Ik heb ze vanmorgen in de winkel gehaald bij van Assem!quote:Op woensdag 23 januari 2013 15:20 schreef Mylene het volgende:
Uggs outlet
Ik kwam het linkje toevallig tegen. Het meeste is echter weg.
Die heb ik ook besteld gister in de outlet. Benieuwd wanneer ze binnen komenquote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:33 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Ik heb ze vanmorgen in de winkel gehaald bij van Assem!
Ik heb nu zwarte Mini Bailey Button's , aktie liep als een tierelier!
Die heb ik vandaag ook besteld bij van Assem!quote:Op zaterdag 26 januari 2013 14:33 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Ik heb ze vanmorgen in de winkel gehaald bij van Assem!
Ik heb nu zwarte Mini Bailey Button's , aktie liep als een tierelier!
Zolang de voorraad strekt!quote:Op zondag 27 januari 2013 20:34 schreef koekii het volgende:
Trouwens tot wanneer loopt de actie van de outlet eigenlijk?
Ik heb ze ook gekocht via Vimodos. Gratis verzenden.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:59 schreef amaranta het volgende:
Ik heb mini bailey button chesnut gekregen, of althans, ze zijn onderweg.
Wel stom van die verzendkosten.
Maar aangezien ik ze krijg...zal ik dan ook de zwarte bestellen
Ow dezequote:Op donderdag 10 januari 2013 08:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Zal ik zo even maken als er wat meer licht is!
Het zijn iig deze:
[ afbeelding ]
Ik vind ze aan de krappe kant. Terwijl ik al jaren dezelfde maat uggs draag..quote:Op donderdag 31 januari 2013 15:45 schreef _Joy_ het volgende:
En de bailey mini buttons zijn binnen, ze passen goed
De oorwarmers staan nog op nalevering.
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 08:43 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
http://www.piepvandaag.nl/uggs-en-halal-de-lijdensweg-van-australische-schapen/
Wat BAAL ik hiervan zeg verdomme!
Ik vond ze juist groter vallenquote:Op zondag 3 februari 2013 20:59 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik vind ze aan de krappe kant. Terwijl ik al jaren dezelfde maat uggs draag..
Ja zielig... daarom lees ik dit soort artikelen nooit.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 08:43 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
http://www.piepvandaag.nl/uggs-en-halal-de-lijdensweg-van-australische-schapen/
Wat BAAL ik hiervan zeg verdomme!
Eten is wat anders. Eten is een basisbehoefte. UGGs niet. Ik koop ze nooit meer.quote:Op zondag 10 februari 2013 15:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja zielig... daarom lees ik dit soort artikelen nooit.
Anders kan je nooit meer wat kopen en eten.....
Eten is een basisbehoefte ja, maar die basisbehoefte kan je ook krijgen door geen vlees, kip en vis te etenquote:Op zondag 10 februari 2013 15:44 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Eten is wat anders. Eten is een basisbehoefte. UGGs niet. Ik koop ze nooit meer.
Je begrijpt wel wat ik bedoel, hoop ik.quote:Op zondag 10 februari 2013 15:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Eten is een basisbehoefte ja, maar die basisbehoefte kan je ook krijgen door geen vlees, kip en vis te eten
Ik heb net nieuwe gekocht
jawel....quote:Op zondag 10 februari 2013 16:21 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Je begrijpt wel wat ik bedoel, hoop ik.![]()
Tsja ik ook in december. Maar nu koop ik ze echt niet meer. Heb ook een BLOEDHEKEL aan bontkraagjes.
Ik twijfel nog over een paar zwarte.quote:Op zondag 10 februari 2013 15:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vond ze juist groter vallen
vaag, heb altijd maat 39.... maar 38 paste ik niet. Dus toh maar 39 genomen
[ afbeelding ]
net gehaald bij Van Assem, 89,95
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |