je moet met deze bijna altijd bijbetalen bij de douane, ik heb mijn dakota's binnen en moest ook bij betalen, bij al mijn uggs vanuit het buitenland heb ik moeten lappenquote:Op zondag 5 februari 2012 21:07 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Laat even weten hoe dat gaat en of je nog bij moest betalen door de douane, de modellen die ik graag zou willen zijn daar ook in uitverkoop.
Weet je nog hoe veel of hoe veel % ongeveer? Als het te veel is loont het natuuwk niequote:Op zondag 5 februari 2012 21:51 schreef Sharana_LV het volgende:
je moet met deze bijna altijd bijbetalen bij de douane, ik heb mijn dakota's binnen en moest ook bij betalen, bij al mijn uggs vanuit het buitenland heb ik moeten lappen
Ik zie die kensingtons er niet eens tussen staan.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
op shoe-store.net zijn de kensingtons toch wel goedkoper dan dat?
kun je gweoon online uitrekenen als je googeled, ik moest bij dakota 24 bijbetalen, nog altijd goedkoper als in NLquote:Op zondag 5 februari 2012 21:54 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Weet je nog hoe veel of hoe veel % ongeveer? Als het te veel is loont het natuuwk nie.
oh mja ik heb ze wel bij shoe store vandaan, misschien uitverkocht of hebben ze de mannen versie niet meerquote:Op zondag 5 februari 2012 22:02 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Ik zie die kensingtons er niet eens tussen staan.
Is inderdaad nog steeds goedkoper. Weet iemand of alle Uggs ongeveer hetzelfde vallen qua maat en omvang bij de kuit? Classic Tall past bij mij prima in maat 6, wil niet dat de Kenly straks te strak om de kuit of de wreef zit..quote:Op zondag 5 februari 2012 22:05 schreef Sharana_LV het volgende:
kun je gweoon online uitrekenen als je googeled, ik moest bij dakota 24 bijbetalen, nog altijd goedkoper als in NL
Ligt eraan, heel veel mensen komen niet in kensingtons omdat die super stroef gaan, ik heb mijn dakotas van te voren niet gepast, had ik beter wel kunnen doen want eigenlijk zijn ze net ff te krap en had ik daarvan een maatje groter moeten hebben, maar t gaat netquote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:58 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Is inderdaad nog steeds goedkoper. Weet iemand of alle Uggs ongeveer hetzelfde vallen qua maat en omvang bij de kuit? Classic Tall past bij mij prima in maat 6, wil niet dat de Kenly straks te strak om de kuit of de wreef zit..
Wordt een gokje dan, de Kenly is hier in de buurt nergens meer te krijgen dus passen gaat niet lukken. Zappos biedt wel goede hoop:quote:Op dinsdag 7 februari 2012 13:16 schreef Sharana_LV het volgende:
Ligt eraan, heel veel mensen komen niet in kensingtons omdat die super stroef gaan, ik heb mijn dakotas van te voren niet gepast, had ik beter wel kunnen doen want eigenlijk zijn ze net ff te krap en had ik daarvan een maatje groter moeten hebben, maar t gaat net
Ik wil sowieso liever de classic chestnuts.quote:Op zondag 5 februari 2012 22:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh mja ik heb ze wel bij shoe store vandaan, misschien uitverkocht of hebben ze de mannen versie niet meer
Boven de ¤150 ook nog douanerechten, maar die variëren sterk per product. Zijn wel leuke schoenen!quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:56 schreef blingbling11 het volgende:
Ik dacht dat je 19% btw betaald, en iets van 12,50 inklaringskosten. Dan kom ik op ongeveer 50 euro uit. Aanschafprijs was $239, omgerekekend incl verzending en inklaring kom ik dan op ongeveer ¤250 uit![]()
Maarja, Hannens zijn niet te vinden in NL...
geloof dat de classics vrij ruim uitvallen maar de meeste andere modellen normaal.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:24 schreef Gemaskerde het volgende:
Hoe vallen Uggs eigenlijk, ik hoorde iets groter dan de gemiddelde laars/schoenen?
Bij mij vallen ze hetzelfde als andere schoenen, ik heb bijna altijd wel maat 37. Maarja, dat verschilt nogal per voet, ook als je de reviews op de site van UGG Australia zelf leest.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:24 schreef Gemaskerde het volgende:
Hoe vallen Uggs eigenlijk, ik hoorde iets groter dan de gemiddelde laars/schoenen?
quote:Op woensdag 8 februari 2012 21:58 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Bij mij vallen ze hetzelfde als andere schoenen, ik heb bijna altijd wel maat 37. Maarja, dat verschilt nogal per voet, ook als je de reviews op de site van UGG Australia zelf leest.
Het probleem is dat er hier maar 1 Uggs verkopende winkel zit. Aardig ver ook nog eens, nou kan ik wel naar Amsterdam of Utrecht gaan o.i.d. maar dan ben ik alleen al een hoop kwijt aan reiskosten.quote:Op woensdag 8 februari 2012 20:59 schreef blingbling11 het volgende:
[..]
geloof dat de classics vrij ruim uitvallen maar de meeste andere modellen normaal.
Ik heb maar gewoon dezelfde maat besteld als ik bij Timberland heb.
En die UGGSverkopende winkel heeft niet een (mannen)paar classics in jouw maat?quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:31 schreef Gemaskerde het volgende:
Het probleem is dat er hier maar 1 Uggs verkopende winkel zit. Aardig ver ook nog eens, nou kan ik wel naar Amsterdam of Utrecht gaan o.i.d. maar dan ben ik alleen al een hoop kwijt aan reiskosten.
Geen flauw idee, het is meer dat die winkel op een behoorlijke afstand zit van hier.quote:Op donderdag 9 februari 2012 09:14 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
En die UGGSverkopende winkel heeft niet een (mannen)paar classics in jouw maat?
leukquote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:11 schreef blingbling11 het volgende:
[ afbeelding ]
Binnen
Moest 37,39 bijbetalen
Ik ben inmiddels ook wachtende op mijn paar van shoe-storequote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:11 schreef blingbling11 het volgende:
[ afbeelding ]
Binnen
Moest 37,39 bijbetalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |