Je keek al niet echt fris gisteravond toen ik ging slapenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 07:20 schreef iBenny het volgende:
Ik scheen te hebben gehallicuneerd... zag overal stickers
als je keek wat voor ouwe meuk (en vooral lange en slechte...) we voorgeschoteld kregen...quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 07:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je keek al niet echt fris gisteravond toen ik ging slapen
Dat kunnen we zien op 101tv inderdaad. Ik had nog een whatsappje naar Patrick gestuurd: 'sterkte met villa felderhof en voetbal'quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 07:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
als je keek wat voor ouwe meuk (en vooral lange en slechte...) we voorgeschoteld kregen...
zorg ik ervoor dat die mafkees naast me wakker bleef, doet-ie het niet terug....quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 07:11 schreef Renesite het volgende:
Sliep in opgespaarde tijd. Hoorde zijn wekker niet...
Hij kijkt na het douchen of hij blijft. Als hij deze dag af kan maken, dan de ander ookquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 06:32 schreef Renesite het volgende:
Kreeg net een WhatsApp. Patrick voelt zich nu wel zwaar verkrackt. Nu even douchen.
Jezus wat een naaihond die René..quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 07:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
zorg ik ervoor dat die mafkees naast me wakker bleef, doet-ie het niet terug....
'Dan de ander ook' ? Las dat-ie het tot 15:00 wil aanzien. Hij belt maar, dan haal ik 'm wel opquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 07:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hij kijkt na het douchen of hij blijft. Als hij deze dag af kan maken, dan de ander ook
Geef hem een schop onder zn hol en dat-ie lekker blijft zitten!!!!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 07:39 schreef iBenny het volgende:
Ik denk dat als jij daar nu zou staan, hij met je meegaat
brbquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 07:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
Geef hem een schop onder zn hol en dat-ie lekker blijft zitten!!!!
Snap ik snap ik. Ik zit al leuk met hem te WhatsAppenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 07:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
brb
Nee maar, om maar aan te geven...
wat een matennaaierquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 07:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
zorg ik ervoor dat die mafkees naast me wakker bleef, doet-ie het niet terug....
als alleen Benny afgevallen is??? de tussenstand was gisteravond nog 22 man, dus 21 zijn er dan nog over.quote:
Is Benny dan als enigste nog afgevallen?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 09:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
als alleen Benny afgevallen is??? de tussenstand was gisteravond nog 22 man, dus 21 zijn er dan nog over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |