Okequote:Op vrijdag 16 december 2011 23:31 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Je bent op zoek naar nep Uggs? Dat is echt ridicuul, want je wilt de schoenen dan alleen omdat ze in en hip zijn. Nep uggs zijn namelijk 300% anders dan echte. Bovendien worden er dieren voor geslacht en dat op hele nare wijze.
Koop Timberlands! Ook duur, maar wel tof!quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:34 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Oke
Dan wil ik gewoon iets stijlvol wat ik als manzijnde kan dragen deze winter, wat nou niet meteen 150 euro kost o.i.d.
Nah, zo standaard.quote:Op vrijdag 16 december 2011 23:42 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Koop Timberlands! Ook duur, maar wel tof!
Uggs als man-zijnde? Ik zou dat niet doen, uggs zijn pas standaard. Ik vind uggs bij vrouwen al standaard maar bij mannen denk ikquote:Op vrijdag 16 december 2011 23:46 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Nah, zo standaard.
Dan liever iets als Uggs o.i.d.
De classic modellen schijnen 1-2 maten groter te vallen, de overige modellen gewoon zoals 't hoort...quote:Op zaterdag 24 december 2011 23:29 schreef blingbling11 het volgende:
Ik als man vind die Carnero stout wel erg tof
[ afbeelding ]
Maar het wordt sowieso uit de VS halen ivm grote maat, en ik weet niet precies welke ik moet nemenBij Nike heb ik maat 14, wat hier maat 48,5 is, maar bij UGG is maat 15 weer maat 48.
Ik weet wel dat Nike altijd wat kleiner valt maar hoe vallen UGG's?
Lijken wel een beetje op Red Wings.quote:Op zaterdag 24 december 2011 23:29 schreef blingbling11 het volgende:
Ik als man vind die Carnero stout wel erg tof
[ afbeelding ]
Maar het wordt sowieso uit de VS halen ivm grote maat, en ik weet niet precies welke ik moet nemenBij Nike heb ik maat 14, wat hier maat 48,5 is, maar bij UGG is maat 15 weer maat 48.
Ik weet wel dat Nike altijd wat kleiner valt maar hoe vallen UGG's?
Afwegen als je het geld echt kan missen. Zou jammer zijn als je later spijt krijgt.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:13 schreef vencodark het volgende:
[ afbeelding ]
Twijfel! Deze zijn afgeprijsd van 365 naar 215 en ik wil ze heel graag! Maar is ook wel weer veel geld, heb ze niet echt nodig maar ze zijn wel heel gaaf en ze pasten perfect...en ik moet eigenlijk een beetje sparen.
Nicequote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:06 schreef IrCute het volgende:
Deze aangeschaft tijdens mijn vakantie in amerika, ik hoop dat het allemaal in m'n koffer past
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:12 schreef Gemaskerde het volgende:
Ik ga toch maar opzoek naar echte Uggs.
Zijn ze nog ergens goedkoper dan 210(bij Assem/ Bijenkorf etc. zijn ze 210)?
Was dat veel goedkoper in Amerika?quote:Op zaterdag 7 januari 2012 02:06 schreef IrCute het volgende:
Deze aangeschaft tijdens mijn vakantie in amerika, ik hoop dat het allemaal in m'n koffer past
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jaquote:Op woensdag 11 januari 2012 18:42 schreef J-Style. het volgende:
[..]
Was dat veel goedkoper in Amerika?
The Tube in Goes.quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:30 schreef Gemaskerde het volgende:
Ik wil nog steeds Uggs, moet alleen nog eens de tijd maken en nemen om ze in stad te halen.
Welke fysieke winkels verkopen ze zoal Uggs(voor mannen)?
Die sneakers van Uggs heb ik ook wel eens zien staan, best mooie dingen maar hoef geen sneakers. Helaas is Goes iets te ver. Ik ga binnenkort wel eens even na school kijken in A'dam.quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
The Tube in Goes.Best wel een aantal soorten/modellen. Mijn vriend heeft sneaker Uggs.
Had wel verwacht dat het te ver zou zijn ja.quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:31 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Die sneakers van Uggs heb ik ook wel eens zien staan, best mooie dingen maar hoef geen sneakers. Helaas is Goes iets te ver. Ik ga binnenkort wel eens even na school kijken in A'dam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |