quote:Op donderdag 29 september 2011 11:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dan ga je Red Alert 2 spelen.
Call of Duty.quote:
quote:Op donderdag 29 september 2011 11:42 schreef Gripper het volgende:
[..]
Gisteravond nog 2 potjes geskirmished. Met de Fransen, tegen 3 medium enemies en 1 hard. Grote basis, dikke muren eromheen, overal grand cannons + prism tanks tegen grondaanvallen, voldoende luchtafweer tegen de kirov airships, 4 jaknikkers voor de cashflow ingenomen ergens op de kaart en ook die in een ommuurd fort veranderd. Met rocketeers rondvliegen en elke harvester van de tegenstander wegmaaien + defensie tegen de kirovs.
Dan 20 gewone tanks en 20 prism tanks bouwen, en alles uitroeien.
YOU ARE VICTORIOUS!!!
oh, ik dacht dat daar rammstein in zat?quote:Op donderdag 29 september 2011 11:48 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Red Alert 2 heeft niets met rammstein te maken.
Klepacki.
Alleen maar Klepackiquote:Op donderdag 29 september 2011 11:49 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
oh, ik dacht dat daar rammstein in zat?
tanya
RCT ook.quote:Op donderdag 29 september 2011 11:51 schreef internal het volgende:
Frank Klepacki![]()
Overigens is RTC tijdloos
Bestequote:Op donderdag 29 september 2011 11:53 schreef _Fanta het volgende:
Laatst dit spel weer uit de kast gehaald.
[ afbeelding ]
Na al die jaren nog steeds tof om te spelen
Oh man, ik voel mij weer kind.quote:
Laatst nog gespeeld...Het was na zoveel jaar toch best weer lastig...eerst 2 uur gedaan om level1 uit te spelenquote:
Games met uitdaging, dat had je toen nog.quote:Op donderdag 29 september 2011 11:58 schreef joeyonfire het volgende:
[..]
Laatst nog gespeeld...Het was na zoveel jaar toch best weer lastig...eerst 2 uur gedaan om level1 uit te spelen
Street Fighter 2quote:Op donderdag 29 september 2011 11:59 schreef PiRANiA het volgende:
Rollercoaster Tycoon 2
Red alert 2
Tony Hawk's Pro Skater 2
Age of Empires 2
In tegenstelling tot films, is deel twee van games veel beter dus.quote:Op donderdag 29 september 2011 11:59 schreef PiRANiA het volgende:
Rollercoaster Tycoon 2
Red alert 2
Tony Hawk's Pro Skater 2
Age of Empires 2
En dan te bedenken dat ik echt een baas was met Commandos.quote:Op donderdag 29 september 2011 11:59 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Games met uitdaging, dat had je toen nog.
Games met uitdaging zijn er nogsteedsquote:Op donderdag 29 september 2011 11:59 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Games met uitdaging, dat had je toen nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |