quote:Op donderdag 29 september 2011 15:21 schreef Dubbeldrank het volgende:
Is het al iemand gelukt een server te joinen? Verder dan joining of matchmaking kom ik niet.
Ik kan er in! Heb de fix toegepast... om mapnaam + regedit te doen.quote:Op donderdag 29 september 2011 15:21 schreef Dubbeldrank het volgende:
Is het al iemand gelukt een server te joinen? Verder dan joining of matchmaking kom ik niet.
nee, same herequote:Op donderdag 29 september 2011 15:21 schreef Dubbeldrank het volgende:
Ben nu al een half uur aan het kloten!
die fix is toch alleen voor als je bf3.exe niet werkt? daar heb ik geen last van, ik blijf alleen hangen op dat 'joinen'..quote:Op donderdag 29 september 2011 15:22 schreef XeriuM het volgende:
[..]
Ik kan er in! Heb de fix toegepast... om mapnaam + regedit te doen.
Via Quick Match ben ik er nu in!
Zit zelf op werk, maar bij vrienden geen problemen.quote:Op donderdag 29 september 2011 15:21 schreef Dubbeldrank het volgende:
quote:Op donderdag 29 september 2011 15:23 schreef andreas612 het volgende:
[..]
die fix is toch alleen voor als je bf3.exe niet werkt? daar heb ik geen last van, ik blijf alleen hangen op dat 'joinen'..
Leg even beter uit alsjeblieft. Moet je die GDFBInary door Install Dir veranderen? Want mijn Origin werkt niet meer, hij kent BF3 niet meer.quote:Op donderdag 29 september 2011 15:17 schreef RethXoth het volgende:
-------VOLLEDIGE FIX (UPDATED)--------
![]()
1. Ga naar je installatie folder (voor mij: "C:\Program Files\Origin Games\Bèta Battlefield 3")
2. Verander de foldernaam naar "Beta Battlefield 3" in plaats van "Bèta Battlefield 3"
3. Open regedit (Uitvoeren > regedit) en wijzig de volgende sleutels (verschilt per PC)
Voor X64:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\EA Games\BF3 Beta
"GDFBinary"="C:\Program Files\Origin Games\Beta Battlefield 3\GDFBinary_en_US.dll"
"Install Dir"="C:\Program Files\Origin Games\Beta Battlefield 3\"
Voor X86(32Bit):
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\EA Games\BF3 Beta
"GDFBinary"="C:\Program Files\Origin Games\Beta Battlefield 3\GDFBinary_en_US.dll"
"Install Dir"="C:\Program Files\Origin Games\Beta Battlefield 3\"
Zit je dan, met je supersnelle internet.quote:Op donderdag 29 september 2011 15:25 schreef Berend. het volgende:
[..]
Leg even beter uit alsjeblieft. Moet je die GDFBInary door Install Dir veranderen? Want mijn Origin werkt niet meer, hij kent BF3 niet meer.
Ik had btw niet het probleem van werkt niet meer, maar gewoon dat die bleef hangen op joining server
jij hebt geen recht om te praten, mensen die al in een server zitten hebben gewoon de directeur gepijptquote:Op donderdag 29 september 2011 15:30 schreef Hansjoh het volgende:
Zit in Caspian border, maar probeer controls te veranderen, maar krijg alleen invalid errors, meer mensen last van?
Het is gepepen.quote:Op donderdag 29 september 2011 15:31 schreef andreas612 het volgende:
[..]
jij hebt geen recht om te praten, mensen die al in een server zitten hebben gewoon de directeur gepijpt
met alleen je rechterarm zekerquote:Op donderdag 29 september 2011 15:33 schreef Smoofie het volgende:
Nou, ik ga maar fitnessen. Dit schiet niet op.
whehehquote:Op donderdag 29 september 2011 15:35 schreef Roces18 het volgende:
[..]
met alleen je rechterarm zeker
your account is not allowed to log inquote:Op donderdag 29 september 2011 15:32 schreef andreas612 het volgende:
http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/ProjectZero101/!
probeer anders op de console om te spelen???quote:Op donderdag 29 september 2011 15:36 schreef Ghostbuster het volgende:
onvoorstelbaar hoe vol die servers zitten
Zit op mn werkquote:Op donderdag 29 september 2011 15:37 schreef Roces18 het volgende:
[..]
probeer anders op de console om te spelen???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |