Nee, doen ze niet moeilijk over. Ik had als referentie de supermarkt waar ik werkte toen ik 16 wasquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:38 schreef Henry66 het volgende:
Heb een vraag... Binnenkort sollicitatiegesprek bij Autoreset. Alleen vragen ze daar naar naam,nummer referentie van mijn laatste werkgever. Echter is het mijn eerste baan, doen ze hier moeilijk over als ik dit niet mee breng naar het sollicitatiegesprek? Heeft een van jullie hier ervaring mee?
Thanks voor je antwoord... heb eigenlijk wel in de c1000 en kruidvat gewerkt, maar was voor korte periode en bij de laatste (kruidvat) ontslagen, omdat ik niet kon komen vanwege school. Was een nieuwe bedrijfsleider die moeilijk deed, maarja beter solliciteren als eerste baan toch?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 19:47 schreef Neerlands_Trots het volgende:
[..]
Nee, doen ze niet moeilijk over. Ik had als referentie de supermarkt waar ik werkte toen ik 16 was
Je moet het opschrijven als je daar komt, maar heb er niets over gehoord
Pff, waar je je bureau al niet voor slooptquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:11 schreef Irritatie100 het volgende:
Vind ik net een aux-kabeltje in m'n bureau![]()
Meteen in m'n werktas gedaan
Wow, kom zelf uit Lelystad en dat is echt niet te doen als het zulk kut weer blijft.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:26 schreef enpe het volgende:
Iemand al eens een auto op moeten halen bij die electriciteitscentrale in Lelystad? Dichtsbijzijnde bushalte op een dikke 4km.
Ik ben daar geweest voor Easy Way! Ik moest een auto afleveren. Van tevoren gebeld dat lopen naar de bushalte geen optie is. Toen via EW met 3 andere hikers op het ophaaladres afgesproken (moesten allemaal naar de Flevocentrale) en daarna door iemand naar het station gebracht. Lopen is echt geen optie.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:26 schreef enpe het volgende:
Iemand al eens een auto op moeten halen bij die electriciteitscentrale in Lelystad? Dichtsbijzijnde bushalte op een dikke 4km.
Over dingen vinden gesproken.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:11 schreef Irritatie100 het volgende:
Vind ik net een aux-kabeltje in m'n bureau![]()
Meteen in m'n werktas gedaan
Ik kijk voor vertrek altijd in de auto of er nog shit in ligt. Heb al twee keer gehad dat er gewoon sleutels in lagen. Als ik al lang weg ben, en het is iets belangrijks bel ik easyway of laat het achter bij het afleveradres. Een keer vond ik ook gewoon papieren van de bank met zo een pincode erop!quote:Op zondag 9 oktober 2011 10:50 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Over dingen vinden gesproken.
Wat doen jullie eigenlijk met spullen die je nog in een auto vind. En dan bedoel ik als je al lang weg bent op het adres, niet bij inname.
Ik hou die dingen meestal gewoon. Dan gaat het ook wel om cd'tjes ofzo, niet echt boeiend dus. Maar vorige week vond ik een USB stick...
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:20 schreef Windrush het volgende:
[..]
Wow, kom zelf uit Lelystad en dat is echt niet te doen als het zulk kut weer blijft.
Zou vragen aan easyway of je een taxi mag nemen, staan er altijd wel een paar op het station.
Morgen maar eens even bellen dan. Het is ook nog eens mijn 3e rit dus dat gaat een lange dag worden.quote:Op zondag 9 oktober 2011 03:31 schreef Mallet het volgende:
[..]
Ik ben daar geweest voor Easy Way! Ik moest een auto afleveren. Van tevoren gebeld dat lopen naar de bushalte geen optie is. Toen via EW met 3 andere hikers op het ophaaladres afgesproken (moesten allemaal naar de Flevocentrale) en daarna door iemand naar het station gebracht. Lopen is echt geen optie.
Ik weet het niet, geeft me meestal toch geen fijn gevoel om dat mee te nemenquote:Op zondag 9 oktober 2011 10:50 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Over dingen vinden gesproken.
Wat doen jullie eigenlijk met spullen die je nog in een auto vind. En dan bedoel ik als je al lang weg bent op het adres, niet bij inname.
Ik hou die dingen meestal gewoon. Dan gaat het ook wel om cd'tjes ofzo, niet echt boeiend dus. Maar vorige week vond ik een USB stick...
Gaf het mij ook niet. Vooral niet toen ik keek wat erop stond... Maar het bleek alleen muziek te zijn. Niet boeiend dus. Mochten het nou belangrijke documenten zijn had ik het wel teruggestuurd of iets dergelijks.quote:Op zondag 9 oktober 2011 12:10 schreef Viezze het volgende:
[..]
Ik weet het niet, geeft me meestal toch geen fijn gevoel om dat mee te nemen
Losgeld? Wie is er ontvoerd dan?quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:14 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik trouwens een keer losgeldIk opende de bekerhouder om een flesje water in te zetten (had een rit van 150km in de spits, dus wilde voorbereid zijn
), lag er 7,50 aan losgeld.
Los geld danquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:25 schreef roflkartoffel het volgende:
[..]
Losgeld? Wie is er ontvoerd dan?
Ja oké het hangt natuurlijk ook van de waarde van het ding af. Een iPod ga ik natuurlijk niet houden. Maar een of andere usb stick van 2GB die je ergens gratis bij krijgt (zo'n prut promotieding) heb ik lak aan.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:34 schreef roflkartoffel het volgende:
Ik vond eens een nieuwe ipod in het handschoenenkastje.. heb gewoon ingevuld op het transportformulier dat ik deze achterliet bij de dealer waar ik hem ophaalde
quote:
Ik heb ooit geld mee moeten nemen en af moeten geven op het afleveradres.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:14 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik trouwens een keer losgeldIk opende de bekerhouder om een flesje water in te zetten (had een rit van 150km in de spits, dus wilde voorbereid zijn
), lag er 7,50 aan losgeld.
Whut...quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:08 schreef Mallet het volgende:
[..]
Ik heb ooit geld mee moeten nemen en af moeten geven op het afleveradres.
quote:Op zondag 9 oktober 2011 17:53 schreef joppie_saus het volgende:
Bij die oranje in Apeldoorn liggen altijd pepermuntjes in de auto's, die smaken best goed![]()
Wat een trieste persoon is dat dan.. Over die tankinhoud. Maar beter jezelf altijd indekken, zoals je hebt gedaan met dat briefje erbij.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:11 schreef RangeRover het volgende:
Zo morgen weer lekker werken. Wel even een vraagje, vorige keer moest ik een auto ophalen en die was erg vies (staat ook op formulier). Ik heb per ongeluk één schade over het hoofd gezien op de velg links voor. Op de velg rechts voor zat wel schade dus het correcte nummer staat wel op het formulier. Bij afleveren wees de contactpersoon op de schade op de velg links voor en hij had mijn transportformulier vast en noteerde vervolgens zelf die schade en maakte nog meer aantekeningen (bijvoorbeeld tank 3/4 ipv vol wat natuurlijk raar is omdat ik er 100km mee heb gereden), dus als de transportformulieren bij het ophaaladres en afleveradres worden vergelijken klopt er natuurlijk niet meer heel veel.
Nu heb ik zelf een briefje bij het transportformulier gemaakt dat de CP met het transportformulier heeft geklooid voor EW, maar belangrijker... is er een kans dat ik nu moet opdraaien voor die schade?
Gevleeschitärt!!quote:Op maandag 10 oktober 2011 10:15 schreef Irritatie100 het volgende:
Vandaag 22 geworden, EW show me the money
Gefeliciteerd! Hoeveel verdien je nu extra?quote:Op maandag 10 oktober 2011 10:15 schreef Irritatie100 het volgende:
Vandaag 22 geworden, EW show me the money
Dank je!quote:
Dank je!quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:33 schreef Jorian29 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Hoeveel verdien je nu extra?
Denk je niet dat EW je nu minder gaat gebruiken omdat je te duur bent.quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:25 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dank je!
[..]
Dank je!
Ik ga van 7.10 naar 8.35
Nee, Maharbal werd ook niet minder gebruiktquote:Op maandag 10 oktober 2011 15:38 schreef Obama het volgende:
[..]
Denk je niet dat EW je nu minder gaat gebruiken omdat je te duur bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |