Altijd in een squad spelen, en ook is het dan de fout van je team, het is niet heel veel moeite om de tegenstander rond je base deployement weg te houden.quote:Op donderdag 29 september 2011 14:04 schreef Pixell het volgende:
soms heb je niet erg veel keus en alleen defender deployment en in die close quarters is dat gewoon kut
Ja ok, ik ben dan ook niet heel bekend met dat squad gebeurenquote:Op donderdag 29 september 2011 14:06 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Altijd in een squad spelen, en ook is het dan de fout van je team, het is niet heel veel moeite om de tegenstander rond je base deployement weg te houden.
Was ook wel te verwachten.quote:Op donderdag 29 september 2011 14:08 schreef SoldMayor het volgende:
Haha zie je nou weer.
De oude vertrouwde MW2 clan kan weer niet overweg met BF3.
Eerst allemaal roepen dit en dat en nu is het weer:![]()
Stelletje haters.
Nee hoor, vond BF2 ook niet alles. En haal BF3 zeker niet bij de release.quote:Op donderdag 29 september 2011 14:08 schreef SoldMayor het volgende:
Haha zie je nou weer.
De oude vertrouwde MW2 clan kan weer niet overweg met BF3.
Eerst allemaal roepen dit en dat en nu is het weer:![]()
Stelletje haters.
Prima hoor.quote:Op donderdag 29 september 2011 14:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
Kneus is hetzelfde als Stoma met GoW3
Ben nog geen een keer gespanwkilled.quote:Op donderdag 29 september 2011 14:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nee hoor, vond BF2 ook niet alles. En haal BF3 zeker niet bij de release.
Spawn killen is hier wel erg
Ben ik het niet helemaal mee eens, ik vind het wel mooi dat het juist zo verschillend is per fase, eerst open veld, dan donkere metro, en dan de stad die ook mooi is.quote:Op donderdag 29 september 2011 14:15 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ben nog geen een keer gespanwkilled.
Verder het enige minpunt is dat deze map totaal niks met bf te maken heeft.
Nu al de slechtste map in bf spel. Geen voetuigen of wat dan ook is geen bf.
Ik ben verliefd.quote:Op donderdag 29 september 2011 14:25 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]
Hoi
Teun! why u no make nieuw deel in reeks????
dacht ik alquote:Op donderdag 29 september 2011 14:27 schreef Rossdale het volgende:
O by the way, ik heb heel de game nog niet gespeeld man. Ben op mijn werk enzo
Ik voel me echt vereerd en dat meen ik, maar het spijt me... ik val niet op jongensquote:
Niet op jou, op die chick die je poste.quote:Op donderdag 29 september 2011 14:32 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik voel me echt vereerd en dat meen ik, maar het spijt me... ik val niet op jongens
Je hoeft het niet te ontkennen hoor, ik ben het wel gewendquote:Op donderdag 29 september 2011 14:32 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Niet op jou, op die chick die je poste.
Te huilen niet, maar wel wat tegenvallen.quote:Op donderdag 29 september 2011 14:19 schreef SoldMayor het volgende:
Btw de grahics zijn wel om te huilen ja.
Maar deze zijn het zelfde als een tijd geleden tijdens de pre alpha.
dus..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |