Ik heb alleen zoete drop, en net geleerd dat alleen zoute drop goed is voor je keelquote:
Nu niet meer ?quote:Op donderdag 29 september 2011 00:54 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik vond het een mooi woord.
Vet hè? Ik geniet er ook weer met volle teugen van sinds het goede weer is teruggekeerd.quote:
Ik heb er net een naar de andere wereld geholpenquote:Op donderdag 29 september 2011 08:04 schreef Kuukske het volgende:
Nou. Joepie. Die muggen. Ik heb al 2 beten te pakken.
Zondequote:Op donderdag 29 september 2011 08:43 schreef CherryLips het volgende:
Heel eind over het strand gelopen, blijkt vriendin een slipper te zijn verloren. Zo zonde, was een heel leuke slipper, maar ze had zelf ook geen zin meer om nog een keer heen en weer te lopen.
Die zou ik de tuin in geflikkerd hebbenquote:Op donderdag 29 september 2011 08:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb laatst een oorwurm naar de andere wereld geholpen
Ik kreeg het raam niet openquote:Op donderdag 29 september 2011 08:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Die zou ik de tuin in geflikkerd hebben
Goed zoquote:
Ah, dat compenseertquote:Op donderdag 29 september 2011 08:49 schreef CherryLips het volgende:
Maar ik heb gister geen vlees op!
Spamquote:Op donderdag 29 september 2011 10:54 schreef KomtTijd... het volgende:
http://www.yourdiscovery.com/nl/web/de-slimste-race/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |