Als je kanket hebt ben je dus niet gezond...quote:Op donderdag 29 september 2011 19:55 schreef sthomass het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit ergens last van gehad, dus tot zover zijn ze niet gek. Vreselijk van die mensen die voor elk kwaaltje naar de dokter gaan. Je lichaam lost het zelf wel op als je een beetje gezond bent.
Geloof er niks van...quote:
Je weet dat kleine kwaaltjes vaak de aankondiging van iets ernstigs kunnen zijn he? Hoge bloeddruk kan leiden tot hartziekte en hartfalen, bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:55 schreef sthomass het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit ergens last van gehad, dus tot zover zijn ze niet gek. Vreselijk van die mensen die voor elk kwaaltje naar de dokter gaan. Je lichaam lost het zelf wel op als je een beetje gezond bent.
Hij denkt blijkbaar dat een huisarts alleen mensen in zijn praktijk ontvangt met een verkoudheid.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:59 schreef starla het volgende:
[..]
Als je kanket hebt ben je dus niet gezond...
Omfg, je bent écht dom he?
quote:Op donderdag 29 september 2011 19:58 schreef trovey het volgende:
[..]
Ja, dat klopt...bij een aantal kwalen ga je gewoon dood, binnen een paar maanden of jaren. Opgelost door je lichaam.
Wat een ontzettend miezerig usertje ben jij.quote:Op donderdag 29 september 2011 20:01 schreef trovey het volgende:
[..]
Hij denkt blijkbaar dat een huisarts alleen mensen in zijn praktijk ontvangt met een verkoudheid.
Ik maak alleen maar duidelijk welke ONZIN hier wordt verkondigd door een aantal users, dat jij daar niet tegen kan is jouw probleem.quote:Op donderdag 29 september 2011 20:04 schreef HyperViper het volgende:
[..]
[..]
Wat een ontzettend miezerig usertje ben jij.Donder is lekker op naar ONZ met je zwakzinnige rotbek.
Jij denkt dat je de wijsheid in pacht hebt. Ik zal je wat vertellen, dat heeft niemand. Dokters weten ook niet alles. Misschien blijkt over 10 jaar dat er duizenden mensen lijden aan vreemde soorten kankers door de in hulpstoffen een vaccinatie (vaak metalen) (niet dat ik dit geloof). Dan zou je raar opkijken met je bijdehante opmerkingen.quote:Op donderdag 29 september 2011 20:06 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik maak alleen maar duidelijk welke ONZIN hier wordt verkondigd door een aantal users, dat jij daar niet tegen kan is jouw probleem.
Door als een onzeker krengetje de betreffende user te beledigen? Donder op met je trieste kut opmerkingen, minkukel.quote:Op donderdag 29 september 2011 20:06 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik maak alleen maar duidelijk welke ONZIN hier wordt verkondigd door een aantal users
quote:Op donderdag 29 september 2011 20:11 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Door als een onzeker krengetje de betreffende user te beledigen? Donder op met je trieste kut opmerkingen, minkukel.
Ik zit niet te schelden, jij wel....wie is hier nou het probleem?quote:Op donderdag 29 september 2011 20:11 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Door als een onzeker krengetje de betreffende user te beledigen? Donder op met je trieste kut opmerkingen, minkukel.
Misschien moet je gewoon je vuige rotbek dichthouden als je niets te melden hebt? Ontzettend droevige trol dat je bent.quote:Op donderdag 29 september 2011 20:13 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik zit niet te schelden, jij wel....wie is hier nou het probleem?Wellicht moet je wat beter met sarcasme leren omgaan.
![]()
Nou, nou, nou. Misschien moet je bij jezelf nagaan wat er allemaal mis is in je leven als je zo buitensporig agressief reageert...quote:Op donderdag 29 september 2011 20:14 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Misschien moet je gewoon je vuige rotbek dichthouden als je niets te melden hebt? Ontzettend droevige trol dat je bent.
Man, jij zit je wel erg op te vreten hè?quote:Op donderdag 29 september 2011 20:14 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Misschien moet je gewoon je vuige rotbek dichthouden als je niets te melden hebt? Ontzettend droevige trol dat je bent.
quote:Op donderdag 29 september 2011 19:40 schreef HyperViper het volgende:
Zie alle onzekere losers op de stronthoop springen om een belediging naar de TS te werpen. Lambiekje lacht zich helemaal krom om de guitige users die happen; domme draken.
quote:Op donderdag 29 september 2011 20:04 schreef HyperViper het volgende:
Wat een ontzettend miezerig usertje ben jij.Donder is lekker op naar ONZ met je zwakzinnige rotbek.
quote:Op donderdag 29 september 2011 20:11 schreef HyperViper het volgende:
Hoe gaat het met je?quote:Op donderdag 29 september 2011 20:14 schreef HyperViper het volgende:
Zou daar niet een vaccin tegen zijn?quote:Op donderdag 29 september 2011 20:19 schreef -Techno- het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Hoe gaat het met je?
Is wel een pilletje voor, van ene Drion.quote:Op donderdag 29 september 2011 20:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Zou daar niet een vaccin tegen zijn?
Ik kan mij inderdaad ergeren aan users met het verstand van een mestkever.quote:Op donderdag 29 september 2011 20:19 schreef trovey het volgende:
[..]
Man, jij zit je wel erg op te vreten hè?![]()
Zie je je kans schoon Disanatje? Even een pauze van het denigreren van 14 jarige meisjes? Laffe draak, wat moeten jouw kinderen zich kapot schamen voor zo'n labiel scharminkel als moeder, werkelijk.quote:Op donderdag 29 september 2011 20:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Zou daar niet een vaccin tegen zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |