Dan waren het geen zombies. Hooguit infected. Zombies zijn stijf van de rigor mortis.quote:Op donderdag 29 september 2011 09:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb anders boeken gelezen en films gezien waarin ze dat wel kunnen
Oh lekker zeg! Wanneer ga je?quote:Op donderdag 29 september 2011 10:40 schreef Nouk84 het volgende:
Nouk gaat naar Amerika, BarbusseRichting San Francisco..
Morgenochtend vertrek ik, over 3 weken weer terugquote:
Bofkont, tof man! Veel plezier vast!quote:Op donderdag 29 september 2011 10:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Morgenochtend vertrek ik, over 3 weken weer terug
Naaiiisss!!quote:Op donderdag 29 september 2011 10:40 schreef Nouk84 het volgende:
Nouk gaat naar Amerika, BarbusseRichting San Francisco..
Dat zou kunnen, maar evolutie zou ze zomaar kunnen aanpassenquote:Op donderdag 29 september 2011 10:41 schreef stbabylon het volgende:
Dan waren het geen zombies. Hooguit infected. Zombies zijn stijf van de rigor mortis.
Zombiesquote:Op donderdag 29 september 2011 10:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan waren het geen zombies. Hooguit infected. Zombies zijn stijf van de rigor mortis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Het bewijs zit in de films. Zodra ze het zombies noemen, en ze kunnen rennen, is het een kut film.quote:Op donderdag 29 september 2011 10:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar evolutie zou ze zomaar kunnen aanpassen
Hmm lastig. Het zijn zombies en ze kunnen rennen. Het zou dus een buttfilm moeten zijn. Maar ja, het zijn wel Nazi zombies. Dillema!quote:
Ik vond die ene Dawn of the Dead-remake wel leukquote:Op donderdag 29 september 2011 10:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het bewijs zit in de films. Zodra ze het zombies noemen, en ze kunnen rennen, is het een kut film.
quote:Op donderdag 29 september 2011 10:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
ZombiesWorld War Z
Ik ben 'm in bed aan het lezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
quote:Op donderdag 29 september 2011 10:48 schreef rival het volgende:
[..]
welke vrouw droomt daar nou niet van
Hij wordt kut doordat ze het hele zombie concept hebben verkloot.quote:Op donderdag 29 september 2011 10:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vond die ene Dawn of the Dead-remake wel leuk
Sterker nog, dat is de beste zombiefilm van de afgelopen tig jaar.quote:Op donderdag 29 september 2011 10:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vond die ene Dawn of the Dead-remake wel leuk
Mwah, de remake van Dawn of the Dead was erg oke. Ook al is dat voornamelijk vanwege de briljante intro met Johnny Cashquote:Op donderdag 29 september 2011 10:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het bewijs zit in de films. Zodra ze het zombies noemen, en ze kunnen rennen, is het een kut film.
En, hoe vind je hem tot nu toe?quote:Op donderdag 29 september 2011 10:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben 'm in bed aan het lezen
Nee, dat was Shaun of the Deadquote:Op donderdag 29 september 2011 10:54 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Sterker nog, dat is de beste zombiefilm van de afgelopen tig jaar.
Het klinkt... intrigerend!quote:Op donderdag 29 september 2011 10:55 schreef Cue_ het volgende:
Ga allemaal
Chopperchicks in Zombietown kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |