Ook een lastige regio inderdaad met véél hikers. Tip: voortaan eventueel eerder bellen, normaal gesproken gaan ze om 17:30 weg..quote:Op donderdag 29 september 2011 17:43 schreef roflkartoffel het volgende:
Het prachtige noorden van t land
Ik heb dat 1x gedaan in Nieuwegein. Ligt eraan hoe druk het is, maar als je de hele tijd auto's moet schoonmaken wordt je pak logischerwijs sneller vies. Je kan je voorstellen dat als je de laadruimte van een caddy moet uitzuigen dat je pak er niet mooier op wordt. Daarnaast is het gewoon best wel zwaar (lichamelijk) dus je zweet ook wel. Ik heb toen op de hele dag 2 auto's getransporteerd en verder alleen maar schoon lopen maken.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:00 schreef Thrasyllus het volgende:
Nog mensen die af en toe in pak in NIeuwegein werken? Is dat wat? Wordt het snel vies?
True, maar ik wilde ze neit achter de broek aanzitten omdat ik hier boven las dat ze het druk hadden.quote:Op donderdag 29 september 2011 18:30 schreef Mallet het volgende:
[..]
Ook een lastige regio inderdaad met véél hikers. Tip: voortaan eventueel eerder bellen, normaal gesproken gaan ze om 17:30 weg..
Helaas is het weer oud en vertrouwd anoniem / onbekend / prive.quote:Op donderdag 29 september 2011 20:36 schreef Hojdhopper het volgende:
Worden we nou met bekend nummer gebeld tegenwoordig, of bleef het bij die ene dag toen?
Serieus? Wat vreemd, dat nummer is toch bij alle hikers/chauffeurs bekend?quote:Op donderdag 29 september 2011 20:41 schreef Mallet het volgende:
[..]
Helaas is het weer oud en vertrouwd anoniem / onbekend / prive.
Heeft totaal geen zin. Je krijgt toch te horen dat ze je wel terug bellen als ze iets voor je hebben.quote:Op donderdag 29 september 2011 19:53 schreef roflkartoffel het volgende:
[..]
Maar goed, nu is het ieder voor zich, dan bel ik gewoon vroeg in de middag en kaap ik de leuke ritjes weg
Dan zou ik ze als ik jou was gewoon bellen en dat aangeven. Kans is best groot dat ze je dan gelijk werk geven.quote:Op vrijdag 30 september 2011 10:51 schreef roflkartoffel het volgende:
Ik zie het.. ik kan eigenlijk ook niet.. maar als ik dan gegarandeerd werk heb verschuif ik wel wat misschien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |