als je toch het echte Battlefield gevoel wilt hebben, dan moet je hem op de pc spelen. Bigger, better and more Gangster!quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:40 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in
Gameplay gaat bij mij ook voorop, en alsnog vind ik het er beter uitzien dan Black Ops.
En misschien is de beta nog erg gestript (om de te downloaden aantal GB's compact te houden).
Misschien wordt de final version beter
Voor de rest ben ik wel bang dat de gameplay op de consoles minder zal zijn dan op de PC.
Vooral om het bovengenoemde feit dat de player restrictie 12vs12 is
Ja, wat is dat?quote:Op vrijdag 30 september 2011 15:05 schreef Blijepeen het volgende:
Tip: zet Wartapes aan als je een leuke installatie heb staan
Omgevingsgeluiden zijn scherper en meer bas volgens mij.quote:Op vrijdag 30 september 2011 15:22 schreef Giester het volgende:
[..]
Ja, wat is dat?
Hij staat nu op Home Cinema bij mij.
Omdat: DTS
Nice!quote:Op vrijdag 30 september 2011 15:30 schreef Blijepeen het volgende:
[..]
Omgevingsgeluiden zijn scherper en meer bas volgens mij.
Merk je ook al in het menu.
volgens mij komt hij niet op de wii u? adem inhouden gaat met linkerstick indrukken, en heeft eigenlijk alleen nut als je een sterke scope gebruikt.quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:44 schreef pugehenis het volgende:
Vraag me af of deze game er mooi uit gaat zien op de Wii U, aangezien die grafisch iets meer kracht zou moeten hebben dan de xbox en playstation. Maar dan zijn we ook al weer een half jaar verder en dan heb ik hem allang op de xbox.
Weet iemand trouwens of je je adem in kunt houden als sniper? Dat richtpunt gaat ontzettend heen en weer.
Het voelt en speelt meer als een vroege alpha versie. Het is totaal niet af. Ik ga er maar vanuit dat dit gewoon een hele oude build isquote:Op vrijdag 30 september 2011 21:05 schreef Koopsie het volgende:
ik vind het goed spelen, vind de map ook niet verkeerd. textures mogen wel wat beter mja.
Gewoon met de back knop op de xbox, zal op de playstation wel met select zijn.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:04 schreef Roces18 het volgende:
En weet iemand trouwens hoe je moet spotten? Volgens mij kan dat alleen als sniper ofzo
Ja op PS3 met select ja.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:19 schreef pugehenis het volgende:
[..]
Gewoon met de back knop op de xbox, zal op de playstation wel met select zijn.
Zouden de textures in het echte spel nog beter worden? Als je bijvoorbeeld gedood wordt en je ziet zo'n poppetje rennen na de kill ziet het er echt niet uit. Beetje xbox 1 kwaliteit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |