als de zithoek ook in de hoek staat is er niets aan de hand anders hoorquote:Op donderdag 29 september 2011 23:48 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Foto's boven je rommelig noemen, en dan vervolgens je eigen setup compleet verkrachten door je tv ergens in een hoekje weg te stoppen
Priceless
Heeej, een Philips 21:9 tv. Ligt dat nou aan je camera, dat die tekst zo 'gebogen' lijkt te staan?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:01 schreef Edskimo het volgende:
gister nog ff een fotootje gemaakt:
[ afbeelding ]
Die tekst staat toch altijd gebogen?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:11 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Heeej, een Philips 21:9 tv. Ligt dat nou aan je camera, dat die tekst zo 'gebogen' lijkt te staan?
Ik heb daar naar staan te kijken, maar ik vond het toch niet helemaal je van het, dat hele hele brede.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:13 schreef Dimens het volgende:
[..]
Die tekst staat toch altijd gebogen?
Voor mij is het ook alweer een tijd geleden dat ik zo'n tekst zag, maar ik kan mij vaag herinneren dat die altijd gebogen is.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:17 schreef CoolGuy het volgende:
[..]is dat zo? Om eerlijk te zijn heb ik er geen idee van? Dergelijke intro's kom je wel tegen op dvds, maar aangezien ik die nooit kijk, maar altijd mkv's waarin dit soort waarschuwingen niet zit, zou ik het om heel eerlijk te zijn niet weten.
De tekst ken ik wel degelijk, maar of die dan gebogen staat, weet ik eerlijk gezegd echt niet.
Woon je er net?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:14 schreef Pizzalucht het volgende:
TV met HTPC(Mediaportal).
Inclusief TV, 260 films, 26 series en Spotify
TV: Lg 32LD350 LCD TV 32 inch
Kast: MS-Tech MC1200
Blu-Ray Drive: LG CH10LS20
Moederbord: MSI 1156 H55M-E33
Koeler: Scythe Big Shuriken
Geheugen: 4096MB DDR3/1600
CPU: 1156 Intel Core i3 550
TV Kaart: Anysee E30TCplus
Videokaart is geïntegreerd, maar speelt perfect HD af, doet alles eigenlijk.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan snap ik het. Anders nietquote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:37 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ja, en het is een tijdelijke woning. Ik ga dus niks aan het interieur doen.
Via een vriend/collega uit Zweden, genoeg inspiratie en foto's van diverse opstellingen in onder andere Home Cinema's.quote:
Daar zitten wel een paar gave "zalen" tussenquote:Op vrijdag 9 december 2011 23:04 schreef beetotheizzo het volgende:
[..]
Via een vriend/collega uit Zweden, genoeg inspiratie en foto's van diverse opstellingen in onder andere Home Cinema's.
http://www.minhembio.com/galleri/lista/favoriter
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |