Ik ken te weinig van Radiohead om mezelf een fan te vinden/ernaartoe te willen.quote:Op donderdag 29 september 2011 20:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien wordt dat wel dé verrassing tijdens de show. Die drummer is erg goed overigens, al hun muzikanten trouwens.
Daar zal ik het dan vast van kennen.quote:[..]
De nummers van Dummy hoor ik wel regelmatig als achtergrondmuziek hoor.
Den Haag iig nietquote:Op donderdag 29 september 2011 20:12 schreef Tegan het volgende:
Maar in Rotterdam/Den Haag kun je toch ook vaak pinnen bij parkeerautomaten?
CL, ga je mee?quote:Op donderdag 29 september 2011 20:14 schreef Tegan het volgende:
Ik ken te weinig van Radiohead om mezelf een fan te vinden/ernaartoe te willen.
Dan zoek ik nog even verder.quote:Op donderdag 29 september 2011 20:17 schreef CherryLips het volgende:
ligt aan de muziekVind vooral de oude Radiohead tof.
Mwah, het lijkt me eerlijk gezegd voorlopig niets als iedereen in de rij voor de koffieautomaat voor ieder bakje eerst zijn pincode moet intoetsen.quote:Op donderdag 29 september 2011 20:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kunnen daar mooi al die Chipknipapparaten naartoe, die we hier gaan uitfaseren.
Alsof dat zoveel meer tijd kost dan chippen.quote:Op donderdag 29 september 2011 20:24 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Mwah, het lijkt me eerlijk gezegd voorlopig niets als iedereen in de rij voor de koffieautomaat voor ieder bakje eerst zijn pincode moet intoetsen.
Ja.quote:Op donderdag 29 september 2011 20:26 schreef Tegan het volgende:
[..]
Alsof dat zoveel meer tijd kost dan chippen.
Ook een dropje.quote:
Nou, kom hier. Ik heb trek in een dropje!quote:
Hij wil je alleen even likken.quote:Op donderdag 29 september 2011 21:00 schreef Tegan het volgende:
Maar, als je me dan opeet dan besta ik niet meer.
Dan lik ik alleen maar aan je, ok?quote:Op donderdag 29 september 2011 21:00 schreef Tegan het volgende:
Maar, als je me dan opeet dan besta ik niet meer.
Kssssht!quote:Op donderdag 29 september 2011 21:00 schreef KomtTijd... het volgende:
Hij wil je alleen even likken.
Je maakt je nick waar.quote:Op donderdag 29 september 2011 21:03 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik begin hier goed in te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |