snel en goedkoop, en dat laatste merk je nogal snel.quote:
Goedkoop? Mijn note was niet echt goedkoopquote:Op donderdag 12 april 2012 11:46 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
snel en goedkoop, en dat laatste merk je nogal snel.
Samsung staat bij mij nu lager dan acer.quote:
je verhaal is niet echt te volgen.quote:Op donderdag 12 april 2012 12:44 schreef TonyTonyChoppa het volgende:
Mijn TV koste mij 900E + 250E aan kabels dempers stekker dozen voor mogelijke oplossing van storing die nu nog heb.
Mjah als nu kijkt voor 46 inch ben je 700E kwijt ongeveer voor 3D hdtv
[..]
Samsung staat bij mij nu lager dan acer.
Acer is goedkoop en kwaliteit maybe minder
Maar samsung is duur en bagger.
Mjah enige wat ik heb van Acer is laptop en die doet het nog prima
Anyway balen ze hebben mij bagger en klein tv leen toestel gegeven.
Weet niet off ik zonder 3D off digitale TV kan leven voor 2 weken
Werdt ook gezegt dat net optijd was met garantie dat via winkel maar 1 jaar garantie heb.
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?t=62670
Wordt dus nog steeds misleid.
Off dit is gevalletje van weet niet zal wel 1 jaar zijn.
Maakt niet uit. Hij heeft een ban.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:36 schreef Catch22- het volgende:
[..]
je verhaal is niet echt te volgen.
En werdt? serieus? werdt?
die dioder is best chill.quote:Op zondag 8 april 2012 22:13 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dat is dus een LED Dioder van Ikea die ik vandaag gekregen heb.
Ik werk in Cinema 4D en After Effects, ik heb altijd links mijn keyframs/werkscherm en rechts de totale viewport/eindresultaat.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:24 schreef Devv het volgende:
Goede specs. Ik vraag mij alleen af waarom mensen niet gelijk drie in plaats van twee monitoren kopen. Met twee schermen kan je toch niet lekker gamen of werken?
En nu dus met 3 monitors:quote:Op zaterdag 10 december 2011 22:50 schreef RPG het volgende:
Game gedeelte:
[ afbeelding ]
PC gedeelte
[ afbeelding ]
Al wil ik voor de pc eigenlijk ook nog een 3e monitor hebben.
Ziet er goed uit inderdaad, wel jammer dat het niet drie dezelfde zijn.quote:
Once you go triple-screen you never go backquote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:28 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Ik werk in Cinema 4D en After Effects, ik heb altijd links mijn keyframs/werkscherm en rechts de totale viewport/eindresultaat.Wel overna gedacht om een 3e aan te schaffen, maar ik zie werkelijk niet echt een reden
En als ik game, game ik op 1 scherm, of met spellen die het ondersteunen zoals Supreme Commander (2) dat je een secondary monitor gebruik als je mini-map.![]()
Ja vind ik ook. Jammer genoeg was monitor uit productie genomen tijd terug dus kon nergens meer 3e monitor krijgen die zelfde was als de andere 2.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 15:46 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Ziet er goed uit inderdaad, wel jammer dat het niet drie dezelfde zijn.
ik denk dat ik er ook maar een ga kopen :pquote:
Ziet er leuk uit!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:00 schreef 0wen het volgende:
Hier mij kamertje
Ik speel muziek via Foobar2000 naar m'n DAC
Alle mijn media is FLAC en zijn meestal geripte CD's of met Spotnet gedownloade albums (ook FLAC)
Foobar zelf stuur ik aan met de App MonkeyMote op mijn iPhone
Dit is de beste combinatie ooit! op deze manier klinkt de muziek vele malen dan via mijn CD speler (high end jaren 80/90 Denon)
Lijstje:
Versterker: Denon PMA 880R (2x 75watt)
CD Speler: Denon DCD 1290
DAC: Mistral DAC 307 (met BurrBrown chip)
Speakers: Taga S40 Stereo + Argon Sub 8
TV: Panasonic 42'' UT50
Wat heb je ervoor betaald? Ik heb mijn oude speakers 2 maandjes geleden ook de deur uit gedaan en die hebben plaats gemaakt voor KRK'squote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:59 schreef vosss het volgende:
Die speakers zijn ook niet heel duur wat ik zo vlug op internet zie, 225 per paar.
Met een beetje mazzel kan ik maandag dat fotootje eens schieten wat ik nog altijd moest doen, dan komt mijn BK XXLS400 FF binnen
Ik heb er 565 euro voor betaald en heb hem gekocht bij RA subwoofers.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 18:18 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Wat heb je ervoor betaald? Ik heb mijn oude speakers 2 maandjes geleden ook de deur uit gedaan en die hebben plaats gemaakt voor KRK's![]()
Aangezien ik wellicht naar wat groters ga verhuizen twijfel ik om de sub erbij aan te schaffen.
![]()
Over drie weekjes komt er ook een beamer binnen dus
Leuk gedaan maar een vraag over je stoel.quote:Op maandag 17 december 2012 12:30 schreef Skiet het volgende:
Topic lijkt een beetje dood. Hier maar even een foto van mijn hoek op zolder waar ik game. Bewust niet al te groot TV scherm, relaxte stoel van echt leer erbij. Rest van de kamer is als kantoor ingericht. Kan ik ook nog wel ff wat foto's van schieten.
Deze hoek is alleen maar voor BO2 eigenlijk. Zit geen kabel TV op. Gewoon PS3 en BO2 en dat is alles. Op de foto missen alleen mijn Tritons AX720's
Dat is het voetenbankje.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:54 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Leuk gedaan maar een vraag over je stoel.
Krijg je nou geen rugpijn als je er te lang in zit?
Nee. helemaal niet. Zit erg lekker. Ook als je een keer wat langer zit.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:54 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Leuk gedaan maar een vraag over je stoel.
Krijg je nou geen rugpijn als je er te lang in zit?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |