Sjeen (bijna) altijd kort rokje aan... maar Sjeen te oud voor Feesfabrikquote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:49 schreef Stereotomy het volgende:
In de Feesfabrik. Sjeen kort rokje aan.
net 2 vrije dagen gehad en weekend dienst...quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 08:32 schreef DonnieDarko1979 het volgende:
Hoppa, TGIF
Bijna weekend!
Nu nog maar 7 uurtjes.
ik kom er morgen toch langs dus wie weetquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 09:33 schreef numero_uno het volgende:
[..]
net 2 vrije dagen gehad en weekend dienst...
voor degene die een kop koffie wil komen drinken die is van harte uitgenodigd op mn kantoor
Gezelligheid kent geen leeftijdquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 09:21 schreef Sjeen het volgende:
Goedemorgen!
[..]
Sjeen (bijna) altijd kort rokje aan... maar Sjeen te oud voor Feesfabrik
Hear Hear!quote:
Schikt het morgen rond een uur of tien, half elf? Dan ben ik wel aan koffie toe, denk ikquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 09:33 schreef numero_uno het volgende:
[..]
net 2 vrije dagen gehad en weekend dienst...
voor degene die een kop koffie wil komen drinken die is van harte uitgenodigd op mn kantoor
dan al?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:17 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Schikt het morgen rond een uur of tien, half elf? Dan ben ik wel aan koffie toe, denk ik
Dan ben ik al gedoucht, opgemaakt en in kort rokje gestoken naar het Theater aan het Vrijthof gefietst om dochter af te leverenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:52 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dan al?![]()
*kan sinds 3 weken weer eens een dagje uitslapen* zal wel om 8uur klaarwakker zijn
ne pas du problemequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:17 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Schikt het morgen rond een uur of tien, half elf? Dan ben ik wel aan koffie toe, denk ik
Mijn weekend is nu pas begonnen (maar duurt dan tot maandag 11u30).quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:27 schreef Memento-Mori het volgende:
Terrasje anyone?
mijn weekend is zojuist begonnen (om 13 en eindigt morgen om 18)
zij 3, mijn teller staat op 9, 2 blikjes cola en 1 blikje red bullquote:Op zondag 16 oktober 2011 14:32 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
teveel koffie gehad bij numero?
quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:34 schreef numero_uno het volgende:
[..]
zij 3, mijn teller staat op 9, 2 blikjes cola en 1 blikje red bull
thuis nog twee en net dubbelbock op terrasquote:Op zondag 16 oktober 2011 14:34 schreef numero_uno het volgende:
[..]
zij 3, mijn teller staat op 9, 2 blikjes cola en 1 blikje red bull
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |