dat dagboek leek ook weer vol te zitten met beledigingen naar charliequote:Op dinsdag 1 november 2011 13:25 schreef Geo3kant het volgende:
Alandie man (Cryer) stond altijd in de schaduw van Sheen maar hij is echt goed in deze serie.
Jake mist zijn charme, hij is niet overtuigend als tiener..
Aardige episode.Dagboek was leuk om toch nog wat van Sheen terug te laten komen en wederom Alan af te zeiken
Mja dat soort dingen kwamen ook al geregeld naar voren toen ie er zelf nog in zat.quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:41 schreef welkominspace het volgende:
[..]
dat dagboek leek ook weer vol te zitten met beledigingen naar charlie
quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:41 schreef welkominspace het volgende:
[..]
Dit.quote:Op dinsdag 1 november 2011 13:42 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Mja dat soort dingen kwamen ook al geregeld naar voren toen ie er zelf nog in zat.
Dat van "a line of coke" vond ik wat triest om in het programma te doen, in de serie was er nooit echt duidelijk drugsgebruik, alleen alcoholisme en hoeren, het is nu weer gewoon zo'n wraakactiequote:Op dinsdag 1 november 2011 13:41 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ja iddquote:Op woensdag 2 november 2011 13:36 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Dat van "a line of coke" vond ik wat triest om in het programma te doen, in de serie was er nooit echt duidelijk drugsgebruik, alleen alcoholisme en hoeren, het is nu weer gewoon zo'n wraakactie.
Echt he, na de seks thank you zeggen en haar meteen eruit trappenquote:Op donderdag 3 november 2011 01:43 schreef DaMook het volgende:
Leuk dat jake (dankzij walden) de nieuwe charlie wordt. En walden wordt de nieuwe jake..
Die link zie ik niet.quote:Op donderdag 3 november 2011 01:43 schreef DaMook het volgende:
Leuk dat jake (dankzij walden) de nieuwe charlie wordt. En walden wordt de nieuwe jake..
Zelf kijken.quote:Op donderdag 3 november 2011 19:24 schreef nils7 het volgende:
De ene zegt dat de laatste goed was en de andere niet.... damn wat moet ik nou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |