quote:Op donderdag 29 september 2011 14:51 schreef Gutterblade het volgende:
Ik vind dat hele "clicks bf3 icon" --> "Gets taken to webpage" ---> " press alt+f4 for fullscreen!" ---> nothing happens
hoi EA
Wtfquote:Op donderdag 29 september 2011 14:51 schreef Gutterblade het volgende:
Ik vind dat hele "clicks bf3 icon" --> "Gets taken to webpage" ---> " press alt+f4 for fullscreen!" ---> nothing happens
hoi EA
eerder het huilsmiley topicquote:Op donderdag 29 september 2011 14:53 schreef Xblister het volgende:
Dit is echt het huilbabytopic geworden
Exact het zelfde, 5x geprobeerd en nu?quote:Op donderdag 29 september 2011 14:44 schreef XeriuM het volgende:
[..]
Ik heb précies hetzelfde probleem. Laatste drivers geïnstalleerd, mocht niet baten. Nu probeer ik de speciaal gereleasde drivers van AMD te installeren voor BF3.
Dit is nou niet echt uitnodigend om de volledige versie straks te kopen...
Die vinkjes werken prima hier in FF 7, je moet wel even op 'View servers' klikken.quote:Op donderdag 29 september 2011 14:56 schreef R-Mon het volgende:
Alt+Enter is dus alleen voor IE, mijn FF registreert het als gewoon Enter. De vinkjes in de server filter werken ook al niet in FF.
das nie mooi!quote:Op donderdag 29 september 2011 14:57 schreef RethXoth het volgende:
Ik krijg dit als ik een server probeer te joinen...![]()
[ afbeelding ]
Ik ook, werkt echt geweldig dit.quote:Op donderdag 29 september 2011 14:57 schreef RethXoth het volgende:
Ik krijg dit als ik een server probeer te joinen...![]()
http://gyazo.com/27f51c261bcf207c3e5ec6dd9b2302c1
Ik heb ook FF7, ik kan klikken op die vinkjes wat ik wil maar ze pakken niet. Heb nu wel mooi de vinkjes die ik net in IE had aangezet in FF.quote:Op donderdag 29 september 2011 14:56 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Die vinkjes werken prima hier in FF 7, je moet wel even op 'View servers' klikken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |